Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Yra 1000 kartų svarbesnių objektų nei Kernavės tiltas.
Ir iš vuiso reikia ištrenkti ministerijas ir jų prielypus kur nors už VA , gal prie VSD ir natūraliai sumažės kamščiai ryte, vakare.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Išties, reikia kamščius perkelti prie VSD, juk Pilaitės prospekto rytinis kamštis yra tik fantazijaParašė Arunasx Rodyti pranešimąYra 1000 kartų svarbesnių objektų nei Kernavės tiltas.
Ir iš vuiso reikia ištrenkti ministerijas ir jų prielypus kur nors už VA , gal prie VSD ir natūraliai sumažės kamščiai ryte, vakare.
Comment
-
Dalis Pilaitės gyventojų yra manyčiau valstybės aparato darbuotojai, tai jei jiem reikėtų tik iki VSD rajono, tai gal pėsčiomis vaikščiotų. O iš kitų rajonų važiuotų priešinga kryptimi nei dabar visi rauna. Ar tai nėra akyvaizdu?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Išties, reikia kamščius perkelti prie VSD, juk Pilaitės prospekto rytinis kamštis yra tik fantazija
Net Skvernelio aparatas paskelbė planus iškelti, bet tik į durną vietą pievele prie Seimo, atseit į Seimą bus arti vaikščioti, tarytum po 1000 žmonių ten vaikšto kasdien. Vis tiek centre liktų visas srautas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Arunasx, bet ar tokiu atveju neužpildytų dabartinių ministerijų privatus kapitalas, kuris dar labiau optimizavęs esamą kvadratūrą (žinioj - viešasis sektorius turi labai daug kvadratų skaičiuojant vienam darbuotojui), duotų rezultate dar didesnį srautą į centrą? Žinoma, ne per vieną naktį.
Gamtoje tuščios vietos nebūna.
Comment
-
Verslas į daugelį vietų neitų, nes visokie pastatų apribojimai dėl perplanavimo ir erdvių didinimo, plius nėra parkingo. Viešbučiai, premium klasės butai ir t.t. Vien ko vertas Susisiekimo/ŽŪM pastatas. LB jau planuoja parduoti Ged/Totorių kampe, parkingo yra gal tik 5+30 vietų. Verslui tai ne į temą visai ofisams įrengti. O viešbučiams iš dalies dzin dėl parkingo.Parašė Uptown Rodyti pranešimąArunasx, bet ar tokiu atveju neužpildytų dabartinių ministerijų privatus kapitalas, kuris dar labiau optimizavęs esamą kvadratūrą (žinioj - viešasis sektorius turi labai daug kvadratų skaičiuojant vienam darbuotojui), duotų rezultate dar didesnį srautą į centrą? Žinoma, ne per vieną naktį.
Gamtoje tuščios vietos nebūna.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Rytais Pilaitės pr. kryptimi nuo centro kamščių nėra, plius dalis pačios pilaitės, viršuliškių, karoliniškių ir kitų aplinkinių rajonų gyventojų nebevažiuotų į centrą ir ten gatvių nebeužkimšinėtų.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Išties, reikia kamščius perkelti prie VSD, juk Pilaitės prospekto rytinis kamštis yra tik fantazija
Comment
-
Atnaujinta sostinės Naugarduko gatvė
Nauja ištisinio asfaltavimo danga, perkloti šaligatviai, įrengti pandusai, kuriuos jau spėjo įvertinti tėveliai, stumiantys vežimėlius ir dviratininkai, atsodinta veja – visa tai Vilniaus Naugarduko gatvėje. Vienoje svarbiausių Naujamiesčio seniūnijos gatvių bendrovė „Grinda“ šią vasarą sutvarkė beveik 1 kilometro ilgio atkarpą...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Pristatyta, kaip atrodys pertvarkyta Kernavės gatvė
Vilniaus miesto savivaldybė paskelbė apie naujai formuojamą gatvę, kuri turėtų sujungti Lvovo ir Žalgirio gatves.
Paminėtina, jog ši gatvė turėtų tapti ganėtinai svarbi sprendžiant eismo kamščių problemą, kuri ypač opi tampa Konstitucijos prospekte piko metu. Be to, ši gatvė tuo pačiu leis Šnipiškes dar labiau priartinti prie miesto ir sujungti su aplinkinėmis gatvėmis asfalto danga.

Po projektinio siūlymo analizės ir sprendinių aptarimo, buvo nutarta, jog gatvė turėtų būti 3 eismo juostų su dviračių taku nuo Žalgirio iki Lvovo gatvės. Dabartinėje Kernavės gatvės vietoje yra duobėta žvyro danga. Visas naujai statomos gatvės ilgis turėtų būti 680 metrų ilgio, o minėtoje atkarpoje numatomos net penkios viešojo tranporto stotelės.
Viešas projekto pristatymas numatytas miesto savivaldybės patalpose 2017 m. rugsėjo 7-ąją.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ernaves-gatve/ .
- 1 patinka
Comment
-
Dar net nebaigta asfaltuoti, jau nekalbant apie aplinkos sutvarkymą ir gatvės sužymėjimą. Dar darbai nebaigti, o jau trimituojama.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Comment
-
Viskas gerai. Aš pats ta antra juosta raunu nuo kalno kai pensininkas koks nuo kalno vos juda pirma. Taigi toks mažas lašelis adrenalino pareina
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Kodėl turėtų būti daroma būtent taip, o ne kitaip? Toje vietoje apskritai turi būti tik viena juosta, kad važiuojantiems pirmąja juosta paskutinę akimirką neatsirastų lendančių prieš nosį iš antros juostos.Parašė John Rodyti pranešimąKaip tai turėtų būti daroma:

Comment
-
Todėl, kad tai normali ir saugi praktika, naudojama visur, įskaitant Lietuvą, kaip matom iš pavyzdžio. Persirikiavimas tokioje situacijoje dažniausiai nekelia problemų.Parašė Briedis Rodyti pranešimąKodėl turėtų būti daroma būtent taip, o ne kitaip? Toje vietoje apskritai turi būti tik viena juosta, kad važiuojantiems pirmąja juosta paskutinę akimirką neatsirastų lendančių prieš nosį iš antros juostos.
Bet tai nėra labai svarbu, nes viena ar penkios juostos prieš tą šone papaišytą zebr nėra mūsų susirūpinimo objektas. Esmė yra ta, kad nebūtų kaip pirmoje foto, kur su tais trikampiukais antroje juostoje srautas iš tos juostos įkalamas tiesiai į pralekiantį srautą, kas fatiškai padaro iš to T formos nereguliuojamą sankryžą ir yra mirtinai pavojingas ir sveiku protu nesuvokiamas sprendimas.
Dar įdomu, kokia yra tokių sprendimų istorija ir koks idiotas taip projektavo? Galiu klysti, bet bene visos tokios vietos Vilniuje (o jų yra kokios 5? Gal daugiau) atsirado maždaug tuo laiku, kai buvo rekonstruojamas Lazdynų tiltas (ten yra pora identiškų perliukų) t.y. grubiai 7-10 metų atgal. Ar tai vieno žmogaus projektai? Ar čia bendra praktika? Bet kokiu atveju, tai turėtų būti kuo greičiau sutvarkyta, nes tokie dalykai turi potencialo didinti lavonų skaičių keliuose.Paskutinis taisė John; 2017.08.20, 23:32.
Comment
-
Pasidomiu, kaip keliuose užtikrinamas saugumas ir patogumas, tai pirmą kart atkreipęs dėmesį į šias sankryžas, iš kart supratau, kad čia kažkas ne taipParašė John Rodyti pranešimąBūtų įdomu išgirsti komentarų iš daugiau žinančių apie kelių projektavimą ar gal netgi su tuo susijusių.
Kodėl Vilniuje (gal ir kitur Lietuvoje?) yra va tokių atvejų?

Kaip tai turėtų būti daroma:

Keistai atrodo, kai pirma juosta galima saugiai įsirikiuot į srautą, o antra juosta jau reikia sustot ir praleist visus važiuojančius arba kamikadziškai nerti į srautą. Iš kart kyla mintis sutvarkyt reikalą: 1) antra juosta įsilieja į pirmą juostą (kaip pateiktam pavyzdy su Vakariniu aplinkkeliu) 2) įvažoje neformuoti antros juostos (pvz. įvaža Ukmergės g. į Ozo g. galėtų išlikti tik su viena juosta).
Neteko domėtis kaip tokia konfigūracija skatina avaringumą, bet nepanašu, kad tai neša komfortą vairavimui. Gali kilti noras kirst ištisinę ir iš antros juostos persirikiuot į greitėjimo juostą.
Teko tai pastebėti tik Vilniuje.Paskutinis taisė PoDV; 2017.08.21, 00:34.
- 3 patinka
Comment
-
Keliu ereliams viskas yra gerai, dėl ko nereikia pristabdyti.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąViskas gerai. Aš pats ta antra juosta raunu nuo kalno kai pensininkas koks nuo kalno vos juda pirma. Taigi toks mažas lašelis adrenalino pareina
Comment
-
Stoties žiede vyksta tvarkymo darbai. Gal kas žino kas būtent bus, gal yra brėžinių?
Jau atliekami darbai Geležinkelio gatvės žiedinėje sankryžoje šalia stoties. Čia siaurinama važiuojamoji dalis, įrengiamos iškilios pėsčiųjų perėjos su saugumo salelėmis, taip koncentruojant srautų paskirstymą
Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...iau-konfliktu/ .Paskutinis taisė Resutas; 2017.08.29, 11:55.
- 1 patinka
Comment



Comment