Širyt dėl NATO summit'o uždarius dar kelias pagrindines gatves - Konstitucijos pr.,Oslo g, Geležinio Vilko gatvę tarp Gerosios Vilties ir Pedagoginio žiedų, nusileidimą nuo Ukmergės kalno ir kt. - kelionės į darbus užtruko šiek tiek ilgiau.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-787-2081996
Šios dienos eismo ypatumai - 15min.lt video
Vakarinis aplinkkelis
Narbuto gatvė
Ukmergrs - Geležinio Vilko - Saltoniškių g. sankryža
Saltoniškių g.
Vyšnia ant torto - tuščias Geležinio Vilko tiltas
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-787-2081996
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPuiki galimybe isvysti senamiesti be automobiliu srauto, siaip labai jos laukiu.
Komentuoti:
-
Puiki galimybe isvysti senamiesti be automobiliu srauto, siaip labai jos laukiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nu taip, kad NATO viršūnės nematytų varguolių su Šharanais betempiančių betono maišų iš seniukų.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Liepos 10d. laukiu ižimibių ir interneto influencerių pasipiktinimo kad jų niekas neįspėjo ir pas babą į kaimą negali patogiai nuvažiuoti.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Eismo organizavimas NATO viršūnių susitikimo metu
https://www.facebook.com/photo/?fbid...43182031148455
https://nato.vilnius.lt/eismo-ribojimai/
Riboto patekimo zonose bus galima judėti tik pėsčiomis, bus uždarytas visų transporto priemonių judėjimas, įskaitant ir dviračius, elektrinius paspirtukus, taksi, pavežėjų automobilius, pašto siuntų ir kurjerių transporto priemones. Į šias teritorijas patekti galės tik specialus transportas, su leidimais. Viešasis transportas vyks į autobusų ir geležinkelio stotis, tačiau gali būti pakeisti judėjimo maršrutai, apvažiuojant Senamiestį ar tam tikras gatvių atkarpas.Paskutinis taisė Kaid; 2023.05.29, 12:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Va va - gariūnų sankryžos tikrai niekas ant 100+ nekerta ir per raudoną nevažiuoja, ten juk amžinas kamštis #šimašeu /s
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Po teisybei, kai po geležinkeliu pakišo pėsčiųjų ir dviračių taką, tai ten man sutrumpėjo. Bet kadangi dabar ten nebevažiuoju, tai kaip ir Romas sėdžiu Gariūnų kamštyje ir burnoju ant šemašiaus neveiksnumo, nes vat nepanaikino ten šviesoforo nelaukdami jokių teismų sprendimų. Ai ir radarą dar be reikalo pakabino, ten net ne per kiekvieną raudoną kas nors prašokinėja ant 100.
Pataikiau bent kiek į temą?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTa diskusisja išsivystė, kai kažkas prabilo paie "paralelinį pasaulį", užsiminus apie savaime (t.y, dėl saviviladybės veikimo are neveikimo) sumažėjusį greitį.
Pateikia konkrečius pavyzdžius, kur pastebimai sulėtėjo eismo greitis ir atsirado nauji kamščiai.
Įdomu, ar kur nors pastaraiais metais padidiėjo susisiekimo grieičiai (arba anot Creatium, sutrumpėjo važiavimo laikas).
Pataikiau bent kiek į temą?Paskutinis taisė Ginthus; 2023.04.03, 16:19.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ta diskusisja išsivystė, kai kažkas prabilo paie "paralelinį pasaulį", užsiminus apie savaime (t.y, dėl saviviladybės veikimo are neveikimo) sumažėjusį greitį.
Pateikia konkrečius pavyzdžius, kur pastebimai sulėtėjo eismo greitis ir atsirado nauji kamščiai.
Įdomu, ar kur nors pastaraiais metais padidiėjo susisiekimo grieičiai (arba anot Creatium, sutrumpėjo važiavimo laikas).
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Greitis ir važiavimo trukmė nėra tapatūs dalykai. Ir priklauso vienas nuo kito ne 1:1.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Aš niekur neteigiau, kad greičiai padidėjo - diskusija persikėlė į kitą temą, bet pradinis pačio teiginys buvo "Vilniuje daug kur sumažėjo greičiai" ir tuo grindžiama abejonė, kad radarai nereikalingi.
Mano kasdieniuose maršrutuose niekur greičiai nesumažėjo, o vienur ar kitur atsirandantis kamštis nepaneigia to, kad greičio kontrolė turi būti didinama - nes iki to kamščio tu gali važiuoti pagal KET, arba KET+30 km/h.
Na ir niuansas - kamčiai būna piko metu, o ne piko metu greičio ribojimai išlieka aktualūs.
Parašė Romas Rodyti pranešimąKlausimas kolegai, kuris kalba apie "paralelinį pasaulį", buvo gana konkretus - kurioje Vilniaus vietoje padidėjo eismo greičiai (jei patinka -sutrumpėjo važiavimo trukmė) ir sumažėjo kamščiai.
Ar Vilniuje atsirado tokių vietų?Paskutinis taisė Nitro; 2023.04.03, 14:30.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt ne, bet mieste važiavimo greitis ir nėra prioritetas. Yra kelionės trukmė. Kelionės trukmė visiems gyventojams. Vairuotojams kelionės trukmė gali nepasikeisti net sumažėjus maksimaliam leistinam greičiui, kai eismas vyksta mieste (t.y. kelyje yra sankryžos, įvažiavimai, perėjos ir kt. sąlygos, lemiančios eismo stabdymą). Mažesnis važiavimo greitis taip pat gali lemti išaugusį pralaidumą (ką, beje, Vilniaus savivaldybė sako rodo ir jos atlikti tyrimai pertvarkytose Vilniaus gatvėse), kadangi mažesnis greitis verčia vairuotojus mažiau reakcingai reaguoti į įvairias situacijas kelyje, mažiau rikiuotis - visa tai lemia sklandesnį eismą, o dėl to didėja pralaidumas. Puikus to pavyzdys yra, kai dėl kažkokių priežasčių arterinėse gatvėse susidaro kamštis visiškai iš oro, kai kelyje nėra jokios kliūties, o tiesiog kažkas užstabdė ir visas srautas tą atkartoja.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Klausimas kolegai, kuris kalba apie "paralelinį pasaulį", buvo gana konkretus - kurioje Vilniaus vietoje padidėjo eismo greičiai (jei patinka -sutrumpėjo važiavimo trukmė) ir sumažėjo kamščiai.
Ar Vilniuje atsirado tokių vietų?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei kolega dėl kazkokių priežasčių nevažinėji po miestą, tai belieka tik mėtytis neartikuliuotomis frazėmis apie "paralelinį pasaulį".
Palygink su ankstesniais laikais kiek laiko dabar užtrunka įveikti pvz. O.Milasiaus-Kareivių-Žirmūnų g.sankryžą (susiaurintas Valakampių tiltas) ar pravažiuoti Kalvarijų g. kryptimi Ozo-Kareivių g. sankryžą (ten kažkas eksperimentuoja su šviesoforų fazėmis) ar pasukti darbo dienomis popiet iš Ukmergės gatvės į Pedagoginio žiedą.
Įdomu būtų sužinoti, kur pastaraisiais metais padidėjo greičiai, jei tokių vietų Vilniuje išvis buvo (neskaitant rekonstruotos Liepkalnio sankryžos).
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąKur čia tie greičiai sumažėjo? Man atrodo paraleliniam Vilniuje gyvenat.
Palygink su ankstesniais laikais kiek laiko dabar užtrunka įveikti pvz. O.Milasiaus-Kareivių-Žirmūnų g.sankryžą (susiaurintas Valakampių tiltas) ar pravažiuoti Kalvarijų g. kryptimi Ozo-Kareivių g. sankryžą (ten kažkas eksperimentuoja su šviesoforų fazėmis) ar pasukti darbo dienomis popiet iš Ukmergės gatvės į Pedagoginio žiedą.
Įdomu būtų sužinoti, kur pastaraisiais metais padidėjo greičiai, jei tokių vietų Vilniuje išvis buvo (neskaitant rekonstruotos Liepkalnio sankryžos).
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąČia kažkur buvo siūlymas leisti greitąjį Geležinio vilko gatve – gal tikrai tam pribrendo reikalas? Jei eismas toks intensyvus (tariant, kad dauguma ten važiuoja į miesto centrą, o ne aplink), gal tikrai vertėtų tai svarstyti?
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Čia kažkur buvo siūlymas leisti greitąjį Geležinio vilko gatve – gal tikrai tam pribrendo reikalas? Jei eismas toks intensyvus (tariant, kad dauguma ten važiuoja į miesto centrą, o ne aplink), gal tikrai vertėtų tai svarstyti?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
Vadinasi "labai įdomi avarija prie Pedagoginio" kartojasi beveik kiekvieną dieną. Aš pats kiekvieną dieną važiuoju GV gatve priešinga kryptimi ir neprisimenu, kada būčiau matęs spūstį tik iki Ozo gatvės. Dažniausiai spūstis, apribota GV/Mokslininkų g šviesoforo, būna beveik iki pačios Mokslininkų gatvės. Kadangi netenka važiuoti dar šiauriau, tai nežinau kas vyksta labiau link Riešės, bet įtariu, kad situacija ne ką geresnė.
Aišku aš retai važiuoju tokiu metu, bet paprastai sustot tenka tik po viaduku ar jau už jo. Aišku prie Baltupių šviesoforo ar savižudžių perėjos irgi neretai tenka sustot, bet nelaikyčiau to kamščiu - sustoji, užsidega žalia ar praeina žmogus ir važiuoji toliau. Gal eilė nusukančių į Ateities gatvę stovinti pirmoje juostoje atrodo kaip kamštis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tokie kamščiai GV būna nebent jei kokia labai įdomi avarija prie Pedagoginio. Po poros papildomų juostų įrengimo Žalgirio/GV sankryžoje baigėsi legendiniai kamščiai. Net visiško piko metu nesiekiai Ozo gatvės viaduko ir sparčiai juda.
Komentuoti:
Komentuoti: