Perkastas visas ruožas, bet kol kas nemačiau daugiau progreso. Buvau prieš kokią savaitę. Yra tikimybė, kad darbus tęs po žiemos.
Kalino atkarpa (į dešinę/rytus) tik projektas, bet turėtų pabaigti iki sausio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Lietuvoje
Collapse
X
-
Ta dalis į kairę nuo Molėtų pl. jau buvo perkasta prieš mėnesį. Darbai vyksta.Parašė RiedisŠiaurinis vilniaus aplinkkelis dviračiu (Žaliųjų ežerų takas - Gulbinų g. - Didžioji Riešė - Mažoji Riešė - Ukmergės pl.)
Į vakarus yra atskiras asfaltuotas takas, į rytus geros dangos pakankamai plati gatvė vedanti pro gyvenvietę iki žvyrkelio/provėžų miške
Komentuoti:
-
LAKD 2019.12.04
Kelių direkcija imasi inventorizuoti pėsčiųjų ir dviračių takų tinklą prie valstybinės reikšmės kelių
Pasak Kelių direkcijos vadovo, šiuo metu prie valstybinės reikšmės kelių esančią pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrą valdo Kelių direkcija, savivaldybės ir atskirais atvejais privatūs fiziniai ar juridiniai asmenys. Tokia situacija susiklostė reorganizavus anksčiau šią infrastruktūrą valdžiusias valstybės įmones „... regiono keliai“.
Siekiant efektyviai valdyti valstybinės reikšmės kelių tinklą ir racionaliai naudoti Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšas, būtina turėti išsamią informaciją apie pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrą, esančią šalia valstybinės reikšmės kelių, jos techninę būklę, dangos tipą, pločius, ilgius, teisinę (turtinę) priklausomybę. „Turint išsamią informaciją apie takus, bus sudaroma galimybė visos šalies mastu efektyviau planuoti takų tiesimo, remonto ir rekonstravimo darbus, nustatyti aiškius darbų prioriteto kriterijus“, – sako V. Andrejevas.
http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/keli...reiksmes-keliu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nesigilinsiu kur ten veda ir neveda takai, bet matau grubią saugumo klaidą. Apsauginis atitvaras skirtas apsaugoti ką nuo ko? Kad sužverėjęs 2 tonas sveriantis dviratininkas neįvažiuotų kiaurai atitvarus į kokį automobilį? Nes tik taip galima paaiškinti, kodėl daromas buferinis 2m tarpas iki eismo juostos, o ne iki tako. Nes jeigu būtų pavojus rėžtis į atitvarą nuo greitkelio pusės, tuomet nedarytumėm taip, kad pėstiesiems jau nebūtų kur pasitraukti nuo prispaudimo metalu?Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
-
Supratau. Ačiū už paaiškinimą.Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
Pagal techninio projekto brėžinį tai yra kaip įprastas kelias. Tarkime prie Nemenčinės sankryžos artėjant nuo Utenos projektuojamas ženklas, kad traktorių ir dviračių eismui negalima važiuoti 4 juostų keliu ir jie yra kreipiami į šalutinius kelius. Tai čia nebus toks grynai dviračiams dedikuotas kelias, o juo dviračiai dalinsis su vietiniu eismu ir pvz. traktoriais, kuriems uždrausta važiuoti pagrindine kelio dalimi.
Komentuoti:
-
Pagal techninio projekto brėžinį tai yra kaip įprastas kelias. Tarkime prie Nemenčinės sankryžos artėjant nuo Utenos projektuojamas ženklas, kad traktorių ir dviračių eismui negalima važiuoti 4 juostų keliu ir jie yra kreipiami į šalutinius kelius. Tai čia nebus toks grynai dviračiams dedikuotas kelias, o juo dviračiai dalinsis su vietiniu eismu ir pvz. traktoriais, kuriems uždrausta važiuoti pagrindine kelio dalimi.Parašė Evier Rodyti pranešimą
Ir aš iš pradžių taip maniau. Bet iš abiejų pusių kelio yra po atskirą keliuką ir kolkas sunku suprasti, kur tas dviračių takas eina, nors man ir pačiam asmeniškai aktualu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir aš iš pradžių taip maniau. Bet iš abiejų pusių kelio yra po atskirą keliuką ir kolkas sunku suprasti, kur tas dviračių takas eina, nors man ir pačiam asmeniškai aktualu.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAš sakyčiau tai yra vietiniam eismui skirtas kelias, o ne dviračių takas
Komentuoti:
-
Aš sakyčiau tai yra vietiniam eismui skirtas kelias, o ne dviračių takas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei gerai suprantu palei tvorą nuo gyvūnų einantis asfaltas yra dviračių takas.Parašė Riedis Rodyti pranešimąIš nuotraukų iki galo nesuprantu ar kartu su rekonstrukcija tęsiamas dviračių takas Molėtų plente iki viaduko?
Komentuoti:
-
Rodos ne tik iki pirmo viaduko, bet ir iki antro viaduko sankryžoje su 108Parašė Riedis Rodyti pranešimąIš nuotraukų iki galo nesuprantu ar kartu su rekonstrukcija tęsiamas dviračių takas Molėtų plente iki viaduko?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš nuotraukų iki galo nesuprantu ar kartu su rekonstrukcija tęsiamas dviračių takas Molėtų plente iki viaduko?
Komentuoti:
-
Atnaujinimas iš vakar dienos. Išties jau galima važiuoti nauju ruožu. Jausmas itin geras - kokybiškas, saugus kelias - puikiai padirbėta. Atidarius viadukus šis ruožas bus itin geras.
A14 link Utenos eis virš eismo ratu
Eismas, kolkas, vyksta kairiąja puse. Dešinė pusė dar uždaryta
rsz_img_20191109_121508.jpg
A14 link Utenos eis po aukščiau būsinčiu eismu ratu
rsz_img_20191109_121542.jpg
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tas tinklas ant atitvarų yra savadarbis vietinis išsigalvojimas ir gamintojai tokių nebuvo numatę. Bėda ta, kad pas mus nori ir kad greitis liktų 100kmph ir dviračiams būtų saugu, o vietos buferinėms zonoms nėra. Galima imti perteklinai didelį atitvarą, bet jis netenkins reikalaujamo atstumo iki kliūties t.y. iki pėsčiųjų (atstumas per kurį avarijos metu atitvaras išsilenks ir visvien sužalos pėsčiuosius). Tad stato mažesnį su visais sertifikatais reikiamam atstumui, o po to ant viršaus prisuka DIY. Taisyklės kaip ir leidžia, jeigu tai nepablogina atitvaro savybių, bet o kas tą tikrins?Parašė PoDV Rodyti pranešimąTai pėsčiųjų ir dviračių takas. Kitoks sprendimas būtų nesąmonė, nes nėra alternatyvų pėstiesiems.
Gali būti,k kad čia didžiausia bėda tada taktilinės trinkelės. Dėl kitų dalykų nuomonę pasakiau arba nepasirodė blogas dalykas, pvz. tinklas tarp automobilių ir dviračių.
Kitaip sakant mes vis dar chaltūrinam, nors ir dosniai šeriami free pinigais.
Komentuoti:
-
Tai pėsčiųjų ir dviračių takas. Kitoks sprendimas būtų nesąmonė, nes nėra alternatyvų pėstiesiems.
Gali būti,k kad čia didžiausia bėda tada taktilinės trinkelės. Dėl kitų dalykų nuomonę pasakiau arba nepasirodė blogas dalykas, pvz. tinklas tarp automobilių ir dviračių.
Komentuoti:
-
Pagal logiką išeina, kad dviračiais važinėja. Bet greičiausiai ir pėstiesiams čia takas, ne vien dviratininkams.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
visu pirma ka apskritai aklieji veikia dviraciu take... ? Nuo kada dviraciu takus zymi akluju taktinemis plytelemis?
Bet ta vieta kur nukreipimas į nežymėtą perėją tai šiek tiek makabriška.
Aš šiaip už infrastruktūros kūrimą žmonėms su negalia, bet ar tikrai ji čia būtina? Dviratininkams pastoviai reikės dardėti per tas plyteles, o ar tos šen ben ten sumestos plytelės bus naudingos akliesiems taip kaip jos įrengtos, net nediskutuojant kiek realiai aklųjų gali čia užklysti.
Šiaip su tokiais takais kyla kartais piktos mintys, kad gal verta geriau jau kur nors kitur normaliai nutiest nei čia šitaip, bet nu iš esmės su tuo kaip buvo situacija žymiai geresnė ir gal su laiku tuos trūkumus sutvarkys kas nors.Paskutinis taisė themanual; 2019.10.31, 22:23.
Komentuoti:
-
visu pirma ka apskritai aklieji veikia dviraciu take... ? Nuo kada dviraciu takus zymi akluju taktinemis plytelemis?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kas antroje nuotraukoje tegaliu pakomentuoti WTF? Sprendimai tikrai stebina:
Kam akluosius varyti automobiliams po ratais? Ar čia toks naujoviškas nežymėtos perėjos žymėjimas? Ne konfūzas?

Komentuoti:
-
Jei zigzagas būtų bent 2,5 m pločio, tada ok. Šiaip ten tas dviračių takas toje vietoje užkyla į viršų, tai irgi manau veikia kaip šioks toks stabdis. Tiesa, aš irgi pagalvojau, kad vertikalus ženklas duoti kelią būtų geriau.
Labiausiai pasigedau, kad neišasfaltavo kitos kelio pusės link stotelės, dar ir ties Smiltynų kaimo kapinėmis takas susiaurėja iki 1,5 m ir vienam ruože virsta pėsčiųjų taku. Nulipt nelabai yra noro.
Dėl viso kito, neišmanau tų smulkmenų (pvz. net nepagalvojau, kad taktilinės trinkelės į nežymėtą perėją yra kažkas blogo), čia jau reikia aiškinti(s) kaip darbai turi būti atlikti teisingai, jei dalykas išmanomas.
Komentuoti:
-
Nežymėtos perėjos kaip ir tvarkoj, bet įsigilinkim į išpildymą: nežymėta perėja, kur pėstysis turi būti atsargus, bet su pažymėta perėja akliesiems. Supersaugu! Gal vistik geriau apšvietimą būtų įrengę regintiems?Parašė booraz Rodyti pranešimąAš tai pritariu tokioms nežymėtoms perėjoms, ypač tokiose vietose, tada pats pėstysis yra atsakingas už save, bet infrastuktūra yra pritaikyta pereiti gatvę šioje vietoje.
Ženklą žinoma reiktų perkelt, bet dviratininkams nėra prasmės statyti dar vieno ženklo. Užtektų paprasčiausio zigzago su tvorele greičiui numušti.Parašė booraz Rodyti pranešimąČia tas automobiliams ženklas duoti kelią yra skirtas pagrindiniu keliu važiuojančioms transporto priemonėms praleisti, nes jei būtų skirtas dviračių taikui, tai būtų ir kitoje kelio pusėje prieš dviračių taką. Bet tikrai reikėtų šitą ženklą perkelti arčiau pagrindinio kelio jau už dviračių tako, o dviračiams pastatyti duoti kelią vertikalų ženklą, ne tik horizontalų žymėjimą.
Komentuoti:
Komentuoti: