Parašė Resutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Sugadins eilinę normalią žiedinę sankryžą, pristatys salelių, pripaišys eismo juostų - padidės kamščiai, o avarijų nesumažėsStoties žiede vyksta tvarkymo darbai. Gal kas žino kas būtent bus, gal yra brėžinių?
.
Metai po eismo pakeitimų Vilniaus žieduose: planuojamos permainos ir kitose sankryžose
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/m....d?id=75607243
Paskutinis taisė senasnamas; 2017.08.29, 15:30.
Comment
-
Aha, labai "aiškus" žiedas, didžiulio pločio, bet be jokių žymėjimų, kai kiekvienas važiuoja ir išvažinėja savo įsivaizduojamom juostom...Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSugadins eilinę normalią žiedinę sankryžą, pristatys salelių, pripaišys eismo juostų - padidės kamščiai, o avarijų nesumažės
.
Metai po eismo pakeitimų Vilniaus žieduose: planuojamos permainos ir kitose sankryžose
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/m....d?id=75607243
Comment
-
Sugadins normalia ziedine sankryza? Jus cia rimtai rasot? Stoty normali ziedine sankryza?...Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSugadins eilinę normalią žiedinę sankryžą, pristatys salelių, pripaišys eismo juostų - padidės kamščiai, o avarijų nesumažės
.
Metai po eismo pakeitimų Vilniaus žieduose: planuojamos permainos ir kitose sankryžose
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/m....d?id=75607243
- 3 patinka
Comment
-
Taip, tai normali, paryžietiškai chaotiška sankryžaSugadins normalia ziedine sankryza? Jus cia rimtai rasot? Stoty normali ziedine sankryza?
. Aišku, problema, kad daugėja vairuotojų, kurie be išpaišytų juostų ar netgi juostas skiriančių bortelių bei krūvos ženklų nesusigaudo, kaip važiuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Jo, važiuoja specialiai mieste ratais, kad išvengti žiedo, pro kurį dabar galima pravažiuoti aiškiau ir greičiau.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAvarijos tiesiog persikelia kitur, nes vairuotojai stengiasi tų žiedų išvengti
. Apie Olandų žiedą daug keiksmažodžių prirašyta.
Nes anksčiau būdavo extrymas nelegaliai iš pirmos juostos važiuoti tiesiai, o dabar tai juk neįdomu legaliai dviem juostom įvažiuoti ir išvažiuoti.
Comment
-
Su tom iškiliom perėjom visai proto neteko. Kiša kur reikia ir nelabai, kur jos tinka ir kur jų neturėtų būti. Jos tinka ten, kur nėra viešojo transporto. Tuo tarpu tokios perėjos yra peilis viešojo transporto normaliam judėjimui. Ir taip stoties žiede VT juda lėtai, dabar judės dar lėčiau, nes "laužysis" ant kalnelių. Dar vienas pavyzdys, kaip dirbama šikna, o ne galva - Žemaitės gatvės atskira A juosta stoties kryptimi. Kam juostoje, kuri fiziškai atskirta bordiūru nuo likusios gatvės ir skirta tik VT eismui, daryti kalnelį perėjoje??? Autobusai ir troleibusai ir taip į važiuodami į A juostą turi daryti vingį, todėl greitis yra mažas ir papildomai stabdyti jų nereikia, kai eina pėstieji...
- 2 patinka
Comment
-
Turi omeny kai vengia pvz Geležinkelio stoties žiedo? Asmeniškai apvažiuoju jį kai tik įmanoma. Nors prie Makdako išsukimas į kairę irgi menkas malonumas... Olandų žiedas, net ir piko metu, ir grynas malonumas palyginus stotim ir jos prieigom.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAvarijos tiesiog persikelia kitur, nes vairuotojai stengiasi tų žiedų išvengti
. Apie Olandų žiedą daug keiksmažodžių prirašyta.
Comment
-
Įdomi patirtis eiti to žiedo įstrižomis pėsčiųjų perėjomis. Primena nėrimą į kokią nors intensyvią gatvę kur nors Pietryčių Azijoj, kur nėra šviesoforų ar šiaip normalių perėjų. Kur su kiekvienu vairuotoju turi žvilgsniu sutarti, kad jis tau leis praeitiParašė senasnamas Rodyti pranešimąSugadins eilinę normalią žiedinę sankryžą, pristatys salelių, pripaišys eismo juostų - padidės kamščiai, o avarijų nesumažės
.
Metai po eismo pakeitimų Vilniaus žieduose: planuojamos permainos ir kitose sankryžose
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/m....d?id=75607243
Aišku, tam žiede eismas nėra labai intensyvus (nors, manau, būtų galima susidoroti pėsčiąjam su bet kokiu intensyvumu, nes greitis nėra didelis), bet pačios perėjos yra nejaukiai ilgos, reikia eiti didelį atstumą kol yra paliekama nesaugi kelio zona.
Paryžiuj berods (o gal ir klystu), tik tas Triumfo arkos žiedas turi tokią chaotišką eismo tvarką, bet ten pėstiesiems nepriklauso vaikščioti, nes yra požeminės perėjos.
Comment
-
Na aš tai nepasakyčiau kad eismas menkas. Minusas yra tas, kad nėra sužymėtos eismo juostos ir dėl to būna šioks toks eismo chaosas, o tas parkingas viduryje žiedo iš viso yra WTF.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas su stoties žiedu negerai? Eismas ten menkas net ir piko metu. Pėsčiųjų daug.
Comment
-
Visas tas žiedas yra kažkoks chaotiškas. Man išvis keista, kaip tokia vieta, kur atvyksta miesto svečiai, keliautojai iš užsienio, ir tai yra keleivinio transporto, na, toks kaip ir centrinis mazgas Vilniuje, tas žiedas ir visos prieigos niekada nebuvo tvarkomų objektų prioritetu. Čia būtinos esminės permainos, o ne juostų subraižymas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Ir koks to tikslas? Stoties rajono atgaivinimui to ir "trūksta", ilgo, nejaukaus ir nesaugaus pėsčiųjų tunelio... Bent aš juom tikrai nesinaudočiau.Parašė Sula Rodyti pranešimąMano nuomone ten reiktų požeminio sujungimo tarp Geležinkelio ir Autobusų stoties.
Bet šiaip jau visą tą teritoriją, įskaitant Geležinkelio gatvę, buvo planuota kompleksiškai rekonstruoti. Atidedame dar pusšimčiui metų?
Tunelis buvo planuojamas pačios Geležinkelio g., pakišant ją po visu stoties žiedu, bet po Tūkstantmečio g. atidarymo ten nebeliko kamščių, dabar tikrai niekas nebekiš tam pinigų.
Comment
-
OK, paliekam tai XXII amžiui. Tūkstanmečio g. buvo suplanuota dar prieš 50 metų, o paskutiniai stoties rajono rekonstrukcijos planai pateikti jai jau funkcionuojant.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ir koks to tikslas? Stoties rajono atgaivinimui to ir "trūksta", ilgo, nejaukaus ir nesaugaus pėsčiųjų tunelio... Bent aš juom tikrai nesinaudočiau.
Tunelis buvo planuojamas pačios Geležinkelio g., pakišant ją po visu stoties žiedu, bet po Tūkstantmečio g. atidarymo ten nebeliko kamščių, dabar tikrai niekas nebekiš tam pinigų.
Bet kokiu atveju, iš miesto BP reiktų išimti to rajono modernizaciją.Paskutinis taisė Sula; 2017.08.30, 09:39.
Comment
-
Tikrai nereikia rekonstrukcijos pradėti pakišant žmones po žeme, pirma reikia rekonstruoti pačią autobusų stotį, atsisakant dartinio pastato ir pastatant naują multifunkcinį kompleksą. Bet kadangi stotis jau privatizuota, dar ilgai nesulauksim bent kažko pan. kaip Kaune.Parašė Sula Rodyti pranešimą
OK, paliekam tai XXII amžiui. Tūkstanmečio g. buvo suplanuota dar prieš 50 metų, o paskutiniai stoties rajono rekonstrukcijos planai pateikti jai jau funkcionuojant.
Bet kokiu atveju, iš miesto BP reiktų išimti to rajono modernizaciją.
Comment
Comment