Tai 507 nereiškia kad mes turime sankryžą? siužetas tirštėja...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Nebūtinai sankryža. Iš tų pačių Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių:Parašė dondc Rodyti pranešimąTaigi, paaiškėjus, jog ten jau ir taip sankryža, tai privalėjo įrengti 203 Duoti kelią, nes ten dvirčių pirmumas. Vairuotojai dabar klaidinami tik su įspėjamuoju ženklu, todėl drasiau kirs dviračių trajektoriją, nes jiems daromos prielaidos, kad jų pirmumas. Sankryža prasideda iškarto už 507 ženklo ir apima dešinėje (už medžių) esantį susikirtimą su dviračių ir pėsčiųjų taku:
Beje, kokios kategorijos ši gatvė? A ar B? Panašiau į B. Apie greitėjimo/lėtėjimo juostas buvau pasisakęs kitoje temoje, šiuo atveju taip pat manau, kad lėtėjimo juosta yra nereikalinga.160. Ženklas Nr. 507 „Eismo kryptys sankryžoje“ naudojamas juostų skaičiui ir kryptims, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena juosta, nurodyti sankryžose arba įvažiavimų į šalia kelio esančias teritorijas vietose. Ženklas turi būti įrengiamas virš važiuojamosios dalies ne didesniu kaip 40 m atstumu prieš sankryžą ar įvažiavimo į šalia esančią teritoriją vietą. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi tris arba daugiau eismo juostų, ženklas turi būti pakartojamas 80–150 m atstumu prieš sankryžą. Prireikus ženklas Nr. 507 gali būti pakartojamas ir kitais atvejais.
Dar papildau. Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme yra apibrėžta, kas yra sankryža. Mūsų nagrinėjama vieta neatitinka įstatyme apibrėžtos sankryžos sąvokos:
Sankryža – kelių kirtimosi, jungimosi arba atsišakojimo viename lygyje vieta, įskaitant atvirus plotus, kuriuos sudaro kelių susikirtimai, susijungimai arba atsišakojimai. Sankryžomis nelaikomos vietos, kur išvažiuojama iš kelio į esančias šalia jo teritorijas arba įvažiuojama į kelią iš šalia jo esančių teritorijų. Sankryža yra reguliuojama, jeigu eismą joje reguliuoja šviesoforai arba reguliuotojas. Skirtingo lygio sankryžos yra tos, kuriose keliai jungiasi ne viename aukštyje ir yra nuovažos, kuriomis eismas vyksta nuo vieno kelio prie kito.Paskutinis taisė Briedis; 2022.05.21, 19:08.
Komentuoti:
-
Taigi, paaiškėjus, jog ten jau ir taip sankryža, tai privalėjo įrengti 203 Duoti kelią, nes ten dvirčių pirmumas. Vairuotojai dabar klaidinami tik su įspėjamuoju ženklu, todėl drasiau kirs dviračių trajektoriją, nes jiems daromos prielaidos, kad jų pirmumas. Sankryža prasideda iškarto už 507 ženklo ir apima dešinėje (už medžių) esantį susikirtimą su dviračių ir pėsčiųjų taku:
Sutinku. Pasipiktinimas tuo, jog nuo to dviratininkų kaulai greičiau nesugis.Parašė Briedis Rodyti pranešimąVairuotojams skinti dviračių negalima, nuo atsakomybės atleidimo nebus.
Komentuoti:
-
Irgi patvirtina, jog 203 yra statomas tik sankryžose. Gaila kad mano atsakymas ir jūsų atsidūrė skirtingose temose...Parašė Briedis Rodyti pranešimąAtkeliu iš temos Lidl plėtra Lietuvoje
Vairuotojams skinti dviračių negalima, nuo atsakomybės atleidimo nebus.
Esminiai punktai iš Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių:
Komentuoti:
-
Atkeliu iš temos Lidl plėtra Lietuvoje
Vairuotojams skinti dviračių negalima, nuo atsakomybės atleidimo nebus.Parašė dondc Rodyti pranešimąEi, Lidl vadybininkai, kurie čia skaitot, atkreipkit dėmesį į ženklus paskutinėje foto. Vairuotojams sakoma, jog gali nuskint dviratį ir atsakomybė negresia, nors pagal bendrines KET ten privalės vis tiek praleidinėt dviračius. Ne tik (tik sviestinius) kruasanus pradėjot šaldyt, bet ir ženklų nesugebat sudėt. Įspėjamoji kombinacija turėtų būti skirta tik pervažose, kur nėra dviračių pirmumo, pvz. Žvėryne:
Jei ne visiški medžiai esat, tai pakeiskit. Dėl ažūrinių trinkelių, manau, geriau jau būtų jos važiuojamojoje dalyje nei parkinge, nes variklio tepalai daugiausiai tekės būtent mašinai stovint, o ne pravažiuojant. Gersis į grundinius vandenis.
Esminiai punktai iš Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių:
72. Ženklas Nr. 129 „Sankirta su dviračių taku“ turi būti įrengiamas prieš ne sankryžoje esantį kelio ir dviračių tako, pažymėto ženklu Nr. 411, susikirtimą. Ženklas taip pat įrengiamas prieš ne sankryžoje kelią kertantį taką, pažymėtą ženklu Nr. 413, jeigu neįrengiami ženklai Nr. 533 ir 534.96. Ženklas Nr. 203 „Duoti kelią“ turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą su keliu, kuris pažymėtas ženklais Nr. 201, 108–110. Ženklas taip pat gali būti įrengiamas ir prieš kitas sankryžas, kai pirmenybė važiuoti per sankryžą yra suteikiama kertamame kelyje.
96.1. Ženklo Nr. 203 leidžiama neįrengti įvažiavimo į kelią iš šalia esančių teritorijų vietose ir keliuose be dangos, kai jie kerta kelią su danga.
Komentuoti:
-
Kaune kelio ženklų atramos ir nugarėlės šviesiai pilkos. Tamsiai pilki tik apšvietimo stulpai. Kai kurie dažyti stulpai atrodo pabalę, įgavę šviesesnius pilkos spalvos atspalvius, spalva primena daiktų apneštų dulkėmis (pvz. viena pirmųjų tamsiai dažytų stulpų gatvė Krėvės pr. Kaunas). Tai matyt iš to mokydamiesi neseniai teko matyti (Kovo 11-osios g. ties Girstupiu), kaip dažo keliais sluoksniais, baltai, mėlynai (!), po to tamsiai pilkai.
Man asmeniškai nėra didelio skirtumo, juoda ar tamsiai pilka. Netgi labai netrukdo, kad ženklų atramos šviesiai pilkos, nebent jei parareliai stulpo būtų įrengta ženklo atrama (kai prie stulpo kabinamas didelis ženklas su papildomom atramom), arba kokioj nors reprezentacinėje vietoje kaip Alytuje. Kauno centre ženklų atramos galėtų būti juodos, kitur galima ir įvairiai, didelio skirtumo nebus.Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.19, 17:28.
Komentuoti:
-
Kaune nedažo ženklų nugarėlių. Vilniuj, atrodo, dažo, kaip ir Alytuj.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia daug nuotraukų:Parašė dondc Rodyti pranešimą
Gal kas galit iš Kauno parodyt, kaip ten dažoma? Va Londone irgi atrodo pilnai juodai dažoma:
https://www.miestai.net/forumas/foru...17#post1908417
Panašu kad Vilnius dažo kaip UK, ar kai kur kitur vakaruose, o Kaunas savo pilkai juodos spalvos atspalvį sugalvojo.
Komentuoti:
-
* Pasitaisau, ne Londono pvz. ten, o šiaip UK šiaurės rytų.
Dažymas tamsiai gerai ir dėl rūdžių – išlindus mažiau matysis, pvz. seni troleibusų stulpai.
Komentuoti:
-
Daug kur dabar naudoją juodą spalvą, Alytuje Jotvingių, Ulonų, Mėtų g. Tai naudojami ne tik juodi stulpai, bet ir kita ženklo pusė.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Gal kas galit iš Kauno parodyt, kaip ten dažoma? Va Londone irgi atrodo pilnai juodai dažoma:
Šaltinis (source): https://www.skyscrapercity.com/threa...post-178568497

foto iš https://alytus.lt/lt/galerija/dalini...4#lg=1&slide=8
Komentuoti:
-
Gal kas galit iš Kauno parodyt, kaip ten dažoma? Va Londone irgi atrodo pilnai juodai dažoma:Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tiesa, kas čia per mada užėjo stulpus dažyti juodai? Ne tamsia, kaip Kaune, o tūpai juoda spalva apdažinėta
Šaltinis (source): https://www.skyscrapercity.com/threa...post-178568497
Komentuoti:
-
Šiąnakt Kaune toliau dažo prieš gan nemažai laiko perasfaltuotą Kovo 11-osios gatvę. Visur super, tik kažkodėl tarp Rėdos ir Draugystės žiedo sumanė palikti tą iškrypimą, kai de-facto keturių juostų atkarpą nudažo „ale gi čia 1+1“. Kažkaip visur sugebėjo sukišti keturias, o vat vienoje vietoje paliko tik dvi. Kas čia per nesąmonė? Maniau pagaliau pavyks išgyvendint tokias durnas gatves iš Kauno...
Komentuoti:
-
Įdomu įdomu. Jei atsiranda NL dviračių takai, tai gal iš paskos ir kiti dizaino elementai iš NLParašė John Rodyti pranešimą
Kadangi, bent Vilniuje, pradėjo kopijuoti NL dviračių takų dizainą ir kai kurias praktikas, tai kodėl nepakopijavus ir NL ar DE ženklų dizaino?
Jau pradedame turėti ženklą "Dviračių gatvė", kuri yra kopija iš Beneliukso (Belgijos, Olandijos), nelabai kur matyta kitose šalyse. Kas liečia DE, tai ten truputį situacija chaotiškesnė, kas liečia ženklinimą, sunkoka ką nors nukopijuot, nebent gal autobanų ženklinimą, kuris vienodesnis, bet yra Europoje geresnių autostradų ženklinimo pavyzdžių, ypač Lietuvos sąlygomis, aišku, nesiūlau kopijuoti Lenkijos rodyklių, kai patys lenkai skundžiasi jų netobulumu (iš Centrinės Europos šalių turi kone nelanksčiausią ir iš to išplaukiantį neaiškiausią ženklinimą). Tam tikros rusiškų kelio ženklų grupės Lietuvoje galėtų likti, man pvz. tenkina stovėjimo/sustojimo draudimo ženklai, kai kurių įspėjamųjų ženklų dizainas.
Paskutinis taisė PoDV; 2021.05.13, 12:20.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi, bent Vilniuje, pradėjo kopijuoti NL dviračių takų dizainą ir kai kurias praktikas, tai kodėl nepakopijavus ir NL ar DE ženklų dizaino?Parašė PoDV Rodyti pranešimąKas liečia ženklinimą tai tikrai būtų įdomu sužinoti ką jie parekomenduos. Būtų visai neblogai jei pradės sistemiškai laikytis atstumų tarp elementų, patobulins šriftą, rodykles, galbūt net mažąsias raides įves. Sakyčiau, šriftas ir nuorodų ženklinimas yra mane labiausiai erzinantis ženklinimo aspektas Lietuvoje, juntamas stiprokas atsilikimas.
Komentuoti:
-
Kas liečia ženklinimą tai tikrai būtų įdomu sužinoti ką jie parekomenduos. Būtų visai neblogai jei pradės sistemiškai laikytis atstumų tarp elementų, patobulins šriftą, rodykles, galbūt net mažąsias raides įves. Sakyčiau, šriftas ir nuorodų ženklinimas yra mane labiausiai erzinantis ženklinimo aspektas Lietuvoje, juntamas stiprokas atsilikimas.
Komentuoti:
-
Gaila, neturiu prenumeratos, bet Lenkija irgi toks truputį Europos pakraštys, kas liečia ženklinimą
Aišku, nuorodos jaukiau atrodo nei lietuviškos*, bet dalis kelio ženklų grupių (ypač draudžiamieji ženklai ir ženklai žymintys kelio juostos sankryžoje) nėra tokio dizaino, kurį norėčiau matyti Lietuvoje.
Ar neišeitų tuo straipsniu kaip nors pasidalinti? Kažką Delfi darys su tuo, kad perkopijuosi mokamą straipsnį (jei tai įmanoma padaryti)?
*Pačių nuorodų dizainas irgi diskutuotinas, jaučiamas lankstumo trūkumas, kartais primena truputį vesternizuotas rusiškas nuorodas. Aišku greitkeliuose atrodo neblogai po mūsų lietuviškų autostradų.
Komentuoti:
-
Delfi straipsnis. Gaila mokamas, bet jei kas turi prenumeratą, gali būti įdomu
Sovietinis palikimas keliuose: kodėl vis dar atrodo, kad Europa prasideda Lenkijoje - DELFI Verslas
Šiaip gana seniai pribrendo laikas keisti Sovietinį GOST'ą į kažką normalesnio. SUNKU TUOS ŽENKLUS NORMALIAI SKAITYTI VAŽIUOJANT MAŠINOJE (KAIP IR BET KUR KITUR).YPAČ KAI FORMATAVIMAS IR TALPINIMAS ANT ŽENKLO DAROMAS KAIP SU PAINTBRUSH ANTWINDOWS95.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kodėl be atstumo? Man kaip vairuotojau tai su atstumu būtų informatyviau, būtų aiškiau orientuotis kur tas nusukimas.Parašė PoDV Rodyti pranešimą2. Ženklinimas. Naujojoje Giraitės sankryžoje panaudotas Vilnius-Utena naujo 2x2 ruožo sprendimas su vokiško autobano stiliaus rodyklę į išvažiavimą, papildomai pridedant tą pačią rodyklę be atstumo iki sankryžos ženklinimo kažkur 300-500 m prieš sankryžą.
]
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atkeliu iš Šiaurinio aplinkkelio temos. Galime diskutuoti čia. Jei norit peržiūrėt nuotraukas, spauskit šalia Effka nicko dvi rodyklytes mėlynam fone:
Įdomūs gana unikalūs sprendiniai:Parašė Effka Rodyti pranešimąNežinau ar buvo pasidalinta, tad įkeliu kaip atrodys Giraitės sankryža po rekonstrukcijos.
1. Lėtėjimo/greitėjimo juostų prailgintos. Šalia 250 m paprastos greitėjimo/lėtėjimo juostos, papildomai pridėta 190 m atkarpa, kuri nuo pagrindinės važiuojamosios dalies atskirta siaura triukšmo juosta
2. Ženklinimas. Naujojoje Giraitės sankryžoje panaudotas Vilnius-Utena naujo 2x2 ruožo sprendimas su vokiško autobano stiliaus rodyklę į išvažiavimą, papildomai pridedant tą pačią rodyklę be atstumo iki sankryžos ženklinimo kažkur 300-500 m prieš sankryžą.
Įliustruojanti nuotrauka:
Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 11:31.
Komentuoti:
Komentuoti: