Apie menamą Ožkinių tiltą neseniai buvo diskutuota temoje [VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema 8 psl. 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, aš ten buvauParašė Romas Rodyti pranešimąApie menamą Ožkinių tiltą neseniai buvo diskutuota temoje [VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema 8 psl. , bet čia diskutuojame apie BP sprendinius. Kažkas pabraižo (ne)suplanuotus objektus, o mes turime spėlioti. Rimti projektai taip nerengiami. , bet čia diskutuojame apie BP sprendinius. Kažkas pabraižo (ne)suplanuotus objektus, o mes turime spėlioti. Rimti projektai taip nerengiami.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Abu projektai buvo vykdomi prieš gerą dešimtmetį dar prie Zuoko ar kito tuo metu buvusio mero:Parašė digital Rodyti pranešimą6 ir 8 lyg ir padaryti?
 6 - Ateities g.-Laisvės pr.-Ukmergės g. mazgas tik dalinai įvykdytas apie 2007-2008 metus. Tačiau nebaigta viena jungtis.
 8 - Net nustebau, kad Karoliniškių-Lazdynų pėsčiųjų viadukas per Laisvės prospektą buvo statomas galiojančio BP metu. Jis pastatytas dar apie 2008-2009 metus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 #22 Kudirkos - Pamėnkalnio g. sankryžos rekonstrukcija turbūt tapo tuo legendiniu viaduku per Geležinį Vilką. Jei gerai pamenu, tai tą konkretų kairįjį posūkį sprendė. O daugiau tai klausimas ar ten galvojo pertvarkyti (nekalbant apie Pylimo g. magistralės planavimo laikus). Kiek sugalvoju, tai tik kadaise A juosta įrengta Pamėnkalnio g. link Žvėryno. Daugiau tik šviesoforiniai, dangos, inžineriniai darbai ten vyko.Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.09, 12:34.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lrytas 2019.12.10
 Savivaldybės fantazija ir kvailystės nepaliauja gluminti vilniečių
 Savivaldybei visiškai nerūpi, kad jos užsakyti projektai būtų įgyvendinami neprasilenkiant su sveiku protu. Maždaug tokią mintį išsakė Giedraičių seniūnaitis Miroslavas Bielinis, rekonstruojamoje Giedraičių gatvėje pastebėjęs ne vieną kvailystę. Tačiau savivaldybė, kuri įsikūrusi visai netoli šios Šnipiškių gatvės, nė neketina nieko keisti.
 
 Kaip ir kiek toliau Antakalnyje esančioje M.K.Oginskio gatvėje, kurios rekonstrukcija gyventojams sukėlė daugiau nepatogumų nei naudos. Kiek dėl to savivaldybei rašė vilniečiai, sulaukdavo tik neįtikinamo paaiškinimo: gatvės važiuojamoji dalis esą siaurinama dėl pėsčiųjų saugumo.
 
 Rytais – mašinų grūstys
 Savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas „Sostinei“ taip ir neatsakė, ar atlikti kokie nors skaičiavimai, kiek per parą ar savaitę M.K.Oginskio gatvės šaligatviais naudojasi pėsčiųjų, kad juos reikėjo taip išplatinti. Būtent dėl to labiausiai piktinosi vilniečiai. Jie siuntė savivaldybės valdininkams prieš remontą darytas šaligatvių nuotraukas, kuriose užfiksuota, kad pėstiesiems jų visiškai pakanka.
 
 „O gal savivaldybė vis dėlto parengė studiją ir nustatė, kad šioje gatvėje dideli pėsčiųjų srautai? Nemanau, nes niekada nesu matęs, kad pėstiesiems būtų problema judėti šia gatve“, – į savo klausimą atsakė M.K.Oginskio gatvės gyventojas Juozas Albinas Ruzgelis. Jis dabar kiekvieną rytą mato susiaurintoje M.K.Oginskio gatvėje susidarančias vis didesnes automobilių grūstis. Mat ši gatvė yra tranzitinė, ja miesto centro link važiuoja Lentupio, B.Sruogos, Gražinos, Naujakurių ir Medžiotojų gatvių gyventojai. Vilniečio nuomone, savivaldybė būtų sulaukusi vilniečių padėkų, jeigu remontuojant gatvę būtų paliktas toks pat jos plotis.
 
 Kitas M.K.Oginskio gatvės gyventojas Kęstutis priminė, kad vienoje gatvės pusėje vilniečiai automobilius statė nuo seno. Gatvę susiaurinus, du automobiliai dabar jau neprasilenkia, vienam iš jų tenka vienu ratu užvažiuoti ant šaligatvio. Taip traiškomos naujos trinkelės. Kęstutis sakė nesuprantąs, kam reikėjo platinti šaligatvį – juk jis yra ir kitoje gatvės pusėje, jo pėstiesiems pakanka. „Akivaizdu, kad gatvės rekonstrukcijos planus parengė kabinete sėdintys žmonės. Jie čia net nebuvo atvažiavę. Tokių sprendimų Vilniuje matau ne vieną“, – apgailestavo Kęstutis.
 M.K.Oginskio gatvės gyventojai skunde savivaldybei nurodė, kad platinant šaligatvį, nors buvo akcentuojamas pėsčiųjų saugumas, jų eismas saugesnis netapo. Siekdami prasilenkti automobiliai vienu ratu dabar užvažiuoja ant šaligatvio, o motinos su vežimėliais privalo sukti į važiuojamąją dalį, nes šaligatvio viduryje atsidūrė stulpas.
 (...)
 
 Į pasiūlymus neatsižvelgė
 Savivaldybės panosėje esanti Giedraičių gatvė rekonstruojama nuo birželio. Ir čia savivaldybė neketina ištaisyti nė vienos kvailystės, į kurias gyventojai pirštu baksnoja jau seniai. Pirmiausia tai – šviestuvų atramos, atsidūrusios beveik šaligatvio viduryje. Kai buvo svarstomi Giedraičių gatvės rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai, gyventojai jau tada kėlė klausimą dėl šių atramų. Jiems buvo priimtiniausia, kad atramos atsirastų vietoj senų elektros stulpų, kurie yra už šaligatvio ribos. Bet gyventojams buvo paaiškinta, kad tokiu atveju šviesa neapims šaligatvio ir dviračių tako. Tad atramas nutarta įrengti beveik šaligatvio viduryje.
 
 Užkliuvo elektros skydinės
 Giedraičių gatvės gyventojams užkliuvo ir prie kiekvieno namo įrengiamos elektros skydinės. Kai pradėjo aiškintis, sužinojo, kad jų vietos suderintos su Kultūros paveldo departamentu. (...)
 
 
 https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...eciu-12825365/Show must go von!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet savivaldybė turi galvoti su galva, ir nustatyti arba vienakrypti eismą, arba uždrausti parkavimą (nežinau vietos situacijos), ar kitas priemones, kurios sprendžia problemas, o ne jas kuria.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąVairuotojai priversti laipioti bordiūrais? Wtf? rimtai? atėjo kažkas iš savivaldybės, prirėmė pistoletą ir sako "lipk per bortą"?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, yra daug gatvių, kur ir be parkavimo uždraudimo vyksta savireguliacija: dieną funkcionuoja pilna gatvė, o vakarais viena pusė užstatoma, tad tenka praleidinėti. Oginskio gatvės galiukas prie sankryžos (ten koks 50 metrų tik) anksčiau buvo pakankamai platus ir prisiparkuot ir dar 2 mašinos prasilenkdavo, užtat šaligatviai nesiekė norminių pločių. Dabar viską sutvarkė pagal normas ir vat problema - ožiai ant tilto neprasilenkia.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Bet savivaldybė turi galvoti su galva, ir nustatyti arba vienakrypti eismą, arba uždrausti parkavimą (nežinau vietos situacijos), ar kitas priemones, kurios sprendžia problemas, o ne jas kuria.
 P.S. Aš pats gyvenu dar siauresnėje gatvėje, kur išvis netelpa 2 automobiliai. Tai nuolat stebina, kad akligatvyje visi tokie skubantys ir nenori iš anksto sustoti praleisti, o vis vien bando spraustis per vejas.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.12.11, 08:11.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 *PYPT*... Aš žiūriu, ko man tas Oginskio gatvės pavadinimas kažkur matytas ir tolimame atminties stalčiukyje padėtas kaip svarbus klausimas.Parašė VNS Rodyti pranešimąLrytas 2019.12.10
 Savivaldybės fantazija ir kvailystės nepaliauja gluminti vilniečių
 
 Kaip ir kiek toliau Antakalnyje esančioje M.K.Oginskio gatvėje, kurios rekonstrukcija gyventojams sukėlė daugiau nepatogumų nei naudos. Kiek dėl to savivaldybei rašė vilniečiai, sulaukdavo tik neįtikinamo paaiškinimo: gatvės važiuojamoji dalis esą siaurinama dėl pėsčiųjų saugumo.
 
 Rytais – mašinų grūstys
 Savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas „Sostinei“ taip ir neatsakė, ar atlikti kokie nors skaičiavimai, kiek per parą ar savaitę M.K.Oginskio gatvės šaligatviais naudojasi pėsčiųjų, kad juos reikėjo taip išplatinti. Būtent dėl to labiausiai piktinosi vilniečiai. Jie siuntė savivaldybės valdininkams prieš remontą darytas šaligatvių nuotraukas, kuriose užfiksuota, kad pėstiesiems jų visiškai pakanka.
 
 „O gal savivaldybė vis dėlto parengė studiją ir nustatė, kad šioje gatvėje dideli pėsčiųjų srautai? Nemanau, nes niekada nesu matęs, kad pėstiesiems būtų problema judėti šia gatve“, – į savo klausimą atsakė M.K.Oginskio gatvės gyventojas Juozas Albinas Ruzgelis. Jis dabar kiekvieną rytą mato susiaurintoje M.K.Oginskio gatvėje susidarančias vis didesnes automobilių grūstis. Mat ši gatvė yra tranzitinė, ja miesto centro link važiuoja Lentupio, B.Sruogos, Gražinos, Naujakurių ir Medžiotojų gatvių gyventojai. Vilniečio nuomone, savivaldybė būtų sulaukusi vilniečių padėkų, jeigu remontuojant gatvę būtų paliktas toks pat jos plotis.
 
 Kitas M.K.Oginskio gatvės gyventojas Kęstutis priminė, kad vienoje gatvės pusėje vilniečiai automobilius statė nuo seno. Gatvę susiaurinus, du automobiliai dabar jau neprasilenkia, vienam iš jų tenka vienu ratu užvažiuoti ant šaligatvio. Taip traiškomos naujos trinkelės. Kęstutis sakė nesuprantąs, kam reikėjo platinti šaligatvį – juk jis yra ir kitoje gatvės pusėje, jo pėstiesiems pakanka. „Akivaizdu, kad gatvės rekonstrukcijos planus parengė kabinete sėdintys žmonės. Jie čia net nebuvo atvažiavę. Tokių sprendimų Vilniuje matau ne vieną“, – apgailestavo Kęstutis.
 M.K.Oginskio gatvės gyventojai skunde savivaldybei nurodė, kad platinant šaligatvį, nors buvo akcentuojamas pėsčiųjų saugumas, jų eismas saugesnis netapo. Siekdami prasilenkti automobiliai vienu ratu dabar užvažiuoja ant šaligatvio, o motinos su vežimėliais privalo sukti į važiuojamąją dalį, nes šaligatvio viduryje atsidūrė stulpas.
 
 Pasinaudojau forumo paieška ir štai ką radau:
 
 https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/1633783-vln-vilniaus-šaligatviai-ir-pėsčiųjų-takai?p=1750817#post1750817
 
 
 Taip pat:
 
 
 
 https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/1633783-vln-vilniaus-šaligatviai-ir-pėsčiųjų-takai?p=1751324#post1751324
 
 
 Kas nors, prašau, sustabdykite bepročius.
 
 PS.
 įdomu kas ten padaryta Oginskio gatvėje. Būtų labai įdomu išvysti fotoreportažą.Paskutinis taisė spekas; 2019.12.15, 13:02.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...eciu-12825365/O gal savivaldybė vis dėlto parengė studiją ir nustatė, kad šioje gatvėje dideli pėsčiųjų srautai? Nemanau, nes niekada nesu matęs, kad pėstiesiems būtų problema judėti šia gatve“, – į savo klausimą atsakė M.K.Oginskio gatvės gyventojas Juozas Albinas Ruzgelis.
 
 Vat tokie Albinai yra paminklas urbanizmo ir susisiekimo infrastruktūros sričių neišmanymui. Jam nekyla klausimas kodėl tų pėsčiųjų ten nėra nuo pat pradžių?? Ne todėl, kad šaligatviai tose gatvėse tokios būklės, kad jie yra barikados pėstiesiems, o ne jiems skirta patogi ir saugi infrastruktūra?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip.Parašė VNS Rodyti pranešimąGal kas žino. Giedraičių g. Vienpusis? Klausiau jau dieną, šiaip įdomu.
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia man gal pasivaideno, bet apšvietimas parašyta "kabeliuojama oro linija" ?Parašė liudasbar Rodyti pranešimąPhoto
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tai interpretavau kaip "orinė linija pakeista požeminiu kabeliu".Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
 Čia man gal pasivaideno, bet apšvietimas parašyta "kabeliuojama oro linija" ?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu prasieisi nuo Lvovo g., pamatysi, kad nuo senų stulpų nupjaustomi kabeliai, o stulpai ruošiami išmontavimui (gal kai kurie jau ir išmontuoti).Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
 Čia man gal pasivaideno, bet apšvietimas parašyta "kabeliuojama oro linija" ?
 - 2 patinka
 Comment























Comment