Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O kas čia per naujovė taktilinių trinkelių juostos dviračių take? Kokiais čia reglamentais remiamasi?
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąTurbut nera miesto Lietuvoje ar net Rusijoje su kvailiau isdeliotais dviraciu takais nei Klaipedoje:
1) Jie dazniusiai prasideda vienoje puseje prie perejos ir tesiasi kitoje. Taip pat vingiuoja be jokios priezasties - parkuose dviraciu takas eina desine puse, bet veliau del tik gerai isgerusiam zinomu priezasciu - pereina i kaire puse ir atvirksciai.
2)Is esmes vien tik plyteles, nenorima tiesti asfalto
3) Senamiestyje daug kur eina vidury saligatvio
3) Net kai neina vidury saligatvio, buna suglausti su juo paliekant minimalu taka pestiesiems, ko pasekoje pestieji eina dviraciu taku.
Šiais metais teko kelis kartus apsilankyt Klaipėdoje ir visos išvardintos pretenzijos yra legitimios, bet yra adresuotos tik tiems "pirmiesiems dvirtakiams", kurių realiai nelabai ir kritikuočiau, nes jie buvo nutiesti kai Lietuvoje žmonės iš esmės neįsivaizdavo kaip reikia daryti teisingai. Čia kaip 2004-2010 Vilniaus dvirtakiai, kur "norėjo padaryt kažką gero, bet gavosi tai kas gavosi". Nauji Klaipėdoje tiesiami dvirtakiai niekuo nesiskiria nuo Vilniaus.
O kalbant apie Senamiestį, tai tiesą sakant nelabai įsivaizduoju kur jūs ten radot dvirtakius apart tos pagrindinės Tiltų gatvės, kur jie yra tiesiog nupaišyti ant bruko tokiu "early Zuokas" stiliuku, na arba "Naugarduko Šimašius style". Tikriausiai kalbat apie lygią granitinę šaligatvio dangą, kuria naudojasi paspirtukininkai, nes per bruką važiuot nėra įmanoma, bet tai nėra dvirtakiai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąir vysnele ant torto cia. Kuo ne ruskyno logika? Vienoje sviesoforo puseje raudonas - dviraciu takas. Tas dviraciu takas yra pdarytas ir per pereja. Taciau kitoje puseje uz perejos tas pats raudonas takas tampa pesciuju taku. WTF? Akivaizdu, kad Klaipedos savivaldybeje dirba protiskai neigalus zmones.
Nu ne idealus sprendimas, sutinku.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Turbut nera miesto Lietuvoje ar net Rusijoje su kvailiau isdeliotais dviraciu takais nei Klaipedoje:
1) Jie dazniusiai prasideda vienoje puseje prie perejos ir tesiasi kitoje. Taip pat vingiuoja be jokios priezasties - parkuose dviraciu takas eina desine puse, bet veliau del tik gerai isgerusiam zinomu priezasciu - pereina i kaire puse ir atvirksciai.
2)Is esmes vien tik plyteles, nenorima tiesti asfalto
3) Senamiestyje daug kur eina vidury saligatvio
3) Net kai neina vidury saligatvio, buna suglausti su juo paliekant minimalu taka pestiesiems, ko pasekoje pestieji eina dviraciu taku.
ir vysnele ant torto cia. Kuo ne ruskyno logika? Vienoje sviesoforo puseje raudonas - dviraciu takas. Tas dviraciu takas yra pdarytas ir per pereja. Taciau kitoje puseje uz perejos tas pats raudonas takas tampa pesciuju taku. WTF? Akivaizdu, kad Klaipedos savivaldybeje dirba protiskai neigalus zmones.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Projektuojamas dviračių ir pėsčiųjų takas Tauragėje, Tilžės pl. (A12 kelias).
Projektuojamas 2,50 m plocčio dviračių takas, "kur nėra vietos" bendras, per vieną pervažą net 4,50 m (!!!).
https://www.taurage.lt/skelbimai/inf...-tinklu-staty/
Komentuoti:
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimąKADA bus dviračių takai Vilnius-Trakai (Eurovelo), Vilnius-Kernavė (
) ir Vilnius-Medininkai (
)? Kaip ir TURĖTŲ tokie būti, nemanote? Nejaugi esame tokie skurdūs ir negalime nutiest?
„Dviračių ir pėsčiųjų tako Fermentų, V. A. Graičiūno, Galvės, Stasylų ir Vinkšnų g. iki Liepų alėjos statybs projektas“ // https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
Žemėlapyje geltona stora linija → žalia → Liepų al. iki Lentvario pervažos → netrumpa, bet ne baisi atkarpa iki Rubežiaus, kur prasideda senas (siauras, bet asfaltuotas) dviračių ir pėsčiųjų takas:
Į Medininkus nuo Naujininkų iki Wake parko yra asfaltuotas dviračių ir pėsčiųjų takas (ties Liepkalnio sankryža atskirtas raudonas), toliau tikrai galima gana saugiai ir pakankamai komfortiškai nuvažiuot iki pilies avarine juosta:
Taip netobula, bet kitur tokios prabangos nėra. Pravažiuojančios furos net nesijaučia per tokį atstumą. Ties Vilniumi kitur, kur tokia avarinė juosta yra, ten jau ir magistralės ženklas statomas draudžiantis dviračių eismą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Čia dviratininkams draudžiama važiuoti gatve į apačią. O gyvenamoji zonos ženklas turi būti dar dešiniau už automobilio, nes jei jis būtų atsuktas šioje vietoje, gautųsi kad nuvažiavime į pervažą gali vaikščioti ir žmonės ir važiuoti dviračiai ir auto tik 20km/h.
Pradžioje galvojau, jog įvažiuojant į sankryžą turėjo galioti gyvenamosios zonos pabaiga, o išvažiuojant iš jos – gyvenamoji zona pačioje gatvėje link pastatų. Net paralelinėje gatvėje pastatė 20 km/h ribojamo greičio ženklą, nors ten važiuoja viešasis transportas:
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Vilnius yra išleidęs savo ženklinimo taisykles, o visoje Lietuvoje nėra standartizavimo, nes nėra jokiuose reglamentuose, tai aprašyta/pavaizduota. Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklėse yra aprašyta tik apie atskirimą nuo kitų eismo dalyvių ir apie pervažų ženklinimą.Siaura brūkšninė linija 1.5 ...
3) Priešingų krypčių dviračių srautų atskyrimas dviračių takuose.
Naudojama 1 m ilgio linija su 3 m pločio tarpu.
61. Dviračių takuose, pėsčiųjų ir dviračių takuose ir dviračių juostose gali būti ženklinami dviračio simboliai 1.23 ir (arba) individualiai suprojektuotos rodyklės 1.16, nurodančios važiavimo kryptis. Dvipusio eismo dviračių takuose priešingų krypčių srautai atskiriami siaura brūkšnine linija 1.5, o vingiuose ar kitose pavojingose vietose – siaura ištisine linija 1.1.
Pasipildė dar vienu punktu dviračiams. Ko trūksta tai taikymo taisyklių. Labiau norėtųsi turi būti ir atitinkami takų pločiai. Nėra būtina ženklinti siauresnių dvipusių takų, bet platesnius kaip 2 m (tinka ir 2,5 m) manau būtinai reikia paženklinti projektų įgyvendinimo metu. Atsiranda daug dviračių takų kur ai nereikia.
Reikia standartizacijos. Jei pasirinkom ženklint, tai ženklinam. Pvz. Švedija tiesiog niekur neženklina vidurinės linijos, o Danija (ir Olandija) visose dvipusiuose žymi vidurinę liniją.
Taip kaip yra punktas automobilių keliams:
53. Kelių ruožuose, kai važiuojamoji dalis yra 5,5 m pločio arba daugiau, eismo juostos atskiriamos siaura brūkšnine linija 1.5.
54. Keliuose su siauresne kaip 5,5 m pločio važiuojamąja dalimi eismo juostos paprastai neatskiriamos.
55. Brūkšninės linijos bendruoju atveju ženklinamos simetriškai ant eismo juostų ribos.
Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.01, 13:10.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kai įvairios institucijos gebės dirbti kartu ir dalintis pinigus
O tai dabar kiekvienas su savo prioritetais, savo planais, savo pinigais, savo sklypais ir t. t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
KADA bus dviračių takai Vilnius-Trakai (Eurovelo), Vilnius-Kernavė (
) ir Vilnius-Medininkai (
)? Kaip ir TURĖTŲ tokie būti, nemanote? Nejaugi esame tokie skurdūs ir negalime nutiest?
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąLerntvario miestas. Rekonstruota geležinkelio pervaža į dviejų lygių. Pertvarkytas greta esantis parkas. Ružava – trinkelės, oranžinė – asfaltas, gelsva – žvyrkelis, ruda – medis, juoda – esamos statybos.
Įvažiuojant į sankryžą iš vakarų į šiaurę.Projekte buvo dviračių ir pėsčiųjų ženklas, bet įrengė tik draudžiamąjį dviračiams. Gyvenoamosios ir gyvenamosios pabaiga ženklai nusukti skersai:
Komentuoti:
-
Gal yra naujienų dėl ministerijos žemėlapio dviračių takams visai Lietuvai?
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dar ko pasigendu tai standartizuoto ženklinimo atskiram dviračių takui. Jei dvipusis takas bent 2 m pločio, tada punktyras per vidurį. Jei vienpusis takas ar labai siauras (2 m>) dvipusis, tada punktyro nėra.
Dabar koks Vilnius jau tvarkingai braižyt po truputį išmoksta, likusi Lietuva kaip kam smagiau braižo. Įsivaizduokit jei kelius viena savivaldybė vienaip braižytų juostas, o kita savivaldybė savaip sugalvotų, arba nuspręsti, kad gal nereikia iš vis juostų. Auto keliuose standartizavimas kad ir kokios būtų vietinės variacijos vis tik jaučiasi, o su dviračiais nelabai dar.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąReiktų standarto kaip takas kerta statmenas auto gatves. Dabar bet kas būna, nuo idealios situacijos, pvz Klaipėdos Śilutės pl., kur viename lygyje susilieja ir sklandžiai važiuoji per gatvių susikirtimus, iki tragiškos situacijos pvz. Prienuose, kai nuo 130 kelio suki į miestą ir nusileidus tuo kalnu, kiekvienas susikirtimas su gatvele (o jų daug) yra vos ne kaip ant bortelio užšokimas, ant kiek stačiai padaryta kažkokių idiotų.
Dabar koks Vilnius jau tvarkingai braižyt po truputį išmoksta, likusi Lietuva kaip kam smagiau braižo. Įsivaizduokit jei kelius viena savivaldybė vienaip braižytų juostas, o kita savivaldybė savaip sugalvotų, arba nuspręsti, kad gal nereikia iš vis juostų. Auto keliuose standartizavimas kad ir kokios būtų vietinės variacijos vis tik jaučiasi, o su dviračiais nelabai dar.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąAtrodo kaip Naujosios Vilnios 50 metų senumo požeminė perėja, nors Lentvaryje dar tik puse metų kaip funkcionuoja...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Reiktų standarto kaip takas kerta statmenas auto gatves. Dabar bet kas būna, nuo idealios situacijos, pvz Klaipėdos Śilutės pl., kur viename lygyje susilieja ir sklandžiai važiuoji per gatvių susikirtimus, iki tragiškos situacijos pvz. Prienuose, kai nuo 130 kelio suki į miestą ir nusileidus tuo kalnu, kiekvienas susikirtimas su gatvele (o jų daug) yra vos ne kaip ant bortelio užšokimas, ant kiek stačiai padaryta kažkokių idiotų.
Komentuoti:
Komentuoti: