Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Nepakankamas.Parašė digital Rodyti pranešimąKad linija ne iki pat galo, paliktas tarpas.
O linija kaip supratau piešiama vien tam, kad neleisti parkuotis? Daugiau nesugalvoju priežasties, kam ji gali būti reikalinga.
- 1 patinka
Comment
-
Manau, kad pėstieji ir VT susiderintų tarpusavyje gana sėkmingai. Kitur Vilniuje yra tokie dalykai padaryt (pvz., Žemaitės g.) ir apie avarijas neteko girdėt.Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ten daug tik savo teises žinančių pėsčiųjų, šviesoforai būtini.
Ir perderinti ciklus, nes jau dabar sukančių į Laisvės pr. uodega kartais užkiša Narbuto g., jei padarysi tik vieną juostą - eilė bus iki pėsčiųjų viaduko
O dėl ciklų suderinimo irgi parašiau jiems. Eilės ten atsirado po to, kai buvo nuimtos žalios rodyklės. Tos pačios eilės lygioje vietoje atsirado ir, pvz., prie PC Mada, sukant iš aikštelės į Laisvės pr. (kur yra įrengta net greitėjimo juosta).
- 2 patinka
Comment
-
Dar straipsnis:
T. Narbuto gatvė bus plečiama iki 6 eismo juostų, naikinamos 2 perėjos https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ins-2-perejas/ .
Pagalvojau, kad būtų visai sveikas reikalas įrengti pailgintą įvažą/A juostą čia https://www.google.com/maps/@54.6994...7i13312!8i6656 panašiai kaip Žemaitės, kad VVT nereikėtų laukti ant raudono.
Gavau atsakymą iš SĮ „Vilniaus planas“, projekto vadovo – Vaidoto Lukošiūno
Ačiū už pastabas. Jūsų laišką su pastabomis gavome, atsakysime po viešo susirinkimo per 5 d. d.
Jei dėl iškeltų klausimų reiks aptarimo su užsakovu ir Eismo organizavimo skyriumi, tai atsakymai gali būti atsiųsti ir vėliau, nei 5 d. d.Paskutinis taisė Arunasx; 2020.05.08, 14:16.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Toje vietoje reikia įrengti papildomą sekciją ir problemos neliks, nes sankryžoje yra 4 fazės, o iš jų bent 2 galima būtų panaudoti leidimui sukti į dešinę. Daugybę metų bandau pasiekti, kad įrengtų papildomą sekciją čia, bet nesėkmingai. Eismo organizavimo skyrius kaskart vis kitokį kosminį atsakymą atsiunčia.Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ten daug tik savo teises žinančių pėsčiųjų, šviesoforai būtini.
Ir perderinti ciklus, nes jau dabar sukančių į Laisvės pr. uodega kartais užkiša Narbuto g., jei padarysi tik vieną juostą - eilė bus iki pėsčiųjų viaduko
Tai būtų labai geras dalykas, bet kaži ar užteks vietos, turint omeny ten prie stotelės greit pradėsimą statyt naują biurų pastatą. Be to, buvo daug kur galvota apie atskirą VT juostą sankryžoje (buvo, berods, Laisvės pr.-Justiniškių g. projektas), bet įgyvendintas tik vienas - Žemaitės gatvėje. Nėra prioriteto jiems kažkodėl. O tai galėtų būtų puiki BRT tinklo su atskirtomis juostomis pradžia.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPagalvojau, kad būtų visai sveikas reikalas įrengti pailgintą įvažą/A juostą čia https://www.google.com/maps/@54.6994...7i13312!8i6656 panašiai kaip Žemaitės, kad VVT nereikėtų laukti ant raudono.Paskutinis taisė abruo; 2020.05.08, 14:51.Lietuva visiems.
Comment
-
Visgi, manau, kaip gerai būtų padaryti vienos juostos tunelį iš Sėlių į Narbuto g. Pilaitės kryptymi. Nebeliktų šviesoforo ir pralaidumas būtų geresnis (laisvėtų Žvėrynas nuo kamščių). Šiais laikais yra visokių kasimosi būdų, tad nemanau, kad būtų labai brangu, ypač kai kalba apie vienos juostos tunelį.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąDar straipsnis:
T. Narbuto gatvė bus plečiama iki 6 eismo juostų, naikinamos 2 perėjos https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ins-2-perejas/ .
Pagalvojau, kad būtų visai sveikas reikalas įrengti pailgintą įvažą/A juostą čia https://www.google.com/maps/@54.6994...7i13312!8i6656 panašiai kaip Žemaitės, kad VVT nereikėtų laukti ant raudono.
Gavau atsakymą iš SĮ „Vilniaus planas“, projekto vadovo – Vaidoto Lukošiūno
Kontaktinius laidus irgi būtų galima įrengti tunelyje, manau (viskas įmanoma, reikia tik galvą pasukt).
Taip, žinau, kad ten stotelės abipus ir dėl to reikia pėstiesiems gatvę pereiti - būtų galima arba pėsčiųjų tunelį daryti (nebūtų jis toks blogas dėl reljefo ypatumų), arba stoteles kelti link būsimo pėsčiųjų viaduko.
https://www.google.com/maps/@54.6990...7i13312!8i6656
Comment
-
Tai kaip tokioj vietoj ir tokiam gylyje tai tik atviru būdu tokį tuneliuką. Suprantant nėra taip, kad per sankryžą tunelis ir jau tada viskas, reikia nemažą atkarpą dar prieš tai įgilinti ir už jo, o tai reiškia, kad reikia perkelti daug komunikacijų ir išsipučia sąmata, kartu ir nemažą ruožą rekonstruoti. Tai čia be 10+ mln. eurų nieko nebūtų. Ir įgyvendinus tokį sprendinį, visas srautas stoja ties Laisvės pr. šviesoforine sankryža, o iš kitos pusės prie pedagoginio žiedo tai kaip ir prasmės netenka.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Visgi, manau, kaip gerai būtų padaryti vienos juostos tunelį iš Sėlių į Narbuto g. Pilaitės kryptymi. Nebeliktų šviesoforo ir pralaidumas būtų geresnis (laisvėtų Žvėrynas nuo kamščių). Šiais laikais yra visokių kasimosi būdų, tad nemanau, kad būtų labai brangu, ypač kai kalba apie vienos juostos tunelį.
Kontaktinius laidus irgi būtų galima įrengti tunelyje, manau (viskas įmanoma, reikia tik galvą pasukt).
Taip, žinau, kad ten stotelės abipus ir dėl to reikia pėstiesiems gatvę pereiti - būtų galima arba pėsčiųjų tunelį daryti (nebūtų jis toks blogas dėl reljefo ypatumų), arba stoteles kelti link būsimo pėsčiųjų viaduko.
Turėtume trečią lygį Pilaitės - Narbuto, ir pedagoginio žiedo pertvarką į kelių lygių, tada gal suprasčiau kad būtų logikos, bet dabar tikrai ne, t.y., kol pagrindinio srauto kryptimi yra butelio kakliukų, tol apie šalutinį nėr ko galvoti.
Comment
-
Jeigu ištisinė linija - negali.Parašė digital Rodyti pranešimąKodėl? Kažkur toliau gali apsisukti.
Nesąmonė.
Tai visgi nuties A juostą ir toliau stotelės ar vis dar svaigsta, kad draustinis?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąDar straipsnis:
T. Narbuto gatvė bus plečiama iki 6 eismo juostų, naikinamos 2 perėjos https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ins-2-perejas/ .
Piešiniuose jau lyg ir pažymėta.
Comment
-
Prasidejo darbai!!
https://citify.eu/sirvintu-g/
Ir tuo paciu klausimas: ar nera jokio projekto, kad atsirastu jungtis tarp Zalgirio ir Ozo g? Ten kaip ir imanoma Linkmenu g. nuvaziuot, bet tragiskai atrodo vaizdas ties Gotu.
Comment
-
Na, tai šita gatvė iš dalies tam ir bus skirta. Todėl jos gale ir bus dviračių takas. Bet, aišku, pagrindine jungti turbūt bus laikomas Senvagės takas. Pagal dokumentus tai ir Kalvarijų g. turėtų atsirasti dviračių takas, bet tai lieka neaišku, nes kažkaip nelabai savivaldybė laikosi tų dokumentų.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPrasidejo darbai!!
https://citify.eu/sirvintu-g/
Ir tuo paciu klausimas: ar nera jokio projekto, kad atsirastu jungtis tarp Zalgirio ir Ozo g? Ten kaip ir imanoma Linkmenu g. nuvaziuot, bet tragiskai atrodo vaizdas ties Gotu.
Comment
-
Ir kas tada, apsisuki ir atbuliniu išvažiuoji iš gatvės ar prieš eismą važiuoji?Parašė digital Rodyti pranešimąToliau turėjau omeny kur jau nebesimato nuotraukoj.
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...gatviu-sankry/
Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.
Comment
-
Kaip galima taip kvailai projektuoti? Kam tokioje D (lėto eismo) gatvėje apskritai planuoti atskirus dviračių ir pėsčiųjų takus, pėsčiųjų perėjas? Vietoje to, kad mažinti automobilių kiekį gatvelėje ir išgyvendinti įprotį vaikus atvežti kuo arčiau mokyklos durų, suprojektuoja ją taip, kad mašinos turi važinėti gatvele pirmyn - atgal, o vaikam praeiti paliekama tik siaurutė perėja, vaizdą blokuoja lygiagrečiai įrengtos parkavimosi vietos (realybėje visi vaikščios kaip jiems patogiausia, užprogramuojamos nesaugios situacijos).Parašė Kaid Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...gatviu-sankry/
Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.
- 5 patinka
Comment
-
Širvintų gatvės rekonstrukcija ir dviračių tako nauja statyba nuo Širvintų g. iki Ozo g. Nuotraukos darytos 2020-05-13
1.

2. Sankryža su Žalgirio gatve. Atkarpa nuo Žalgirio g. iki Utenos g. panašu nesenai perasfaltuota

3. Atkarpa nuo Žalgirio g. iki Utenos g. panašu nesenai perasfaltuota

4. Signalinis stulpelis be atšvaitų ir su elektros įtampa. Atkarpa nuo Žalgirio g. iki Utenos g. panašu nesenai perasfaltuota

5.

6.

7. Sankryža su Utenos gatve

8. Sankryža su Utenos gatve

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.
Paskutinis taisė Kaid; 2020.05.15, 08:01.
- 8 patinka
Comment
Ar irgi bus sunaikinta?

Comment