Šiam teiginiui (nuomonei) norėtųsi matyti kažkokį šaltinį/pagrindimą.
Turbūt reiktų žiūrėt kiek darbo vietų yra centre ir kiek pramoniniuose rajonuose. Centre būtų galima paskaičiuoti pagal ofisynų plotą. Dėl priemiesčių - neįsivaizduojų kaip Bet žiūrint subjektyviai tai verslas sukasi verda ne tik Konstitucijos prospekte bei Senamiestyje....
Jeigu viskas būtų taip paprasta. Tame pačiame Vakariniame tikro tranzitinio transporto vienetų nėra net 10%.
Realūs pavyzdžiai: žmogus gyvena Antaviliuose, o dirba Graičiūno g., kitas gyvena Riešėje, o dirba prie Nemėžio. Ir tokių vos ne pusė Vilniaus, neskaitant dirbančiųjų iš Elektrėnų (!), Vievio, Jašiūnų... Kaip važiuoti? Darnieji judrieji? Sprogdinam tiltus, ardom kelius?
O miestą iš vieno priemiesčio į kitą kertantis srautas nėra tranzitas centro atžvilgiu?
Re p.p.s. Deja kamščiai toks dalykas, kuris niekaip neišnyks vien platinant gatves. Trumpalaikis efektas apgaulingai ledžia pamanyti, jog tai suveikia, o rezultate gaunam tik dar spartesnę automobilizaciją. Vat jei tokias juostas visur tiestų viešąjam transportui - siaubas, ane?
O Vilniui dar yra kur automobilizuotis? Šitas dėsnis galioja tik ten, kur daug žmonių nesinaudoja automobiliais ir po infrastruktūros darbų pradeda jais naudotis. Pas mus situacija kardinaliai skirtinga.
Kol kas sutvarkyti eismo sprendimai spūstis tik mažina. Kur spūstys grįžta - priežastis yra padidėjęs gyventojų ar traukos taškų kiekis toje vietoje. Anas dėsnis lyg apie tai nekalba. Ar jei pastačius infrastruktūrą atsiranda traukos taškų reiškia irgi blogai?
Šita juosta padės ir viešąjam transportui. Per pedagoginio tiltą duot visą juostą keliems gan retiems VT maršrutams būtų biški daugoka.
Jeigu viskas būtų taip paprasta. Tame pačiame Vakariniame tikro tranzitinio transporto vienetų nėra net 10%.
Realūs pavyzdžiai: žmogus gyvena Antaviliuose, o dirba Graičiūno g., kitas gyvena Riešėje, o dirba prie Nemėžio. Ir tokių vos ne pusė Vilniaus, neskaitant dirbančiųjų iš Elektrėnų (!), Vievio, Jašiūnų... Kaip važiuoti? Darnieji judrieji? Sprogdinam tiltus, ardom kelius?
Beje, dviračiams irgi reikia kelių ir neką prastesnių.
Manau visgi yra keli svarbūs dalykai, kurių nereikia pamiršti: vietinis miesto eismas ir tranzitinis eismas. Vietinis eismas - vietinė ekonomika, tranzitinis - šalies masto ekonomika. Vakarinis aplinkkelis ir kiti jau pastatyti ar planuojami aplinkkeliai yra svarbūs, nes jie nuima srautą nuo miesto vidinių gatvių. To eismo sumažinti perspektyvų nesimato jokių, nebent tikrai išpopuliarės koks Hyperloop. Net ir autonominiai sunkvežimiai turės važiuoti ir augant ekonomikai jų gali daugėti. Tuo tarpu vietinis miesto eismas labai priklauso nuo miesto patogumo gyventojams, tankumo, funkcinių zonų. Ir čia gatvių platinimas negerins sąlygų gyventojams, nes labiau atskirs zonas, padidins taršą ir sumažins gyvenimo kokybę bei saugumą.
Re p.s. Kam iš centro, o kam nuo tunelio į centrą. Žinoma bus patogiau pasukti. Ar ji bus tinkamai išnaudojama, dar pamatysim, nes gali būti, kad iki jos paprasčiausiai bus užkimštas privažiavimas.
Re p.p.s. Deja kamščiai toks dalykas, kuris niekaip neišnyks vien platinant gatves. Trumpalaikis efektas apgaulingai ledžia pamanyti, jog tai suveikia, o rezultate gaunam tik dar spartesnę automobilizaciją. Vat jei tokias juostas visur tiestų viešąjam transportui - siaubas, ane?
Vilniaus specelystai už 600 Eur/mėn. ir vayrotojei žino geriau. Eismo sąlygas įmanoma gerinti tik placinant jau ir taip per pačias gatves. Reikiamo efekto pasiekti kol kas nepavyko niekam niekada istorijoje, bet mes (kartu su Petrozavodsku) bandysim toliau tikėdami, kad daug ir smarkiai misikuojant rankom įmanoma atsiplėšti nuo žemės ir skristi kaip paukščiams.
p.s. važiuojant iš centro per tiltą.
p.p.s. tuoj atsiras apologetų, kurie įrodinės, kad nereikia jokių papildomų juostų už manyčiau protingą kainą, tegul visi stovi kamščiuose.
Re p.s. Kam iš centro, o kam nuo tunelio į centrą. Žinoma bus patogiau pasukti. Ar ji bus tinkamai išnaudojama, dar pamatysim, nes gali būti, kad iki jos paprasčiausiai bus užkimštas privažiavimas.
Re p.p.s. Deja kamščiai toks dalykas, kuris niekaip neišnyks vien platinant gatves. Trumpalaikis efektas apgaulingai ledžia pamanyti, jog tai suveikia, o rezultate gaunam tik dar spartesnę automobilizaciją. Vat jei tokias juostas visur tiestų viešąjam transportui - siaubas, ane?
p.s. važiuojant iš centro per tiltą.
p.p.s. tuoj atsiras apologetų, kurie įrodinės, kad nereikia jokių papildomų juostų už manyčiau protingą kainą, tegul visi stovi kamščiuose.
Žinoma, juk reikia dusinti automobilistus. O planuose - autokelionių sumažinimas 40%.
Nuspręsta šiek tiek palengvinti vairuotojų dalią ir įrengti papildomą juostą sukimui į Konstitucijos prospektą iš Geležinio Vilko gatvės. Su naujos eismo juostos įrengimo darbais bus įrengta ir pėsčiųjų saugumo salelė. „Papildoma eismo juosta bus įrengiama išnaudojant, vejos plotą, esantį dešinėje žiedinės sankryžos pusėje, toliau papildoma eismo juosta sujungiama su Konstitucijos pr., kuriame esama plati autobusų juosta padalinama į dvi eismo juostas iš kurių antroji skirta automobiliams, kurie įvažiavo į Konstitucijos pr. iš Geležinio Vilko g. naujai įrengta eismo juosta. Toliau šie automobiliai iš antros eismo juostos privalo persirikiuoti į trečią eismo juostą, nes antra juosta, įsiliejus pirmai, ties Linkmenų g. tampa pirma, kuria toliau gali važiuoti tik maršrutinis transportas. Sklandus eismo organizavimas užtikrinamas vertikaliu ir horizontaliu ženklinimu“, – apie būsimą eismo organizavimą po eismo juostos įrengimo rašomą projektiniuose siūlymuose. Įrengiant papildomą juostą, reikės perkelti troleibusų kontaktinio tinklo stulpus, elektros kabelius ir kitus komunikacijų tinklus.
p.s. važiuojant iš centro per tiltą.
p.p.s. tuoj atsiras apologetų, kurie įrodinės, kad nereikia jokių papildomų juostų už manyčiau protingą kainą, tegul visi stovi kamščiuose.
Puikiai suprantu, kad vadovaujantis primityvia logika kamščiai sprendžiami toje vietoje platinant gatvę. Tik realybeje tai beveik niekada neduoda siekiamo rezultato.
Dėl to ir klausiu, ar tokie projektai daromi remiantis šiuolaikiniu eismo srautų modeliavimu ir analize, ar specialisto Prano už 600 Eur sprendimu, nes jam "taip atrodo"?
Čia kurie neduoda rezultato? Nusukimą iš GV į Ateities praplatino - eilės ant viaduko ryškiai sutrumpėjo. GV-Ukmergės-Žalgirio mazge kamščiai ryškiai sumažėjo net nebaigus visos rekonstrukcijos. Tas pats Gariūnuose jungtyje su Vakariniu, į abi puses. Arba situacija visame Laisvės prospekte po Vakarinio pastatymo.
Tas pats turbūt buvo kalbama apie kokią Ukmergės gatvės estakadą ar Ukmergės/Ateities/Laisvės viaduką. Bet kažkaip nuo tų rekonstrukcijų jau prabėgo daugybė metų, o kamščiai lyg ir negrįžo net nežiūrint į tai kiek padaugėjo žmonių toje miesto pusėje.
Gerai žinau, kad pagal visas panetkes gatvių platinti neverta, nes tuoj jos vėl užsikimš. Bet panašu, kad Vilniuje ir taip yra pikinė automobilizacija ir jau nėra kur didėti. Sumažėję kamščiai nepaskatina daugiau žmonių važiuoti su savo auto. Nes visi kam norisi ir gali šiaip ar taip važiuoja su savo auto.
Vilniečiai išsiaiškino, kas užkemša gatves: rūpestingiems tėveliams siūlo keisti savo įpročius
Niekas nemėgsta sėdėti spūstyse, tačiau pastebima, kad gatves dažnai užkemša visiškai nereikalingos kelionės. Vienos iš jų, kurias įvardija specialistai – tai vaikų išvežiojimas į darželius ir mokyklas, Vilniaus mieste sudarantis net 30 proc. visų kelionių. Turbūt visi pastebi, kad vaikų atostogų metu keliuose gerokai sumažėja spūsčių. Atlikus gyventojų apklausą, paaiškėja, kad dauguma vaikų gyvena netoli mokyklos, todėl galėtų iki jos nuvykti ir patys...
Šiandien vienas traktorius "prisivažinėjo" Tūkstantmečio gatve - guli apvirtęs, lengvoji sumaitota.
Teoriškai traktorius nekaltas, bet ar tai vieta važinėti gamybinei technikai 20 km/h ir būtinai piko metu?
Niekas negali uždraust jiems to daryt nes čia nėra autostrada.
Nebent uždraustų pagal 306 ženklą su papildoma laiko lentele.
Šiandien vienas traktorius "prisivažinėjo" Tūkstantmečio gatve - guli apvirtęs, lengvoji sumaitota.
Teoriškai traktorius nekaltas, bet ar tai vieta važinėti gamybinei technikai 20 km/h ir būtinai piko metu?
Komentuoti: