Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • RamasN
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tokie kamščiai GV būna nebent jei kokia labai įdomi avarija prie Pedagoginio. Po poros papildomų juostų įrengimo Žalgirio/GV sankryžoje baigėsi legendiniai kamščiai. Net visiško piko metu nesiekiai Ozo gatvės viaduko ir sparčiai juda.
    Ir tai tik dar kartą parodo, kad trūksta dubliuojančių jungčių bet kuriam motoriniam nebėginiam transportui - avarijos blokuoja dažnai vienintelius kelius. Tai pat ir trūkumas rytų-vakarų kryptimi jungčių, kad dalis srauto nesigrūstų per GV dalį centre, nes jų tikslas yra ne pats centras.

    Aš dar prisimenu, kai yra tekę nuo Geros Vilties žiedo grįžinėti į Pašilaičius žiemą per... Vievį, nes Laisvės prospekte problemos, o Vakarinio aplinkelio dar nebuvo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Šiaurinė GV dalis pastatyta tik 2007. O dabar kamščiai prasideda ir nuo Riešės. Nesuprantu kaip tada galėjo būti didesni kamščiai nei dabar.

    O dėl darnaus judumo, tai gal galit paaiškinti kodėl didžiausi kamščiai ten, kur nėra VT?
    Tokie kamščiai GV būna nebent jei kokia labai įdomi avarija prie Pedagoginio. Po poros papildomų juostų įrengimo Žalgirio/GV sankryžoje baigėsi legendiniai kamščiai. Net visiško piko metu nesiekiai Ozo gatvės viaduko ir sparčiai juda.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    GV irgi kemšasi daug mažiau, nei būdavo anksčiau. Ypač per vakarinius pikus padidėjo galimybės greitai išskirtyti srautus nuo centro link Šeškinės ar Baltupių krypties. Rytinis nedaug susitvarkė, pagrinde dėl Pedagoginio žiedo, bet įvertinus, kad mašinų padaugėjo, praleidžia daugiau.

    Pietinis taip, ten dar darbo yra kur įdėti ir paskutiniai 8 metai nebuvo tam prioritetas.

    Nėra tokie dideli tie kamščiai, kaip anskčiau, jei nėra avarijų. Vat būtent avarijų metu pasimato, kad nėra dubliuojančių transporto arterijų.
    Šiaurinė GV dalis pastatyta tik 2007. O dabar kamščiai prasideda ir nuo Riešės. Nesuprantu kaip tada galėjo būti didesni kamščiai nei dabar.

    O dėl darnaus judumo, tai gal galit paaiškinti kodėl didžiausi kamščiai ten, kur nėra VT?

    Click image for larger version  Name:	335614756_871400377284524_6072547981002917655_n.jpg Views:	1 Size:	283,7 kB ID:	2036729

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Jei Ukmergės gatvėj situacija pasikeitė, tai nereiškia, kad tai įvyko ir kitur. Labiausiai kemšasi ten, kur nėra VT - GV ir Pietinis aplinkkelis
    GV irgi kemšasi daug mažiau, nei būdavo anksčiau. Ypač per vakarinius pikus padidėjo galimybės greitai išskirtyti srautus nuo centro link Šeškinės ar Baltupių krypties. Rytinis nedaug susitvarkė, pagrinde dėl Pedagoginio žiedo, bet įvertinus, kad mašinų padaugėjo, praleidžia daugiau.

    Pietinis taip, ten dar darbo yra kur įdėti ir paskutiniai 8 metai nebuvo tam prioritetas.

    Nėra tokie dideli tie kamščiai, kaip anskčiau, jei nėra avarijų. Vat būtent avarijų metu pasimato, kad nėra dubliuojančių transporto arterijų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Įdomu būtų sužinoti, koks spūsties apibrėžimas pas durnaus jaudrumo specialistus, nes tokie skaičiai būdavo gal prieš 15-20 metų, dar iki kapitalinio Šeškinės kalno ir Saltoniškių sankryžos sutvarkymo bei visų aplinkelių, ir joks induced demand nesugebėjo gražinti spūsčių į tų metų rodiklius
    Svarbiausia, kad galima paminėt "durnų jaudrumą", kad ir kaip kvailai reiktų pritempinėt temą...
    Iš pažįstamų rato kažkur pusė sėdi namuose, tai mano atveju nepanašu į 6% skirtumą

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Įdomu būtų sužinoti, koks spūsties apibrėžimas pas durnaus jaudrumo specialistus, nes tokie skaičiai būdavo gal prieš 15-20 metų, dar iki kapitalinio Šeškinės kalno ir Saltoniškių sankryžos sutvarkymo bei visų aplinkelių, ir joks induced demand nesugebėjo gražinti spūsčių į tų metų rodiklius
    Jei Ukmergės gatvėj situacija pasikeitė, tai nereiškia, kad tai įvyko ir kitur. Labiausiai kemšasi ten, kur nėra VT - GV ir Pietinis aplinkkelis

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Įdomu būtų sužinoti, koks spūsties apibrėžimas pas durnaus jaudrumo specialistus, nes tokie skaičiai būdavo gal prieš 15-20 metų, dar iki kapitalinio Šeškinės kalno ir Saltoniškių sankryžos sutvarkymo bei visų aplinkelių, ir joks induced demand nesugebėjo gražinti spūsčių į tų metų rodiklius
    Tam pačiam straipsnyje rašo, kad nėra grįžę net į priešpandeminį lygį.

    O už šudmalistines antraštes LRT redaktorę ant laužo kaip sakoma

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Vairuotojams Vilniuje gerų žinių nėra: spūstys prasideda vis anksčiau, ryte ir vakare tęsiasi ilgiau nei 2,5 valandos
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-2-5-valandos
    Įdomu būtų sužinoti, koks spūsties apibrėžimas pas durnaus jaudrumo specialistus, nes tokie skaičiai būdavo gal prieš 15-20 metų, dar iki kapitalinio Šeškinės kalno ir Saltoniškių sankryžos sutvarkymo bei visų aplinkelių, ir joks induced demand nesugebėjo gražinti spūsčių į tų metų rodiklius

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Vairuotojams Vilniuje gerų žinių nėra: spūstys prasideda vis anksčiau, ryte ir vakare tęsiasi ilgiau nei 2,5 valandos
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-2-5-valandos
    Daugiau nei 2,5 valandos – tiek laiko vidutiniškai Vilniuje praėjusiais metais kartu sudėjus truko rytinis ir vakarinis eismo pikas. Tiesa, negalima atmesti, kad netolimoje ateityje šis skaičius gali keistis, mat šiuo metu transporto srautai sostinėje vis dar nėra sugrįžę į ikipandeminį lygį. Fiksuojama, kad 2019 m. eismas buvo 6 proc. intensyvesnis.<...>

    „Matoma tendencija paankstėti vakarinio piko laikui. Eismas darbo dienomis pradeda intensyvėti jau nuo 14 val., pirmosios spūstys dažniausiai pradedamos fiksuoti nuo 14.40 ar 15.20 val.“, – portalui aiškino JUDU analitikė.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Keista, masė tikrai sėdi kamščiose, greitai lekia tik laimingieji, kuriems į darbą priešinga kryptim nei visiems arba kurie mėgsta ilgai pamiegoti.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Ar tas greitis nebus įtakotas GV ėjimo per centrą? Nelabai įsivaizduoju kaip atmetus tranzitinį srautą GV gaut 40km/h vidutinį greitį.
    Manau tikrai greitis yra itakotas GV, Ukmerges ir Narbuto. O gal net ir Tukstanmecio g, nes galimai patenka i ta last downtown mile.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Ar tas greitis nebus įtakotas GV ėjimo per centrą? Nelabai įsivaizduoju kaip atmetus tranzitinį srautą GV gaut 40km/h vidutinį greitį.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Radau toki reporta:
    https://inrix.com/scorecard/

    Kad nesivargintumet siusdami, stai "full" report.
    Vilnius yra tik puslapyje, reporte nera pilno scoreboard.

    Vilnius cia 102 vietoje su 50 prarastu valandu laiko per metus. Palyginus su kitais EU miestais tai atrodo toks vidutiniskas rezultatas. Kas tikrai labiau stebina - skaicius 28 mph, last mile speed. Beveik du kartus viršijantis daugelio kitu EU miestu rodiklius. Last mile speed jie nurodo kaip Speed of travel within one mile of the downtown core.
    Ir sitas rodiklis yra visiskas rekordas Europoje ir vienas didziausiu Pasaulyje. Panasu skaiciu rodo kelis kart mazesni US miesteliai su 10 juostu greitkeliu einanciu per miesto viduri.

    Kokia išvada galima, kaip man atrodo, is sito padaryti? O tai, kad vilnieciai iprato is darbo lekti su vejeliu ir vaziuoti dafiga greiciau nei vidutiniai europieciai. Todel tampimasis kamsciuose atrodo labai letas, nors is tikruju paziurejus kiek pasiekiama per 30 minuciu nuo miesto centro, aprepia visa miesta.

    Taigi ne kamsciu metu mes automobiliai nuvaziuojame zymiai greiciau is darbo / i darba nei kiti.
    Kamsciu metu praleidziame daug laiko kamstyje, patys kamsciai yra labai taskiniai, o paskui gazas dugnas autostrada ir laiko sugaistame tiek pat kiek ir miestai su vizualiai atrodytu mazesniais kamsciais.

    Situacija neatrodo tokia jau bloga. Tarkim kad ir vaziuoti is Konstitucijos i Zirmunu puse 18 val dar imanoma, o i Pilaites puse standstill kamstis, nors i Zirmunu puse daugiau sviesoforu ir sankryzu. Bendrai i abi puses gausis iveikti ta pati atstuma per ta pati laika, tik i Zirmunu puse vaziuoti tolygiau, i Pilaites stovesi nejudant, o paskui leksi, psichologiskai atrodant kad vajei prastovejai 20 minuciu vienoje vietoje ir turejai pasaulio pabaiga.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Už žmones negaliu atsakyti, o aš tai toks bukas kad pirmą kartą šiandien sužinojau kad yra kažkoks kitas įvažiavimas.
    Bet turiu pasiteisinimą kad visad važiuodavau nuo GV pusės per bankų kiemus, kur išlįsdavai (gal ir dabar galima, senai labai buvau Panoramoje) prie Saltoniškių įvažiavimo.
    Turiu dar vieną naujieną. Yra ir trečias įvažiavimas/išvažiavimas į Panoramos parkingą Stumbrų g.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Už žmones negaliu atsakyti, o aš tai toks bukas kad pirmą kartą šiandien sužinojau kad yra kažkoks kitas įvažiavimas.
    Bet turiu pasiteisinimą kad visad važiuodavau nuo GV pusės per bankų kiemus, kur išlįsdavai (gal ir dabar galima, senai labai buvau Panoramoje) prie Saltoniškių įvažiavimo.
    Kitas įvažiavimas į Panoramą dar geriau paslėptas ir padarytas nepatogesnis susiaurinant Narbuto gatvę bei padarant įsukimą neveikė į be užapvalinimų

    Pravažiuoti per kiemus iki Saltoniškių g. galima ir dabar - nepatogus tas maršrutas, tačiau nereikia stovėti kamštyje prie Pedagoginio žiedo.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    1. Manau nežino ir tingi galvot kur čia sukinėtis.
    2. Įvažiavus iškart nori greit pasistatyt šalia PC “RIMI” įėjimo.

    Pritariu, kad turi pratęst tą dvigubą ištisinę ir baigtųsi tas Bangladešas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar gali kas paaiškinti, kodėl taip žmonės elgiasi? Čia kažkokios labai specifinės panetkės iš serijos, kad "tik gaidžiai važiuoja 5 metrais toliau"? Ar žmonės tiesiog ant tiek buki, kad nesupranta, jog už kelių metrų gali ramiai ir be streso įvažiuoti į parkingą su niekuo nekonfliktuodami, neblokuodami eismo kitiems ir nelaukdami kol juos kas nors praleis?
    Tikrai kyla klausimas kodėl? Nes dauguma nenuolatinių bei ir dalis nuolatinių lankytojų net neįtaria apie kitus būdus, nes visų pirma pamato būtent šitą. Kokia mamytė išvis net nebandys gilintis kur ten dar galima patekti išvažinėjus požeminį labirintą - nėra tam laiko. Jei ir verslo savininkai laikosi tokios pozicijos, kad tegu vargOliai patys aiškinasi ir nesiima iniciatyvų taisytis, tai ko tikėtis iš Jono požiūrio į aplinkinių bukumą

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar gali kas paaiškinti, kodėl taip žmonės elgiasi? Čia kažkokios labai specifinės panetkės iš serijos, kad "tik gaidžiai važiuoja 5 metrais toliau"? Ar žmonės tiesiog ant tiek buki, kad nesupranta, jog už kelių metrų gali ramiai ir be streso įvažiuoti į parkingą su niekuo nekonfliktuodami, neblokuodami eismo kitiems ir nelaukdami kol juos kas nors praleis?
    Už žmones negaliu atsakyti, o aš tai toks bukas kad pirmą kartą šiandien sužinojau kad yra kažkoks kitas įvažiavimas.
    Bet turiu pasiteisinimą kad visad važiuodavau nuo GV pusės per bankų kiemus, kur išlįsdavai (gal ir dabar galima, senai labai buvau Panoramoje) prie Saltoniškių įvažiavimo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Todėl, nes padarytas įliustruotas nusukimas, o info ženklas virš požeminės perėjos yra ir per arti sankryžos, ir dar prasto dizaino. Jeigu jį pastatytų nors iš karto už stotelės, ir perdarytų - pamodeliuotų spalvas, perkeltų nuorodos pusę į kairę - informacija būtų gerokai efektyviau perduodama ten reguliariai nesilankantiems vairuotojams.
    Manai tiesiog nežinojimas? Keista, nes dauguma turbūt važiuoja ne pirmą kartą ir turėtų matyti, kad yra daugiau įvažiavimų/išvažiavimų.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar gali forumo vairuotojistai paaiškinti, kodėl dauguma vairuotojų, važiuojančių Narbuto gatve nuo Pedagoginio žiedo (taip pat ir iš priešingos pusės nuo Pilaitės), taip pat iš Saltoniškių g. nuo tikrojo Žvėryno pusės, žūtbūtinai stengiasi į Panoramos PC įvažiuoti būtent pro Saltoniškių g. įvažiavimą? Ten kyla nuolatiniai konfliktai ir juostų blokavimai dėl sukančių į kairę, kur reikia kirsti dvi priešpriešines juostas. Taip pat dažnai blokuojama pirma Saltoniškių g. juosta, nes ten sustoja ir į antrą juostą bando patekti sukantys į jau minėtą Saltoniškių g. įvažiavimą į Panoramą. Kyla nuolatiniai konfliktai, vieni kitiems pypsina ir gaunasi Bangladešas.
    Todėl, nes padarytas įliustruotas nusukimas, o info ženklas virš požeminės perėjos yra ir per arti sankryžos, ir dar prasto dizaino. Jeigu jį pastatytų nors iš karto už stotelės, ir perdarytų - pamodeliuotų spalvas, perkeltų nuorodos pusę į kairę - informacija būtų gerokai efektyviau perduodama ten reguliariai nesilankantiems vairuotojams.

    Komentuoti:

Working...
X