Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keli Grindos komentarai:Parašė digital Rodyti pranešimąNerodo ne grupės nariams, gal gali kelis įpeistinti čia?
 
 1. frezuosime ne duobes, o visą asfalto plotį. Bet tai tereiškia du pristabdymus - įvažiuojant į išfrezuotą zoną ir išvažiuojant iš jos.
 2. išilginiai frezavimo juostų kraštai vis vien yra stačiais kampais. Tad ten kokią savaitę teks nešokinėti iš juostos į juostą, ir tiek.per visą plotį taip ir yra: 0,5+0,5=1.
 O darbus organizuojame atitinkamai:
 - Vieną dieną nufrezuojame vieną juostą, kita dieną - kitą.
 - Po to vieną naktį paklojame apatinį asfalto sluoksnį vienoje juostoje, kitą naktį - kitoje.
 - Po to vieną naktį paklojame viršutinį asfalto sluoksnį vienoje juostoje, kitą naktį - kitoje.
 Nori nenori ir susidaro aukščių skirtumai tarp skirtingų juostų.
 Apie tai, kodėl frezuoja juostomis:
 pasaulyje nedaug frezavimo mašinų, galinčių apimti 8,42 m
 Na ir "padėkojo", kai pasiūliau daugiau technikos įsigyti (apeliuojant į ambicingus perasfaltavimo planus) ir mažiau vietų mieste vienu metu daryti, tačiau labiau koncentruotai.freza juda nedideliu greičiu ir per X val. gali išfrezuoti Y plotą. Efektyviau (ir saugaiu, ir eismo trikdžių mažiau), kai frezuojama \ilgomis atkarpomis, o ne lopais, tegul ir per visą kelio plotį.
 
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje per šią vasarą ištisinio dangos klojimo būdu bus atnaujinta 100 kilometrų gatvių – triskart daugiau, nei planuota anksčiau. Preliminariai skaičiuojama, kad gatvių atnaujinimas šiam sezonui gali kainuoti iki 40 mln. eurų.
 
 https://madeinvilnius.lt/transportas...nebuvo-butina/
 
 Jie, PYPT, aš negaliu. Pvz Paco g ruošiasi visą ištisai asfaltuoti, o apie šaligatvių remontą nieko. Pco g nedelsiant reikia šaligatvius daug kur ir keisti, ir platinti. Daug kur 40-50 metų nematę remonto, yra daug atkarpų gan ilgų kur 1 m plotis, žmonių daug... Mane siutas ima. Ir dar kai kur per plati gatvė - matavau.
 
 https://www.google.com/maps/@54.6933...8192?entry=ttu
 
 
 
 
 
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neklaidinkite žmonių, gal ir buvo skelbiama, bet taip nėra daroma. Geriausias pavyzdys - Rasų g. Ties kapinėmis, ką tik prasidėjo darbai, visur deda betoninius.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaigi buvo skelbta: granitiniai bus visur dedami. O iki šiol vietomis dėjo betoninius, nes tiesiog buvo jų likę.
 
 
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia ta Rasų g. Dalis, kur yra parkingas turistų autobusams, tai teoriškai pėsčiųjų ten nebūna labai daug, bet sutinku, kad galėjo daryti platesnį šaligatvį - gatvė yra per plati, galima buvo bent jau metru ją pasiaurinti, kad atsirastų daugiau vietos šaligatviui, bet tam tikriausiai reikėtų rekonstrukcijos projekto, tai dėl greičio matyt padarė prastesnį variantą.Parašė spekas Rodyti pranešimąIr Rasų g. paliks po 1 m pločio šaligatvius???
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Liepkalnio g. Šiaip įdomi situacija - iki NATO suvažiavimo viską tvarkė, o dabar šaligatviai ir įvažiaviavimai į kiemus palikti nesutvarkyti. Technikos aplinkui jokios, nesinori, kad taptų Kojelavičiaus version 2.0 variantas...
 
 Šiaip pagal planą turėjo būti ir šaligatvis tvarkomas, bet turbūt kaip tokiam rajonui reikia suprasti, kad ir taip jau gerai...
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Litgrid projektuoja požeminius elektros tinklus, suprantu, kad nebeliks tų aukštų oro linijų nuo Pašilaičių Laisvės pr., Buivydiškių g., Ozo g. iki Žvėryno:
 
 https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
 
 
 - 8 patinka
 Comment




 
							
						




 šių neiškelinės (bent jau ne šiuo projektu).
 šių neiškelinės (bent jau ne šiuo projektu).
							
						
Comment