Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kad būtų kur renginių metu neteisėtai automobilį numesti.Parašė Nitro Rodyti pranešimąO kodėl šioje vietoje tokią "autostradą" darė? Bus kažkokių tolimesnių jungčių?
- 2 patinka
Comment
-
Aš spėčiau, kad jau turbūt nebegaivins idėjos pratęsti Ozo g. iki Šešuolių g., tai gal čia koks slaptas planas išplatinti esamas gatves. Pvz išplatinus dar VIršuliškių g, gal net pačią Šešuolių ir sudėjus pirmumo ženklus sankryžose atitinkamomis kryptimi, bus tranzitiniam srautui viskas pritaikyta ir Viršuliškių gyventojai net nesupras kas įvykoParašė Nitro Rodyti pranešimąO kodėl šioje vietoje tokią "autostradą" darė? Bus kažkokių tolimesnių jungčių?
Comment
-
Naujame BP ir berods Darnaus judumo planuose lyg ir yra jungtis iki Laisvės pr. jungtis. Po to jau sunkiau.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Aš spėčiau, kad jau turbūt nebegaivins idėjos pratęsti Ozo g. iki Šešuolių g., tai gal čia koks slaptas planas išplatinti esamas gatves. Pvz išplatinus dar VIršuliškių g, gal net pačią Šešuolių ir sudėjus pirmumo ženklus sankryžose atitinkamomis kryptimi, bus tranzitiniam srautui viskas pritaikyta ir Viršuliškių gyventojai net nesupras kas įvyko
Comment
-
Įdomu, bet jei ten vieno lygio jungtis ir užsibaigs ties Laisvės pr, tai tranzitiniam eismui turbūt efektyviau judėti iki pat Vakarinio aplinkkelio esamom gatvėm. Aišku reiktų matuoti realius srautus, bet įdomu, jog Viršuliškių g. itin plati, ten jos net platint realiai nereiktų, tik sužymėti normaliai juostas, uždrausti parkavimą ir būtų panašus greitkelisParašė Creatium Rodyti pranešimą
Naujame BP ir berods Darnaus judumo planuose lyg ir yra jungtis iki Laisvės pr. jungtis. Po to jau sunkiau.
- 1 patinka
Comment
-
Viršuliškių g. yra D kategorijos (atkarpa nuo Laisvės pr. iki Ozo g. bus C su nauju BP), tad nelabai galima ten daryt greitkelio. Pilna išvažiavimų iš kiemų ir pan.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Įdomu, bet jei ten vieno lygio jungtis ir užsibaigs ties Laisvės pr, tai tranzitiniam eismui turbūt efektyviau judėti iki pat Vakarinio aplinkkelio esamom gatvėm. Aišku reiktų matuoti realius srautus, bet įdomu, jog Viršuliškių g. itin plati, ten jos net platint realiai nereiktų, tik sužymėti normaliai juostas, uždrausti parkavimą ir būtų panašus greitkelis
Kažkur buvo minėta, kad nuo Laisvės pr. iki Šešuolių g. bus tikėtinas tunelis.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąO kodėl šioje vietoje tokią "autostradą" darė? Bus kažkokių tolimesnių jungčių?Nėra ten jokio platinimo. Kaip buvo viena juosta, taip ir liko.Parašė themanual Rodyti pranešimąTiesiog šiek tiek neramina, kad tokie platinimai Viršuliškėms ne į naudą, kol nėra Šiaurinės g.
Tik padarytos juostos nusukimui į naują namų kvartalą bei į "Nutrūkusią stygą", o priešinga kryptimi - į arenas.
Sukantieji kairėn neblokuos eismo ir kažkiek sumažės (bent nedidės) tarša Viršuliškių gyventojams.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip jau, nežiūrint trūkumų su apšvietimo stulpais čia yra daugmaž pavyzdys kaip turėtų atrodyti ateities gatvė miesto centre: siaura, neleidžianti viršyti greičio, turinti dviračių takus ir apskritai daugiau pritaikyta pėstiesiems ir kamščių nesudarančiam, ekologiškam individualiam transportui t.y. dviračiams ir paspirtukams. Kažkada i didelę dalį gatvių kitoje upės pusėje reiktų padaryti panašiomis.Post in English - fight censorship!
- 8 patinka
Comment
-
Vistik iki idealo labai trūksta išvingiavimų (na arba iškilių sankryžų ar dangos ne iš asfalto). Gatvė tiesi, kaip strėlė ir vizualiai atrodys plati, jokių medžių ar dar kokių elementų arti nėra, net stulpai kažkur toli. Tai lieka tikimybė, kad (gal net užsimetę vieną ratą ant tako) visvien lėks su vėjeliu.Parašė index Rodyti pranešimąŠiaip jau, nežiūrint trūkumų su apšvietimo stulpais čia yra daugmaž pavyzdys kaip turėtų atrodyti ateities gatvė miesto centre: siaura, neleidžianti viršyti greičio, turinti dviračių takus ir apskritai daugiau pritaikyta pėstiesiems ir kamščių nesudarančiam, ekologiškam individualiam transportui t.y. dviračiams ir paspirtukams. Kažkada i didelę dalį gatvių kitoje upės pusėje reiktų padaryti panašiomis.
D kategorijos gatvėse STR nereikalauja statyti 15cm aukščio bortų.Parašė evvt Rodyti pranešimąO, bet nors bordiūrai ne tokie žvėriški. Dar esfalto sluoksniuks ir bus beveik vienam lygyje su šaligatviais. Čia gi ne galutinis esfalto sluoksnis?
Comment
-
Gatvės vingiavimas neprieštarautų paveldosauginiams reikalavimams?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąVistik iki idealo labai trūksta išvingiavimų
- 2 patinka
Comment
-
1. Dviraciu take ziema visi parkuosis.
2. Kadangi visas saligatvis apstulpintas ir stulpu, sake Poderskis netrauks, nes tingi perklot komunikacijas kaip reikia, tai vasara pestieji eis dviraciu taku. Nes taip tiesiog patogiau.
Ko pasekoje bus blogai visiems. Ir dviratininkams ir pestiesiems ir automobiliams ir miestui, nes po metu takas suskils.
- 6 patinka
Comment
-
Dėl pėsčiųjų tai man įdomu ar ne geriau būtų buvę daryti šaligatvį tik vienoje pusėje, priešingoje nuo dviračių tako. Ir platesnis būtų ir mažiau masintų lįsti į dviračių takąParašė SoulMulticast Rodyti pranešimą1. Dviraciu take ziema visi parkuosis.
2. Kadangi visas saligatvis apstulpintas ir stulpu, sake Poderskis netrauks, nes tingi perklot komunikacijas kaip reikia, tai vasara pestieji eis dviraciu taku. Nes taip tiesiog patogiau.
Ko pasekoje bus blogai visiems. Ir dviratininkams ir pestiesiems ir automobiliams ir miestui, nes po metu takas suskils.
Comment
-
Visada yra saugu iš kiemo žengti tiesiai į gatvęParašė themanual Rodyti pranešimą
Dėl pėsčiųjų tai man įdomu ar ne geriau būtų buvę daryti šaligatvį tik vienoje pusėje, priešingoje nuo dviračių tako. Ir platesnis būtų ir mažiau masintų lįsti į dviračių taką
- 2 patinka
Comment
-
į dviračių taką jei būt tiksliems. O ir pati gatvė juk bus lėto eismo, kaip pvz apskritai tuomet gali egzistuoti gatvės kur viskas vienam lygyje?Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Visada yra saugu iš kiemo žengti tiesiai į gatvę
Comment
-
Ne vienas lygis čia lemia, o tai, kad dviračio greitis yra iki 6 kart didesnis už pėsčiojo ir atitinkamai stabdymo kelias - įžengus tiesiai į dviračių taką iš kiemo (ribotas matomumas) susidūrimas gali baigtis labai rimtom pasekmėm abiems eismo dalyviams, tad tokių konfliktų reikia vengti.Parašė themanual Rodyti pranešimą
į dviračių taką jei būt tiksliems. O ir pati gatvė juk bus lėto eismo, kaip pvz apskritai tuomet gali egzistuoti gatvės kur viskas vienam lygyje?
Comment












Comment