Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia bent išasfaltavo iš pirmo kartoParašė spekas Rodyti pranešimąAsfaltuoja aerodromus, o paskui - PinIgŲ nĖrAa šaaliGAattviAMs! O, kad to mažai nebūtų - po to reikia švaistyti pinigus remontuojant aerodromus...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po teisybei, tai panašios akcijos su būdėjimais prie perėjų būna ir UK, kur šiaip eismo saugumas yra vienas geriausių pasaulyje, o vairuotojai irgi atitinkamai geri ir civilizuoti.Parašė bardakas Rodyti pranešimąDar tegul paima pavyzdį iš draugiškiausios pėstiesiems valstybės pasaulyje - JAV ir įveda čia super naujovę. Norint pereiti gatvę pasiimi vėliavą į rankas ir mojuoji kaip durnius ir meldiesi, kad super mamytė iš savo SUV'o pamatytų
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai viskas ok su tai budėjimais. Rugsėjis pereinamas laikotarpis kuomet staigiai padidėja eismo srautai, padaugėja nevietinių ir šiaip atidumas sumažėjęs po vasaros. Ką aš noriu pasakyti, kad ši perėja yra nesaugi, buvo puiki galimybė ją sutvarkyti, bet pasirinko nieko nedaryti ir pašiepiau pasiūlydamas priimt JAV (dėjimo ant pėsčiųjų) praktiką.Parašė John Rodyti pranešimą
 Po teisybei, tai panašios akcijos su būdėjimais prie perėjų būna ir UK, kur šiaip eismo saugumas yra vienas geriausių pasaulyje, o vairuotojai irgi atitinkamai geri ir civilizuoti.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkas ankstesniame puslapyje kalbėjo apie darbus Mildos ir Rudens sankryžoje, tai dar truputis prie tos temos.
 
 Pravažiojant vis matau, kad jau keletą savaičių yra dirbama prie Mildos gatvės atnaujinimo. Tik esu lengvai tariant apšalęs - jie iš pradžių pakeitė visą asfaltą, jau buvo išlieję gražų naują, o dabar visą tai nugramdė ir pradėjo keisti šaligatvius, po to vėl klos naują asfaltą. Gal kas supranta kodėl taip yra švaistomi resursai? Suprantu, kad asfaltas yra 100 proc. perdirbamas, bet darbo prasme tai tiesiog nesuprantama. Kažkur stringa procesai akivaizdžiai.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sovietinės technologijos palikimas. Kai labai kreiva/banguota gatvė, supila išlyginamąjį asfalto sluoksnį, kuriuo siekiama užpilti duobės ir kompensuoti esamą ploną asfaltą. Sluoksnį nufrezuoja, taip išlyginant dangą ir galiausiai užpilamas viršutinis sluoksnis.Parašė oposumas Rodyti pranešimąKažkas ankstesniame puslapyje kalbėjo apie darbus Mildos ir Rudens sankryžoje, tai dar truputis prie tos temos.
 
 Pravažiojant vis matau, kad jau keletą savaičių yra dirbama prie Mildos gatvės atnaujinimo. Tik esu lengvai tariant apšalęs - jie iš pradžių pakeitė visą asfaltą, jau buvo išlieję gražų naują, o dabar visą tai nugramdė ir pradėjo keisti šaligatvius, po to vėl klos naują asfaltą. Gal kas supranta kodėl taip yra švaistomi resursai? Suprantu, kad asfaltas yra 100 proc. perdirbamas, bet darbo prasme tai tiesiog nesuprantama. Kažkur stringa procesai akivaizdžiai.
 Kai labai banguotos gatvės, tai asfalto pakeitimas nesprendžia bėdos, nes dažniausiai po juo yra silpni gruntai arba plona konstrukcija, arba net akmenų grindinys, kuriuos reikia keisti naujomis medžiagomis.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik patikslinsiu, akmenų grindinį toli gražu nevisada reikia keisti. XX a. pradžioje su pagrindais dažniausiai nechaltūrindavo, o grindinys tarnauja kaip papildoma kieta pagalvė. Pvz. Lenkijos autostradose tą pagalvę daro iš betono, mes tuo tarpu ją turim beveik kiekvienoje prieš karą atsiradusioje gatvėje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal mokslinius tyrimus visą dangos konstrukcija tarnauja 50 metų. O jūs siūlote 100+ metų senumo konstrukciją naudoti toliau? Tie akmenys neaišku ant ko guli, gal ant molio.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTik patikslinsiu, akmenų grindinį toli gražu nevisada reikia keisti. XX a. pradžioje su pagrindais dažniausiai nechaltūrindavo, o grindinys tarnauja kaip papildoma kieta pagalvė. Pvz. Lenkijos autostradose tą pagalvę daro iš betono, mes tuo tarpu ją turim beveik kiekvienoje prieš karą atsiradusioje gatvėje.
 Plius šiai dienai transporto priemonių svoris ženkliai didiesnis, net ir eilinių automobilių.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vidutinis tarnavimo laikas kaip vidutinė temperatūra palatoj.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 Pagal mokslinius tyrimus visą dangos konstrukcija tarnauja 50 metų. O jūs siūlote 100+ metų senumo konstrukciją naudoti toliau? Tie akmenys neaišku ant ko guli, gal ant molio.
 Plius šiai dienai transporto priemonių svoris ženkliai didiesnis, net ir eilinių automobilių.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gaila kad forume nėra reakcijos facepalm.Parašė Perfect Rodyti pranešimąNet neįsivaizdavau, kad tokią nesąmonę Mildos g. galėtų sumeistrauti. Gatvę praplatino po 20 cm į kiekvieną pusę, o tada prasidėjo...
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu joParašė Perfect Rodyti pranešimąNet neįsivaizdavau, kad tokią nesąmonę Mildos g. galėtų sumeistrauti. Gatvę praplatino po 20 cm į kiekvieną pusę, o tada prasidėjo... )) Gatvių humanizacija pagal Valdą )) Gatvių humanizacija pagal Valdą )) O dar tik kadencija prasidėjo. )) O dar tik kadencija prasidėjo.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokiu zodziu mano leksikone nera.Parašė Perfect Rodyti pranešimąNet neįsivaizdavau, kad tokią nesąmonę Mildos g. galėtų sumeistrauti. Gatvę praplatino po 20 cm į kiekvieną pusę, o tada prasidėjo...
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad nepanašu, jog į medžio pusę gatvė buvo praplatinta: https://www.google.com/maps/@54.6953...8192?entry=ttu
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei teisingai suprantu, čia tas pats šulinys.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKad nepanašu, jog į medžio pusę gatvė buvo praplatinta: https://www.google.com/maps/@54.6953...8192?entry=ttu
 
 
 
 Jei taip, tai nieko nepaplatino. Bet vietos gerai nepažįstu, tai maikės nesiplėšysiu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra ir kitas šulinys, ant šaligatvio, kuris leidžia pamatyti koks atstumas iki borto buvo prieš tai ir po to. Jis buvo beveik per 2 dideles 50 cm plyteles iki bordiūro. Dabar geriausiu atveju tilptų 1,5 plytelės.Parašė rmss Rodyti pranešimą
 Jei teisingai suprantu, čia tas pats šulinys.
 
 Jei taip, tai nieko nepaplatino. Bet vietos gerai nepažįstu, tai maikės nesiplėšysiu. Paskutinis taisė Perfect; 2023.09.08, 08:26.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pritariam, o ką siūlai? VMS pasiūs ant dviejų raidžių, statybų inspekcijai neįdomu, gal į seimą kreiptis?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAr jus pritariate, kad sita nesamone reikia kazkaip stabdyti? Nes sitas ukvedys sugadins visas Vilniaus gatves ir padarys is ju paminklus tarybu sajungai?
 Comment




 
							
						



Comment