Toks vaizdas bus, kai rusas ateis.
Pratybos tarnyboms.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Nebloga diversija. Pasiunti kelis veikėjus, kad aplinkkelyje sustotų, išimtų avarinį ženklą ir valandą vaizduotų, kad kažką krapšto po kapotu. Meistas paralyžuotas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
po JUDU postu apie VT velavimus kaip iprasta atsirado protinguoliu "juokaujanciu" kad reikia dar gatves pasiaurint. Siokia tokia dalis zmoniu yra nepagydomi debilai. Be abejo, kai stovi aplinkkelis kaltas ne kas kitas o kazkokiu kiemu siaurinimas kitame miesto gale.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSiandien ryte buvo paralizuota viskas Pilaiteje ir Karoliniskese.
Komentuoti:
-
Nebe pirmas kartas, bet kažkoks totalus neįgalumas apėmęs atsakingas institucijas. Nors nieko keisto, kad susisiekimo ministerijoje turėjome "Ministrą - turistą", kuris tik per visokius juostelių kirpimus galėjo šypsotis.
Labai trūksta teisės aktų pakeitimų, kad įvykus techniniam eismo įvykiui vairuotojai privalėtų iš karto užfiksuoti situaciją (nuotraukos) ir nedelsiant patraukti automobilius į netrukdančią vietą. Už to nevykdymą numatant solidžias baudas. Dabar ten kokį veidrodį numuša vienas kitam ir sėdi dvi valandas pusę gatvės užblokavę, nes patys KET nesigaudo ir neįsivaizduoja kas kaltas. Ir dėl tokių dviejų idiotų stovinčių ir laukiančių nežinia ko, po to pusę miesto negali valandą pravažiuoti.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Siandien ryte buvo paralizuota viskas Pilaiteje ir Karoliniskese. Delfi apie tai. Foto is FB:
po JUDU postu apie VT velavimus kaip iprasta atsirado protinguoliu "juokaujanciu" kad reikia dar gatves pasiaurint. Siokia tokia dalis zmoniu yra nepagydomi debilai. Be abejo, kai stovi aplinkkelis kaltas ne kas kitas o kazkokiu kiemu siaurinimas kitame miesto gale.
Reidas Official nuotrauka:
Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.12.09, 10:18.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Viena pagrindinių kišimosi vietų yra išsukimas iš Oslo į Vakarinį ir į Erfurto g. ties Lazdynais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąVakar palei 16.00 važiavau link oro uosto Tūkstantmečio gatve, į kurią įsukau iš Liepkalnio g. Kamštis oro uosto link buvo jau nuo Liepkalnio ir Tūkstantmečio sankryžos ir tęsėsi iki nežinia kur: nusukau į dešinę ir pakilau LIDL viaduku, nes mačiau kad kamštis nuvilnija nežinia iki kur. Spėčiau (nes esu ne kartą matęs fotkėse), kad jis nuvilnijo iki pat prie Gariūnų esančio šviesoforo ir net už jo kur yra nusukimas į A1.
Žinau kelias vietas kur kišasi:
1. sankryža Dariaus Girėno su Tūkstantmečio
2. Ties Savanorių prospektu, nors gal ten ne tiek
3. Išsukimas iš Tūkstantmečio į Oslo
4. Gariūnų šviesoforas ir už jo išsukimas iš Gariūnų
Pagrindinės kišimosi vietos sakyčiau yra 3 ir 4 punktai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
(Pranešimas pataisytas - buvau klaidingai gatves įvardijęs)
Vakar palei 16.00 važiavau link oro uosto Žirnių gatve, į kurią įsukau iš Liepkalnio g. Kamštis oro uosto link buvo jau nuo Liepkalnio ir Žirnių sankryžos ir tęsėsi iki nežinia kur: nusukau į dešinę ir pakilau LIDL viaduku, nes mačiau kad kamštis nuvilnija nežinia iki kur. Spėčiau (nes esu ne kartą matęs fotkėse), kad jis nuvilnijo iki pat prie Gariūnų esančio šviesoforo ir net už jo kur yra nusukimas į A1.
Žinau kelias potencialias vietas kur kišasi:
1. sankryža Dariaus Girėno su Tūkstantmečio
2. Ties Tūkstantmečio ir Savanorių prospekto mazgu, nors gal ten ne tiek
3. Išsukimas iš Oslo į VA
4. Gariūnų šviesoforas ir už jo išsukimas iš Gariūnų
Pagrindinės kišimosi vietos sakyčiau yra 3 ir 4 punktai.
(Gatves sumaišiau, nes man Oslo+Tūkstantmečio+Žirnių arterija galvoje užsifiksavusi kaip Tūkstantmečio : D )Paskutinis taisė spekas; 2024.11.16, 16:06.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Palyginus su ant šaligatvio priparkuotu senu dyzeliu ir atstumu iki jo, tai daugumai tikrai sunku paeit net ir 500 metrų.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Apskritai šneka ne apie tai buvo.
Sunku nueiti iki sustojimo 500 m sveikam žmogui?
Taigi tuose pačiuose Lazdynuose kasdien iš/į troleibusą vaikšto ~1 km.
Taip, jeigu turi judėjimo problemų, tai kažkur yra artimesniam susisiekimui VT.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tai gal ir dabar paleidžiam vieną maršrutą Grigiškėms, Lazdynams ir Lazdynėliams kelis kartus per parą?
Aš irgi vaikščiodavau į Lazdynėlius ir iš jų. Tik dėl to, jog 21 važiuodavo 1 kartą per valandą, bet ar tai yra siekiamybė ir patogi paslauga?
Sunku nueiti iki sustojimo 500 m sveikam žmogui?
Taigi tuose pačiuose Lazdynuose kasdien iš/į troleibusą vaikšto ~1 km.
Taip, jeigu turi judėjimo problemų, tai kažkur yra artimesniam susisiekimui VT.
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąPrisipirkim butų miesto užkampyje, kuriame praktiškai neegzistuoja VT. What could go wrong.
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąPrisipirkim butų miesto užkampyje, kuriame praktiškai neegzistuoja VT. What could go wrong.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prisipirkim butų miesto užkampyje, kuriame praktiškai neegzistuoja VT. What could go wrong.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Delfi.lt 2024.11.11
Dėl katastrofinių spūsčių Lazdynėlių gatvę vairuotojai jau prakeikė: 500 metrų važiuoja pusvalandį
Vilniaus miesto Lazdynėlių mikrorajono gyventojai piktinasi, kad dėl gatvės remonto visą dieną grūdasi transporto spūstyse, didesnių gabaritų transporto priemonės vargsta apsilenkiant, o eismas – nereguliuojamas.
Miesto savivaldybė tikina, kad problema greitu metu bus išspręsta. Dar šių metų rugsėjį savivaldybė pranešė, kad Lazdynėlių gatvės dalies tarp Lūkesčių ir Erfurto gatvių II etapo darbai planuojami nuo 2024 m. spalio 14 d. iki 2024 m. gruodžio 15 d, o pasitelkus papildomus technologinius sprendinius planuojama ieškoti galimybių ir šiame etape įrengti laikiną apvažiavimo 2 eismo juostų kelią, atsisakant laikino šviesoforinio reguliavimo darbų zonoje.
Deja, panašu, kad pasirinktas eismo srautų valdymo būdas nelabai tenkina vairuotojus ir gyventojus, kurie ėmė strigti kamščiuose.
„Facebook“ grupėje „Lazdynėliai“ vairuotojai irgi dalijasi savo nepasitenkinimu, kad gatvė tapo nepravažiuojama. „7-7.45 tiek truko važiavimas nuo Pažagiškių g iki „Maximos“, – savo patirtimi trečiadienio rytą komentaruose dalijosi viena vairuotoja. Nurodyta atkarpa yra apie 500 m ilgio, pasak „Google“ navigacijos, šis atstumas automobiliu turėtų būti įveiktas per porą minučių. Gyventojų pasidalintame įraše matoma, kad dar prieš 7 val. ryto užkimšta ir šalia esanti Lietaus g. O pagal vairuotojų komentarus iš spūsties matoma, kad jos tęsiasi bent iki 9 val. ryto. Pagal navigacijos programėlių duomenis, kamščiai čia fiksuojami ir 13 val. dienos.
https://www.delfi.lt/auto/vairuotojo...imus-120063390
Lazdynėlių košmaras tęsiasi: 350 metrų važiavo 50 minučių
15min rugsėjį jau rašė apie pirmąjį Lazdynėlių gatvės rekonstrukcijos etapą. Jau tuomet, rekonstruojant toliau nuo Oslo gatvės esančią Lazdynėlių gatvės dalį, formavosi milžiniški kamščiai: 2 km atstumą gyventojai skundėsi važiavę mažiausiai 25 minutes. Ir jau tuomet įspėjome: gresia dar didesnės spūstys.
Dabar, prasidėjus antrajai rekonstrukcijos bangai, kaip teigė skaitytoja Reda, gyvenanti Lazdynėliuose, lapkričio 6 d. gerokai trumpesnį atstumą (iki susikirtimo su Oslo g.) važiavo net 55 minutes:
Nuvažiavau 300-350 m per 50 min. „Kamštis“ prasideda iškart išėjus iš namo. Vyras vaikus išvežė iš namų 7.05 val. ir tuos pačius 350 m. nuvažiavo per 55 min. Į mokyklą vėlavo 15 min.
Suprantame, kad dėl mūsų gerovės tvarkomas kelias, bet pasiūlymai yra tokie:
– kad kelininkai darbus pradėtų vėliau, o ne nuo 7 val. ryto,
– dirbtų ir savaitgaliais,
– reguliuotų eismą.
Iš kelininkų gavome informaciją, kad vėliau bus dar blogiau, nes suvažiuos daug sunkiosios technikos. Vadinasi situacija tik blogės“.
https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
Komentuoti:
-
Iki lapkričio 18 d. Kalvarijų g. atkarpoje nuo Upės g. iki Šeimyniškių g. (Santariškių kryptimi) us leidžiamas tik viešojo ir aptarnaujančiojo transporto eismas.
https://vilnius.lt/lt/2024/07/25/vil...ekonstrukcija/Paskutinis taisė Romas; 2024.11.12, 13:34.
Komentuoti:
-
Nuo šio savaitgalio eismas Kalvarijų gatve nuo Žaliojo tilto link Šeimyniškių gatvės draudžiamas.
Susiaurinta ir sankryža su Žalgirio gatvė - važiuojant nuo turgaus liko tik viena juosta, o važiuojant nuo "Sigmos" link centro - tik dvi
Važiuojant iš centro lik Baltupių, Žirmūnų ar Šnipiškių iš karto reikia rinktis maršrutą per Geležinio Vilko arba Žirmūnų tiltus
Bus šiokie tokie kamščiai, ypač rugsėjį.
VMS 2024.07.25
Vilniuje pradedama Kalvarijų gatvės paviršinių nuotekų tinklų rekonstrukcija
Nuo liepos 27 d. iki rugpjūčio 26 d. bus keičiamas eismo organizavimas Kalvarijų gatvėje centro kryptimi, prie sankryžos su Žalgirio gatve. Pirmoji eismo juosta, kaip ir iki šiol, bus skirta posūkiui į dešinę (į Žalgirio g. link Geležinio Vilko g.), o antra juosta, kuria šiuo metu leidžiamas tik viešojo transporto eismas, bus skirta viso transporto eismui tiesiai (link centro) ir į kairę (link Tuskulėnų g.). Trečioji juosta dėl eismo dalyvių saugumo bus užtverta, o ketvirtoji – laikinai perleista priešpriešinio eismo dalyviams, važiuojantiems Santariškių kryptimi
Nuo liepos 27 d. iki rugsėjo 9 d. dėl Kalvarijų gatvės susiaurėjimo nuo Trimitų g. iki Žalgirio g. (Santariškių kryptimi) laikinai bus draudžiamas posūkis iš Kalvarijų g. į dešinę link Tuskulėnų gatvės.
Nuo liepos 28 d. iki lapkričio 18 d. Kalvarijų g. atkarpoje nuo Upės g. iki Šeimyniškių g. (Santariškių kryptimi) bus leidžiamas tik viešojo ir aptarnaujančiojo transporto eismas.
Centro kryptimi šioje atkarpoje eismo ribojimų nebus.
https://vilnius.lt/lt/2024/07/25/vil...ekonstrukcija/
Parašė Kaid Rodyti pranešimąProto guzai iš savivaldybės sugalvojo Kalvarijų g. - Žalgirio g. sankryžoje panaikinti A juostas ir visus sugrųsti į bendrą juostą, o nuo Žaliojo tilto visą srautą nukreipti į D kategorijos gatves (Upės ir Žvejų g.).
Kur tą "A" juostą dėti, jei nuo turgaus išvis liko tik viena juosta?
Beje, ženklinimas Žalgirio g. sankryžoje važiuojant nuo miesto yra prieštaringas - pagal geltoną laikiną ženklą sankryžoje galima važiuoti tiesiai ir sukti tik į kairę, o pagal šviesoforą ir mėlyną ženklą - iš vienos juostos galima sukti visomis kryptimis.
Nors teks ilgai pastovėti, kol išvis privažiuosi tą sankryžą
Šiaip tai labiau piktintis reikia, kad darbai pradėti tik liepos pabaigoje ir užsitęs vienoje sankryžoje iki rugsėjo, o Kalvarijų g. pradžioje - net iki lapkričio
Komentuoti:
-
Taip, kairiojo posūkio į Rudens g. ten neturėtų būti. Aišku, niekas jo nenaikins, nes tai būtų vairuotojų genocidas. Geriausiu atveju bus įrengta papildoma sekcija, dėl kurios šita sankryža taps dar didesniu galvos skausmu nei yra dabar.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus eismo organizavimas at it's finest:
https://www.15min.lt/verslas/naujien...aign=shortlink
https://www.15min.lt/video/sudetinga...mygtuka-254380
S. Batoro g. ir Rudens g. arba kitaip B ir D/Ds kategorijos gatvių sankryža, tranzitas nukreipiamas į D kategorijos gatvę, o tik asfalto tarpą galėjo pakeisti į vejos salelę paliekant dešiniuosius posūkius:
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: