Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visos aktualios gatvės, buvusios 2019 m. ir 2018 m. sąrašuose, bet neasfaltuotos - sėkmingai iš planų dingo.

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
      Visos aktualios gatvės, buvusios 2019 m. ir 2018 m. sąrašuose, bet neasfaltuotos - sėkmingai iš planų dingo.
      Nes pasikeitė prioritetai, pagal kuriuos dėliojamos tvarkomos gatvės ir šaligatviai. Nors aš vistiek būčiau dėjęs ir užbaigęs. Bet, kai finansai riboti...

      Comment


        Liūdna, kad Nemenčinės pl rekonstrukcijai taip ir nerado pinigų.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          Liūdna, kad Nemenčinės pl rekonstrukcijai taip ir nerado pinigų.
          Dėl jos, mano supratimu, yra dirbama atskirai. Neseniai viename susitikimo protokole mačiau įrašą, kad nutarta kreiptis į berods ministeriją. Turbūt prašys pinigų.

          Comment


            Jau antrą savaitę dirba ties lėtejimo-greitėjimo juostomis G.V. ties įsukimu į Šeškinės sodų bendriją (spėčiau, kad Ozo Sodai statytojas tvarko). Mažas paketimas, tačiau ganėtinai lauktas, nes tai yra greito eismo gatvė ir tekdavo stabdyti visą pirmą juostą įsukinėjant. Tikiuosi, kad su J. Kazlausko g. irgi kažką pradės galvot.
            Click image for larger version  Name:	1.PNG Views:	1 Size:	337.3 KB ID:	1790201

            Comment


              Panašu, kad platinimo darbus pradės ir Pilaitės - V. Pociūno g. sankryžoje. Yra sužymėta kuoliukais būsimas kelio plotis.

              Comment


                Pagaliau rengiamasi skelbti pirkimą Kernavės g. tiesti. Paskelbtas techninių specifikacijų projektas: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-646900

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Pagaliau rengiamasi skelbti pirkimą Kernavės g. tiesti. Paskelbtas techninių specifikacijų projektas: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-646900
                  Bet, kaip suprantu bus tiesiama nuo Lvov g. ši dalis ir toliau nejudės:

                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Jeigu juda teritorija greta (daug kas sako, kad lyg ir juda), tai manau duos jiems nutiest.

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                      Bet, kaip suprantu bus tiesiama nuo Lvov g. ši dalis ir toliau nejudės:

                      Vienu dalyku niekaip neatsistebiu. Projektuoja visiškai naują gatvę, o dviračių takus vis dar piešia taip, tarsi dalį šaligatvio užasfaltavo. Įpročio galia?

                      Comment


                        Pilaitėje, palei Gilužio g. rausia tunelius, tiesia kažkokias komunikacijas. Gal kas įtariat ar čia tik su maximos statybom susiję ar kartu ir asfaltuos ir ties dvirtakį/šaligatvį ?

                        https://citify.eu/giluzio-g-iki-smalines-g/
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Na, yra statybos leidimas. Tai gal tiesia gatvės atkarpą? Juk nereikėjo tikėtis, kad iki Maximos važiuot reiks per žvyrą.

                          Comment


                            Pilaitė, Gilužio g. atkarpos ir Maximos statybos. Gatvės atkarpa numatyta dešiniau esamo žvyrkelio. Prieš keletą dienų buvo prakastas gilus griovys palei esamą žvyrkelį.

                            Click image for larger version  Name:	2312020163544.jpg Views:	1 Size:	242,5 kB ID:	1793114

                            Click image for larger version  Name:	2312020163353.jpg Views:	1 Size:	261,0 kB ID:	1793116

                            Click image for larger version  Name:	2312020163325.jpg Views:	1 Size:	264,2 kB ID:	1793117

                            Click image for larger version  Name:	2312020163433.jpg Views:	1 Size:	265,8 kB ID:	1793115

                            Įdomu, kad esamo žvyrkelio vietoje numatyti želdynai, tai teks vežti juodžemį?
                            Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.31, 16:46.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Mane domina šios dvi eilutės:

                              Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu - gavo 40k
                              Viešųjų erdvių tvarkymas Pietinėje tikslinėje teritorijoje prie rekonstruojamų Aukštaičių, Paupio ir Drujos gatvių - gavo 106k

                              Kuriose vietose Drujos gatvė buvo ar bus rekonstruojama? Ir ką jie turi omenyje su ,,Aukštačių g. įvažiavimas į Drujos g.''?

                              Klausiu todėl, kad laukiu progos kreiptis į savivaldybę su argumentuotu siūlymu panaikinti perėją su kairiaisiais posūkiais Drujos ir Manufaktūrų sankryžoje, nes kai bus įrengta gatvė su šaligatviu ir dviračių taku po tiltu per Vilnią, šviesoforinė sankryžą su perėja esamoje vietoje bus ne tik nereikalinga, bet ir bereikalingas trukdis. (Stebiu kiek mašinų suka iš Drujos į Manufaktūrų g. piko metu, tai jų būna visai nedaug - vidutiniškai apie 4, o stabdoma apie 30-50 auto su viešuoju transportu). Panaikinus eismo stabdymus toje vietoje bus taupomos lėšos infrastruktūrai ir degalams, padidės eismo dalyvių saugumas, bus mažiau teršiama dėl rėžimo stabdis-akseleratorius panaikinimo etc.. Kai bus laikas pridėsiu schemą, kad būtų aiškiau. Beje gal žinote kur kreiptis su tokiu siūlymu - gal į Antoną?

                              Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	212,8 kB ID:	1777613
                              Minimas 2020 m ,,Aukštaičių g. įrengimas su įvažiavimų į Drujos g. ir Paupio g. rekonstravimu''.

                              https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ja-ir-statyba/

                              Gal žinote kur kreiptis, kad sužinoti kas yra planuojama daryti su Drujos / Manufaktūrų sankryža (reikia panaikinti šviesoforą ir perėją bei pastumti tolimesnę stotelę arčiau tilto)?

                              Comment


                                Paskelbė patį Kernavės g. darbų pirkimą: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-639913

                                Comment


                                  Sveiki,
                                  Kiek kartų važiuoju iš vakarinio aplinkelio į Oslo g. arba iš Oslo g. į Vakarinį aplinkelį visad kyla mintis rašyti savivaldybei dėl kelio platinimo. Siūlymas mano būtų abiejose Oslo g. pusėse pridėti po trečią juostą (paveiksle pažymėjau raudona spalva), galbūt netgi perdaryti greitėjimo juostą į Oslo g. (žalia spalva) ir lėtėjimo juostą iš Oslo g. (mėlyna spalva). Šie kelio papildymai manau ženkliai padėtų piko metu, ypač ateityje sutvarkius Liepkalnio sankryžą, kuomet kamštis iš liepkalnio g. persikels prie vakarinio aplinkelio. Ten ir dabar iki pandemijos jau buvo ne pyragai. Ar kas nors iš jūsų rašėte savivaldybei dėl šių ar šiame ruože panašių kelio darbų? Click image for larger version

Name:	3 juosta_oslo g.jpg
Views:	294
Size:	238,2 kB
ID:	1794633

                                  Comment


                                    Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
                                    Sveiki,
                                    Kiek kartų važiuoju iš vakarinio aplinkelio į Oslo g. arba iš Oslo g. į Vakarinį aplinkelį visad kyla mintis rašyti savivaldybei dėl kelio platinimo. Siūlymas mano būtų abiejose Oslo g. pusėse pridėti po trečią juostą (paveiksle pažymėjau raudona spalva), galbūt netgi perdaryti greitėjimo juostą į Oslo g. (žalia spalva) ir lėtėjimo juostą iš Oslo g. (mėlyna spalva). Šie kelio papildymai manau ženkliai padėtų piko metu, ypač ateityje sutvarkius Liepkalnio sankryžą, kuomet kamštis iš liepkalnio g. persikels prie vakarinio aplinkelio. Ten ir dabar iki pandemijos jau buvo ne pyragai. Ar kas nors iš jūsų rašėte savivaldybei dėl šių ar šiame ruože panašių kelio darbų? Click image for larger version  Name:	3 juosta_oslo g.jpg Views:	1 Size:	238,2 kB ID:	1794633
                                    Mėlyna su žalia ir taip darysis, kai statys Lidl parduotuvę vietoje garažų. O dėl platinimo, tai smarkiai abejoju tokiu poreikiu. Visa problema susiliejimuose. Link centro taip pat nepakenktų patvarkyti kartu su posūkiu iš ligoninės.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.07, 18:35.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Mėlyna su žalia ir taip darysis, kai statys Lidl parduotuvę vietoje garažų. O dėl platinimo, tai smarkiai abejoju tokiu poreikiu. Visa problema susiliejimuose. Link centro taip pat nepakenktų patvarkyti kartu su posūkiu iš ligoninės.
                                      Važiuojantys nuo centro ir planuojantys sukti dešinėn kemša pirmą juostą, todėl tikrai reikėtų papildomos juostos.
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Važiuojantys nuo centro ir planuojantys sukti dešinėn kemša pirmą juostą, todėl tikrai reikėtų papildomos juostos.
                                        Eismo organizavimas Oslo g. tarp Vakarinio aplinkkelio ir Savanorių pr. yra komplikuotas. Nemažai eismo organizavimo idėjų, projektuotų iki kažkur 2012 m. ir po to įgyvendintų Vilniuje, jau būtų sutinkami kreivai šiandien. Galbūt toks eismo organizavimas būtų pateisinamas jei Oslo gatve eismas vyktų iki 50 km/h, bet taip nėra ir toks greitis netgi nėra saugus tam kelyje įprastomis sąlygomis.

                                        Tokios įvažos į stoteles neturėtų būti gatvėse kuriose greitis yra 70 km/h ir eismas intensyvus. Sprendimas būtų sujungti Lazdynų ligoninės ir Šiltnamių st., įrengiant stoteles atskirose aikštelėse, pasiekiamomis atskiromis greitėjimo ir lėtėjimo juostomis. Tokios stotelės numatomos kelyje Kaunas-Vilnius, galima rasti Lenkijos ekspresovkose, pvz. S8 tarp Varšuvos ir Balstogės.

                                        Kelio platinimas atrodo komplikuotai. a) išsivysčiusios šalys juda link darnaus judumo idėjų, pionierė yra Nyderlandai. b) Galbūt išeitų išplatinti iki trijų juostų prieš sankryžą su Vakarinių aplinkkeliu kokius 400 m, sutvarkyti Erfurto g.-Oslo g. jungtį.

                                        Comment


                                          Išplatinimas nuo Gariūnų link Lazdynų tilto nepadės - viskas kemšasi ant jo.
                                          Nuo Oslo g. link Vakarinio aplinkkelio reiktų kažką daryti - be to, kad ten kemšasi - labai pavojingas susikirtimas. Ten vien techninių avarijų turbūt keli šimtai per metus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X