Parašė MedinisStrazdas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Skusti visus tokius atvejus per tvarkaumiesta
 2. Rasyti komentarus kas ir kodel blogai po savivaldybes, seniuniju, Grindos, Benkunsko ir kitu postais. FB grupeje WTF, Vilniau? Juk tikrai galime geriau!, nes i ja vis dar uzsuka VMS paskaityti ir atrasyti. T.y. buti aktyviu socialinese tinkluose. Ta mato ir kiti zmones, jie tokiu budu pasyviai mokosi urbanistikos ir mato kad yra nors keli procentai zmoniu turintys kitokia nuomone nei "gaidziai vel susiaurino, nipravaziuojia greitoji, visi mirs".
 Pirmiems dviem punktams as skiriu kasdien po kelias valandas savo laiko. Jei ta pati darytu dar 100 zmoniu, mes turetume, manau, visokia kitokia situacija net nepaisant to kad FB yra tokia maza dalis aplinkinio pasaulio.
 3. Jei kazkas turi pazistamu zurnalistu tarpe, kalbekit su jais, paaiskinkit kas blogai. Galbut iseis pakelt temas del viešojo transporto, miesto planavimo ir pan.
 4. Visada lieka galimybe atsistoti su plakatais darbu vietoje ir pasifotografuoti, bet niekas to niekada nenori daryti, as tame tarpe irgi.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal Skirmantui Malinauskui būtų įdomu padaryti išsamų reportažą apie Vilniaus "urbanistiką"? Bet jaučiu daug Patreonų prarastų po jo, reiktų pasižadėti forumiečiams tapti naujais jo patronais.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą3. Jei kazkas turi pazistamu zurnalistu tarpe, kalbekit su jais, paaiskinkit kas blogai. Galbut iseis pakelt temas del viešojo transporto, miesto planavimo ir pan.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Malinauskas nedarys reportazo kur butu pasakojama, kad reiketu jums vaziuoti i darba ne savo nuosavu automobiliu o VT, arba kad reikia siaurinti gatves vardan kazkokio tai mistinio saugumo. Nes tuomet jo patrionu sumazetu, o ne padaugetu. Kai zmonems pasakojama kad reikia mazinti cukraus vartojima del sveikatos, jie ta supranta. Su automobiliais lietuviams toks fintas nepraeina, nes kiekvienas automobili supranta kaip savo geroves simboli. Tad deja, bet cia temos ne jam.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
 Gal Skirmantui Malinauskui būtų įdomu padaryti išsamų reportažą apie Vilniaus "urbanistiką"? Bet jaučiu daug Patreonų prarastų po jo, reiktų pasižadėti forumiečiams tapti naujais jo patronais.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisybės dėlei, Malinauskas daug temų yra palietęs po kurių daug patronų nubyrėjo.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 Malinauskas nedarys reportazo kur butu pasakojama, kad reiketu jums vaziuoti i darba ne savo nuosavu automobiliu o VT, arba kad reikia siaurinti gatves vardan kazkokio tai mistinio saugumo. Nes tuomet jo patrionu sumazetu, o ne padaugetu. Kai zmonems pasakojama kad reikia mazinti cukraus vartojima del sveikatos, jie ta supranta. Su automobiliais lietuviams toks fintas nepraeina, nes kiekvienas automobili supranta kaip savo geroves simboli. Tad deja, bet cia temos ne jam.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klimato kaita, ES direktyvos, daugybę faktorių gali lemti pikinį automobilizmą Vilniuje, kurio dar nepasiekėm.
 Nenustebtų apie 2030 m. pradžią jau ateitų automobilizmo mažinimo mados rimčiau į visuomenę.
 Tada rimčiau gali pajudėti VT plėtra ir t.t.
 Man dar įdomiau yra kiek senosios kartos yra VT ir miestų planavime, kokia įtaka lems jų kaita, bet čia jaučiu kokių 20 metų perspektyvoje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo ne kartą kreiptąsi, tai visada atrašo, kad čia tik remontas be projekto, o ne gatvės rekonstrukcija, todėl nieko keisti negali...Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą1. Skusti visus tokius atvejus per tvarkaumiesta
 2. Rasyti komentarus kas ir kodel blogai po savivaldybes, seniuniju, Grindos, Benkunsko ir kitu postais. FB grupeje WTF, Vilniau? Juk tikrai galime geriau!, nes i ja vis dar uzsuka VMS paskaityti ir atrasyti. T.y. buti aktyviu socialinese tinkluose. Ta mato ir kiti zmones, jie tokiu budu pasyviai mokosi urbanistikos ir mato kad yra nors keli procentai zmoniu turintys kitokia nuomone nei "gaidziai vel susiaurino, nipravaziuojia greitoji, visi mirs".
 Pirmiems dviem punktams as skiriu kasdien po kelias valandas savo laiko. Jei ta pati darytu dar 100 zmoniu, mes turetume, manau, visokia kitokia situacija net nepaisant to kad FB yra tokia maza dalis aplinkinio pasaulio.
 3. Jei kazkas turi pazistamu zurnalistu tarpe, kalbekit su jais, paaiskinkit kas blogai. Galbut iseis pakelt temas del viešojo transporto, miesto planavimo ir pan.
 4. Visada lieka galimybe atsistoti su plakatais darbu vietoje ir pasifotografuoti, bet niekas to niekada nenori daryti, as tame tarpe irgi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepamirškite, kad miestą vairuoja ne savivaldybių administracijų specialistai, o politikai. Vilnius turėjo išskirtinį atvejį, kai specialistai (konkrečiai DO Architects), vairavo pagrindinį politiką (merą Šimašių), o tas jau vairavo administraciją su pakalniais, nikitinais, gatvių, apšvietimo standartais ir t.t.Parašė PoDV Rodyti pranešimąMan dar įdomiau yra kiek senosios kartos yra VT ir miestų planavime, kokia įtaka lems jų kaita, bet čia jaučiu kokių 20 metų perspektyvoje.
 
 Miestelėnams tai nepatiko, išsirinko meru politiką, kurio pagrindinė žinutė buvo ta, kad jis jokių perversmų nedarys, tik praeskvalduos viską per naują. Išrinko Tarybą kuri išėdė Pakalnį (geras jis ar blogas vyr. architektas sužinosime palyginę su tuo, kas ateis į jo vietą), ko gero išės ir Nikitiną (nes jis ne specialistas, o tik apsišaukėlis).
 
 Norit pokyčių - lipkit tiesiai Benkunskui ant galvos. Lipkit debilams Tarybos nariams iš Nacionalinio susivienijimo ir kitiems ant galvos, kad nesikištų ten kur nesueina ir kur neturi jokio supratimo.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš matau, kad nėra dar pasiektas tas taškas, kad darom iš Lietuvos Rytų Europos Nyderlandais. Įdomu kaip keisis požiūris į gatvių humanizavimus apie 2040 m.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
 Nepamirškite, kad miestą vairuoja ne savivaldybių administracijų specialistai, o politikai. Vilnius turėjo išskirtinį atvejį, kai specialistai (konkrečiai DO Architects), vairavo pagrindinį politiką (merą Šimašių), o tas jau vairavo administraciją su pakalniais, nikitinais, gatvių, apšvietimo standartais ir t.t.
 
 Miestelėnams tai nepatiko, išsirinko meru politiką, kurio pagrindinė žinutė buvo ta, kad jis jokių perversmų nedarys, tik praeskvalduos viską per naują. Išrinko Tarybą kuri išėdė Pakalnį (geras jis ar blogas vyr. architektas sužinosime palyginę su tuo, kas ateis į jo vietą), ko gero išės ir Nikitiną (nes jis ne specialistas, o tik apsišaukėlis).
 
 Norit pokyčių - lipkit tiesiai Benkunskui ant galvos. Lipkit debilams Tarybos nariams iš Nacionalinio susivienijimo ir kitiems ant galvos, kad nesikištų ten kur nesueina ir kur neturi jokio supratimo.
 
 DO Architects norėjo pokyčių per greitai, kai miestelėnams ne tas rūpėjo, kai rutininių gatvių ir šiaip miesto priežiūros darbų nebuvimas badė akis.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Savivaldybė vykdo konsultacijas dėl dviejų gatvių projektų rangos pirkimo.
 
 Lazdynėlių g. rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-648734
 
 Nemenčinės plento rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-621489
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, pavyko su LAKDu sutarti dėl dalinio Nemenčinės ir Trakų plentų rekonstrukcijų finansavimo? Lyg ir būta tokių kalbų Šimašiaus laikais.Parašė Creatium Rodyti pranešimąSavivaldybė vykdo konsultacijas dėl dviejų gatvių projektų rangos pirkimo.
 
 Lazdynėlių g. rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-648734
 
 Nemenčinės plento rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-621489
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sukėliau visus brėžinius čia:Parašė Riedutis Rodyti pranešimąBūtų pats metas. Tik smalsu, kaip jie pro Antavilius pravestų 4 juostas
 
 https://citify.eu/lt/nemencines-pl-rekonstrukcija/
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Berods, projektas jau buvo parengtas.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąBūtų pats metas. Tik smalsu, kaip jie pro Antavilius pravestų 4 juostas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje lazeriu skenuojamos gatvių dangos: kam to reikia? https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1662-2110790
 2023 m. bus nuskenuota 2150 km Vilniaus miesto gatvių dangų – visos asfaltuotos eismo juostos. Darbai prasidėjo rugpjūčio pradžioje ir turėtų būti užbaigti iki lapkričio vidurio. „Vilniuje keliame ambicingą tikslą per itin trumpą laiką atnaujinti kuo daugiau sostinės gatvių. Patirtis rodo, kad objektyvūs, duomenimis grįsti sprendimai dėl gatvių remonto leidžia sutaupyti apie 5 proc. gatvių remontui skirtų lėšų – tai reiškia, kad už tą patį biudžetą miestas turi galimybę kasmet sutvarkyti 5 proc. daugiau gatvių“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
 Tokį gatvių priežiūros metodą „Grinda“ inicijavo dar 2021 m. – ji sukūrė gatvių skenavimo ir duomenų interpretavimo algoritmą, kurį įgyvendinus, sostinės savivaldybės specialistai gali naudotis objektyviais gatvių dangų kokybės vertinimo kriterijais ir priimti duomenimis grįstus sprendimus dėl gatvių remonto prioritetų, laiko ir būdo.
 Asfalto dangų skenavimui „Grinda“ nuomojasi itin modernų specializuotą kelio dangų tyrimams sukurtą lazerį, 4 m pločio eismo juostą analizuojantį 112 mln. taškų per sekundę raiška. Sferinės kameros fiksuoja nuskenuotus taškus net judant dideliu, 70–100 km/h greičiu jų nesuliedama. Specializuota įranga pasižymi dideliu įrašymo greičiu ir geba ypač greitai prisitaikyti prie skirtingo apšvietimo – tai ypač svarbu tuneliuose ar po tiltais esančių dangų tyrimo kokybei. Visi kadrai yra preciziškai „surišami“ į vientisą sferinę nuotrauką. Specializuota lazerio kūrėjų programinė įranga yra papildyta dirbtinio intelekto algoritmais, leidžiančiais automatiškai nustatyti IRI, provėžų gylius, skirtingai kategorizuojamus dangos įtrūkius, duobes, plyšius, mikrotekstūrą, lupimąsi, dirbtinius objektus (tokius kaip šuliniai, nuotekų grotelės ir pan.), kelio ženklinimą ir kitus parametrus. Visa lazerinės skenavimo įrangos ir papildomų agregatų vertė sudaro apie 800 tūkst. Eur.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu nesutikčiau. Jei jau negali padaryti gatvės humanizavimo (o to masiškai nepadarysi, jau ne kartą buvo diskutuota), tai geriau jau tegul sutvarko asfaltą ir šaligatvius iki priimtino lygio. Bent man dabar, su Vilniaus gatvių ir šaligatvių lygiu, geriau 20 gatvių per metus nehumanizuojant, nei 2 humanizuojant.Parašė Kaid Rodyti pranešimąŽiauru
 
 Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...
 
 Jakšto g.
 
 
 Šaltinis
 - 4 patinka
 Comment








Comment