Parašė vėkas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Nu taip, lygtais niekur pėstiesiems netenka kirsti dviračių tako. Žodžiu neįtikinot, manau užtektų jeigu labai reikia ir techninio plytelės pločio šaligtavio, tie siauri šaligatviai beprotiškai nemalonūs vaikščiojimui jeigu nesi vienišius ir aš bet kada keisčiau du siaurus į vieną platų. Aišku jeigu vietiniai gyventojai nevaikšto arba ne tokie įnoringi kaip aš arba visada vaikšto vieni arba yra labai kūdi, tai gal ir pakaks siaurų. Tuomet ir tuos stulpus pateisinu, galės veikti kaip saugumo elementai tarp priešpriešinių pėsčiųjų srautų
-
Būtų gerai tas viadukas - būtų saugiau ir nebūtų stabdomas eismas intensyvioje gatvėjeParašė spekas Rodyti pranešimąLabai gerai, kad BP plėtroje iki 2030 numatytas pėsčiųjų viadukas šioje vietoje (mėlynas apskritimas GV ir Didlaukio sank.).
Tačiau planai ir terminai prie miesto valdžios, kuri sugeba tiesti tik PiaRinius dviračių takus, nieko nereiškia:
- Vakarinis aplinkkelis nutiestas praėjus 51 metams (buvo numatyta dar 1965 metų generaliniame plane)
- Šiaurinė gatvė nepradėta tiesti per 41 metus, nors ji numatyta dar 1978 m. genplane ir 1998 m. bendrajame plane
- Šiaurinis aplinkkelis (dab. Mykolo Lietuvio gatvė) nėra tiesiama jau 21 metus, nors numatyta 1998 ir 2007 m. bendruosiuose planuose
Kol nėra atliktos jau anksčiau suplanuotų objektų darbų projektavimo ir suderinimo procedūros bei pradėti darbų konkursai, tie paišymai bendruosiuose planuose tėra tik proto mankšta, imituojant audringą planavimo veiklą.
- 1 patinka
Comment
-
Kurią valdžią konkrečiai tu kaltini neveiklumu? Per 51 metus pasikeitė ne tik 20 valdžių, netgi visa santvarka pasikeitė. Tu čia Brežnevą, Andropovą ar Černenko kaltini lėtumu ir veiklos imitavimu? Sukonkretink, nes nelabai sąžininga 51 metų aplaidumu kaltinti ne tuos.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Tačiau planai ir terminai prie miesto valdžios, kuri sugeba tiesti tik PiaRinius dviračių takus, nieko nereiškia:
- Vakarinis aplinkkelis nutiestas praėjus 51 metams (buvo numatyta dar 1965 metų generaliniame plane)
Nes aš įžiūriu priešingas tendencijas. Veiksmas mieste vyksta, infrastruktūra statoma. PiaRinius dviračių takus tiesė tik Zuokas dažais ant šaligatvio, šiais laikais dviračių takai tiesiami realūs. Per paskutinius 5 metus daugiau naujų kelių nutiesta ar senų išplėsta negu per 25 metus prieš tai. Tie paišymai bendrame plane vystymosi kryptį nurodo tinkamai. Galiu tik sutikti, kad vystymosi trukmę jie nurodo gana apytikriai.
- 4 patinka
Comment
-
Kuo čia dėtas Černenka? Jei turi kokios nors naujos informacijos apie tuos laikus, susirask sovietinių laikų infrastruktūros temą ir pasidalink nežinoma informacija.Parašė Dovydas Rodyti pranešimąKurią valdžią konkrečiai tu kaltini neveiklumu? Tu čia Brežnevą, Andropovą ar Černenko kaltini lėtumu ir veiklos imitavimu?
Nes aš įžiūriu priešingas tendencijas.
Nėra jokios prasmės vėl įrodinėti, kad be pradedamo Liepkalnio- Žirnių g. projekto vyksta bent vienas stambus projektas.
Prieš pradėdamas naują diskusiją geriau paskaityk kas parašyta šioje temoje. Ar dabartinė valdžia efektyviai gerina susisiekimą mieste, jau seniai išdiskutuota šioje bei Vilniaus savivaldybės temoje, todėl nėra jokios prasmės kartotis. Kaip paprastai būna po tokių diskusijų, kiekvienas lieka prie savo nuomonės.
Comment
-
Ir kokie gi stebuklai įvyko per "paskutinius 5 metus"?Parašė Dovydas Rodyti pranešimąNes aš įžiūriu priešingas tendencijas. Veiksmas mieste vyksta, infrastruktūra statoma. PiaRinius dviračių takus tiesė tik Zuokas dažais ant šaligatvio, šiais laikais dviračių takai tiesiami realūs. Per paskutinius 5 metus daugiau naujų kelių nutiesta ar senų išplėsta negu per 25 metus prieš tai. Tie paišymai bendrame plane vystymosi kryptį nurodo tinkamai. Galiu tik sutikti, kad vystymosi trukmę jie nurodo gana apytikriai.
Kiek naujų tiltų, viadukų pastatyta, kiek naujų magistralinių ir paprastų gatvių nutiesta, kiek parkavimo vietų pastatyta, kelių naujų rajonų infrastruktūra įrengta, ir t.t.?
Kita vertus, neužsiimsim grynu neigimu, nuveikta ir dabar šis tas esminio. Pagerinta miesto finansinė būklė, pradėti aktyviai tiesti dvirtakiai, atnaujintas VT parkas, gatvių apšvietimas.
Tačiau sostinė, esanti nors ir su ribotais resursais, niekada negyveno geriau nei dabar. Galima būtų nuveikti ir daugiau. Ir ambicijų turėti daugiau. Ir atkaklumo jas įgyvendinant.
- 6 patinka
Comment
-
Ne pirmą kartą girdžiu panašius argumentus šiame forume - miestas dar niekad neturėjo tiek daug pinigų ar negalėjo taip pigiai skolintis. Bet kalbant apie infrastruktūra, ar kas nors pasižiūrėjot kaip sparčiai išaugo kelių tiesimo ir estakadų/tiltų statymo kainos? Jos auga greičiau už bet kokį biudžeto augimą.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tačiau sostinė, esanti nors ir su ribotais resursais, niekada negyveno geriau nei dabar.
Ir šiaip Vilnius pagal kvadratinį metrą asfalto ir visokių estakadų skaičių vienam gyventojui yra tikrai ne Europos atsilikėlis, grečiau atvirkščiai.
Ar suprantat, kad neužtenka nutiesti to metro asfalto ir pastatyti estakados? Reikalinga pastovi priežiūra, remontai, po 50 metų visus tiltus reikia kapitališkai remontuoti o kitus ir perstatyti. DAUG ir stambios infrastruktūros yra ne tik finansinė kilpa dabarties ir ateities kartoms, bet ir pasmerkta merdėti. Pasižiūrėkit į kritinę viadukų ir tiltų būklę USA ar toj pačioj Vokietijoje.
- 3 patinka
Comment
-
Atrodo, kažkurioje temoje jau buvo kalbama apie Šešuolių g. Vakarinio aplinkkelio sankryžos rekonstrukciją.
Reikės perkelti, kad būtų kartu.
2019-10-17 Lietuvos architektų sąjungos Vilniaus skyriaus Architektūros-urbanistikos ekspertų tarybos posėdžiui
Apie 14 ha ploto teritorijos prie Šešuolių, Sidaronių, Mozūriškių gatvių detaliojo plano koncepcija, koreguojant teritorijos prie Senosios Pilaitės kelio detaliojo plano ir teritorijos prie Vilniaus miesto vakarinės greito eismo gatvės detaliojo plano sprendinius
Projekto vadovas, architektas Linas Sinkevičius, Architektas Nerijus Siciūnas, Inžinierius Vidualdas Valeika
TPDRIS NR. K-VT-13-18-418






http://www.architektusajunga.lt/wp-c...compressed.pdf
- 4 patinka
Comment
-
Vilnietis sunerimo: rekonstruojamoje gatvėje darbininkų nematyti, tačiau eismas vis dar neleidžiamas https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ia-221-1238834Parašė Premier Rodyti pranešimągal yra kokių naujienų dėl Ąžuolyno gatvės rekonstrukcijos?
ar ne lapkričio 30 buvo galutinis terminas numatytas?
p.s. lyg ir žadėjo šią savaitę atidaryti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Ąžuolyno g. Tuščioje gatvėje driftinantys darbininkai sakė, kad gatvė jau seniai baigta. Klausimas kada patvirtins pridavimą.







https://citify.eu/azuolyno-g/
- 10 patinka
Comment
-
Kai pagalvoji, buvo nesąmonė padaryta: pastatytas šalia viadukas, kuris neišnaudojamas maksimaliai, o tokia sankryža, kuria vyksta pagrindinis eismas palikta vieno lygio. Tuo labiau bus pastatytas stadionas, ir vis tiek nenumatoma dviejų lygių? BP nenumatoma šioje sankryžoje dviejų lygių eismas? Tuo labiau, kad Ozo gatvėje kitose vietose nuo Neries iki VA planuojama sustatyti viadukus - tai taip išeina čia bus viena vieta kur bus paliktas vienas lygis?
- 3 patinka
Comment
-
Labai idomiu sprendimu padaryta:Parašė Creatium Rodyti pranešimąĄžuolyno g. jau atidaryta.
1) Vaziuojant ozo g kryptim is vienos juostos uz posukio pasidaro 4!! juostos. Kam reikalinga papildoma juosta sukant i impuls? Niekam.
2) Vaziuojant ozo g ir sukant i buivydiskiu g pristatyta kuoliuku bet kad pasukti reikia sulaukti zalio sviesaforo. Negalejo padaryti nereguliuojamos nuovazos?
- 2 patinka
Comment
-
gal del to, kad dar dvidešimt metų tie kiti projektai nebus įgyvendinti?Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai, kad Ozo g. sankryža neįėjo į projekto ribas. Ten tas išplatėjimas yra, nes gi bus Ozo g tęsinys. Man labiau klausimas kyla nafig reikėjo Ąžuolyno g. daryt posūkiui juostas, jeigu ten ta gatvė bus vos ne akligatvis po kitų projektų pabaigimo.
- 3 patinka
Comment
-
Kaip jums tunelio idėja?
Plane nurodoma, jog pagal Vilniaus miesto bendrąjį planą iki 2030 metų po tvarkomomis viešosiomis erdvėmis, turėtų būti įgyvendintas transporto tunelio projektas. Tunelis Šešuolėlių gatvę turėtų sujungti su šviesoforine sankryža, kuri ribojasi su „Circle K“ degaline. Šį projektą turėtų įgyvendinti miesto savivaldybė.

https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...namu-kvartalu/
- 2 patinka
Comment
-
Nu nežinau. Viršuliškių g. jungtis jau projektuojama. Po to pagal planus turi sekti ir Ozo g. jungtis iki Laisvės pr. Ar ne Darnaus judumo plane ji yra, gal maišau. Net ir datos buvo nurodytos.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
gal del to, kad dar dvidešimt metų tie kiti projektai nebus įgyvendinti?
Comment
Comment