Parašė MedinisStrazdas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal baikit, ką? Kam šitie "valdžia vagiai" lygio pareiškimai? Visų darbuotojų atlyginimai rekordiniai. Degalų kainos rekordinės. Bet ir gyvenimo kokybė Vilniuj rekordinė. Manot, reiktų asignavimus nuo kažkokių sričių nukarpyt ir už tuos pinigus pastatyt pėsčiųjų viaduką ties Didlaukio gatve? Iš ko konkrečiai?
 - 5 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne "vagiai", o prioritetai blogi. Geriau sodins medžius tramvajaus trasoje negi A juostas nupieš.Parašė alga Rodyti pranešimą
 Gal baikit, ką? Kam šitie "valdžia vagiai" lygio pareiškimai? Visų darbuotojų atlyginimai rekordiniai. Degalų kainos rekordinės. Bet ir gyvenimo kokybė Vilniuj rekordinė. Manot, reiktų asignavimus nuo kažkokių sričių nukarpyt ir už tuos pinigus pastatyt pėsčiųjų viaduką ties Didlaukio gatve? Iš ko konkrečiai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie bet kurias artimu metu planuojamas įrengti ar jau įrenginėjamas A juostas, tai nė vienoj nėra tiesiog papaišymas, o visur yra gatvių rekonstrukcijos projektai, kurie reikalauja plėsti važiuojamąją dalį ir siaurinti juostas, ir jų kaina tikrai nesilygina su medžių sodinimo kaina.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Ne "vagiai", o prioritetai blogi. Geriau sodins medžius tramvajaus trasoje negi A juostas nupieš.
 
 Ir apie medžius: jie atlieka ir atliks labai svarbią rolę skatinant žmones išlipti iš automobilio. Net su tramvajum nemaža kelionės dalis laiko prasme išliks pėsčiomis, tai jeigu gatvės bus baisios, pilkos, be jokio šešėlio vasarą visi ir toliau važiuos automobiliais, nepaisant to ar bus tramvajus, ar metro. Išlaipint žmogų iš automobilių yra ir bus žymiai daugiau pastangų reikalaujantis darbas negu medelių persodinimas (pvz dabar kai griovė stadiono griaučius, medžius persodino).
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tai taip, rekonsturoja gatves net ten kur gali ir nupiešti (kaip 5 metus "jau kitais metais" busianti narbuto gatvės rekonsturkcija)Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
 Apie bet kurias artimu metu planuojamas įrengti ar jau įrenginėjamas A juostas, tai nė vienoj nėra tiesiog papaišymas, o visur yra gatvių rekonstrukcijos projektai, kurie reikalauja plėsti važiuojamąją dalį ir siaurinti juostas, ir jų kaina tikrai nesilygina su medžių sodinimo kaina.
 
 Ir apie medžius: jie atlieka ir atliks labai svarbią rolę skatinant žmones išlipti iš automobilio. Net su tramvajum nemaža kelionės dalis laiko prasme išliks pėsčiomis, tai jeigu gatvės bus baisios, pilkos, be jokio šešėlio vasarą visi ir toliau važiuos automobiliais, nepaisant to ar bus tramvajus, ar metro. Išlaipint žmogų iš automobilių yra ir bus žymiai daugiau pastangų reikalaujantis darbas negu medelių persodinimas (pvz dabar kai griovė stadiono griaučius, medžius persodino).
 
 Ne, tramvajų blokuojantys medžiai niekaip neskatins žmones išlipti iš automobilio. Bet va jeigu vietoj dviejų automobilių juostų staiga paliktų viena automobilių ir viena autobusų juosta - tada persėdančių tikrai būtų.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A, nu, žiū.. nežinau aš tikslių maršrutų numerių, bet tas autobusas, kuris dabar suka kairėn į Papilėnų g., pagal viską, turėtų judėti Smalinės g. ir tada į Vydūno g. Numatytos stotelės, o prieš kelias dienas ir Papilėnų g. projekto svarstymo metu tą sakė projektuotojai. Kur stos tas autobusas prie Papilėnų g. - neaišku. Išvažiuojant projektuojama nauja stotelė Vydūno g.Parašė liootas Rodyti pranešimąBet buvo kalbama, kad 4G važiuos pakeista trasa tiesiai Pilaitė pr. ir Karaliaučiaus gatve?
 
 Beje, kalbant apie Papilėnų g. Svarstymo metu savivaldybės atstovė gana atvirai diskutavo ir priiminėjo idėjas. Išsakytas ne kartą siūlymas dėl to įvažiavimo iš Pilaitės pr. naikinimo (kad net iš Pilaitės pr. nebūtų galima įsukti), įdomu ar sutiks.
 
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galėtumėt daugmaž priminti, kur apie tai buvo kalbama?Parašė liootas Rodyti pranešimąBet buvo kalbama, kad 4G važiuos pakeista trasa tiesiai Pilaitė pr. ir Karaliaučiaus gatve?
 
 Šiai dienai iš tiesų 4G yra patogesnis Vydūno gatvėje, negu prospekte, nes "tarybinėje" Pilaitėje gyventojų koncentracija daug didesnė negu "naujojoje".
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš vis galvoju, negi negalima to įvažiavimo padaryti tarp požeminės perėjos įėjimų? Ir nebūtų to keisto vingio, ir būtų lengviau įsukti, ir pagerėtų matomumas (nes dabar tas betoninis įėjimas užstoja perėją). Antžeminė perėja, žinoma, liktų.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 A, nu, žiū.. nežinau aš tikslių maršrutų numerių, bet tas autobusas, kuris dabar suka kairėn į Papilėnų g., pagal viską, turėtų judėti Smalinės g. ir tada į Vydūno g. Numatytos stotelės, o prieš kelias dienas ir Papilėnų g. projekto svarstymo metu tą sakė projektuotojai. Kur stos tas autobusas prie Papilėnų g. - neaišku. Išvažiuojant projektuojama nauja stotelė Vydūno g.
 
 Beje, kalbant apie Papilėnų g. Svarstymo metu savivaldybės atstovė gana atvirai diskutavo ir priiminėjo idėjas. Išsakytas ne kartą siūlymas dėl to įvažiavimo iš Pilaitės pr. naikinimo (kad net iš Pilaitės pr. nebūtų galima įsukti), įdomu ar sutiks.
 
  
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pilnai sutinku, kad labai svarbu tai ką išvardinote ir tai turėtų būti prioritetų viršūnėje. Noriu pastebėti, kad, visgi, galbūt, pirmiausia vertėtų užbaigti pagrindinių gatvių tinklą ir tuomet plėtoti likusią infrastruktūrą. Tos pačios A juostos, už kurias esu pilnai už, eitų užbaigtu gatvių tinklu bei gatvės aptarnautų didelę dalį gyventojų.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
 Jeigu skolintis, tai mano prioritetai būtų užbaigti dviračių takų ir VT juostų tinklą, sutvarkyti šaligatvius, humanizuoti gyvenamąją aplinką ir pilnai atnaujinti visas VT transporto priemones.
 Jaunų šeimų prioritetai turbūt yra pastatyti trūkstamus darželius ir mokyklas.
 Kai kurie pasakytų, kad svarbiausias dalykas miestui dabar yra naujos VT rūšies įvedimas.
 
 Daug skirtingų prioritetų, tad skolintis dėl vienos grupės priorietų būtų neatsakinga.
 
 Dėl ko sutinku, kad sparčiai augančiam Vilniui turi būti arba didinama atitenkanti GPM dalis, arba leista daugiau skolintis bendrai.
 
 Gatvių tinklas - lyg skeletas ant kurio tvirtinasi organai ir audiniai. Dar galima pavadinti kraujagyslėmis. Hmm, sunkokas pasirinkimas prioritetuose, bet pagal prioritetą duočiau taip: 51% pagrindinių gatvių tinklo užbaigimui ir 49 kiti dalykai. O gal būtų galima abu dalykus vienu metu daryti?
 
 Idėja finansavimui: būtų galima padaryti išimtį teisiniuose aktuose šios infrastruktūros darbams finansuoti skirtų lėšų pasiskolinimui bei skirti miestui visus 100% jo surenkamų lėšų iki tol kol bus grąžinti pinigai, o tuomet vėl grįžti į kokį pvz 60/40 rėžimą, kuomet 60 lieka miestui. Tokie pasvarstymai ,,garsiai''.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau ar įmanomas toks dalykas kaip užbaigtas gatvių tinklas, nes kiekviena nauja gatvė ar nauja kelių lygių sankryža išsprendžia eismo problemas vienoj vietoje, bet dažniausiai tuo pačiu problemos persikelia į kitą vietą ar atsiranda naujjos problemos dėl padidėjusios paklausos (induced demand), tad užbaigę dabar planuojamas gatves, turbūt labai greitai turėtume sąrašiuką ką dar reikia padaryti kad būtų užbaigtas gatvių tinklas, ir taip be galo, be krašto. Su tokiu mąstymu prieini prie tokio vaizdo kaip Los Andžele, ir vis tiek visi stovi kamščiuose.Parašė spekas Rodyti pranešimą
 Pilnai sutinku, kad labai svarbu tai ką išvardinote ir tai turėtų būti prioritetų viršūnėje. Noriu pastebėti, kad, visgi, galbūt, pirmiausia vertėtų užbaigti pagrindinių gatvių tinklą ir tuomet plėtoti likusią infrastruktūrą. Tos pačios A juostos, už kurias esu pilnai už, eitų užbaigtu gatvių tinklu bei gatvės aptarnautų didelę dalį gyventojų.
 
 Gatvių tinklas - lyg skeletas ant kurio tvirtinasi organai ir audiniai. Dar galima pavadinti kraujagyslėmis. Hmm, sunkokas pasirinkimas prioritetuose, bet pagal prioritetą duočiau taip: 51% pagrindinių gatvių tinklo užbaigimui ir 49 kiti dalykai. O gal būtų galima abu dalykus vienu metu daryti?
 
 Idėja finansavimui: būtų galima padaryti išimtį teisiniuose aktuose šios infrastruktūros darbams finansuoti skirtų lėšų pasiskolinimui bei skirti miestui visus 100% jo surenkamų lėšų iki tol kol bus grąžinti pinigai, o tuomet vėl grįžti į kokį pvz 60/40 rėžimą, kuomet 60 lieka miestui. Tokie pasvarstymai ,,garsiai''.
 
 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisingas perspėjimas nenueiti tokiu keliu. Visgi pastebėjimas - (A) nepabaigtas gatvės tiesimas (nenutiestas visas gatvės ilgis pagal projektą, sustojęs tiesimas dėl įvairių priežasčių) nėra tas pats kas (B) papildomų gatvių ar jų atkarpų tiesimas prie jau nutiestų (baigtų tiesti) gatvių. Aš kalbu būtent apie (A) atvejį. Įgyvendinus A atvejį toliau reikėtų koncentruotis į viešajį transportą, automobilizmo neskatinimą ir panašiai.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš siūlyčiau niekada negrįžti į 60/40 režimą (more like 50/50 dabar). Kodėl miesto infratruktūra turi kentėti nes puse mokesčių šelpiame kitus miestus? Jau ir taip valstybinius kelius miestas tvarko iš savo lėšų.Parašė spekas Rodyti pranešimąIdėja finansavimui: būtų galima padaryti išimtį teisiniuose aktuose šios infrastruktūros darbams finansuoti skirtų lėšų pasiskolinimui bei skirti miestui visus 100% jo surenkamų lėšų iki tol kol bus grąžinti pinigai, o tuomet vėl grįžti į kokį pvz 60/40 rėžimą, kuomet 60 lieka miestui. Tokie pasvarstymai ,,garsiai''.
 Jūs maišote kamieninių gatvių tinklą su kažkokiu nesveiku automobilistų planavimu. Kaip kolega minėjo tas užbaigtas tinklas visų pirma būtų naudingas viešajam trnasportui, kuris beje pievomis nevažinėja.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
 Nežinau ar įmanomas toks dalykas kaip užbaigtas gatvių tinklas, nes kiekviena nauja gatvė ar nauja kelių lygių sankryža išsprendžia eismo problemas vienoj vietoje, bet dažniausiai tuo pačiu problemos persikelia į kitą vietą ar atsiranda naujjos problemos dėl padidėjusios paklausos (induced demand), tad užbaigę dabar planuojamas gatves, turbūt labai greitai turėtume sąrašiuką ką dar reikia padaryti kad būtų užbaigtas gatvių tinklas, ir taip be galo, be krašto. Su tokiu mąstymu prieini prie tokio vaizdo kaip Los Andžele, ir vis tiek visi stovi kamščiuose.
 Girtumo testas - įkrisi neįkrisi.Parašė John Rodyti pranešimą
 Šulinių prioritetas 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus atveju tai būtų nutiesta Šiaurinė gatvė ir dar ML. Visur kitur užtenka smulkių patobulinimų ties sankryžomis, kaip pvz. įvažiavimas į vakarinį aplinkkelį iš Oslo. g. ar Žalgirio - Rinktinės g. sankryža. Tokių darinių statyti tikrai nereikia.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąNežinau ar įmanomas toks dalykas kaip užbaigtas gatvių tinklas, nes kiekviena nauja gatvė ar nauja kelių lygių sankryža išsprendžia eismo problemas vienoj vietoje, bet dažniausiai tuo pačiu problemos persikelia į kitą vietą ar atsiranda naujjos problemos dėl padidėjusios paklausos (induced demand), tad užbaigę dabar planuojamas gatves, turbūt labai greitai turėtume sąrašiuką ką dar reikia padaryti kad būtų užbaigtas gatvių tinklas, ir taip be galo, be krašto.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš dar paminėčiau šias ''globalias'' gatves/sankryžas:Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Vilniaus atveju tai būtų nutiesta Šiaurinė gatvė ir dar ML. Visur kitur užtenka smulkių patobulinimų ties sankryžomis, kaip pvz. įvažiavimas į vakarinį aplinkkelį iš Oslo. g. ar Žalgirio - Rinktinės g. sankryža. Tokių darinių statyti tikrai nereikia.- Pavilionių/Zamenhofo - reikalinga normaliai jungčiai su VA
- Gatvių tinklo užbaigimas Pilaitėje (Karaliaučiaus, Smalinės, Gilužio, Taurupės, Šešuolių jungtis su Pilaitės pr.) - reikalinga sutvarkyti susisiekimui su Pilaite, taip pat kad Pilaitėje būtų galima normaliai paleisti VT, o ne tik sovietinėje dalyje
- GV/Žalgirio/Ukmergės dviejų lygių sankryžos užbaigimas
- Viadukas virš Pedagoginio žiedo
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VMS požiūriu begalinį ir neįmanomą įgyvendinti svajonių sąrašą siūlau iškelti į atskirą temą pvz.: Šiaip svajonės
 Anot Šimašiaus turėjome važiuoti VA 1 etapu jau 2020 metais.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar pridėk Ozo gatvės pabaigimą ir galima būtų pritarti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Vilniaus atveju tai būtų nutiesta Šiaurinė gatvė ir dar ML. Visur kitur užtenka smulkių patobulinimų ties sankryžomis, kaip pvz. įvažiavimas į vakarinį aplinkkelį iš Oslo. g. ar Žalgirio - Rinktinės g. sankryža. Tokių darinių statyti tikrai nereikia.
 
 Comment






Comment