Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • k0fis
    replied
    Keistas požiūris. Jei nieko nesiūlysi, tada tikrai niekas niekad neatsižvelgs.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Naivu galvoti, kad valdininkai kažkaip realiai reaguos.
    Juk jie irgi turi savo užduotis, planus, biudžetus. Jei nenumatyta ten tvarkyti, tai niekas ir netvarkys artimiausius 20 metų. Vieno piliečio pasiūlymas ~0.

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    Nuojauta sako, kad atsakymas bus vėl formalus.
    Beje Vilnius.lt yra e.miestas, kur galima pranešti miesto problemas, tai jei bus daugiau pranešėjų, tai gal pasidarys nebelabai patogu ignoruoti tai, kas yra akivaizdu?
    Rašykime ir gal ledai pajudės?
    Paskutinis taisė Aronas; 2016.07.19, 16:03.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai reikėtų paklausti, kaip konkrečiai tas VT trukdo.

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Nelabai aš supratau. VT ir taip persirikiuoja už tilto, t.y. tie keli autobusų maršrutai. O VT iš Laisvės pr. išvis neturi nieko bendro su tuo.
    Taip... Panašu, kad Vilniaus miesto savivaldybės administracijos miesto ūkio ir transporto departamento eismo organizavimo skyrius nelabai orientuojasi, kaip Vilniuje visuomeninis transportas važiuoja... Panašu, kad tai tik standartinis jų atsakymas, kad nieko nereikėtų galvoti ir daryti.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Nelabai aš supratau. VT ir taip persirikiuoja už tilto, t.y. tie keli autobusų maršrutai. O VT iš Laisvės pr. išvis neturi nieko bendro su tuo.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Netokios jau ir senos balandžio mėn. naujienos:

    Vilniuje atsiras labai reikalinga dviejų lygių sankryža

    Skaitykite daugiau: http://auto.lrytas.lt/naujienos/viln...tm_medium=Copy
    Veikėjai gavo iš AMB turgui valstybinės reikšmės statusą, kad galėtų žemę nuomoti išimtinėmis sąlygomis, tai juos reikėtų bent jau užlaužti dėl ženklios finansavimo dalies viadukui. Nebūtų turgaus, nereikėtų ir viaduko visai.
    Mokesčių slėpimo kloaka.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kažin, kaip viešasis transportas gali trukdyti pertvarkymui... nu kur ten man, žemės kirminui, suprast savivaldybės klerkų minties vingius...
    VT eismas iš Oslo g. gal net pagerėtų, nes nereiktų persirikiuoti ir galėtų sustoti Miškinių st.

    Eilinis atsirašinėjimas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Aronas Rodyti pranešimą
    Dėl pasiūlymo atskirti srautus prieš Lazdynų tiltą ir išspręsti kamščių problemą, buvo gautas atsakymas iš

    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
    Miesto ūkio ir transporto departamento
    Eismo organizavimo skyriaus

    Dėkojame, Jums už siūlymą gerinant eismo saugumą Vilniaus mieste. Tačiau dėl viešojo transporto eismo organizavimo negalime įgyvendinti šio siūlymo.


    Panašu, kad čia susiduriame su nenorėjimu kažką spręsti, nes tam tiesiog trūksta kompetencijos.
    Kažin, kaip viešasis transportas gali trukdyti pertvarkymui... nu kur ten man, žemės kirminui, suprast savivaldybės klerkų minties vingius...
    Paskutinis taisė Ginthus; 2016.07.19, 10:18.

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    Dėl pasiūlymo atskirti srautus prieš Lazdynų tiltą ir išspręsti kamščių problemą, buvo gautas atsakymas iš

    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
    Miesto ūkio ir transporto departamento
    Eismo organizavimo skyriaus

    Dėkojame, Jums už siūlymą gerinant eismo saugumą Vilniaus mieste. Tačiau dėl viešojo transporto eismo organizavimo negalime įgyvendinti šio siūlymo.


    Panašu, kad čia susiduriame su nenorėjimu kažką spręsti, nes tam tiesiog trūksta kompetencijos.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Nebūtų kažkokio debiliško turgaus, kuris jau senokai neturi tos prekybinės vertės, nebūtų ir problemų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Netokios jau ir senos balandžio mėn. naujienos:

    http://auto.lrytas.lt/naujienos/viln...u-sankryza.htm
    Geriau statytų Liepkalnyje, ten dar didesni kamščiai, beto dėl nemažų srautų iš visų pusių, nėra taip paprasta tiesiog panaikinti šviesoforą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tikrai ne vien darbo metu kemšasi. Būna, kad ir 15-17val. ten būna kamštis nuo tilto per upę, būtent dėl sankryžos. Už jos tylu ramu.
    Išjunkite šviesoforą, ir baigtas kriukis.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Netokios jau ir senos balandžio mėn. naujienos:

    Vilniuje atsiras labai reikalinga dviejų lygių sankryža

    Skaitykite daugiau: http://auto.lrytas.lt/naujienos/viln...tm_medium=Copy
    Paskutinis taisė SPX; 2016.07.13, 15:06.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Tą sankryžą galima laisvai naikinti, paliekant tik dešiniuosius posūkius, iš turgaus grįžti į Vilnių labai patogu pro VE ir viaduką šalia tilto.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Gariūnai kemšasi tik jų (ir šviesoforo) darbo metu. Nusukimas dešinėn be papildomų kelių kimš A1 - jau dabar ten kamščio "uodega".
    Čia labiau problemos aplinkkelių sujungimuose.
    Reikia atskirti srautus ant Lazdynų tilto ir padaryti normalias įsiliejimo juostas prie 1-2-3 degalinės. Investicijos minimalios.
    Tikrai ne vien darbo metu kemšasi. Būna, kad ir 15-17val. ten būna kamštis nuo tilto per upę, būtent dėl sankryžos. Už jos tylu ramu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Aronas Rodyti pranešimą
    Apskritai, didelio pralaidumo gatvėse reikia naikinti tokias sankryžas (kaip prie Gariūnų), o iš šalutinių gatvių leisti tik įvažiuoti, sukant į dešinę (kaip dabar tai padaryta vakariniame aplinkkelyje)...
    Gariūnai kemšasi tik jų (ir šviesoforo) darbo metu. Nusukimas dešinėn be papildomų kelių kimš A1 - jau dabar ten kamščio "uodega".
    Čia labiau problemos aplinkkelių sujungimuose.
    Reikia atskirti srautus ant Lazdynų tilto ir padaryti normalias įsiliejimo juostas prie 1-2-3 degalinės. Investicijos minimalios.

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    Apskritai, didelio pralaidumo gatvėse reikia naikinti tokias sankryžas (kaip prie Gariūnų), o iš šalutinių gatvių leisti tik įvažiuoti, sukant į dešinę (kaip dabar tai padaryta vakariniame aplinkkelyje)...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Kaip nemažėjančiam miestui, tai tendencija sakyčiau normali. Būna ten kamščiai dažnai, bet ir priežastys - smulki avarija ar sugedęs grabas. O didžiausia problema - Gariūnai...
    Gariūnai kaip tik tranzitiniam srautui didesnės problemos nekelia.

    Kaip variantas - pareguliuoti srautus kaip čia buvo siūlyta?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Pabaigus Vakarinio trečią etapą, ten eismas dar labiau suintensyvės, kai persikels dalis srauto iš Savanorių pr./GV /Ukmergės g. į Gariūnų g. ir Vakarinį aplinkkelį. Gali tekti ateityje netgi platinti Gariūnų tiltą.
    Man tai Gariūnų sankryža kol kas labiausiai nepatinka. Nes kai tik aš papuolu į kamštį (dar ties Lazdynų Ligonine) iki sankryžos kamštis būna nenormalus. O už sankryžos jau viskas kaip ir gerai. Pirma manau ten reikėtų dviejų lygių, o vėliau ir apie tilto per upę platinimą pagalvoti, nors jie neseniai atnaujinti.

    Komentuoti:

Working...
X