Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Kam jum kažką aiškinti,
    Kažkaip striuka su argumentais ir logika
    Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Kažkaip striuka su argumentais ir logika
      Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.
      Paskrolinkit į viršų ir dar kartą paskaitykit, o ne priburkite, sėkmės

      ​​​​​​

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        Aha, ypač Saulėtekis tokia vieta kur labai trūksta vejos ir medžių....
        Saulėtekio alėja nėra visai miško kelias,. Skirtumas tarp Saulėtekio alėjos ir Saulėtekio miškelio jaučiasi. Gatvėje jautiesi daugiau mieste su daug betono, negu miško kelyje, kur nuo miško eitų gaiva.

        Plytinės gatvėje vejų papildomų nereikia. Kaip tik papildoma medžių eilė suteiktų jaukumo.
        Paskutinis taisė PoDV; 2022.10.16, 21:34.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Čia tai geras.
          Kažkaip trūksta nuoseklumo:
          Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
          O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .

          Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
          Gerai yra lėtinti individualų transportą.
          Blogai yra lėtinti VT.
          -

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Kažkaip striuka su argumentais ir logika
            Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.
            Autobusui reikia mažiau sukiotis, be to autobusui gerokai lengviau privažiuoti prie pat bordiūro. Plius, stotelėje daug lengviau sutelpa daugiau autobusų. Visa tai gerokai palengvina keleivių įlipimą ir išlipimą. Tokioje, kaip VGTU stotelėje dar ir vietos padeda sutaupyti. Iki šiol ten dėl vietos nebuvimo autobuso laukiantys žmonės ir pats stotelės paviljonas labai trukdė praeiviams.

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              pradžiai suskaičiuok kiek ten praeina per parą žmonių ir palygink su kokia nors populiaresne gatve.
              Neteisinga taip skaičiuoti nes srautai visada atsiranda tik po to kai yra infrastruktūra, o ne prieš tai.
              Parašė alga Rodyti pranešimą
              O kaip jūs tai įsivaizduojat? Kad nutiestų šitai gatvelei lygiagrečias aptarnaujančias gatves dar? Ji pati yra tokios aptarnaujančios gatvelės parametrų. Išvažiavimai iš kiemų jokiems vairuotojams ne naujiena, visur jų pilna ir kažkaip vairuotojai žino, kaip per juos važiuot. Čia ne greitkelis, kur dažni įsiukimai ir išsukimai "drumsčia laminarinį srautą". Čia gi ne stroad, o aptarnaujanti gatvė.
              Kad ir aukščiau siūlyti 45 laipsnių borteliai veiktu kaip priverstinis vairuotojų sulėtinimas.
              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Čia tai geras.
              Kažkaip trūksta nuoseklumo:
              Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
              O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .

              Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
              Tai reikia skirti kur yra automobilis (kurį reikia lėtinti) ir kur yra viešasis transportas (kurį reikai greitinti).

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Neteisinga taip skaičiuoti nes srautai visada atsiranda tik po to kai yra infrastruktūra, o ne prieš tai.
                Žvalgų gatvė geras pavyzdys, kad jei yra poreikis - srautai bus ir be infrastruktūros.

                Comment


                  LRT.lt 2022.10.23
                  Ozo gatvėje prasideda naktiniai kelio darbai – bus eismo ribojimų
                  Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Grinda“ skelbia, jog visą šią savaitę, nuo 21 val. vakaro iki 6 val. ryto (iki prasidedant rytiniams transporto srautams), vykdys Ozo g. atkarpos nuo Vilniaus licėjaus iki Kalvarijų g. ir atgal nuo Kalvarijų g. iki Geležinio Vilko g. remonto darbus

                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eismo-ribojimu

                  Comment


                    Šito laukiau. Ten viena bjauresnių atkarpų pagal dangos blogumą visame Vilniuje.

                    Comment


                      Tikrai mieste yra kur kas prastesnių asfalto atkarpų, matyt tiesiog siekiama sutvarkyti ozo gatvę ir tiek.

                      Comment


                        Kaip pavyzdžiui visa Panerių g. arba Savanorių atkarpa nuo Žemaitės g. iki Savanorių žiedo..., kur kas prasčiau nei Ozo g. atkarpėlė.

                        Comment


                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                          Tikrai mieste yra kur kas prastesnių asfalto atkarpų, matyt tiesiog siekiama sutvarkyti ozo gatvę ir tiek.
                          Hence viena bjauresnių, o ne bjauriausia. Skaitom, kas parašyta

                          Comment


                            O koks kandumas. Nėra ji tokia jau bjauri - matyt mažai Vilniaus matęs.

                            Comment


                              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                              O koks kandumas. Nėra ji tokia jau bjauri - matyt mažai Vilniaus matęs.
                              Yra yra, pravažiuok. Neseniai galvojau, kad padangą prakirtau po gero smūgio į duobę. Tas pats galioja Kareivių g., kuri yra ta pati gatvė. Kad ten kažkokiuose užkampiuose yra dar bjauresnių kažkokių įvažiavimų į kiemus, tai gerokai mažiau kam aktualu. Ozo/Kareivių visgi viena svarbiausių transporto arterijų, įskaitant VT.

                              Comment


                                Ozo g. yra kaip minų laukas, su kas 50 metrų įsmegusiais šuliniais.

                                Comment


                                  Dariaus ir Girėno g. dviračių tako projektas.

                                  Keliu prie infrastruktūros projektų, kadangi liečia visus eismo dalyvius (pėsčiuosius, dviratininkus ir automobilius)

                                  Absoliučiai visos perėjos su tarpais/duobėmis, aukščių skirtumas, dangos nesuvestos arba kažkur jos trūksta (palikta skalda).

                                  Darau prielaidą, kad darbai jau baigti. Šiandien pora darbininkų rinko paliktas trinkeles, vienas ekskavatorius supilinėjo dirvožemį. Visą savaitę valė seną ženklinimą ir ženklino naujai linijas.

                                  Labai tikiuosi, kad nepaliks visam tokių baisybių ir bent pavasarį sutvarkys...


















                                  Comment


                                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                    Ozo g. yra kaip minų laukas, su kas 50 metrų įsmegusiais šuliniais.
                                    Ne tik. ten yra ir didesnių pavojų

                                    L.rytas.lt 2022.11.04
                                    Dėl nepažymėtos duobės Ozo gatvėje prakirto net dvi padangas
                                    Vilniečio Artūro kelionė baigėsi su dvejomis pradurtomis padangomis.
                                    „Greitis, važiuojant šia gatve, visų vairuotojų būna iki 40 km/val. Dešinėje pusėje yra tvarkomas kelias, todėl mašinos važiuoja kairiau, kur ir buvo gili duobė. Jokio įspėjamojo ženklo apie ją nebuvo“,
                                    Kitas vilnietis, kuriam irgi teko važiuoti Ozo gatve, pasakojo, jog sudėtinga yra išvengti duobės, nors važiuojama mažu greičiu. „Važiavau už krovininės mašinos, o šalia važiavo autovežis, kuris nejausdamas gabaritų užėmė trečdalį mano juostos. Pirma juosta dabar yra siaurinama, sudėti bokšteliai. Neturėjau kito pasirinko, kaip tik įvažiuoti į duobę. Viskas baigėsi gerai.


                                    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...angas-25006734

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Ne tik. ten yra ir didesnių pavojų

                                      L.rytas.lt 2022.11.04
                                      Dėl nepažymėtos duobės Ozo gatvėje prakirto net dvi padangas
                                      "Atnaujintose KET - ženklai skirti žymėti konkrečioms duobėms", "Vilniaus gatvėmis jau rieda trečdaliu platesni autovežiai" - šios ir kitos naujienos pramoginiame potale, nesidrovinčiame prisistatyti žiniasklaidos priemone.

                                      Comment


                                        Ta prasme, laikraštis apsimelavo, nes jau baigė asfaltuoti Ozo gatvę?

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Ta prasme, laikraštis apsimelavo, nes jau baigė asfaltuoti Ozo gatvę?
                                          apsimelavo, kad duobė nepažymėta. Ten visur aplinkui sustatyti ženklai "vyksta darbai", nes nu vyksta darbai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X