Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aronas
    replied
    Daug kur Europoje tokiose kritiškose vietose naudojamos reversinės juostos, kai priklausomai nuo eismo intensyvumo yra padidinama arba sumažinama juostų. Turint tokį platų tiltą, vieną priešpriešinę juostą tikrai tam būtų galima išskirti...

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    Srautų valdymas

    Svarbiausias uždavinys yra veiksnių, kurie neleidžia aplinkkelio transportui judėti tiesiai, pašalinimas. Normaliai tokių srautų keliuose turi būti ilgos greitėjimo juostos, kad srautai judėtų lygiagrečiai. Dabartinė situacija iškart drastiškai stabdo aplinkkelio srautą, nes sustoję automobiliai bando rasti tarpelį greitai judančiame sraute, kad įvažiuoti į aplinkkelį, ir automatiškai viską sustabdo.

    Komentuoti:


  • Carl di Ortus
    replied
    Braess' paradox - čia gal ir nelabai į tema. Bet kai pagalvoji, per 15 metų Vilniaus gyventojų skaičius daug nesikeitė, naujų daugiabučių nesuskaičiuojamai daugiau, o kamščiai, nepaisant visos pamažu vystomos infrastruktūros, kaip čia buvę..

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Dabar rytinio piko metu Oslo g. pirmos juostos pralaidumas ryškiai sumažėja ir plius padidėja avarijų tikimybė dėl srauto, bandančio įsilieti iš Laisvės pr. Lieka tik iliuzija, kad yra dvi juostos.

    Aišku, kad reikia skaičiuoti. Klausimas tik kaip surinkti pakankamą info, kaip kryžiuojasi srautai, nes pagrindinis potencialus išlošimas šiame variante gali būti tik dėl jų susikryžiavimo sumažinimo.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    O jeigu toks variantas, kad atvažiuojant Oslo g link Lazdynų tilto palikti tik vieną juostą, uždaryti galimybę iš Oslo/Tūkstantmečio gatvės patekti į Giraitės žiedą, iš Laisvės pr į Tūkstantmečio gatvę įvažiavimą atskirti nuo Oslo g per keliasdešimt metrų fiziškai - kad nesusikirstų srautai, o jei kas nori iš Oslo g. patekti į Giraitės žiedą, turėtų anksčiau nusukinėti dešinėn - kur eina gatvelė šalia servisų, tik sutvarkyti sklandesnį jos įsiliejimą į srautą link Lazdynų tilto
    Uždarius Oslo gatvę išvis problemos neliktų
    Srautus reikia analizuot prieš siūlant bet kokį sprendimą.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    O jeigu toks variantas, kad atvažiuojant Oslo g link Lazdynų tilto palikti tik vieną juostą, uždaryti galimybę iš Oslo/Tūkstantmečio gatvės patekti į Giraitės žiedą, iš Laisvės pr į Tūkstantmečio gatvę įvažiavimą atskirti nuo Oslo g per keliasdešimt metrų fiziškai - kad nesusikirstų srautai, o jei kas nori iš Oslo g. patekti į Giraitės žiedą, turėtų anksčiau nusukinėti dešinėn - kur eina gatvelė šalia servisų, tik sutvarkyti sklandesnį jos įsiliejimą į srautą link Lazdynų tilto

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    Srautų valdymas

    Jau šiandien matosi, kad liko labai rimtas ir svarbus uždavinys - išspręsti srautų valdymą ant Lazdynų tilto per Neries upę, nes dabartinė tvarka veda prie neišvengiamų spūsčių susidarymo.
    Dabar įvažiuojantieji iš Laisvės pr. sustabdo judėjimą ir užkemša aplinkkelį.

    Gal vertėtų uždaryti įvažiavimą iš Laisvės pr. į abi kairias aplinkkelio juostas ant tilto, o įvažiuoti į aplinkkelį (Tūkstantmečio g.) leisti per Savanorių žiedą (žinoma, tada žiede jau bus reikalingi šviesoforai, kad tokį srautą paskirstyti).

    Kitas variantas galėtų būti papildomos reversinės juostos atidarymas tilto viduryje, kad piko metu aplinkkeliu tiesiai važiuojančiam srautui būtų trys juostos iš kurių būtų dvi juostos, kurių nestabdo persirikiuojantys ir išvažiuojantys link savanorių žiedo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Važinėkite visi į darbą mieste autobusais/troleibusais ir kamščiai sumažės.
    Dėl nemokšiško šviesoforų reguliavimo ir tie autobusai stovi kamščiuose net ne piko metu .

    Pvz., Ozo-Kalvarijų sankryžoje ilgai dega šviesoforas Ozo-Kareivių ašyje; paskui (matyt kažkieno sponsoriaujama) sekcija į kairę link Akropolio, o į miesto pusę tenka ilgiausiai laukti.
    Dar geriau, kai toje sankryžojepadaromi net savaitgalį kamščiai - įveikus sankryžą link miesto centro pastaruoju metu pasitinka raudona šviesa ties LIDLio sankryža, nors iš Lukšio gatvės į kairę tuo metu mašinų nebūna.

    Negadinsim sau šventinės nuotaikos, bet eismo problemos per metus ne išspręstos, o tik prikurta naujų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lietuvos rytas. Sostinė 2015.12.23-12.26
    A.Zuokas "Kažkas nutiko eismo valdymui"
    Pastaruoju metu vilniečiai ir miesto svečiai piktinasi neįtikėtinai dideliais kamščiais Vilniaus mieste, skirtingomis valandomis ir net nebūtinai rytinio ar vakarinio piko metu. Tai stebina ir mane. (...)

    Pirma mintis – kažkas nutiko su eismo valdymo sistema.

    Susisiekimo paslaugų Eismo valdymo skyriaus pateikti duomenys: Laisvės pr. – Rygos ir Buivydiškių sankryžoje parodė, kad pravažiuojančių automobilių skaičius sumažėjo vidutiniškai 156 transporto priemonėmis visomis kryptimis, Kalvarijų g. – Konstitucijos pr. – Šeimyniškių gatvių sankryžoje – 88, Ozo – Gelvonų gatvių sankryžoje padidėjo 156 (Lyginant dabartinę eismo situaciją su eismo situacija prieš metus tomis pačiomis dienomis).

    Taigi, tikėtina, kad padidėjusių kamščių priežastis – eismo reguliavimo sistemos neefektyvus veikimas ir šviesoforų intervalų keitimas. Vairuotojai piktinasi pagrįstai, o miesto vadovai nesiima jokių priemonių.

    Kokios to priežastys ir ką reikėtų daryti? (...)
    1. (...)
    2. (...)
    3. (...)
    4. (...)
    5. (...)

    http://auto.lrytas.lt/naujienos/kaip...-zingsniai.htm
    Tenka daryti prielaidą, kad, eismo problemos bus ne sprendžiamos, o toliau kuriamos lygioje vietoje, tol, kol rinksime merus, kurie gyvena centre ir į darbą savivaldybėje gali ateiti pėsčiomis.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Atsakiau kitoje tam labiau tinkamoje temoje:
    [VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose ir Liepkalnyje
    Paskutinis taisė Romas; 2015.12.26, 09:24. Priežastis: Pridėtas temos pavadinimas

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Apie tai buvo kalbama temoje apie Liepkalnio gatvių rekonstrukciją. Stotelės naikinimas yra labai prasta idėja, ypač kai neturima jokio suvokima kodėl ji ten.
    Tai apšvieskite. Nes nu nesuprantu kam ji ten reikalinga? Nebent bandysit aiškint, kad nesaugiai pereidinėti gatvę yra racionaliau, nei autobusui prasukti papildomus porą šimtų metrų iki keleivių kelionės tikslo.

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Parašė Uptown Rodyti pranešimą
    Šalia to ir greičio kontrolės priemonės nepamaišytų, ypač atkarpoje nuo G.Vilties žiedo iki Liepkalnio g. Būtent ten kiek važiuoju, tiek pilna lekiančių 100+ km/h su niekingais keleto metrų atstumais ir sėdėjimu kitam "ant užpakalio". Stebina, kad dar nieko rimto ten neįvykę, bet didėjant srautams ilgai laukti tikrai neteks.
    Buvai teisus - avarija Tūkstantmečio gatvėje
    Vilniuje didžiulė avarija paralyžiavo eismą: automobiliai užvažiavo vienas ant kito
    Paskutinis taisė Romas; 2015.12.26, 09:26. Priežastis: Pridėtas temos pavadinimas

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Aronas Rodyti pranešimą
    Jau dabar kišasi įvažiavimai į Oslo gatvę dėl grūsčių susidarančių dėl persirikiuojančių automobilių ant toliau esančio tilto per upę ir gana dažnų "įvažiavau į uodegą" eismo įvykių.
    Atidarius likusią aplinkelio dalį, reikalai dar pablogės. Gal vertėtų imtis priemonių ir pradėti ieškoti srautų valdymo sprendimų kritinėse vietose, nes kitaip išganingasis aplinkelis taps "amžino sėdėjimo kamščiuose" vieta.
    Reikia pastatyti trūkstamą Lazdynų tilto dalį šiaurinėje pusėje. Tuomet ant senosios konstrukcijos į kiekvieną pusę bus nebe po dvi, o po tris juostas. Tuomet būtų žymiai patogiau persirikiuoti, nes trečia juosta tarnautų kaip viena ilga greitėjimo-lėtėjimo juosta, į kurią būtų galima tolygiai persirikiuoti. O atvažiuojant iš Laisvės pr. nebereiks sustoti ir laukti tarpo sraute.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
    Vienintelė problema, tai pėsčiųjų perėja ties Tyzenhauzų stotele, kurią reikia kuo greičiau naikinti, kaip ir stotelę.
    Apie tai buvo kalbama temoje apie Liepkalnio gatvių rekonstrukciją. Stotelės naikinimas yra labai prasta idėja, ypač kai neturima jokio suvokima kodėl ji ten.

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Parašė Uptown Rodyti pranešimą
    Šalia to ir greičio kontrolės priemonės nepamaišytų, ypač atkarpoje nuo G.Vilties žiedo iki Liepkalnio g. Būtent ten kiek važiuoju, tiek pilna lekiančių 100+ km/h su niekingais keleto metrų atstumais ir sėdėjimu kitam "ant užpakalio". Stebina, kad dar nieko rimto ten neįvykę, bet didėjant srautams ilgai laukti tikrai neteks.
    Tas kelias tinkamas 100+ greičiui. Nėra sankryžų ir pan. Vienintelė problema, tai pėsčiųjų perėja ties Tyzenhauzų stotele, kurią reikia kuo greičiau naikinti, kaip ir stotelę.

    Komentuoti:


  • Uptown
    replied
    Šalia to ir greičio kontrolės priemonės nepamaišytų, ypač atkarpoje nuo G.Vilties žiedo iki Liepkalnio g. Būtent ten kiek važiuoju, tiek pilna lekiančių 100+ km/h su niekingais keleto metrų atstumais ir sėdėjimu kitam "ant užpakalio". Stebina, kad dar nieko rimto ten neįvykę, bet didėjant srautams ilgai laukti tikrai neteks.
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.12.21, 16:19. Priežastis: Atkelta iš "[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl."

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    Aplinkelis ar akligatvis?

    Jau dabar kišasi įvažiavimai į Oslo gatvę dėl grūsčių susidarančių dėl persirikiuojančių automobilių ant toliau esančio tilto per upę ir gana dažnų "įvažiavau į uodegą" eismo įvykių.
    Atidarius likusią aplinkelio dalį, reikalai dar pablogės. Gal vertėtų imtis priemonių ir pradėti ieškoti srautų valdymo sprendimų kritinėse vietose, nes kitaip išganingasis aplinkelis taps "amžino sėdėjimo kamščiuose" vieta.
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.12.21, 16:19. Priežastis: Atkelta iš "[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl."

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Žalgirio g. tapo saldainiu.
    GV pagerėtų tik pridėjus 1 jusotą. Dabar jei yra pėsčiųjų skersai Ukmergės, pirma juosta stovi, nes kelios mašinos suka dešnėn ir turi praleisti pėsčiuosius. Reiškia judėjimas GV link tunelio juda tik dviem juostom.
    Analogija ir su atkarpa Statoil-Škoda (GV). Būtų trys juostos, iš kamščio išvažiuotų +50 proc. mašinų (pirma juosta tiesiai ir kairėn, 2a, 3a - tik kairėn

    Pigiausias būdas sumažinti vakare - uždrausti sukti iš Ukmergės g. į Žalgirio. Galima:
    a) važiuoti į LEU (VPU) žiedą ir apsisukti.
    b) išsukti į Ozo, tada GV, tada apsisukti.
    Rezultatas - nuo tunelio kamštis sumažėtų.

    Komentuoti:


  • Demax
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Matot kaip Žalgirio g. išnyko kamščiai dėl paildomų 2 juostų, o vakarais ten būdavo kamštis dar nuo Tuskulėnų.
    Čia tai faktas, Žalgirio gatve dabar važiuoti vienas malonumas

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Posūkį į Ukmergės gatvę iš viso reiktų naikinti, bet dar geriau - naikinti važiavimą tiesiai iš GV į Ukmergės g. pro sankryžą, o ne estakada.
    Tą važiavimą tiesą senai reikėjo naikinti, bet turbūt palikta dėl kelių autobusų maršrutų. Nors realiai kamščių dėl to niekur nesumažėtų ir ciklai nesikeitų, dėl to turbūt ir palieka. Bet posūkio į Ukmergės g. naikinti negalima, ten praktiškai visa dešinė juosta, ypač vakarais, suka į dešinę, o ne kairę. Todėl ir siūlau įrengti bent dar kelias papildomas juostas, daug nekainuotų, o nauda būtų didžiulė. Matot kaip Žalgirio g. išnyko kamščiai dėl paildomų 2 juostų, o vakarais ten būdavo kamštis dar nuo Tuskulėnų.

    Komentuoti:

Working...
X