Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš suprantu, kad šitoje vietoje yra problema su šiukšliavežėmis. Apie tai buvo užsiminęs Benkunskas per debatus.
    alima kampuose visada sudėti netašytus akmenis, tokio dydžio, kas lngvasis utomobilis nenortų mvažiuoti, o sunkisvorei neturint pasirinkimo galtų ir užvažiuoti.

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą

      alima kampuose visada sudėti netašytus akmenis, tokio dydžio, kas lngvasis utomobilis nenortų mvažiuoti, o sunkisvorei neturint pasirinkimo galtų ir užvažiuoti.
      Sunkiasvorės išvartys akmenis. Pilna jau ir tokių kampų. Reiktų kitokių sprendinių. Bet "nėra pinigų".

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

        alima kampuose visada sudėti netašytus akmenis, tokio dydžio, kas lngvasis utomobilis nenortų mvažiuoti, o sunkisvorei neturint pasirinkimo galtų ir užvažiuoti.
        Aš net nelabai suprantu kame problema yra. Išvažinėtos vejos yra net ten, kur įvažiavimų kampa platūs. Ir vis tiek netelpa.

        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-03-31 103812.png
Views:	541
Size:	1,43 MB
ID:	2040743

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Aš net nelabai suprantu kame problema yra. Išvažinėtos vejos yra net ten, kur įvažiavimų kampa platūs. Ir vis tiek netelpa.
          Pvz. pas mus į kiemą atvažiuoja tokio dydžio šiukšliavežė, kad net neįsivaizduoju kaip ji išvis sugeba privažiuoti iki konteinerių. Užtat visi bordiūrai ir aptrupėję.

          Comment


            Šiušliavežės mažiausiai problemų kelia - jos yra labai manevringos.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Aš net nelabai suprantu kame problema yra. Išvažinėtos vejos yra net ten, kur įvažiavimų kampa platūs. Ir vis tiek netelpa.

              Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-03-31 103812.png Views:	73 Size:	1,43 MB ID:	2040743
              Tuos žolės juostos palei gatvę yra visiškas absurdas. Purvo generatoriai, pilnavertė žolė ten niekad neaugs. o jei ir augtų, niekas jos neprižiūrės. Mieste jų neturėtų būti, gal tik kokiose priemiesčių gatvėse.

              Comment


                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                Tuos žolės juostos palei gatvę yra visiškas absurdas. Purvo generatoriai, pilnavertė žolė ten niekad neaugs. o jei ir augtų, niekas jos neprižiūrės. Mieste jų neturėtų būti, gal tik kokiose priemiesčių gatvėse.
                Ten dabar dar krūvą krūmų prisodino (akivaizdžiai per tankiai). Žolę dar dar patvarko. Krūmų pagal geriausiais VMS praktikas netvarkys (tiesiog tiek pajėgų ir pinigų nėra).
                Paskutinis taisė Sula; 2023.03.31, 14:38.

                Comment


                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                  Tuos žolės juostos palei gatvę yra visiškas absurdas. Purvo generatoriai, pilnavertė žolė ten niekad neaugs. o jei ir augtų, niekas jos neprižiūrės. Mieste jų neturėtų būti, gal tik kokiose priemiesčių gatvėse.
                  Na prie mano namų ir kitur kiek matau auga normaliai, viskas ok. Nevadinčiau absurdu. O ką siūlytumėte vietoj to, pvz., čia - https://www.google.com/maps/@54.7036...7i13312!8i6656 ?

                  Comment


                    Tos žolės juostos prie gatvių yra tikrai absurdas. Reikia ir prižiūrėt pastoviai ir yra mažiau atsparios ir naudos jokios neduoda. Ten žymiai geriau būtų rūmų masyvai, kaip yra Konstitucijos pr.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Pirmieji šiemet mieste matyti normalūs asfaltavimo darbai. Kareivių g. A juostą varo.

                      Click image for larger version Name:	Screenshot 2023-03-29 164002.png Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	2040425
                      Pagal stulpų išdėstymą matosi, kad A juosta čia bus tik į vieną pusę dar ilgai. Taigi, apie rimtesnio VT (įskaitant BRT) linijas čia galime pamiršti.

                      Comment


                        Tai gal tam bus skirta Šiaurinė g., kuri šioje atkarpoje eina lygiagrečiai Kareivių?

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Sunkiasvorės išvartys akmenis. Pilna jau ir tokių kampų. Reiktų kitokių sprendinių. Bet "nėra pinigų".
                          Kam tas memas? Galima sakyti "yra svarbesnių dalykų", nes tas VMS biudžeto milijardas surenkamas iš išleidžiamas. https://vilnius.lt/lt/biudzeto-suves...3-m-biudzetas/

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Kam tas memas? Galima sakyti "yra svarbesnių dalykų", nes tas VMS biudžeto milijardas surenkamas iš išleidžiamas. https://vilnius.lt/lt/biudzeto-suves...3-m-biudzetas/
                            Tai ne mano, o VMS valdininkų. Taip, yra ir kitų standartinių frazių. Pvz.: itin universali - "nėra galimybių". Čia toks buvo atsakymas, kai klausiau dėl dviračių tako Grigiškėse (dviems Kovo 11 g. remontams "galimybės" buvo rastos).

                            Comment


                              Dar vienas savitikslis siaurinimas dėl siaurinimo. Kokie turi būti projektuotojai, kurie dirbtinai susiaurina sankryžą, naikina posūkio juostą ir sukuria dirbtinius kamščius.

                              15min.lt. 2023.03.31
                              Vilniaus Saltoniškių gatvės siaurinimo projektas parengtas - ar jis bus padėtas vykdyti
                              Saltoniškių ir Narbuto g. sankryžoje atsiras salele pėstieisiems ir dviratininkams.
                              Visos Saltoniškių gatvės siautrinti kas neketinama, nors toks projektas ir parengtas.


                              Blogės, bet vistiek siaurina?
                              Čia vykdomi darbai dėl kurių gatvė susiaurėjo.(...) iš Žvėryno rytinio, o ypač valarinio piko metu nusidriekia automobilių eilės" (...)
                              Pradedama siaurinti Saltoniškių gatvė. Oficialiose projekto išvadose rašoma kkad įgyvendinus proejktą "eismo kokybės lygis vakarinioppiko metu pablogintas nuo B (14 sek.) iki D (34 sek.) . (...)

                              Pagal projekto transprto srautų modeliavimo duomenis sujungus važiavimo tiesiai juosta su posūkiu į dešinę ilgės stovėjimo laikas

                              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ne-787-2029090
                              Šis siaurinimas yra šiek tiek simboliškas - juk Žvėryne buvo didžiausias Šimašiaus palaikymas. Patys išsirinko, tai dabar ir turi.

                              Nėra kalbama apie susiaurinimą ir kitoje Saltoniškių - Narbuto gatvių sankryžos pusįje - kur yra PC "Panorama" ir vieno Kopenhagos banko aptarnavimo padalinys. Tuomet šimašinis siaurinimas "kaip Kopenhagoje ar Amsterdame" labai rimtai paliestų ne tik kokius nors vairuojančius susiaurintose Ševčenkos, Didlaukio ar Šaltkalvių gatvėse, bet ir Žvėryne gyvenanančius ir Saltoniškėse dirbančius ar apsiperkančius.
                              Paskutinis taisė Romas; 2023.04.02, 17:56.

                              Comment


                                Balsuosim už siaurintojus kol nebus galutinai užkasta ta 00'ųjų padzemkė. Romams, jeigu nepatinka lai važiuoja apsipirkinėt į Outletą prie aplinkelio, kur specialiai tokiems petrolhead'ams pastatyta krautuvė.

                                Comment


                                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                                  jeigu nepatinka lai važiuoja apsipirkinėt į Outletą prie aplinkelio, kur specialiai tokiems petrolhead'ams pastatyta krautuvė.
                                  Ir kam iškart reikia pereiti į asmeniškumus ir apgailėtinus prasivardžiavimus - negi neturi jokių argumentų, išskyrus tai, kad "siaurinimas yra gerai, nes tai yra gerai".
                                  Tai, kad nainkinama posūkio juosta Narbuto - Sėlių g. sankryžoje, nepagerins jokio eismo saugumo (ten ir taip yra šviesoforas), tik padidins kamščius ir oro taršą Žvėryne.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2023.04.02, 19:00.

                                  Comment


                                    FIY didesni kamščiai niekaip neblogina eismo saugumo. Tad gerb. Romui pačiam reikėtų pradėt nuo argumentų ir tada jų tikėtis iš oponentų.

                                    Comment


                                      Tema išdiskutuota šimtus kartų, dalyvių pozicijos seniai žinomos, argumentai už ir prieš kelis kartus įrodyti. Tamstos original post'as grynų gryniausias trollinimas, į tai nereiktų tikėtis mandagaus kažkokio labai atsakymo.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        FIY didesni kamščiai niekaip neblogina eismo saugumo.
                                        Saugiausias greitis yra kai viskas stovi. Buvo kalbama apie specialai sumažintą pralaidumą.
                                        Ar rekonstrukcijos tikslas yra vien didinti kamščius. Toje konkrečioje sankryžoje po tokios "rekonstrukcijos" jie tikrai padidės.

                                        Gerai, kad ne visi klauso karštų galvų "palikti vieną juostą" Narbuto gatvėje
                                        Siūlant tokius absurdus nelabai pagalvota, kaip vyktų eismas tarp miesto cento ir Pilaitės, Viršuliškių, Justiniškių ir tolesnių priemesčių (Zujūnai, Buivydiškės, Papiškės), kur beveik nėra susisiekimo viešuoju transportu,
                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Kad per visą Narbuto gatvę neina A juosta yra nusikaltimas. Reikia ją ten skubiai nupiešti (kainuos tiek, kiek kainuoja keli kibirai dažų) ir palikti tik vieną juostą automobiliams.
                                        Tada gali vykti kelio platinimas didinant paprastų juostų skaičių nuo vienos iki dviejų.
                                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                                        Tema išdiskutuota šimtus kartų, dalyvių pozicijos seniai žinomos, argumentai už ir prieš kelis kartus įrodyti.
                                        Vilniaus gatvių siaurinimas išties daug kartų aptartas.
                                        Tik šį kartą tai dar vienas objektas. Jis labiau nei kiti Šimašiaus inicijuoti siaurinimai ypač agresyviai ir be jokios motyvacijos mažina sankryžos pralaidumą.

                                        Comment


                                          Kas nors žino, kada bus pilnai baigti darbai Narbuto g.? Kažkokia ten beprotybė su numanomom juostom. Visiškai nesuprantu, kaip dabar sureguliuota važiuojant sankryža nuo Pilaitės pusės. Daug avarinių situacijų bei bendrų nesusipratimų. Ir, žinoma, pritariu visiems, kurie sako, kad A juostos nepadarymas per visą atkarpą yra idiotizmas. Bet iš tokios miesto valdymo politikos nieko nesitikiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X