Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gariūnų tiltas ir Gariūnų g. projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O jūs rimtai galvojat, kad karo atveju kažkam nebūtų dapizdį tas šviesoforas?
    Būtų. Tame ir bėda, kad visiems būtų vienodai. Ir tada tokioj sankryžoj yra didelė tikimybė avarinės situacijos ir viso kelio užsikišimui.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O jūs rimtai galvojat, kad karo atveju kažkam nebūtų dapizdį tas šviesoforas?
    Neaktualus jis būtų. Ne tame esmė. Esmė, kad tokiame magistraliniame kelyje, kur pro šią vietą praeina kasdien apie 50 000 priemonių, vis dar neturi viaduko, o stovi šviesoforas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O jūs rimtai galvojat, kad karo atveju kažkam nebūtų dapizdį tas šviesoforas?

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
    viadukas svarbus objektas gal kad būtų panaikinta šviesoforinė sankryža, ir būtų sklandesnis judėjimas iš miesto (evakuacija)? taip pat ir į miestą vykstant pastiprinimui.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
    Jis ir be karinės svarbos jau virš 20-ies metų planuojamas...

    P.S. ten ir be turgaus daug svarbių objektų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
    Pakišus po karine svarba gal bus pagaliau pastatytas, nes kaip matome dabar nepastatomas. Taikos metu jo reikia pagrinde.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?
    Palengvinant evakuaciją jei kas užsimanys pakeliui užsukt į horseburgerį užkąst.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kuo viadukas iš Gariūnų turgaus į Gariūnų autoturgų yra „kariniu požiūriu svarbus objektas“? Karo atveju mobilizuosim visas kącyk no tralą mašinas?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Eismo pakeitimai Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžoje

    https://vilnius.lt/lt/2024/04/12/eis...iu-sankryzoje/

    ,,Šalia Gariūnų turgavietės esančią Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžą kasdien pravažiuoja daugiau kaip 50 tūkst. transporto priemonių. Įvertinus sankryžos transporto srautų pralaidumą, nuspręsta keisti pėsčiųjų šviesoforų valdymą ir juos skirtingose gatvės pusėse valdyti atskirai. Žalio šviesoforo signalo laukimo laikas pėstiesiems bus trumpinamas pėsčiųjų šviesoforus valdant „žalios bangos“ principu.

    Aiškinantis, kaip būtų galima šioje sankryžoje efektyviau valdyti eismą sumažinti rytinio ir vakarinio piko grūstis bei oro taršą, buvo vykdomi skirtingi sankryžos darbo režimų modeliavimai.

    Norintiems Gariūnų gatvę pereiti greičiau, rekomenduojama nepamiršti paspausti šviesofore esančio pėsčiųjų mygtuko ir vadovautis žemiau nurodytomis judėjimo kryptimis:
    ''

    Užuot nedelsiant statę viaduką, jie užsiiminėja masturbacijomis. Šis viadukas turėtų būti pripažintas strateginiu / kariniu požiūriu svarbus objektas ir nedelsiant statomas. Taip pat antra juosta įrengiama išvažiavimui link Klaipėdos, nes jei ten įvyksta avarija - visam eismui kaput ir dar net nėra vietos pataukti avarijos objektą, nes šalia sienutė.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Keistokas palyginimas, O koks ksirtumas kokioa kokybė yra keliui į Minską, vis tiek ten nereikės važiuoti artimiausius 30 metų.
    Esmė, kad čia yra aplinkkelių, greitkelių trasų sistemos dalis ir dar tokie objektai ties sankryža:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	464
Size:	88,1 kB
ID:	2097644

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Prie Gariūnų turi nedelsiant stovėti viadukas. Tai vienintelė vieta atkarpoje tarp Minsko ir Klaipėdos kur liko vieno lygio sankryža. Jau nekalbant dėl visų kitų išvardintų problemų.

    O šiaip dėl šio viaduko statuso gal galėtų LAKD tuo užsiimti? VIenas iš variantų.
    Keistokas palyginimas, O koks ksirtumas kokioa kokybė yra keliui į Minską, vis tiek ten nereikės važiuoti artimiausius 30 metų.
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Į Tarandę šimtai sunkvežimių per parą nevažiuoja - lyginat nepalyginamus dalykus. Gariūnų esama jungtis padaryta, kai upės pusėje buvo turgus, dujinė elektrinė ir nuotekų valymo įrenginiai. Dabar ten prie viso to prisidėjo nauja biokuro/šiukšlių elektrinė (sunkvežimiai), atliekų perdirbimo (MBA) gamykla (šiukšlių sunkvežimiai), naujoji IKI bazė (fūros), baldai1 sandėlis (dar fūrų) ir planuojami girtekos sandėliai (dar ateityje sunkvežimių). Ir visas šis srautas turi dabar važiuoti per tą šviesoforinę sankryžą.
    Kiek tiksliai važiuoja nežinau, bet tarandėje šiaip yra gana nemaži pramoniniai sandėliai kur kiek tenka matyti darbo metu fūros ištisai važiuoja ir ne po vieną. Gyventojai net susidėję vienoje pusėje ženklus draudžiaučius fūroms važiuoti.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Bet aš nuoširdžiai abejoju, ar Gariūnų viadukas išspręstų daugiau problemų, ar jų daugiau prikurtų. Pagal dabartinius brėžinius, ten tiek daug weaving bus, kad tai visiškai nesaugu.

    Ar neturėtų būti visi įvažiavimai patraukti kiek įmanoma toliau nuo dobilo sankryžos? Žinoma, kad Lidl ir Gariūnai nori įvažiavimo prie jų durų, bet tie, kurie modeliuoja būsimus srautus, turi pasipriešint kažkaip tam.

    Click image for larger version

Name:	gariunutilt.png
Views:	540
Size:	1,45 MB
ID:	2097534
    (labai gražiai papaišiau, ačiūačiū)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Į Tarandę šimtai sunkvežimių per parą nevažiuoja
    Priedo, pėsčiųjų srautai tiesiog nepalyginami.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Į Tarandę šimtai sunkvežimių per parą nevažiuoja - lyginat nepalyginamus dalykus. Gariūnų esama jungtis padaryta, kai upės pusėje buvo turgus, dujinė elektrinė ir nuotekų valymo įrenginiai. Dabar ten prie viso to prisidėjo nauja biokuro/šiukšlių elektrinė (sunkvežimiai), atliekų perdirbimo (MBA) gamykla (šiukšlių sunkvežimiai), naujoji IKI bazė (fūros), baldai1 sandėlis (dar fūrų) ir planuojami girtekos sandėliai (dar ateityje sunkvežimių). Ir visas šis srautas turi dabar važiuoti per tą šviesoforinę sankryžą.



    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Mano komentaras buvo kontekste, kur lyginome Gariūnus ir Tarandės sankryžą. Tai sutinku, kad čia tos problemos spręstinos, bet mano mintis buvo, kad Tarandė pirma nusipelno dviejų lygių sankryžos - ir normalios, o ne tai ką siūlo dabar.
    Ar bus panaikintas tas antras išvažiavimas už Lidl į plentą? Ten tikras chaosas su išsukinėjančiais iš Gariūnų priekybcentrio. Tikiuosi, kad kai bus vietoj šviesoforo dviejų lygių sankryža, tą išsukimą panaikins?
    Pasikartosiu, nes buvo kalbėta anksčiau, bet Savanorių/Gariūnų dobilo sankryža irgi pasenusi, ją reikia iš naujo sumodeliuoti, nes pagrindinis srautas iš Kauno juk nusuka Lazdynų, o ne Žemųjų Panerių link.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Mano komentaras buvo kontekste, kur lyginome Gariūnus ir Tarandės sankryžą. Tai sutinku, kad čia tos problemos spręstinos, bet mano mintis buvo, kad Tarandė pirma nusipelno dviejų lygių sankryžos - ir normalios, o ne tai ką siūlo dabar.
    Ar bus panaikintas tas antras išvažiavimas už Lidl į plentą? Ten tikras chaosas su išsukinėjančiais iš Gariūnų priekybcentrio. Tikiuosi, kad kai bus vietoj šviesoforo dviejų lygių sankryža, tą išsukimą panaikins?
    Pasikartosiu, nes buvo kalbėta anksčiau, bet Savanorių/Gariūnų dobilo sankryža irgi pasenusi, ją reikia iš naujo sumodeliuoti, nes pagrindinis srautas iš Kauno juk nusuka Lazdynų, o ne Žemųjų Panerių link.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Gariūnų problema tik šiokie tokie kamšteliai turgaus veikimo metu, saugumo atžvilgiu ten reguliuojama sankryža.
    Kalbat taip, lyg pro gariūnus tik šeštadienio ryte pravažiuojat. Savaitgaliais ten gal didesnė problema yra išvažiavimuose iš turgaus, tačiau pagrindiniame kelyje kamščiai yra ir darbo dienomis, net pirmadieniais - kai turgus išvis nedirba.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Dėl to viaduko berods pusę turės Ignitis padengt dėl kogeneracinės elektrinės
    Tikrai buvo senas pažadas kai dar nesivadino Ignitis. Spėju, kad suras atmazą kodėl tai nedaryti. Sakys ne mes žadėjome.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Dėl to viaduko berods pusę turės Ignitis padengt dėl kogeneracinės elektrinės

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Prie Gariūnų turi nedelsiant stovėti viadukas. Tai vienintelė vieta atkarpoje tarp Minsko ir Klaipėdos kur liko vieno lygio sankryža. Jau nekalbant dėl visų kitų išvardintų problemų.

    O šiaip dėl šio viaduko statuso gal galėtų LAKD tuo užsiimti? VIenas iš variantų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Įvardintos problemos nesunkiai išsprendžiamos ir be viadukų turint noro: prie šviesoforo atskirą juostą posūkiui dešinėn, o už Lidl išvis naikint išvažiavimą
    Gudručiai vistiek apvažinės eilę prie šviesoforo ir po to bandys lįst. Šiknadaužis prie šviesoforo irgi liks.

    Komentuoti:

Working...
X