Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Panevezietis
    replied
    Toks vaizdas bus, kai rusas ateis.
    Pratybos tarnyboms.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Nebloga diversija. Pasiunti kelis veikėjus, kad aplinkkelyje sustotų, išimtų avarinį ženklą ir valandą vaizduotų, kad kažką krapšto po kapotu. Meistas paralyžuotas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    po JUDU postu apie VT velavimus kaip iprasta atsirado protinguoliu "juokaujanciu" kad reikia dar gatves pasiaurint. Siokia tokia dalis zmoniu yra nepagydomi debilai. Be abejo, kai stovi aplinkkelis kaltas ne kas kitas o kazkokiu kiemu siaurinimas kitame miesto gale.
    Kas liūdniausia, kad tie protinguoliai niekaip nesuvokia, kad to išvengti padėtų viešasis transportas. Ir kad miesto valdžia yra visiškai neįgali tuo atžvilgiu. Bet kol kas pykčio objektas tik tos kelios ale susiaurintos gatvės Naujamiestyje. Nes juk platinti reikia!

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Siandien ryte buvo paralizuota viskas Pilaiteje ir Karoliniskese.
    Kartu ir lazdynai buvo paralyžiuoti, nes visi išvažiavimai buvo užsikišę.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Nebe pirmas kartas, bet kažkoks totalus neįgalumas apėmęs atsakingas institucijas. Nors nieko keisto, kad susisiekimo ministerijoje turėjome "Ministrą - turistą", kuris tik per visokius juostelių kirpimus galėjo šypsotis.
    Labai trūksta teisės aktų pakeitimų, kad įvykus techniniam eismo įvykiui vairuotojai privalėtų iš karto užfiksuoti situaciją (nuotraukos) ir nedelsiant patraukti automobilius į netrukdančią vietą. Už to nevykdymą numatant solidžias baudas. Dabar ten kokį veidrodį numuša vienas kitam ir sėdi dvi valandas pusę gatvės užblokavę, nes patys KET nesigaudo ir neįsivaizduoja kas kaltas. Ir dėl tokių dviejų idiotų stovinčių ir laukiančių nežinia ko, po to pusę miesto negali valandą pravažiuoti.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Siandien ryte buvo paralizuota viskas Pilaiteje ir Karoliniskese. Delfi apie tai. Foto is FB:




    po JUDU postu apie VT velavimus kaip iprasta atsirado protinguoliu "juokaujanciu" kad reikia dar gatves pasiaurint. Siokia tokia dalis zmoniu yra nepagydomi debilai. Be abejo, kai stovi aplinkkelis kaltas ne kas kitas o kazkokiu kiemu siaurinimas kitame miesto gale.

    Reidas Official nuotrauka:

    Click image for larger version

Name:	kamstis-vilniuje-pilaite.jpg
Views:	343
Size:	323,2 kB
ID:	2169906
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.12.09, 10:18.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Viena pagrindinių kišimosi vietų yra išsukimas iš Oslo į Vakarinį ir į Erfurto g. ties Lazdynais.
    Taip, būtent toj vietoj buvo nebaigta ir palikta grubiai pažeidžiant STR tikintis, kad LIDL ten viską sutvarkys statydami parduotuvę. Nepastatė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Vakar palei 16.00 važiavau link oro uosto Tūkstantmečio gatve, į kurią įsukau iš Liepkalnio g. Kamštis oro uosto link buvo jau nuo Liepkalnio ir Tūkstantmečio sankryžos ir tęsėsi iki nežinia kur: nusukau į dešinę ir pakilau LIDL viaduku, nes mačiau kad kamštis nuvilnija nežinia iki kur. Spėčiau (nes esu ne kartą matęs fotkėse), kad jis nuvilnijo iki pat prie Gariūnų esančio šviesoforo ir net už jo kur yra nusukimas į A1.

    Žinau kelias vietas kur kišasi:
    1. sankryža Dariaus Girėno su Tūkstantmečio
    2. Ties Savanorių prospektu, nors gal ten ne tiek
    3. Išsukimas iš Tūkstantmečio į Oslo
    4. Gariūnų šviesoforas ir už jo išsukimas iš Gariūnų

    Pagrindinės kišimosi vietos sakyčiau yra 3 ir 4 punktai.
    Viena pagrindinių kišimosi vietų yra išsukimas iš Oslo į Vakarinį ir į Erfurto g. ties Lazdynais.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    (Pranešimas pataisytas - buvau klaidingai gatves įvardijęs)

    Vakar palei 16.00 važiavau link oro uosto Žirnių gatve, į kurią įsukau iš Liepkalnio g. Kamštis oro uosto link buvo jau nuo Liepkalnio ir Žirnių sankryžos ir tęsėsi iki nežinia kur: nusukau į dešinę ir pakilau LIDL viaduku, nes mačiau kad kamštis nuvilnija nežinia iki kur. Spėčiau (nes esu ne kartą matęs fotkėse), kad jis nuvilnijo iki pat prie Gariūnų esančio šviesoforo ir net už jo kur yra nusukimas į A1.

    Žinau kelias potencialias vietas kur kišasi:
    1. sankryža Dariaus Girėno su Tūkstantmečio
    2. Ties Tūkstantmečio ir Savanorių prospekto mazgu, nors gal ten ne tiek
    3. Išsukimas iš Oslo į VA
    4. Gariūnų šviesoforas ir už jo išsukimas iš Gariūnų

    Pagrindinės kišimosi vietos sakyčiau yra 3 ir 4 punktai.

    (Gatves sumaišiau, nes man Oslo+Tūkstantmečio+Žirnių arterija galvoje užsifiksavusi kaip Tūkstantmečio : D )
    Paskutinis taisė spekas; 2024.11.16, 16:06.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Palyginus su ant šaligatvio priparkuotu senu dyzeliu ir atstumu iki jo, tai daugumai tikrai sunku paeit net ir 500 metrų.
    Šiaip tai tie 2x500m vos ne minimalus atstumas, kiek sveikam žmogui reiktų kasdien judėti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Apskritai šneka ne apie tai buvo.
    Sunku nueiti iki sustojimo 500 m sveikam žmogui?
    Taigi tuose pačiuose Lazdynuose kasdien iš/į troleibusą vaikšto ~1 km.
    Taip, jeigu turi judėjimo problemų, tai kažkur yra artimesniam susisiekimui VT.
    Palyginus su ant šaligatvio priparkuotu senu dyzeliu ir atstumu iki jo, tai daugumai tikrai sunku paeit net ir 500 metrų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tai gal ir dabar paleidžiam vieną maršrutą Grigiškėms, Lazdynams ir Lazdynėliams kelis kartus per parą?

    Aš irgi vaikščiodavau į Lazdynėlius ir iš jų. Tik dėl to, jog 21 važiuodavo 1 kartą per valandą, bet ar tai yra siekiamybė ir patogi paslauga?
    Apskritai šneka ne apie tai buvo.
    Sunku nueiti iki sustojimo 500 m sveikam žmogui?
    Taigi tuose pačiuose Lazdynuose kasdien iš/į troleibusą vaikšto ~1 km.
    Taip, jeigu turi judėjimo problemų, tai kažkur yra artimesniam susisiekimui VT.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Prisipirkim butų miesto užkampyje, kuriame praktiškai neegzistuoja VT. What could go wrong.
    Oslo g. irgi dažniausiai stovi iki Savanorių žiedo. Tai ten jau užkampis, ar neegzistuoja VT?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Prisipirkim butų miesto užkampyje, kuriame praktiškai neegzistuoja VT. What could go wrong.
    Ir prie ko čia VT, kai problema yra perkasta gatvė?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Prisipirkim butų miesto užkampyje, kuriame praktiškai neegzistuoja VT. What could go wrong.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Delfi.lt 2024.11.11
    Dėl katastrofinių spūsčių Lazdynėlių gatvę vairuotojai jau prakeikė: 500 metrų važiuoja pusvalandį
    Vilniaus miesto Lazdynėlių mikrorajono gyventojai piktinasi, kad dėl gatvės remonto visą dieną grūdasi transporto spūstyse, didesnių gabaritų transporto priemonės vargsta apsilenkiant, o eismas – nereguliuojamas.
    Miesto savivaldybė tikina, kad problema greitu metu bus išspręsta. Dar šių metų rugsėjį savivaldybė pranešė, kad Lazdynėlių gatvės dalies tarp Lūkesčių ir Erfurto gatvių II etapo darbai planuojami nuo 2024 m. spalio 14 d. iki 2024 m. gruodžio 15 d, o pasitelkus papildomus technologinius sprendinius planuojama ieškoti galimybių ir šiame etape įrengti laikiną apvažiavimo 2 eismo juostų kelią, atsisakant laikino šviesoforinio reguliavimo darbų zonoje.
    Deja, panašu, kad pasirinktas eismo srautų valdymo būdas nelabai tenkina vairuotojus ir gyventojus, kurie ėmė strigti kamščiuose.



    „Facebook“ grupėje „Lazdynėliai“ vairuotojai irgi dalijasi savo nepasitenkinimu, kad gatvė tapo nepravažiuojama. „7-7.45 tiek truko važiavimas nuo Pažagiškių g iki „Maximos“, – savo patirtimi trečiadienio rytą komentaruose dalijosi viena vairuotoja. Nurodyta atkarpa yra apie 500 m ilgio, pasak „Google“ navigacijos, šis atstumas automobiliu turėtų būti įveiktas per porą minučių. Gyventojų pasidalintame įraše matoma, kad dar prieš 7 val. ryto užkimšta ir šalia esanti Lietaus g. O pagal vairuotojų komentarus iš spūsties matoma, kad jos tęsiasi bent iki 9 val. ryto. Pagal navigacijos programėlių duomenis, kamščiai čia fiksuojami ir 13 val. dienos.



    https://www.delfi.lt/auto/vairuotojo...imus-120063390
    15min.lt 2024.11.11
    Lazdynėlių košmaras tęsiasi: 350 metrų važiavo 50 minučių
    15min rugsėjį jau rašė apie pirmąjį Lazdynėlių gatvės rekonstrukcijos etapą. Jau tuomet, rekonstruojant toliau nuo Oslo gatvės esančią Lazdynėlių gatvės dalį, formavosi milžiniški kamščiai: 2 km atstumą gyventojai skundėsi važiavę mažiausiai 25 minutes. Ir jau tuomet įspėjome: gresia dar didesnės spūstys.

    Dabar, prasidėjus antrajai rekonstrukcijos bangai, kaip teigė skaitytoja Reda, gyvenanti Lazdynėliuose, lapkričio 6 d. gerokai trumpesnį atstumą (iki susikirtimo su Oslo g.) važiavo net 55 minutes:


    Nuvažiavau 300-350 m per 50 min. „Kamštis“ prasideda iškart išėjus iš namo. Vyras vaikus išvežė iš namų 7.05 val. ir tuos pačius 350 m. nuvažiavo per 55 min. Į mokyklą vėlavo 15 min.
    Suprantame, kad dėl mūsų gerovės tvarkomas kelias, bet pasiūlymai yra tokie:
    – kad kelininkai darbus pradėtų vėliau, o ne nuo 7 val. ryto,
    – dirbtų ir savaitgaliais,
    – reguliuotų eismą.
    Iš kelininkų gavome informaciją, kad vėliau bus dar blogiau, nes suvažiuos daug sunkiosios technikos. Vadinasi situacija tik blogės“.

    https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iki lapkričio 18 d. Kalvarijų g. atkarpoje nuo Upės g. iki Šeimyniškių g. (Santariškių kryptimi) us leidžiamas tik viešojo ir aptarnaujančiojo transporto eismas.
    https://vilnius.lt/lt/2024/07/25/vil...ekonstrukcija/
    Įdomu, ar kitą savaitę bus baigtas Kalvarijų gatvės remontas
    Paskutinis taisė Romas; 2024.11.12, 13:34.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nuo šio savaitgalio eismas Kalvarijų gatve nuo Žaliojo tilto link Šeimyniškių gatvės draudžiamas.




    Susiaurinta ir sankryža su Žalgirio gatvė - važiuojant nuo turgaus liko tik viena juosta, o važiuojant nuo "Sigmos" link centro - tik dvi
    Važiuojant iš centro lik Baltupių, Žirmūnų ar Šnipiškių iš karto reikia rinktis maršrutą per Geležinio Vilko arba Žirmūnų tiltus
    Bus šiokie tokie kamščiai, ypač rugsėjį.

    VMS 2024.07.25
    Vilniuje pradedama Kalvarijų gatvės paviršinių nuotekų tinklų rekonstrukcija
    Nuo liepos 27 d. iki rugpjūčio 26 d. bus keičiamas eismo organizavimas Kalvarijų gatvėje centro kryptimi, prie sankryžos su Žalgirio gatve. Pirmoji eismo juosta, kaip ir iki šiol, bus skirta posūkiui į dešinę (į Žalgirio g. link Geležinio Vilko g.), o antra juosta, kuria šiuo metu leidžiamas tik viešojo transporto eismas, bus skirta viso transporto eismui tiesiai (link centro) ir į kairę (link Tuskulėnų g.). Trečioji juosta dėl eismo dalyvių saugumo bus užtverta, o ketvirtoji – laikinai perleista priešpriešinio eismo dalyviams, važiuojantiems Santariškių kryptimi
    Nuo liepos 27 d. iki rugsėjo 9 d. dėl Kalvarijų gatvės susiaurėjimo nuo Trimitų g. iki Žalgirio g. (Santariškių kryptimi) laikinai bus draudžiamas posūkis iš Kalvarijų g. į dešinę link Tuskulėnų gatvės.


    Nuo liepos 28 d. iki lapkričio 18 d. Kalvarijų g. atkarpoje nuo Upės g. iki Šeimyniškių g. (Santariškių kryptimi) bus leidžiamas tik viešojo ir aptarnaujančiojo transporto eismas.
    Centro kryptimi šioje atkarpoje eismo ribojimų nebus.

    https://vilnius.lt/lt/2024/07/25/vil...ekonstrukcija/

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Proto guzai iš savivaldybės sugalvojo Kalvarijų g. - Žalgirio g. sankryžoje panaikinti A juostas ir visus sugrųsti į bendrą juostą, o nuo Žaliojo tilto visą srautą nukreipti į D kategorijos gatves (Upės ir Žvejų g.).
    jei siaurinti, tai siaurinti.
    Kur tą "A" juostą dėti, jei nuo turgaus išvis liko tik viena juosta?
    Beje, ženklinimas Žalgirio g. sankryžoje važiuojant nuo miesto yra prieštaringas - pagal geltoną laikiną ženklą sankryžoje galima važiuoti tiesiai ir sukti tik į kairę, o pagal šviesoforą ir mėlyną ženklą - iš vienos juostos galima sukti visomis kryptimis.
    Nors teks ilgai pastovėti, kol išvis privažiuosi tą sankryžą

    Šiaip tai labiau piktintis reikia, kad darbai pradėti tik liepos pabaigoje ir užsitęs vienoje sankryžoje iki rugsėjo, o Kalvarijų g. pradžioje - net iki lapkričio
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.11, 07:51. Priežastis: Schemų rodymas

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Taip, kairiojo posūkio į Rudens g. ten neturėtų būti. Aišku, niekas jo nenaikins, nes tai būtų vairuotojų genocidas. Geriausiu atveju bus įrengta papildoma sekcija, dėl kurios šita sankryža taps dar didesniu galvos skausmu nei yra dabar.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Vilniaus eismo organizavimas at it's finest:

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...aign=shortlink

    https://www.15min.lt/video/sudetinga...mygtuka-254380

    S. Batoro g. ir Rudens g. arba kitaip B ir D/Ds kategorijos gatvių sankryža, tranzitas nukreipiamas į D kategorijos gatvę, o tik asfalto tarpą galėjo pakeisti į vejos salelę paliekant dešiniuosius posūkius:
    Click image for larger version  Name:	8.JPG Views:	0 Size:	259,5 kB ID:	2132187

    Komentuoti:

Working...
X