Visos aktualios gatvės, buvusios 2019 m. ir 2018 m. sąrašuose, bet neasfaltuotos - sėkmingai iš planų dingo.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes pasikeitė prioritetai, pagal kuriuos dėliojamos tvarkomos gatvės ir šaligatviai. Nors aš vistiek būčiau dėjęs ir užbaigęs. Bet, kai finansai riboti...Parašė Nitro Rodyti pranešimąVisos aktualios gatvės, buvusios 2019 m. ir 2018 m. sąrašuose, bet neasfaltuotos - sėkmingai iš planų dingo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl jos, mano supratimu, yra dirbama atskirai. Neseniai viename susitikimo protokole mačiau įrašą, kad nutarta kreiptis į berods ministeriją. Turbūt prašys pinigų.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąLiūdna, kad Nemenčinės pl rekonstrukcijai taip ir nerado pinigų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau antrą savaitę dirba ties lėtejimo-greitėjimo juostomis G.V. ties įsukimu į Šeškinės sodų bendriją (spėčiau, kad Ozo Sodai statytojas tvarko). Mažas paketimas, tačiau ganėtinai lauktas, nes tai yra greito eismo gatvė ir tekdavo stabdyti visą pirmą juostą įsukinėjant. Tikiuosi, kad su J. Kazlausko g. irgi kažką pradės galvot.
 
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagaliau rengiamasi skelbti pirkimą Kernavės g. tiesti. Paskelbtas techninių specifikacijų projektas: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-646900
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet, kaip suprantu bus tiesiama nuo Lvov g. ši dalis ir toliau nejudės:Parašė Creatium Rodyti pranešimąPagaliau rengiamasi skelbti pirkimą Kernavės g. tiesti. Paskelbtas techninių specifikacijų projektas: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-646900
 
  Aviate, navigate, communicate Aviate, navigate, communicate
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienu dalyku niekaip neatsistebiu. Projektuoja visiškai naują gatvę, o dviračių takus vis dar piešia taip, tarsi dalį šaligatvio užasfaltavo. Įpročio galia?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
 Bet, kaip suprantu bus tiesiama nuo Lvov g. ši dalis ir toliau nejudės:
 
  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pilaitėje, palei Gilužio g. rausia tunelius, tiesia kažkokias komunikacijas. Gal kas įtariat ar čia tik su maximos statybom susiję ar kartu ir asfaltuos ir ties dvirtakį/šaligatvį ?
 
 https://citify.eu/giluzio-g-iki-smalines-g/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pilaitė, Gilužio g. atkarpos ir Maximos statybos. Gatvės atkarpa numatyta dešiniau esamo žvyrkelio. Prieš keletą dienų buvo prakastas gilus griovys palei esamą žvyrkelį.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Įdomu, kad esamo žvyrkelio vietoje numatyti želdynai, tai teks vežti juodžemį?Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.31, 16:46.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Minimas 2020 m ,,Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu''.Parašė spekas Rodyti pranešimąMane domina šios dvi eilutės:
 
 Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu - gavo 40k
 Viešųjų erdvių tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje prie rekonstruojamų Aukštaičių, Paupio ir Drujos gatvių - gavo 106k
 
 Kuriose vietose Drujos gatvė buvo ar bus rekonstruojama? Ir ką jie turi omenyje su ,,Aukštačių g. įvažiavimas į Drujos g.''?
 
 Klausiu todėl, kad laukiu progos kreiptis į savivaldybę su argumentuotu siūlymu panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo etc.. Kai bus laikas pridėsiu schemą, kad būtų aiškiau. Beje gal žinote kur kreiptis su tokiu siūlymu - gal į Antoną?
 
 
 
 https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ja-ir-statyba/
 
 Gal žinote kur kreiptis, kad sužinoti kas yra planuojama daryti su Drujos / Manufaktūrų sankryža (reikia panaikinti šviesoforą ir perėją bei pastumti tolimesnę stotelę arčiau tilto)?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paskelbė patį Kernavės g. darbų pirkimą: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-639913
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sveiki,
 Kiek kartų važiuoju iš vakarinio aplinkelio į Oslo g. arba iš Oslo g. į Vakarinį aplinkelį visad kyla mintis rašyti savivaldybei dėl kelio platinimo. Siūlymas mano būtų abiejose Oslo g. pusėse pridėti po trečią juostą (paveiksle pažymėjau raudona spalva), galbūt netgi perdaryti greitėjimo juostą į Oslo g. (žalia spalva) ir lėtėjimo juostą iš Oslo g. (mėlyna spalva). Šie kelio papildymai manau ženkliai padėtų piko metu, ypač ateityje sutvarkius Liepkalnio sankryžą, kuomet kamštis iš liepkalnio g. persikels prie vakarinio aplinkelio. Ten ir dabar iki pandemijos jau buvo ne pyragai. Ar kas nors iš jūsų rašėte savivaldybei dėl šių ar šiame ruože panašių kelio darbų?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mėlyna su žalia ir taip darysis, kai statys Lidl parduotuvę vietoje garažų. O dėl platinimo, tai smarkiai abejoju tokiu poreikiu. Visa problema susiliejimuose. Link centro taip pat nepakenktų patvarkyti kartu su posūkiu iš ligoninės.Parašė vygandazz Rodyti pranešimąSveiki,
 Kiek kartų važiuoju iš vakarinio aplinkelio į Oslo g. arba iš Oslo g. į Vakarinį aplinkelį visad kyla mintis rašyti savivaldybei dėl kelio platinimo. Siūlymas mano būtų abiejose Oslo g. pusėse pridėti po trečią juostą (paveiksle pažymėjau raudona spalva), galbūt netgi perdaryti greitėjimo juostą į Oslo g. (žalia spalva) ir lėtėjimo juostą iš Oslo g. (mėlyna spalva). Šie kelio papildymai manau ženkliai padėtų piko metu, ypač ateityje sutvarkius Liepkalnio sankryžą, kuomet kamštis iš liepkalnio g. persikels prie vakarinio aplinkelio. Ten ir dabar iki pandemijos jau buvo ne pyragai. Ar kas nors iš jūsų rašėte savivaldybei dėl šių ar šiame ruože panašių kelio darbų?Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.07, 18:35.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važiuojantys nuo centro ir planuojantys sukti dešinėn kemša pirmą juostą, todėl tikrai reikėtų papildomos juostos.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 Mėlyna su žalia ir taip darysis, kai statys Lidl parduotuvę vietoje garažų. O dėl platinimo, tai smarkiai abejoju tokiu poreikiu. Visa problema susiliejimuose. Link centro taip pat nepakenktų patvarkyti kartu su posūkiu iš ligoninės.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eismo organizavimas Oslo g. tarp Vakarinio aplinkkelio ir Savanorių pr. yra komplikuotas. Nemažai eismo organizavimo idėjų, projektuotų iki kažkur 2012 m. ir po to įgyvendintų Vilniuje, jau būtų sutinkami kreivai šiandien. Galbūt toks eismo organizavimas būtų pateisinamas jei Oslo gatve eismas vyktų iki 50 km/h, bet taip nėra ir toks greitis netgi nėra saugus tam kelyje įprastomis sąlygomis.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVažiuojantys nuo centro ir planuojantys sukti dešinėn kemša pirmą juostą, todėl tikrai reikėtų papildomos juostos.
 
 Tokios įvažos į stoteles neturėtų būti gatvėse kuriose greitis yra 70 km/h ir eismas intensyvus. Sprendimas būtų sujungti Lazdynų ligoninės ir Šiltnamių st., įrengiant stoteles atskirose aikštelėse, pasiekiamomis atskiromis greitėjimo ir lėtėjimo juostomis. Tokios stotelės numatomos kelyje Kaunas-Vilnius, galima rasti Lenkijos ekspresovkose, pvz. S8 tarp Varšuvos ir Balstogės.
 
 Kelio platinimas atrodo komplikuotai. a) išsivysčiusios šalys juda link darnaus judumo idėjų, pionierė yra Nyderlandai. b) Galbūt išeitų išplatinti iki trijų juostų prieš sankryžą su Vakarinių aplinkkeliu kokius 400 m, sutvarkyti Erfurto g.-Oslo g. jungtį.
 Comment





Comment