Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
    Vasara, automobiliu, nepažeidžiant taisyklių,- neįmanoma pravažiuoti Upės. g. Baltojo tilto perėjoje yra nenutrūkstantis srautas žmonių. Pastatys tiltą Konstituticios pr. Narbuto g. galima ties ta perėja uždaryti eismą. Paliekant privažiavimus iš skirtingų pusių. Aišku galvoti ir palnuoti ne valdininkų jėgoms. Jie tiesiog uždraus uždarys prikurs bėdų tada bandys spręst ištaškys pinigų vėl bandys draust baust naikint siaurint nieko neišeis ir px. gi neatsakom.... O tas tilto priestatas išspręstų daug bėdų ir neiko nesugadintu.
    Galvot ir planuot valdininkų jėgoms. Ypač jei vokeliai iš Arterijos statytojų padeda pažiūrėt į argumentus vienaip ar kitaip

    Comment


      Vilniuje keli kelio remontai (ozo g. ir savanorių pr.) turbūt užsitesė ilgiau nei buvo planuota ir, atėjus žiemai (technologinei pertraukai) sustojo.

      Reikia pasidžiaugti, kad nepaliko išfrezuoto asfalto ir paklojo šiokį tokį naują asfalto sluoksnį, nors ir tas aišku jau trupa ir didelis klausimas ar tai neturės įtakos remonto kokybei, bet dabar ne apie tai. Kadangi juostų žymėjimas numatomas paskutiniu etapu - niekas prieš darbų petrauką nepasivargino bent laikinu žymėjimu ir savanorių pr. tai yra nemenka problema ties sankryža su Vilkpėdės g. Ženklai čia nurodo eismo trajektorijas eismo juostose, tačiau spėkit ar kas nors į tuos ženklus žiūri - važiuoja nekeisdami trajektorijos ir laikantis ženklų šoną nusitarkuot labai paprasta.

      https://goo.gl/maps/BAD7SGQzY8F7VWKMA

      Bandžiau teikti pasiūlymą per tvarkau miestą, bet panašu ten niekas net nesuprato pasiūlymo esmės.

      https://tvarkaumiesta.lt/problem/278905

      Nelabai suprantu kokio neatsakingumo lygio darbų planuotoju reikia būti, kad palikti tokias konfliktines vietas be ženklinimo pusei metų.

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
        Bandžiau teikti pasiūlymą per tvarkau miestą, bet panašu ten niekas net nesuprato pasiūlymo esmės.

        https://tvarkaumiesta.lt/problem/278905
        Tai kad viską suprato ir mandagiai pasiuntė...

        Comment


          Kviečiu pasižiūrėti humoristinę laidą:

          Comment


            Apie ką laida? Kaip kiti manot, verta įjungti?
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Apie ką laida? Kaip kiti manot, verta įjungti?
              Verta verta. Nors aš neabejujo, kad tau ji nepatiks ir tikrai rasi prie ko prisikabinti ir dėl ko pabambėti

              Comment


                Kadangi Kaid įkėlė, kaip humoristinį video, tai prikibti tikrai nėra prie ko: tikrai juokinga atkarpa nuo 2:38 iki 3:02.

                Šimašius sako, kad nubraižius linijas visi tvarkingai pradėjo parkuotis ir nebe ant dviračių tako*. Po kelių sekundžių kritikuoja savo paties humanizuotą gatvę, jog dešinėj pusėj ten dvigubai per platu. Atsidarau Street View ir aišku, jog taip ir neįrengė ten žadėtų ratų atmušėju palei linijas, o linijos jau Street View 2019 m. beveik visiškai nusitrynusios ir mašinos de facto ant dviračių tako*, ant kurio pasak mero, niekas nesiparkuoja po jo humanizavimo (kur dvigubai per platu dešinėj).

                Užskaitau, Jonai, tikrai buvo verta žiūrėt. Nors aš ne žmogus prie bajerio, bet pramušė gerai.

                * Dviračių takas nėra dviračių juosta.

                Video:
                Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	1 Size:	685,1 kB ID:	2029229

                Street View:
                Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	1 Size:	2,71 MB ID:	2029230
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Na tas sprendimas Naugarduko g. dviračių juostą daryti palei gatvės kraštą žiauriai nevykęs, o ypač žiemą, kur šansai kad bus juosta nuvalyta - nuliniai. Nebent galėtų išasfaltuoti juostą, jei jau vietos nėra normaliam takui, bet šaligatvio aukštyje.

                  Comment


                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                    Na tas sprendimas Naugarduko g. dviračių juostą daryti palei gatvės kraštą žiauriai nevykęs, o ypač žiemą, kur šansai kad bus juosta nuvalyta - nuliniai. Nebent galėtų išasfaltuoti juostą, jei jau vietos nėra normaliam takui, bet šaligatvio aukštyje.
                    Toks ten ir sprendimas. Viskas užgimė ekspromtu, kai gabalą Naugarduko gatvės perasfaltavo naujai ir tada kažkas paklausė, nachrena leidžiam pinigus pertekliniams pločiams nieko netobulindami. Neardysi gi šviežio asfalto jau.

                    Comment


                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                      Na tas sprendimas Naugarduko g. dviračių juostą daryti palei gatvės kraštą žiauriai nevykęs, o ypač žiemą, kur šansai kad bus juosta nuvalyta - nuliniai. Nebent galėtų išasfaltuoti juostą, jei jau vietos nėra normaliam takui, bet šaligatvio aukštyje.
                      Ten viskas blogai. Kadangi dalis vairuotojų žino, kad buvo takas nubraižytas, tai stoja kairiau, o dalis nežino - stoja palei bordiurą, kai privažiuojama prie šviesoforo. Kartais tai sukuria avarines situacijas sukantiems į dešinę, kurie atsistojo kairiau, vengdami stotis ant menamo dviračių tako. Pradžiai nusitrynė takas, o vėliau tiesiog tai užstatė parkuotojai, tai sniego daug buvo. Kartais praažiuoju ten ir taip nesuprantu, ar yra ten oficialiai takas, ar ne. Be to, ten labai jau sudrožtas asfaltas, kažkokios duobės, susibangavimai dideli.

                      Comment


                        VIlniaus gatvių kategorijų žemėlapis. Gal kam bus įdomu ar pravers. Spausti ant žemėlapio, kad atsidarytų.

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2440
Size:	210,2 kB
ID:	2032852

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          VIlniaus gatvių kategorijų žemėlapis. Gal kam bus įdomu ar pravers. Spausti ant žemėlapio, kad atsidarytų.
                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	210,2 kB ID:	2032852
                          Ačiū už žemėlapį,
                          Su realybe jis mažai ką bendro turi (išskyrus A1 ir A2 kategorijų gatves). Nėra aišku, po kelių (de)šimtemčių bus įgyvendinti dar 1998 ar 2007 m. bendruosuiuose planuose suplanuoti ir šimašinės stagnacijos laikais užmarinuoti projektai.

                          Švelniai tariant, absurdas, kas, kad Žalgirio g. -,Tuskulėnų g. bei ir Ozo -Šešuilolių g. ir net Taurupės gatvė (!) vaizduojamsos kaip B kategorijos, o inftarstruktūros koridorių turinti Šiauriė gatvė - ti C kategiorijos. Nors koks skirtumas, kokios kategorijos nebus mutiesta Taurupės ar Šiaurinė gatvė.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Nėra aišku, po kelių (de)šimtemčių bus įgyvendinti dar 1998 ar 2007 m. bendruosuiuose planuose suplanuoti ir šimašinės stagnacijos laikais užmarinuoti projektai.
                            Niekšas tas Šimašius, nuo pat 98-ųjų stabdo visus aftamabilystų projektus...

                            Comment


                              Kad tos kategorijos tikrai niekinės tai tiesa. Pvz D kategorijose važinėja autobusai, leidžiamas sunkiasvorių eismas, nors pagal kategoriją abiems turėtu būti uždrausta.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Niekšas tas Šimašius, nuo pat 98-ųjų stabdo visus aftamabilystų projektus...
                                Nereikia taip jo menkinti, juk jis padarė du didžius darbus pralaidumui didinti ir pėsčiųjų saugiam pasivaikščiojimui užtikrinti - nutiesdamas gatves be apšvietimo ir be šaligatvių

                                Nutiesė "B kategorijos" Taurupės gatvę


                                ir "XY* kategorijos" Mykolo Lietuvio gatvę


                                Comment


                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                  VIlniaus gatvių kategorijų žemėlapis. Gal kam bus įdomu ar pravers. Spausti ant žemėlapio, kad atsidarytų.
                                  O galima tiesiog maps.vilnius.lt -> Planavimas ir statyba -> Gatvių kategorijos: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=

                                  Comment


                                    Šiek tiek rašoma apie tunelio po Seimu / Nepriklausomybės aikšte rekonstrukciją, Valakampių tiltą (žr. Vilniaus tiltų temą) ir kelis smulkius projektus

                                    LRT 2023.02.26
                                    Vilniečiams prireiks kantrybės: savivaldybė dėlioja kelio remonto darbus, (...)bet Seimo tunelis palauks
                                    Vairuotojams Vilniuje šiemet ir vėl prireiks kantrybės. Sostinės savivaldybė tikina, kad vos tik leis orai, į gatves vėl išvažiuos kelininkų technika. Tiesa, detalus gatvių remonto ir tiesimo planas dar nėra parengtas – jis iš dalies priklausys nuo žiemos orų padarinių. Vargiai šiemet į priekį pasistūmės ir jau ne pirmus metus planuojama Geležinio Vilko gatvės tunelio po Seimo rūmais rekonstrukcija. Šis projektas priklauso nuo Seimo kanceliarijos, kuri žada rekonstruoti Nepriklausomybės aikštę.(...)

                                    Tunelio po Seimu remonto teks palaukti
                                    Jau daugiau nei penkerius metus girdimos kalbos ir apie pakankamai prastai atrodantį tunelį Geležinio Vilko gatvėje, po Seimo rūmais. Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) ekspertai yra nustatę, kad reikia sutvarkyti statinio hidroizoliaciją ir atnaujinti išorinę dangą. Tačiau didesnio remonto daryti neplanuojama.

                                    J. Kalinsko/BNS nuotr.




                                    Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus ryšių su žiniasklaida specialistas G. Grubinskas patvirtino, kad savivaldybė yra numačiusi minėtame tunelyje keisti hidroizoliacines dangas ir įrengti drenažą. Tačiau tam, kad būtų galima atlikti šiuos darbus, bus būtina nuardyti dalį Nepriklausomybės aikštės, todėl tunelio remontas yra tiesiogiai susijęs su Seimo planais atnaujinti aikštę – abu šie darbai turės būti atliekami vienu metu.
                                    „Pasakyti, kada bus atliekamas tunelio remontas, sunku – kol kas Seimo kanceliarija, mūsų žiniomis, yra paskelbusi aikštės atnaujinimo projektinių pasiūlymų konkursą. Taigi tikėtina, kad realūs remonto darbai prasidės ne šiemet“, – tvirtino savivaldybės atstovas.

                                    Dėl eismo organizavimo pakeitimų, pasak G. Grubinsko, bus sprendžiama po rangos darbų viešojo pirkimo. Visgi savivaldybė jau anksčiau buvo užsiminusi, kad yra svarstoma, kaip vairuotojams galėtų būti palengvinti kylantys spūsčių iššūkiai.
                                    „Suprantama, kad tunelio remontas pareikalautų laikinai pertvarkyti eismą sostinėje. Kol vyktų remontas, daugiau tranzitu vykstančio transporto būtų nukreipiama Vilniaus Vakariniu aplinkkeliu. Judantieji tarp sostinės rajonų turėtų planuotis judėjimą Laisvės prospektu, važiuojantieji centrinėje sostinės dalyje būtų nukreipiami aplinkiniais maršrutais: judantieji Kauno kryptimi – A. Goštauto ir J. Jasinskio gatvėmis, judantieji Panevėžio kryptimi – Pakalnės ir J. Tumo-Vaižganto gatvėmis“, – detalizavo Vilniaus miesto savivaldybė.
                                    (...)
                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...unelis-palauks
                                    Apie Geležinio Vilko gatvės tunelio rekonstrukciją LRT.lt rašė ir anksčiau.
                                    LRT 2022.05.16
                                    Vilniečiai dėl Seimo tunelio atnaujinimo gūžčioja pečiais: remonto metu teks sukąsti dantis, darbus užbaigus – užmerkti akis

                                    Comment


                                      Šimašius prieš pat pasibaigiant rinkiminei agitacijai išleido paskutinį postą. Aišku, čia rinkiminis postas, tai reikia tikrai kritiškai žiūrėti, bet jis teigia:

                                      (mano patrumpinta versija)
                                      (...)Nepaisant visų rinkiminių pašnekėjimų, yra darbų, projektų ir dalykų, kurių jau nepakeis joks kandidatas, tapęs meru. Kokie jie?
                                      Nacionalinis stadionas (Daugiafunkcis kompleksas) (...)

                                      Visi kiti toliau minimi projektai vis dar gali būti sustabdyti ir neįgyvendinti. Kai kurie tik idėjiniame lygyje, kai kurie - jau projektuojami, o kai kurie jau netrukus gali pereiti į statybų fazę.
                                      Nacionalinė koncertų salė - viskas padaryta, statybos leidimą turime, ruošiamės rangai, beliko užsitikrinti sklandų finansavimą iš nacionalinės valdžios, ir statybos gali prasidėti artimiausiu metu.
                                      Bent 5 naujos mokyklos Vilniuje - labai džiaugiuosi šiuo palikimu. Turime viską sudėlioję, ką tik sėkmingai pabaigėm dviejų iš jų architektūros konkursus.
                                      (...)
                                      Naujos viešojo transporto priemonės - sudėlioti artimiausių mėnesių ir metų pirkimai tiek troleibusams, tiek autobusams. Naujam merui teliks švęsti šventes.
                                      Gatvių projektai: Šiaurinės gatvės du etapai (neliečiant Ozo draustinio), Nemenčinės plento trūkstamos atkarpos praplėtimas, Abiejų Tautų Respublikos plentas, Gariūnų viadukas - šie projektai taip jau artėja link realizavimo stadijos.
                                      Tiltai - jei naujoji valdžia neužstabdys, Neries krantai turės daugiau jungčių: Bruklino pėsčiųjų tiltas (Vilkpėdėje), Užvingio tiltas, Alberto tiltas (jo poreikis priklausys nuo realizuojamų projektų greta). Kur dar mažiau įsibėgėta, bet, tikiuosi, bus judama sklandžiai toliau, ir yra visiškai reali galimybė irgi padaryti per ateinančią kadenciją - tai Vilkpėdės transportinis tiltas ties Žemaisiais Paneriais, Balsių pėsčiųjų tiltas (automobilinis - dar vėliau, nes iki jo ir gatvė ilga reikalinga, ir tai laabai brangu, ir su nemažai iššūkių), Antakalnio-Žirmūnų pėsčiųjų tiltas (maždaug ties Lakūnų gatve).
                                      Jau suplanuota teritorijų plėtra: naujos Geležinkelio ir Autobusų stotys; Verkių autobusų parko virsmas į viešąsias erdves, mokyklą, darželį, namų kompleksus; Grįžračio teritorijos prie stoties prikėlimas; Vilkpėdės atgaivinimas.
                                      Gatvių humanizavimas. Kad ir ką kandidatai kalbėtų, būkite tikri - ši kryptis yra vakarietiška, ir ji bus tęsiama vos tik rinkimai baigsis. Dauguma kandidatų yra protingi ir nebesieks sugrąžinti miesto į sovietinę aplinką.
                                      Oro uosto terminalas (nacionalinis projektas čia) - jau pradėtos statybos.
                                      Sporto objektai: lengvosios atletikos maniežas, ledo ritulio arena, ekstremalių pramogų parkas.
                                      (...)
                                      Gyvenamųjų rajonų gaivinimas - sudėliota urbanistinė kryptis yra, pirmieji žingsniai taip pat. Tikiuosi, ji bus tęsiama.
                                      (...)
                                      Aišku, čia daug fantazijų, bet mane suintrigavo Vilkpėdės transporto tiltas. Kur jis čia būtų? Į Lazdynėlių miškus?
                                      Paskutinis taisė liootas; 2023.03.04, 22:29.

                                      Comment


                                        Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                        Šimašius prieš pat pasibaigiant rinkiminei agitacijai išleido paskutinį postą. Aišku, čia rinkiminis postas, tai reikia tikrai kritiškai žiūrėti, bet jis teigia:

                                        (mano patrumpinta versija)


                                        Aišku, čia daug fantazijų, bet mane suintrigavo Vilkpėdės transporto tiltas. Kur jis čia būtų? Į Lazdynėlių miškus?
                                        Grubiai tariant tarp Šiltnamių ir Eigulių gatvių (pagal BP). Eigulių-Vilkpėdės jungties atsisakyta galutinai.

                                        Šiaip, sunku pasakyti, ar tai visiškai yra fantazijos. Didelė dalis objektų išties yra beveik baigti projektuoti, pagrindinis klausimas - surasti lėšas. Jeigu Šimašius per 8 metus nesurado ir dėl lėšų stygiaus vėluoja net dviračių takų statyba (kuri santykinai kainuoja labai mažai), tai sunku prognozuoti, kaip bus prie naujojo mero.
                                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.03.04, 22:40.

                                        Comment


                                          Daug šnekų ir mažai įgyvendintų projektų per 8 metus.
                                          Šimašius FB rašė kad Šiaurinės 1 etape važiuosime jau 2020 metais.
                                          Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.04, 22:53.
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X