Parašė AudriusV
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąMūsų forumiečio mintys:
100minciu. Didmiesčio problema Nr.1 – kamščiai
https://www.lzinios.lt/Trasa/100minc...amsciai/277346
Ta prasme, surašyti savaime suprantami dalykai. Toliau seka filosofinis klausimas: "kaip ir ką daryti?"
Komentuoti:
-
Mūsų forumiečio mintys:
100minciu. Didmiesčio problema Nr.1 – kamščiai
https://www.lzinios.lt/Trasa/100minc...amsciai/277346
Didmiesčiai kenčia nuo transporto problemų, pavyzdžiui, spūsčių ar nepakankamo stovėjimo vietų skaičiaus. Kaip išspręsti šį klausimą? Kam suteikti prioritetą – automobiliui ar viešajam transportui?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
jau bene koks mėnesis, kaip kiekvieną rytą apie 8:00 ir vakare, apie 17:00 ant pedagoginio žiedo, bei geležinio vilko - ukmergės g. sankryžose eismą reguliuoja policininkai. čia, suprasti, savivaldybės kapituliacija su šviesoforų sistemomis, ir spūsčių mažinimo sprnedimas, ar tiesiog kokia laikina akcija?
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na, ten lyg ir sočiai vietos įrengti atskiras juostas viešajam transportui.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Didžiausią pavojų kelia ne pats greičio dydis, o greičių skirtumai. Tokiame kelyje neturėtų būti jokių VT sustojimų ar įvažiavimų be adekvačių greitėjimo juostų. Kas nors pamato priekyje pajudantį autobusą ar šiaip kokį lėtą traktorių, vienas metasi kiton juoston, kitas kerta per stabdžius ir prasideda... Kita vertus turbūt bus pasirinkta pigesnė priemonė sumažinti leistiną greitį ir įvykdyti kelias parodomąsias baudimo akcijas...
Šiaip tai stabdomas ir VT. Žiūrėjau, kad irgi vėlavo beveik pusvalandžiu.
O kasrytiniai traktoriai aplinkkelyje iš viso yra topas
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTūkstantmečio-Oslo g. vos ne kasdien avarijos, įtakojančios milžiniškus kamščius pietvakarinėje miesto dalyje..
Masinė avarija Vilniuje: susidūrė 6 automobiliai
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...40092#_?copied
Įdomu, kaip tai vertinama eismo saugumo požiūriu?
Mano manymu, tiesiog masinis greičio viršyjimas lemia susidūrimus mažose distancijose.
Komentuoti:
-
Tūkstantmečio-Oslo g. vos ne kasdien avarijos, įtakojančios milžiniškus kamščius pietvakarinėje miesto dalyje..
Masinė avarija Vilniuje: susidūrė 6 automobiliai
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...40092#_?copied
Įdomu, kaip tai vertinama eismo saugumo požiūriu?
Mano manymu, tiesiog masinis greičio viršyjimas lemia susidūrimus mažose distancijose.
Komentuoti:
-
Dėl popiet įvykusios avarijos Galvės gatvėje susidarė didelės spūstys važiuojant link Trakų pusės. Dalis srauto važiavo pro Lentvarį, todėl ir Lentvario gatvėje susidarė neįprastai didelės grūstis (nuotraukos darytos prie Amalvos gamyklos, 18 valandą).
https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=77700155
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ojas-59-956194
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTačiau ne iš "gero gyvenimo" visi ten taip važiuoja. Nuo Žaliojo tilto ar Upės g. tėra vienintelis normalus pravažiavimas norint važiuoti į vakarinę ar šiaurės vakarinė miesto dalis (Pilaitė, Ukmergės g.) ir tas pats per stipriai perkrautą Upės/Saltoniškių g. sankryžą.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tačiau ne iš "gero gyvenimo" visi ten taip važiuoja. Nuo Žaliojo tilto ar Upės g. tėra vienintelis normalus pravažiavimas norint važiuoti į vakarinę ar šiaurės vakarinė miesto dalis (Pilaitė, Ukmergės g.) ir tas pats per stipriai perkrautą Upės/Saltoniškių g. sankryžą. Jeigu kažkaip išspręstų problemą Kalvarijų/Konstitucijos pr. sankryžoje dėl posūkio į kairę, tai aptariamą apsisukimą galėtų tikrai panaikinti.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tuo, kad visi jie neria iš šalutinės gatvės (važiuojant nuo žiedo apsisukinėti nėra prasmės) ir sukelia avarines situacijas. Ypač, jeigu "uodega" ilga ir jau nėra kur lįsti.
Aš, būdamas snobas, niekada ten neapsisukinėju. Važiuoju per Saltoniškių g.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO kokias problemas sukelia apsisukimas šioje sankryžoje? Daugiau problemų kelia per žalią lentelę sukantys iš Linkmenų g. ir nepaisantys KET reikalavimo praleisti apsisukančius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO kokias problemas sukelia apsisukimas šioje sankryžoje? Daugiau problemų kelia per žalią lentelę sukantys iš Linkmenų g. ir nepaisantys KET reikalavimo praleisti apsisukančius.
Aš, būdamas snobas, niekada ten neapsisukinėju. Važiuoju per Saltoniškių g.
Komentuoti:
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
Taip pat, yra problema su eismo organizavimu žiedinėje sankryžoje ir A juosta Konstitucijos pr., nes fiziškai neįmanoma iš A juostos (VT stotelės) norint važiuoti į Narbuto g., to padaryti nepažeidžiant KET ir kelio ženklinimo reikalavimų.
Komentuoti:
-
Prieš metusesu rašęs į savivaldybės puslapį, pranešęs apie eismą Konstitucijos pr. ir Linkmenų g. sankryžoje sukant į Linkmenų g. kaip apie miesto problemą. Tuomet gavau tokį atsakymą:
Kas iš esmės reiškia, "žinom, jeigu bus skirta eurų, padarysim".
Klausimas - kur kreiptis pakartotinai? Nes jei pareportinsiu kaip naują problemą, o ne follow up'ą, greičiausiai vėl gausiu identišką atsakymą.
Paskutinis taisė thisisgoodnews; 2017.12.07, 14:15.
Komentuoti:
-
T.Matulionio paskelbimo palaimintuoju iškilmėse laukiama iki 50 tūkst. žmonių, ribojamas eismas
Birželio 25 d. nuo 6.00 iki 19.00 val. bus draudžiamas eismas T.Vrublevskio g., Šventaragio g., Barboros Radvilaitės g., Maironio g., Žygimantų g., Arsenalo g. ir T.Kosciuškos g., Gedimino pr., Tilto g.
Birželio 25 d. nuo 8.00 iki 12.00 val. bus draudžiamas eismas Upės g. atkarpoje nuo viešbučio „Radisson Blue Hotel Lietuva“ iki Gedimino Baravyko g.;
Bus rezervuotos automobilių aikštelės: – autobusams – Tymo kvartalas, Goštauto g.,
– lengviesiems automobiliams – prie „Siemens“ arenos.
Komentuoti:
-
Beje Bitė davė nemokamą duomenų trafiką Waze programai. Kažkaip ten atseit savivaldybė irgi įsitraukė:
„Kiekvienas vilnietis ar miesto svečias nori kuo greičiau pasiekti kelionės tikslą, ir nesvarbu ar tai piko valandos, ar vyksta masiniai renginiai, ar remontuojamas kelias. Kasdien į sostinės gatves išvažiuoja iki 260 tūkst. vilniečių automobilių, ir dar arti 40 tūkst. transporto priemonių atvažiuoja iš kitų miestų. Todėl sveikiname sprendimus, kurie sutrumpina vilniečių ir sostinės svečių keliones, padeda vairuotojams keliauti saugiau“, – sako Remigijus Šimašius, Vilniaus miesto meras.
Vilniaus miesto savivaldybė Lietuvoje pirmoji prisijungė prie savivaldybėms skirtos tarptautinės „Waze“ programos „Connected Citizens Partners“. Ši partnerystės programa suteiks galimybę gauti ir analizuoti vairuotojų užfiksuotą informaciją, pranešti vairuotojams apie eismo pokyčius švenčių, mugių, maratonų metu, informuoti apie remontuojamas gatves ar laikinai uždarytus kelio ruožus.
„Net ir menkiausias nesusipratimas kelyje gali turėti pastebimos įtakos tiek kelionės saugumui ir patogumui, tiek ir visam transporto srautui, – pastebi SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė. – Kiekvienam eismo dalyviui svarbu laiku pasiekti kelionės tikslą, ir naudodamiesi išmaniuoju „Waze“ sprendimu jie tai galės padaryti dar paprasčiau, matydami, kur susidariusios spūstys, eismo ribojimai ar kitos kliūtys jų kelyje.“
Galimybę jungtis prie „Waze“ partnerystės programos šiuo metu svarsto Kauno ir Klaipėdos savivaldybės; prie jos bet kuriuo metu gali prisijungti kitų miestų bei rajonų savivaldybės.
Prieš daugiau nei metus partnerystę su „Waze“ pradėjo ir Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD). „Sprendimo „Waze“ siunčiami duomenys mums leidžia operatyviai gauti informaciją apie spūstis, kelyje sustojusius automobilius, kitus eismo sutrikimus Lietuvos keliuose. Šis bendradarbiavimas yra abipusiai naudingas – Kelių direkcija taip pat teikia informaciją apie apribojimus dėl darbų, eismo įvykių, kliūčių ar renginių. Mūsų bendras tikslas – padaryti viską, kad eismo dalyviai būtų kuo geriau informuoti apie eismo sutrikimus ir galėtų pasirinkti saugiausią, patogiausią ir greičiausią maršrutą, o „Waze“ yra dar vienas puikus tokios informacijos pateikimo kanalas“, – pasakojo LAKD direktorius Egidijus Skrodenis.
Nuo šios žiemos LAKD teikia informaciją apie kelių priežiūros mechanizmų maršrutus, taip pat informaciją apie keliuose dirbančius barstytuvus ir valytuvus, o artimiausiu metu planuoja papildomai teikti informaciją apie sudėtingas oro sąlygas, įspėti vairuotojus apie avaringus ruožus, pervažas ar kitus pavojus.
p.s. gal kas nežino, 2013 m. kompaniją įsigijo „Google“ ir suintegravo realius, tikslius miestų gatvių ir magistralių žemėlapius. Štai tuomet prasidėjo naujas etapas.
Išmaniausius vilios prizais Anot P.Kuisio, žadančio į „Waze“ reklamą Lietuvoje investuoti iki 200 tūkst. eurų, ši programėlė daugeliui Rygos gyventojų padėjo iš naujo atrasti užmirštas gatves ir nuo pagrindinių arterijų nuėmė iki 20 proc. transporto srauto. Kaip Lietuvos vairuotojai bus pratinami prie „Waze“? „Bitė“ steigs prizus ir apdovanos aktyviausius bendruomenės narius. Pavyzdžiui, už pažymėtas didžiausias miestų duobes, kurių reikėtų saugotis. Tai pat nemokamai išdalins savo klientams 20 tūkst. nedidelių telefono laikiklių – kad naudotis „Waze“ būtų patogiau ir saugiau.Paskutinis taisė Arunasx; 2017.03.27, 16:01.
Komentuoti:
-
Labai įdomu, pagal kokią informaciją sprendė. Teko rūpintis sprendimu, remiantis panašia informacija, tai tokios informacijos tikslumas - sąlyginis. Gali būti, kad labiau PR, su įvairiausiom prielaidom
Komentuoti:
Komentuoti: