Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO jūs rimtai galvojat, kad karo atveju kažkam nebūtų dapizdį tas šviesoforas?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O jūs rimtai galvojat, kad karo atveju kažkam nebūtų dapizdį tas šviesoforas?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
P.S. ten ir be turgaus daug svarbių objektų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Eismo pakeitimai Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžoje
https://vilnius.lt/lt/2024/04/12/eis...iu-sankryzoje/
,,Šalia Gariūnų turgavietės esančią Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžą kasdien pravažiuoja daugiau kaip 50 tūkst. transporto priemonių. Įvertinus sankryžos transporto srautų pralaidumą, nuspręsta keisti pėsčiųjų šviesoforų valdymą ir juos skirtingose gatvės pusėse valdyti atskirai. Žalio šviesoforo signalo laukimo laikas pėstiesiems bus trumpinamas pėsčiųjų šviesoforus valdant „žalios bangos“ principu.
Aiškinantis, kaip būtų galima šioje sankryžoje efektyviau valdyti eismą sumažinti rytinio ir vakarinio piko grūstis bei oro taršą, buvo vykdomi skirtingi sankryžos darbo režimų modeliavimai.
Norintiems Gariūnų gatvę pereiti greičiau, rekomenduojama nepamiršti paspausti šviesofore esančio pėsčiųjų mygtuko ir vadovautis žemiau nurodytomis judėjimo kryptimis:
''
Užuot nedelsiant statę viaduką, jie užsiiminėja masturbacijomis. Šis viadukas turėtų būti pripažintas strateginiu / kariniu požiūriu svarbus objektas ir nedelsiant statomas. Taip pat antra juosta įrengiama išvažiavimui link Klaipėdos, nes jei ten įvyksta avarija - visam eismui kaput ir dar net nėra vietos pataukti avarijos objektą, nes šalia sienutė.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Keistokas palyginimas, O koks ksirtumas kokioa kokybė yra keliui į Minską, vis tiek ten nereikės važiuoti artimiausius 30 metų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPrie Gariūnų turi nedelsiant stovėti viadukas. Tai vienintelė vieta atkarpoje tarp Minsko ir Klaipėdos kur liko vieno lygio sankryža. Jau nekalbant dėl visų kitų išvardintų problemų.
O šiaip dėl šio viaduko statuso gal galėtų LAKD tuo užsiimti? VIenas iš variantų.
Parašė Nitro Rodyti pranešimąĮ Tarandę šimtai sunkvežimių per parą nevažiuoja - lyginat nepalyginamus dalykus. Gariūnų esama jungtis padaryta, kai upės pusėje buvo turgus, dujinė elektrinė ir nuotekų valymo įrenginiai. Dabar ten prie viso to prisidėjo nauja biokuro/šiukšlių elektrinė (sunkvežimiai), atliekų perdirbimo (MBA) gamykla (šiukšlių sunkvežimiai), naujoji IKI bazė (fūros), baldai1 sandėlis (dar fūrų) ir planuojami girtekos sandėliai (dar ateityje sunkvežimių). Ir visas šis srautas turi dabar važiuoti per tą šviesoforinę sankryžą.
Komentuoti:
-
Bet aš nuoširdžiai abejoju, ar Gariūnų viadukas išspręstų daugiau problemų, ar jų daugiau prikurtų. Pagal dabartinius brėžinius, ten tiek daug weaving bus, kad tai visiškai nesaugu.
Ar neturėtų būti visi įvažiavimai patraukti kiek įmanoma toliau nuo dobilo sankryžos? Žinoma, kad Lidl ir Gariūnai nori įvažiavimo prie jų durų, bet tie, kurie modeliuoja būsimus srautus, turi pasipriešint kažkaip tam.
(labai gražiai papaišiau, ačiūačiū)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąĮ Tarandę šimtai sunkvežimių per parą nevažiuoja
Komentuoti:
-
Į Tarandę šimtai sunkvežimių per parą nevažiuoja - lyginat nepalyginamus dalykus. Gariūnų esama jungtis padaryta, kai upės pusėje buvo turgus, dujinė elektrinė ir nuotekų valymo įrenginiai. Dabar ten prie viso to prisidėjo nauja biokuro/šiukšlių elektrinė (sunkvežimiai), atliekų perdirbimo (MBA) gamykla (šiukšlių sunkvežimiai), naujoji IKI bazė (fūros), baldai1 sandėlis (dar fūrų) ir planuojami girtekos sandėliai (dar ateityje sunkvežimių). Ir visas šis srautas turi dabar važiuoti per tą šviesoforinę sankryžą.
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąMano komentaras buvo kontekste, kur lyginome Gariūnus ir Tarandės sankryžą. Tai sutinku, kad čia tos problemos spręstinos, bet mano mintis buvo, kad Tarandė pirma nusipelno dviejų lygių sankryžos - ir normalios, o ne tai ką siūlo dabar.
Ar bus panaikintas tas antras išvažiavimas už Lidl į plentą? Ten tikras chaosas su išsukinėjančiais iš Gariūnų priekybcentrio. Tikiuosi, kad kai bus vietoj šviesoforo dviejų lygių sankryža, tą išsukimą panaikins?
Pasikartosiu, nes buvo kalbėta anksčiau, bet Savanorių/Gariūnų dobilo sankryža irgi pasenusi, ją reikia iš naujo sumodeliuoti, nes pagrindinis srautas iš Kauno juk nusuka Lazdynų, o ne Žemųjų Panerių link.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Mano komentaras buvo kontekste, kur lyginome Gariūnus ir Tarandės sankryžą. Tai sutinku, kad čia tos problemos spręstinos, bet mano mintis buvo, kad Tarandė pirma nusipelno dviejų lygių sankryžos - ir normalios, o ne tai ką siūlo dabar.
Ar bus panaikintas tas antras išvažiavimas už Lidl į plentą? Ten tikras chaosas su išsukinėjančiais iš Gariūnų priekybcentrio. Tikiuosi, kad kai bus vietoj šviesoforo dviejų lygių sankryža, tą išsukimą panaikins?
Pasikartosiu, nes buvo kalbėta anksčiau, bet Savanorių/Gariūnų dobilo sankryža irgi pasenusi, ją reikia iš naujo sumodeliuoti, nes pagrindinis srautas iš Kauno juk nusuka Lazdynų, o ne Žemųjų Panerių link.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąGariūnų problema tik šiokie tokie kamšteliai turgaus veikimo metu, saugumo atžvilgiu ten reguliuojama sankryža.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDėl to viaduko berods pusę turės Ignitis padengt dėl kogeneracinės elektrinės
Komentuoti:
-
Dėl to viaduko berods pusę turės Ignitis padengt dėl kogeneracinės elektrinės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prie Gariūnų turi nedelsiant stovėti viadukas. Tai vienintelė vieta atkarpoje tarp Minsko ir Klaipėdos kur liko vieno lygio sankryža. Jau nekalbant dėl visų kitų išvardintų problemų.
O šiaip dėl šio viaduko statuso gal galėtų LAKD tuo užsiimti? VIenas iš variantų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Įvardintos problemos nesunkiai išsprendžiamos ir be viadukų turint noro: prie šviesoforo atskirą juostą posūkiui dešinėn, o už Lidl išvis naikint išvažiavimą
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: