Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Visiškai pritariu. U turn nuo Narbuto g. ten leidžiamas, visada juo naudojuosi. Nematau priežasties, kodėl nebūtų galima uždrausti kairiojo posūkio iš Saltoniškių g. į tą parkingą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Čia gal ne tiek apie kamščius (nors ir susiję), kiek apie keistą eismo organizavimą ir pačių vairuotojų, bandančių įvažiuoti į Panorama PC parkingą, elgesį Narbuto/Saltoniškių sankryžoje.

    Ar gali forumo vairuotojistai paaiškinti, kodėl dauguma vairuotojų, važiuojančių Narbuto gatve nuo Pedagoginio žiedo (taip pat ir iš priešingos pusės nuo Pilaitės), taip pat iš Saltoniškių g. nuo tikrojo Žvėryno pusės, žūtbūtinai stengiasi į Panoramos PC įvažiuoti būtent pro Saltoniškių g. įvažiavimą? Ten kyla nuolatiniai konfliktai ir juostų blokavimai dėl sukančių kairėn į parkingą, kur reikia kirsti dvi priešpriešines juostas, plius dviračių taką. Taip pat dažnai blokuojama pirma Saltoniškių g. juosta, nes ten sustoja ir į antrą juostą bando patekti sukantys į jau minėtą Saltoniškių g. įvažiavimą į Panoramą. Kyla nuolatiniai konfliktai, vieni kitiems pypsina ir gaunasi Bangladešas.

    Iliustracija, ką turiu omeny (šauktukai, kur dažniausiai kyla konfliktinės situacijos):


    Vaizdas sukant dešinėn į Saltoiniškių g. iš narbuto g., važiuojant nuo Pedagoginio žiedo pusės. Raudonai apibrėžtas Volvo yra tipinėje vietoje, kur užblokuojama pirma juosta ir sukantys į dešinę nebegali pravažiuoti. Juostą toje vietoje paprastai užblokuoja norintys sukti į Panoramos parkingą ir bandydami persirikiuoti į jau pilną antrą juostą tiesiog stovi ir laukia pirmoje juostoje


    Vietoj to galėtų tiesiog ramiai be jokio streso ir konfliktų įvažiuoti pro Narbuto g. įvažiavimą. Būtent taip yra patogiausia važiuoti į Panoramos PC parkingą kaip minimum nuo Pedagoginio žiedo pusės ir Saltoniškių g. nuo tikrojo Žvėryno pusės ir aš pats visada būtent taip ten važiuoju be jokių trukdžių. Dėl krypties nuo Narbuto kalno nesu iki galo tikras, bet turbūt irgi patogiau padarant U turn sankryžoje, kur tai daryti leidžiama


    Ar gali kas paaiškinti, kodėl taip žmonės elgiasi? Čia kažkokios labai specifinės panetkės iš serijos, kad "tik gaidžiai važiuoja 5 metrais toliau"? Ar žmonės tiesiog ant tiek buki, kad nesupranta, jog už kelių metrų gali ramiai ir be streso įvažiuoti į parkingą su niekuo nekonfliktuodami, neblokuodami eismo kitiems ir nelaukdami kol juos kas nors praleis?
    Paskutinis taisė John; 2023.02.05, 13:38.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Net straipsniai apie kamsčius.
    Trečiadienio rytas vilniečiams tapo kantrybės išbandymu: „šiandien miestas stovi iš visų pusių“
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-is-visu-pusiu
    Tikėtina, kad dėl subjurusio oro daugiau vilniečių nusprendė persėsti į automobilius, todėl susidarė spūstys. <...> „Liepkalnis link Savanorių. 40 minučių vos judam, rinkitės kitą kelią, kas tik galit“, – rašė vienas vairuotojas.

    Fiksuotos 5 grūstys, kurioms padėjo susiformuoti sistemų užfiksuoti du eismo įvykiai. <...> Sostinės gatvėse atliekama 18 kelio darbų ir įvesti 9 eismo ribojimai.

    Iš skirtingose miesto dalyse įrengtų vaizdo stebėjimo kamerų matyti, jog spūstys susiformavusios Kudirkos, Pamėnkalnio, Kalvarijų, Žalgirio, Kareivių, Ozo, Žirmūnų, Geležinio Vilko, Olandų gatvėse, taip pat Laisvės, Konstitucijos, Savanorių prospektuose.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Laukia porą sunkių savaičių važinėjantiems Ukmergės gatve.

    BNS 2022.10.06
    Eismo apribojimai Ukmergės gatvėje
    Remonto darbai Ukmergės gatvėje, prie sankryžos su Perkūnkiemio ir A. Vienažindžio gatvėmis (miesto centro kryptimi), pradedami šeštadienį ir bus vykdomi iki spalio 25 dienos.

    Numatyta rekonstruoti šilumos, nuotekų ir lietaus vandens surinkimo tinklus, sutvarkyti pirmos eismo juostos dangą, perkelti viešojo transporto sustojimo vietą.

    Darbų metu Ukmergės gatvės atkarpoje nuo Vakarinio aplinkkelio iki Perkūnkiemio gatvės bus uždarytas eismas pirma ir antra eismo juostomis. Iš trečios eismo juostos bus leidžiama važiuoti tiesiai ir į dešinę (į Perkūnkiemio gatvę), iš ketvirtos – tik tiesiai (draudžiamas posūkis į kairę).

    Norint įvažiuoti į A. Vienažindžio gatvę, vairuotojai bus nukreipiami apylanka, apsisukant Ukmergės, Gabijos ir S. Nėries gatvių sankryžoje.

    Dėl galimų spūsčių, vairuotojams rekomenduojama rinktis alternatyvius maršrutus Vakariniu aplinkkeliu.

    https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...ojimai-1098043

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Panaikintų kairį posūkį link Ozo PC ir dalis kvailystės išsispręstų. Ten juk galima nuvažiuoti ir dešiniu posūkiu tiesiai iš GV.
    Jei neklystu, šiaurinėj pusėj irgi tokia pati tvarka turėtų nusimatyti. Kažkoks sprendimas ir ten būtų reikalingas? Gal nereikalingas dobilo lapas nuo G.V. gatvės į Akropolį?

    Tikrai sutinku, kad ten pilnas paprastas dobilas yra nesąmonė.
    Jei vis tik paliekam A juostą, nerengiam jungiamųjų kelių, geriau iš vis panaikinti dalį esamų jungčių.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Panaikintų kairį posūkį link Ozo PC ir dalis kvailystės išsispręstų. Ten juk galima nuvažiuoti ir dešiniu posūkiu tiesiai iš GV.

    Komentuoti:


  • tukastu
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Štai dar vienas

    Apgalėtina, ant tiek durnai padaryta... Nei saugus nei darnus judėjimas. Priverstas rikiuotis iš karto per dvi juostas.


    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Na, ant Akropolio tilto stovi kamera nusukta būtent į ten, tad manyčiau, kad analizuos ir vertins kaip tobulinti ir ar nusistovės įpročiai
    Čia jau prieš darant viskas aišku turėjo būti, kaip žiūrėti į projektą ir nesuprasti kaip vyks eismas? Man ne specialistui aišku būtų. O čia matai padaryti nesąmonę ir paskui stebėti su kamera kaip viskas vyksta, ir vėl perdarinėti? Visiškas bardakas, kuo toliau tuo daugiau aš nebesuprantu kas ten tokie dirba...

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Prieš metus ten jos nebuvo (pagal google maps), apsaugai vargu ar svarbu stebėti Ozo g., kai jie kitus išvažiavimus jau seniausiai akivaizdžiai stebi.

    Nenustebčiau jei tokia praktika yra jau kurį laiką, jeigu tereikia prijungti prie stulpo elektros kamerą ir saugyklą. O jeigu ne, tai neįsivaizduoju kaip daugiau vertintų eismo pokyčius pakliūnančius ne į esamų kamerų aprėptis - momentiniais tyrimais? Paliekam kol kas pasiskųs, kad blogai?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Klausimas, kam ta kamera tiksliai priklauso. Bent jau prie bendros eismo kamerų sistemos judu.lt ji nėra prijungta.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Na, ant Akropolio tilto stovi kamera nusukta būtent į ten, tad manyčiau, kad analizuos ir vertins kaip tobulinti ir ar nusistovės įpročiai
    Paskutinis taisė Riedis; 2022.09.23, 21:51.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Čia yra eilinis Vilniaus plano feilas projektavimo stadijoje, kai susikoncentruojama tik į vieną užduoties punktą, šiuo atveju A juostą. A juosta padaryta, o kas aplink... sukites kaip norit

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Pilnai sutinku kad rikiuotis reiktu išanksto i A juosta, o poto tik i lėtėjimo/greitiejimo juosta. Šaut per dvi juostas kad nusukt visiška nesamone. A juosta dar gali stebet per veidrodeli, o kas vyksta lėtėjimo/greitiejimo juostoje jau reikia sukt galva kas tokiame trafike labai pavojinga.
    ​​​

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    mda. Kad bus kitaip, tikėtis net neverta. Čia net fizinis atskyrimas negelbėtų.
    Ten įsivaizduoju gana paprastą sprendimą.

    Tiek išsukantys į 1, tiek išsukantys į 2 išvažiavimą rikiuojasi į pirmą juostą. A juostos tam ruože nereikia. Nuo likusių kairinių juostų atskiriama fiziniu atskyrimu.

    Tai yra V. Europos praktika dobilams, kai dobilo lapus jungia jungiamasis kelias. Šiuo atveju jungtų jungiamoji juosta.

    Man tai panašu į eksperimentą, kurio naudojimą reikės peržiūrėti, kad gal reikėtų taikyti labiau klasikinius sprendimus, necicackinti su tom A juostom keistose vietose.

    Ar yra prieštaraujančių mano mintims?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kaip tik šiom dienom teko ten važiuoti, nuo Ozo į GV. Taip ir likau nesupratęs, ar čia reikia iš anksto persirikiuoti į A juostą, ar tik ant viaduko šokti iš 2 juostos į greitėjimo/lėtėjimo juostą. Plius prisideda įsukantys iš GV į Ozo g., su kuriais reikia prasikeisti. Pavojinga vieta.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    mda. Kad bus kitaip, tikėtis net neverta. Čia net fizinis atskyrimas negelbėtų.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Štai dar vienas

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Kaip į cirką atvažiavau pažiūrėti, nereikėjo net ilgai laukt - su kiekvienu žaliu šviesoforu tos pačios situacijos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    nušienautų šlaitų žolė... ot naujiena pasakyta, juk taip buvo visada, o dabar dar beria mulčiaus tokius kiekius, kad per lietų jį neša kanalizacijon.
    Nesurenka nušienautos žolės. Iki liūties daug kur ant dvriačių takų ir šaligatvių pasiskleidę buvo. Ne pats geriausias variantas saugumo požiūriu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Rašė, kad VA buvo nemaža nuošliauža, kuri užkimšo viską.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    nušienautų šlaitų žolė... ot naujiena pasakyta, juk taip buvo visada, o dabar dar beria mulčiaus tokius kiekius, kad per lietų jį neša kanalizacijon.

    Komentuoti:

Working...
X