Parašė liootas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesiama A juostos Ozo gatvė? Kertami krūmai Šiaurinės g. trasoje? Tiesiamas Narbuto takas? Stebuklų metas VilniujeParašė abruo Rodyti pranešimąPrasidėjo kažkokie darbai Narbuto g. ten, kur turėtų būti tiesiamas dviračių takas. Ant asfalto/šaligatvio braižomos kažkokios žymos, ant žolės toliau nuo kelio įbetonuotos kažkokios mažos plokštumos. Gal pagaliau prasidės?
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Savivaldos rinkimai kitą pavasarįParašė liootas Rodyti pranešimą
 Tiesiama A juostos Ozo gatvė? Kertami krūmai Šiaurinės g. trasoje? Tiesiamas Narbuto takas? Stebuklų metas Vilniuje  
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keisdavosi, paprastai administracijos direktorius formuoja komandą.Parašė dondc Rodyti pranešimąRimtas klausimas: išrinkus kitą merą, vyr. miesto inžinierius lieka tas pats ar meras laisvai gali jį keisti? Ar taip keisdavosi vyr. architektas, admin. direktorius?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu ką iš savų bandys prastumt į šiltą kėdęParašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 Savivaldos rinkimai kitą pavasarį   
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gerosios Vilties g. remontas
 
 1. Vaizdas nuo Naugarduko g.
  
 2. Įvažiavimai į kiemus ir aikšteles visi vienodai įrengti - iš trinkelių ir pakylantys į takų lygį
  
 3. Parkavimo vietos galėjo būti platesnės, medžiai susodinti, krūmai dar nepradėti.
  
 4. Parkavimo vietos galėjo būti platesnės, daugelis dabar važiuoja gatvės viduriu
  
 5. Šioje vietoje nuo parkavimo vietos iki įvažiavimo yra tik metras, kaip reikės išvažiuoti iš kiemo - neaikšku 
  
 6. Sankryža su Vandentiekio gatve yra įrengta iš trinkelių ir pakelta. Taip pat įrengta ir sankryža link gatvės, kur yra bažnyčia.
  
 7.
  
 8. Visos perėjos irgi iš trinkelių.
  
 
 - 16 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keičiasi be mero tik kas eina politines pareigas, vicemerai, jų pavaduotojai ir administracijos direktorius. Miesto architektas, inžineriai kaip suprantu yra samdomi pagal kontraktą ir nesikeičia per rinkimus. Aišku, ką samdyti sprendžia tas pats meras su komanda, bet anksčiau laiko iš darbo atleisti negali.Parašė dondc Rodyti pranešimąRimtas klausimas: išrinkus kitą merą, vyr. miesto inžinierius lieka tas pats ar meras laisvai gali jį keisti? Ar taip keisdavosi vyr. architektas, admin. direktorius?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš nuotraukų panašu, kad tvarkingai pastatytos mašinos telpa parkavimo vietose. O dėl važiavimo gatvės viduriu tai čia ir yra sėkmingas gatvės siaurinimo rezultatas - kad važiuoti didesniu greičiu vairuotojai nori daugiau vietos, ir kai jos nebus dvipusiame eisme, visi ir važiuos ramiai iki 30 km/h saugodami savo geldeles.Parašė Kaid Rodyti pranešimąGerosios Vilties g. remontas
 4. Parkavimo vietos galėjo būti platesnės, daugelis dabar važiuoja gatvės viduriu
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vaizdas ir jausmas gatvėje tikrai pagerėjo. Einant pėsčiomis jauti pėsčiojo erdvę, su krūmais bus ir jaukiau.
 Kas dėl važiavimo viduriu, tai visi intuityviai važiuoja taip, nes eismas dar vienpusis, nėra ženklinimo ir, nors nuotraukose nesimato, bet yra tokių, kurie stovi įstrižai arba užleidę ratą ant asfalto. Laikui bėgant , manau vietiniai išmoks saugiai pasistatyti savo automobilį  
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik dar vieną dozę susileisiu ir tada tikrai tikrai viskas. Na OK, gal vis tik:Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 Aš dar paminėčiau šias ''globalias'' gatves/sankryžas:- Pavilionių/Zamenhofo - reikalinga normaliai jungčiai su VA
- Gatvių tinklo užbaigimas Pilaitėje (Karaliaučiaus, Smalinės, Gilužio, Taurupės, Šešuolių jungtis su Pilaitės pr.) - reikalinga sutvarkyti susisiekimui su Pilaite, taip pat kad Pilaitėje būtų galima normaliai paleisti VT, o ne tik sovietinėje dalyje
- GV/Žalgirio/Ukmergės dviejų lygių sankryžos užbaigimas
- Viadukas virš Pedagoginio žiedo
 
 - dozę dabar vieną
 - rytoj ryte porą
 - šeštadienį dvi
 
 Ir tada jau TIKRAI TIKRAI viskas.
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atrodo labai gerai, puikūs pasikeitimai. Vienintelis, dėl ko man irgi kyla klausimų yra parkavimo vietų plotis. Pastebėjau ir centre tą tendenciją kai jos atrodo kiek per siauros (pvz. Pylimo gatvėje). Reikės kada nors gal pamatuoti ar atitinka standartusParašė Creatium Rodyti pranešimąSakykit ką norit, bet atrodo, kad čia visai kita gatvė.
 
 Buvo:
 
 
 Dabar:
   Nieko per daug baisaus aišku nenutiktų jei ir būtų kiek per siauros konkrečiai šioje gatvėje, tad menkniekis čia. Nieko per daug baisaus aišku nenutiktų jei ir būtų kiek per siauros konkrečiai šioje gatvėje, tad menkniekis čia.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš nuotraukos paskaičiavai, kad yra 19-os trineklių eilė, o tai 1,9 m. Jei bordiūrą priskaičiuojame gauname 2,05 m. Minimalus reglamentuojamas plotis 2,00 m, tačiau turi būti numatyta apsaugos zona 0,5 m, o su apsaugos zonomis pas mus visada interpretacijos arba architektas nežino reikalavimųParašė VLR Rodyti pranešimą
 Atrodo labai gerai, puikūs pasikeitimai. Vienintelis, dėl ko man irgi kyla klausimų yra parkavimo vietų plotis. Pastebėjau ir centre tą tendenciją kai jos atrodo kiek per siauros (pvz. Pylimo gatvėje). Reikės kada nors gal pamatuoti ar atitinka standartus Nieko per daug baisaus aišku nenutiktų jei ir būtų kiek per siauros konkrečiai šioje gatvėje, tad menkniekis čia. Nieko per daug baisaus aišku nenutiktų jei ir būtų kiek per siauros konkrečiai šioje gatvėje, tad menkniekis čia. Paskutinis taisė Kaid; 2022.05.12, 08:47. Paskutinis taisė Kaid; 2022.05.12, 08:47.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 4. Nieko, greitai pradės statyti statmenai "kad daugiau tilptų" ir tada gatve eismas bus slalomo principu.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 5. Idomu, ar bus parkavimo ženklas. Jei ne gali drąsiai baudas rašyti kas sukels labai didelį konfūzą ten statantiems.
 
 
 Taip. toks <30 ir ratais braukimasis į kelkraštį važiavimą galima matyti kiekvieną vakarą Gabijos gatvėje.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
 Iš nuotraukų panašu, kad tvarkingai pastatytos mašinos telpa parkavimo vietose. O dėl važiavimo gatvės viduriu tai čia ir yra sėkmingas gatvės siaurinimo rezultatas - kad važiuoti didesniu greičiu vairuotojai nori daugiau vietos, ir kai jos nebus dvipusiame eisme, visi ir važiuos ramiai iki 30 km/h saugodami savo geldeles.
 Vaistus reikia vartoti kiek gydytojas paskyrė, o ne baigiu kada man atrodo jog užteks.Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Tik dar vieną dozę susileisiu ir tada tikrai tikrai viskas. Na OK, gal vis tik:
 - dozę dabar vieną
 - rytoj ryte porą
 - šeštadienį dvi
 
 Ir tada jau TIKRAI TIKRAI viskas.
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Algirdo gatvės sprendiniai sutarti su gyventojais – bus daugiau stovėjimo vietų ir vienpusis eismas
 Vis tik apsigalvojo nuo pirminio planoAlgirdo g. eismas bus organizuojamas priešinga kryptimi nei eismas juda Mindaugo g. – tai leis darniai paskirstyti eismo srautus. Vienpusį eismą planuojama organizuoti atkarpoje tarp Panerių ir A.Vivulskio g., kol kas paliekant galimybę ateityje eismą perorganizuoti į dvipusį, jei tik bus toks poreikis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naujojoje Vilnioje planuojama rekonstruoti vieną pagrindinių gatvių
 Naujosios Vilnios seniūnijoje planuojama Džiaugsmo gatvės rekonstrukcija, dėl kurios sprendinių projektuotojai netrukus kvies gyventojus į viešą konsultaciją. UAB „Vilniaus plano” projektiniai pasiūlymai parengti gatvės atkarpai nuo Paeglinės iki Pergalės gatvės žiedinės sankryžos. Rekonstrukcija pagerintų vietos gyventojų susisiekimą pėsčiomis, dviračiais bei viešuoju transportu, užtikrintų visų eismo dalyvių saugumą.
 
 Šiuo metu Džiaugsmo gatvė nėra pritaikyta pėsčiųjų ar dviračių judėjimui – joje nėra nei pėsčiųjų, nei dviračių takų. Gatvėje nėra ir tinkamo apšvietimo, dėl to automobilių vairuotojams tamsiuoju paros metu sudėtinga pastebėti kitus eismo dalyvius. Rekonstruoti planuojamoje atkarpoje siūlomas esamų viešojo transporto stotelių atnaujinimas ir naujų įrengimas, pėsčiųjų perėjų bei apšvietimo įrengimas.
 
 Rekonstruojant gatvę būtų ne tik atnaujinta esama važiuojamoji dalis, bet ir užtikrinta susisiekimo galimybė dviratininkams ir pėstiesiems, įrengiant atitinkamus takus. Projekte siūlomas dviračių tako ilgis siekia apie 2,7 km, pėsčiųjų tako šiaurinėje pusėje – apie 2,7 km, o pėsčiųjų takas pietinėje pusėje tęstųsi apie 3,1 km.
 Comment










Comment