Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kadangi taką nutiesė LAKD, dėsiu prie dviračių takai Lietuvoje

    Kelias 232 Vilijampolė-Šėta

    Tarp Kauno miesto ribos ir Lapių pabaigtas tiesti dviračių takas.

    Takas baigtas iki Kauno ribos. Kauno mieste darbai vis dar vyksta. Nemenkos apimties projektas. Krapštėsi ruože ties Salių sodais. Kitur tokia pati padėtis kaip prieš porą mėnesių. Nedatvarkyta šen bei ten. Bendra darbų apimtis tiek Kauno mieste, tiek rajone siekia apie 10 km.
    Kas antroje nuotraukoje tegaliu pakomentuoti WTF? Sprendimai tikrai stebina:
    Kam akluosius varyti automobiliams po ratais? Ar čia toks naujoviškas nežymėtos perėjos žymėjimas? Ne konfūzas?
    Aptverinėjam F1 trasą metaliniais atitvarais ten, kur iškart kelios įvažos, autobusų stotelės ir perėja? Tokiais atvejais gal geriau tiesiog sulėtinti eismą kokia iškilia sankryža?
    Pėstiesiem trikampukai ant asfalto, o automobiliams kelio ženklas "duoti kelią". Tai čia visgi katras katram dabar turi duoti tą kelią?Jei jau paišom trikampukus dviračiams ir pėstiesiems (pastarieji gal net nesupras ką jie reiškia arba gali jų nesimatyti), tai gal ta proga galima buvo ir iškreivinimus padaryti, kad neįlėktų dviratis į kelią?
    Naudojam visokius ten europos saugumo didinimo fondus, bet saugiai daryti vis neišmokstam

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kadangi taką nutiesė LAKD, dėsiu prie dviračių takai Lietuvoje

    Kelias 232 Vilijampolė-Šėta

    Tarp Kauno miesto ribos ir Lapių pabaigtas tiesti dviračių takas.

    Takas baigtas iki Kauno ribos. Kauno mieste darbai vis dar vyksta. Nemenkos apimties projektas. Krapštėsi ruože ties Salių sodais. Kitur tokia pati padėtis kaip prieš porą mėnesių. Nedatvarkyta šen bei ten. Bendra darbų apimtis tiek Kauno mieste, tiek rajone siekia apie 10 km.
    Click image for larger version  Name:	20191029_152514_HDR[1].jpg Views:	1 Size:	207,2 kB ID:	1758876

    Dėl šalia esančių sklypų, takas praeina pro stotelę. Tiesa suoliukas ir perspektyvus laukimo paviljonas turėtų būti atitrauktas toliau nuo kelio, kad būtų daugiau vietos dviračiams pravažiuoti.
    Click image for larger version  Name:	20191029_152924_HDR.jpg Views:	1 Size:	268,4 kB ID:	1758884

    Kai kur pažymėti trikampiukai:
    Click image for larger version  Name:	20191029_153513.jpg Views:	1 Size:	290,0 kB ID:	1758881


    Padaryti štai tokie praėjimai į kitą pusę. Tiesa tokios prabangos kaip išasfaltuota kita kelio pusė į stotelę nepadarė beveik niekur.
    Click image for larger version  Name:	20191029_153022_HDR.jpg Views:	1 Size:	253,4 kB ID:	1758877




    Kur yra vietos ten padarė praplatėjimą ties stotele.
    Click image for larger version  Name:	20191029_153654_HDR.jpg Views:	1 Size:	261,1 kB ID:	1758878


    Ties įvažiavimu į Girėnus atsiranda dviračių takas iš abejų pusių. Bevažiuodamas supratau, kad tai padaryta tokia kaip ir prabanga kitoj gatvės pusėj esančiam kvartalui
    Click image for larger version  Name:	20191029_154346_HDR.jpg Views:	1 Size:	260,5 kB ID:	1758880


    Ten, kur kelio ir dviračių tako važiuojamos dalys prisiglaudžia ten įrengta tvorelė.

    Click image for larger version  Name:	20191029_154713.jpg Views:	1 Size:	232,3 kB ID:	1758879

    Takas užsibaigia ties pagrindine Lapių sankryža į autobusų stotelę, toliau eina siauras pėsčiųjų takas į Lapes.
    Click image for larger version  Name:	20191029_155230_HDR.jpg Views:	1 Size:	210,3 kB ID:	1758882

    Ženklinimas
    Click image for larger version  Name:	20191029_161330_HDR.jpg Views:	1 Size:	177,5 kB ID:	1758883

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Įmanoma, bet gautųsi labai ilgas ir vingiuotas maršrutas.
    Bet kokiu atveju gautųsi >100km. Šiaip ar taip tai visos dienos kelionė eiliniam piliečiui. 10km ten ar ten tikrai nedaro įtakos pasiryžimui minti. Daug svarbiau ką gali pamatyti važiuodamas tokiu maršrutu. Tikrai maloniau minti per miestelius ramiais keliais be triukšmo nei palei autostrada su tarša visomis prasmėmis.

    Dėl Rumšiškių pritariu - tai turbūt maksimalus atstumas ką dar galima traktuoti kaip susisiekimą. Tada dar verta skaičiuoti kilometrus ir aukoti malonumą dėl greičio.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Tiesa, galima ir tokiais keliais važiuoti. Tiesiog norėjau išlaikyti planuojamą dviračių jungtį kuo arčiau autostrados. Pvz. ties Kietaviškėmis dviračių jungtis stipriai nukryptų, o tarp Vievio ir Vilniaus prarastų konkretumą Aš siekiau įsivaizduoti kaip galima viena konkrečia jungtimi sujungti Vilnių ir Kauną.
    O koks tikslas išlaikyti kuo arčiau autostrados? Kaimuose bent yra į ką pavėpsoti, galima vandens nusipirkti. Prireikus susišaudyti autobusą. O šalia autostrados esi paliktas likimo valiai, ypač jei nėra privažiavimų prie degalinių.

    Nežinau kaip dėl Kauno, bet Vilnius nėra tik vienas taškas prie Katedros. Pvz per Dūkštas gaunasi arčiau taikant į Pilaitę ar šiaurinę dalį (Baltupiai, Santariškės ir t.t.) Nelabai matau prasmės ieškoti hipotetinio konkretumo turistiniuose maršrutuose. Be to tvarkant Dūkštų kryptį būtų galima gerinti turistinį maršrutą į Kernavę. Taip pat į objektus prie tų pačių Dūkštų. O dvirtakis palei A1 gautųsi beprasmis apart tų kurių tikslas tiesiai į Kauną arba tiesiog renka kilometrus. Vievyje nelabai yra ką žiūrėt. Bažnyčia visai graži, bet vien dėl jos neminčiau

    Asmeniškai Vilnius-Kaunas minu per Aukštadvarį ir Prienus. Gaunasi apie 130-140km žiūrint kur būtent pradžios/pabaigos taškas. Nėra idealu, bet gyvent galima, ypač savaitgaliais. Dažniausiai atkarpą su daug eismo iki Trakų apvažiuoju per Semeliškes. Dar +10km, bet kelias daug gražesnis. Mažiau eismo irgi pliusas.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Tokio ilgio maršrutai turėtų būti tiesiami atsižvelgiant į rekreaciją (lankytinos vietos ir pan.), nes niekas iš Vilniaus į Kauną nevažiuos dviračiu vien dėl susisiekimo. Palei eilinius krašto kelius nutiesti dviračių takai nieko tokio, bet palei intensyvaus eismo kelius nutiesti dviračių takai būtų nejaukūs ir nelabai suderinami su sveikatingumu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Vienintelė iš tiesų probleminė vieta yra nuo Rumšiškių iki Kauno. Ypač tiltas per Kruną ir privažiavimas nuo/iki jo.

    Kadangi pilnu ilgiu tai būtų poilsinis maršrutas, sakyčiau reiktų laikytis toliau nuo autostrados. Ir daugiau orientuotis į vietinių miestelių-kaimelių sujungimą. Minti šalia autostrados nėra jokio malonumo, per miestelius daugiau infrastruktūros (parduotuvės ir t.t.), galima pravažiuoti vaizdingesnėmis vietomis. Be to būtų sukuriama papildoma vertė pagerinant susisiekimą vietiniams gyventojams.
    Įmanoma, bet gautųsi labai ilgas ir vingiuotas maršrutas. Galima jį palikti kaip alternatyvų maršrutą (Neveronys, Aleksandruvka, Pravieniškės II, Pravieniškės I, o Palemonas-Rumšiškės būtų pagrindinis. Jau net ir tiesiu keliu iki Rumšiškių, skaičiuojant nuo miesto centro būtų toliau negu iki Kulautuvos - tolimiausio taško nuo Centro, kurį galima pasiekti dviračių jungtimis. Tiesa, jei rinkčiausi tą poilsinį maršrutą per Pravieniškes, noras keliauti iki Rumšiškių dviračiu stipriai atšoktų, Pravieniškės II (garsėjanti pataisos namais) jau būtų galutinė riba dėl atstumo, kuris beje būtų panašus kaip iki Rumšiškių, jei takas eitų palei autostradą Jungtimi palei autostradą susigundyčiau ir iki Rumšiškių nuvažiuot


    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Nuo Žiežmarių lyg ir yra planai asfaltuoti #1823 iki Eelektrėnų. Kol kas patvirtinta dalis ilgio, liks nedidelė atkarpa. Toliau Vievį galima pasiekti arba per Abromiškes, arba tiesiai per #4728.

    Nuo Vievio vienas variantas yra per Dūkštas ir Pilaitę. Žiūrint į kurią Vilniaus dalį reikia - tai gali būti arčiau nei per Grigiškes. Tavo siūlomu maršrutu būtų galima sutvarkyti privažiavimą iki Lazdėnų nuo #107. Kol neišasfaltuotas #4731, jau dabar galima važiuoti asfaltu per Valų sodus.
    Tiesa, galima ir tokiais keliais važiuoti. Tiesiog norėjau išlaikyti planuojamą dviračių jungtį kuo arčiau autostrados. Pvz. ties Kietaviškėmis dviračių jungtis stipriai nukryptų, o tarp Vievio ir Vilniaus prarastų konkretumą Aš siekiau įsivaizduoti kaip galima viena konkrečia jungtimi sujungti Vilnių ir Kauną.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    O išvis yra Lietuvoje ilgesnių normalių (be žvyrkelių ir automobilių kelių) dviračių takų maršrutų? Žinau tik pajūryje, kur galima nuo Nidos visai patogiai nuvažiuoti iki Šventosios. Šiaip tendencija tokia, kad miesteliai nusitiesia takus palei kelią, kurie netikėtai prasideda ir netikėtai baigiasi, bet niekur neveda. Tai patvirtina ir vis dar neegzistuojanti normali jungtis tarp Vilniaus ir Trakų, kuri turėtų didelį populiarumą ir seniai galėjo būti nutiesta.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Vienintelė iš tiesų probleminė vieta yra nuo Rumšiškių iki Kauno. Ypač tiltas per Kruną ir privažiavimas nuo/iki jo.

    Kadangi pilnu ilgiu tai būtų poilsinis maršrutas, sakyčiau reiktų laikytis toliau nuo autostrados. Ir daugiau orientuotis į vietinių miestelių-kaimelių sujungimą. Minti šalia autostrados nėra jokio malonumo, per miestelius daugiau infrastruktūros (parduotuvės ir t.t.), galima pravažiuoti vaizdingesnėmis vietomis. Be to būtų sukuriama papildoma vertė pagerinant susisiekimą vietiniams gyventojams.

    Nuo Žiežmarių lyg ir yra planai asfaltuoti #1823 iki Eelektrėnų. Kol kas patvirtinta dalis ilgio, liks nedidelė atkarpa. Toliau Vievį galima pasiekti arba per Abromiškes, arba tiesiai per #4728.

    Nuo Vievio vienas variantas yra per Dūkštas ir Pilaitę. Žiūrint į kurią Vilniaus dalį reikia - tai gali būti arčiau nei per Grigiškes. Tavo siūlomu maršrutu būtų galima sutvarkyti privažiavimą iki Lazdėnų nuo #107. Kol neišasfaltuotas #4731, jau dabar galima važiuoti asfaltu per Valų sodus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Mintys apie dviračių jungtį "Kaunas-Vilnius".

    Ne visur būtų tikslinga tiesti dviračių taką Kaunas-Vilnius. Greičiausiai jo visu ilgiu niekada ir nebus.
    Nemažoje dalyje ruožų dviračių eismas galėtų laisvai vykti neintensyviais rajoniniais keliais (kurie visi turėtų būti išasfaltuoti) arba vietiniais keliais (kuriuos būtų galima išasfaltuoti). Per daug nenukrypstant nuo magistralės.

    Kaune trasa eitų Kauno pilis-Šv. Gertrūdos g. (šaligatvis arba važiuojama dalis) - Laisvės al. (dviračių takas)- Vytauto pr. (šaligatvis arba A juosta) - Tunelio g. (bendras pėsčiųjų ir dviračių takas bei dviračių takas) - Baršausko g. (dviračių takas) -Kalantos g. (bendras pėsčiųjų ir dviračių takas) - Ateities pl. (šaligatvis arba važiuojama dalis) -Palemono g. (šaligatvis arba važiuojama dalis)-Marių g.(šaligatvis arba važiuojama dalis)-Keramzito g.(šaligatvis arba važiuojama dalis)-Neveronių g.(šaligatvis arba važiuojama dalis) Reik tikėtis, kad atsiras tvarkingi šaligatviai Palemone ir atsiras šaligatvinė jungtis su likusia miesto dalimi
    Click image for larger version  Name:	kaunas.jpg Views:	1 Size:	261,6 kB ID:	1740682

    Takas prasidėtų nuo Neveronių sankryžos (A1 ir Neveronių g. sankryža) ir eitų nauju dviračių taku iki Rumšiškių sankryžos. Jei įmanoma, takas gali nukrypti ties Grabučiškėmis:
    Click image for larger version  Name:	grabučiškės.jpg Views:	1 Size:	276,4 kB ID:	1740681

    Takas baigtųsi ties Rumšiškių sankryža (188-o kelio sankryža)

    Toliau eitų keliais 188 ir 1816 iki Bačkonių.
    Click image for larger version

Name:	rumsiskes_backonys.jpg
Views:	412
Size:	234,7 kB
ID:	1740685
    Nuo Bačkonių iki Strošiūnų eina neasfaltuotas vietinės reikšmės kelias. Jį reiktų išasfaltuoti.
    Click image for larger version

Name:	backonys.jpg
Views:	283
Size:	73,8 kB
ID:	1740686

    Ties Strošiūnais planuojama požeminė pėsčiųjų (dviračių) perėja.
    Nuo Strošiūnų iki Elektrėnų geležinkelio viaduko toliau eitų vietinės reikšmės keliu, kurį taip pat reikėtų išasfaltuoti.
    Click image for larger version

Name:	backonys elektrenai.jpg
Views:	289
Size:	125,4 kB
ID:	1740687

    Nuo Elektrėnų geležinkelio viaduko iki vietinės reikšmės nuovažos į Kakliniškes eitų dviračių takas palei autostradą. Beje šią nuovažą planuojama panaikint nuo autostrados, tai būtų galima pritaikyti dviračių takui.
    Click image for larger version

Name:	elektrenai.jpg
Views:	294
Size:	243,3 kB
ID:	1740688
    Toliau išasfaltuoti Kakliniškių taką
    Nuo Kakliniškių/Elektrėnų toliau eitų asfaltuotu rajoninės reikšmės keliu iki Vievio
    Per Vievį eitų Vilniaus g.
    Toliau eitų dviračių takas palei autostradą iki Skirmantiškių. Nuo Skirmantiškių/Puzinavos eina vietinės reikšmės nesfaltuotas kelias, kurį taip pat reiktų išasfaltuot
    Click image for larger version

Name:	vievis lazdenai.jpg
Views:	283
Size:	263,2 kB
ID:	1740689
    Nuo Lazdėnų iki Dėdeliškių eitų rajoniniais keliais 4735 (sutvarkyti bruką taip, kad būtų galima pravažiuot dviračiu) ir 4731 (kurį planuojama išasfaltuoti)
    Išasfaltuot vietinės reikšmės kelią per Dėdeliškes

    Nuo Dėdeliškių per Grigiškės eitų dviračių takais ir Kovo 11-osios g.

    Dviračių takas - Gariūnai, Lazdynai, Laisvės pr.(?), Narbuto g.(?), Konstitucijos pr.(?), Katedra. Ateityje galbūt galėtų eiti ir kita trasa, kuria Centrą būtų galima pasiekti greičiau.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.06, 19:24.

    Komentuoti:


  • Volius
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    300 km, trukmė 9-9:15 val.
    Tai aukščiau įkeltos video tikras pagalbininkas.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Volius Rodyti pranešimą

    Kiek km ir kokia kokia kelionės trukmė?
    300 km, trukmė 9-9:15 val.

    Komentuoti:


  • Volius
    replied
    Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
    Kelionės dviračiais Lietuvoje

    Gal yra iš čia esančių narių, kas aktyviai keliauja su dviračiais? Kaip reikėtų pasiruošti ir kas svarbiausia būtų kelionėje? Esu naujokas, todėl bet kokia informacija praverstų.
    Kiek km ir kokia kokia kelionės trukmė?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Gal šita vietą sutvarkys pradėjus įgyvendinti krantinių tvarkymo planus, berods, čia planuojami nemaži pakeitimai. Jei dar požeminę perėją atidarytų, būtų super.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Šiandien Amsterdame prasideda Bicycle Architecture Biennale.

    https://www.archdaily.com/919103/bic...-future-cities

    The BAB was conceived and is run by BYCS, an Amsterdam-based social enterprise that works internationally to accelerate cycling progress. The projects in the BAB are comprised of curated projects, along with - for the first time - projects selected from a global open call application. 11 of the chosen projects are fully constructed designs, whilst four are design concepts or plans. The exhibition is organized by three themes - Routes, Connections and Destinations. These themes reveal the variety of ways that cycling transforms people and places, and try to convey the balance between moving and staying that bicycle architecture employs to create thriving, livable places.


    Čia daugiau nuotraukų ir projektų pristatymų


    https://www.theguardian.com/cities/b...le-in-pictures


    Gal kitais metais mes irgi sudalyvausime. Imtume pirmą vietą postmodernizmo kategorijoje

    Click image for larger version

Name:	10.jpg
Views:	101
Size:	62,9 kB
ID:	1729165


    P.S. Neradau geresnės temos tokiam pranešimui. Gal reikia kažkur perkelti.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied




    Komentuoti:


  • KAROSA
    replied
    Kelionės dviračiais Lietuvoje

    Gal yra iš čia esančių narių, kas aktyviai keliauja su dviračiais? Kaip reikėtų pasiruošti ir kas svarbiausia būtų kelionėje? Esu naujokas, todėl bet kokia informacija praverstų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dviračių takas turi užtikrinti 30 km/h projektinį greitį. Bent jau tie asfaltuoti "tranzitiniai"... Bet turbūt visiem tai galioja. Apie ribojimus nieko nežinau, manyčiau, kad galiot turėtų toks greitis, koks paralelinėje gatvėje automobiliams.

    Vienas teigiamas pliusas iš šios istorijos gali būti toks, kad gerai išviešinus šią istoriją, pėstieji pagaliau dviračių taką suvoks kaip kelią skirtą transporto priemonėm ir kažkiek privengs juo vaikščiot.

    Va vakar važinėjau po Vilnių, tai kas antram dvirtakio ruože sutiksi praeivių. Prie Spaudos rūmų link Pilaitės, du keleiviai laukdami VVT, užtvėrė visą platų tranzitinį dviračių taką, tai teko prasilenkt užvažiuojant ant žemės pylimo ir palaidu rankos rūbu prabraukt vieną stovintįjį. Įdomus jausmas.
    Paskutinis taisė dondc; 2016.09.14, 19:42.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tokie tasymaisi po teismus tik iššauks grandininę reakciją. Kils klausimų: kokiu greičiu nešėsi dviratininkas? O koks leistinas greitis dviračių takuose? O gal tas takas eina gyvenamojoje zonoje? Tuomet dar išrasime kokį naują kelio ženklą specialiai pėstiesiems "atsargiai dviratininkai" ir pridėliosime visur su lentele apačioje "galiojimo zona į priekį 10 km".
    Ne kiekvienas gali būti tikru vyru ir pripažinti, kad pats nebuvo atsargus ir išsitaškė.
    Yra konkreti situacija su aplinkybėm į kurias bus atsižvelgta teismo metu. Neverta pradėti komentuoti teismo sprendimą, kurio dar nėra.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Byla, kokios Lietuvoje dar nebuvo: dėl dviratininko sužalojimo teisia pėsčiąjį


    http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=72276988
    Tokie tasymaisi po teismus tik iššauks grandininę reakciją. Kils klausimų: kokiu greičiu nešėsi dviratininkas? O koks leistinas greitis dviračių takuose? O gal tas takas eina gyvenamojoje zonoje? Tuomet dar išrasime kokį naują kelio ženklą specialiai pėstiesiems "atsargiai dviratininkai" ir pridėliosime visur su lentele apačioje "galiojimo zona į priekį 10 km".
    Ne kiekvienas gali būti tikru vyru ir pripažinti, kad pats nebuvo atsargus ir išsitaškė.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Byla, kokios Lietuvoje dar nebuvo: dėl dviratininko sužalojimo teisia pėsčiąjį
    Jeigu teisme bus įrodyta, kad dėl nelaimės yra kaltas pėsčiasis studentas, jam grės arešto arba laisvės atėmimo iki penkerių metų bausmė.
    http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=72276988

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    dar prieš porą metų už švenosios sveikatos centro "energetikas" tarptautinis dviračių takas nr.10, suko kuršių taku ir vingiavo žvirkeliu/gruntkeliu iki latvijos sienos. dabar nukreiptas judria gatve į liepojos plentą



    kuršių take išlikusios tik dviračių tako rodyklės

    Komentuoti:

Working...
X