Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Gyvas pavyzdys šiandien (tai kartojasi visą laiką) ryte.
    Judėjimas kažkodėl kol kas stovi vienintelėje kairiausioje juostoje. Priežastis? Todėl kad iš jos prieš pat estakadą į dešinę (į žiedą) nori persirikiuoti gudrutis. Matyt labai geras ir patyręs vairuotojas (tokių ne vienas).
    Bet jis to padaryti negali, nes dešinesnė juosta jau užsikimšusi. Be to, toje dešinesnėje juostoje gal 6-7 automobiliai mirksi kairiuoju posūkio signalu - tikriausiai nori įvažiuoti į estakadą.
    Taip kad visi stovi. Estakada tuščia.
    Ir tai kartojasi kas rytą daugiau ar mažiau.
    Šitą problemą lengvai išspręstų eismo pertvarka pagal k0fis pavyzdį, iš Laisvės pr. patekimo ant estekados pradžioje gal nereitkų uždaryti, bet žalia kryptimi būtinai reiktų nukreipti važiuojančius iš Oslo g. į žiedą, tam beveik jokių investicijų net nereiktų, tik fiziškai uždaryti nuvažiavimą nuo tilto į žiedą.

    Paskutinis taisė Lettered; 2016.06.15, 12:12.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nesąmonė. Taip elgtis kaip tik priverčia tikrieji kaltininkai - nemokantys įsilieti iš Laisvės prospekto.
    Gyvas pavyzdys šiandien (tai kartojasi visą laiką) ryte.
    Judėjimas kažkodėl kol kas stovi vienintelėje kairiausioje juostoje. Priežastis? Todėl kad iš jos prieš pat estakadą į dešinę (į žiedą) nori persirikiuoti gudrutis. Matyt labai geras ir patyręs vairuotojas (tokių ne vienas).
    Bet jis to padaryti negali, nes dešinesnė juosta jau užsikimšusi. Be to, toje dešinesnėje juostoje gal 6-7 automobiliai mirksi kairiuoju posūkio signalu - tikriausiai nori įvažiuoti į estakadą.
    Taip kad visi stovi. Estakada tuščia.
    Ir tai kartojasi kas rytą daugiau ar mažiau.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Lygiai tą patį siūliau. Klausimas, kur toliau tą galima pasiūlyt kaip variantą ?

    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Jau buvau rašęs, bet kuo blogai toks principas?
    Atvaizdas


    Lazdynų, Karoliniškių gyventojai, kuriem reik į tūkstantmečio g. reik tikėtis priprastų naudotis aplinkkeliu vietoj laisvės pr. Tiltas tuomet visada turi 2 aplinkkelio juostas.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Jūs Šimašiui savo idėjas per FB rašykit, o ne tik čia. Abejoju ar Šimašius čia lankosi

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Jau buvau rašęs, bet kuo blogai toks principas?
    Atvaizdas


    Lazdynų, Karoliniškių gyventojai, kuriem reik į tūkstantmečio g. reik tikėtis priprastų naudotis aplinkkeliu vietoj laisvės pr. Tiltas tuomet visada turi 2 aplinkkelio juostas.
    Dar reiktų žalią juostą pratęsti iki Vakarinio aplinkkelio įsiliejimo į Oslo g., ten dabar rytais irgi problemos, kada 4 juostos (2 iš Gariūnų ir 2 iš aplikkelio) turi įsisprausti į 2 juostas.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Būtent! Apie tai ir rašiau. Deja, realybėje gaunasi chaosas. Šis efektas net savo pavadinimą turi.
    Na tai reikia fiziškai apriboti tuos persirikiaviamus, jei mini per tilta, tai važiuosi ilgai ir nuobuodžiai apsisukti, jei reikia į žiedą, važiuoji žalia linija. Šiaip užsienį dar ne tokius atstumus reikia pavažiuoti, jei savo išvažiavimą "pramiegi".

    Komentuoti:


  • Sula
    replied

    Būtent! Apie tai ir rašiau. Deja, realybėje gaunasi chaosas. Šis efektas net savo pavadinimą turi.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Jau buvau rašęs, bet kuo blogai toks principas?


    Lazdynų, Karoliniškių gyventojai, kuriem reik į tūkstantmečio g. reik tikėtis priprastų naudotis aplinkkeliu vietoj laisvės pr. Tiltas tuomet visada turi 2 aplinkkelio juostas.
    Paskutinis taisė k0fis; 2016.06.14, 11:35.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nesąmonė. Taip elgtis kaip tik priverčia tikrieji kaltininkai - nemokantys įsilieti iš Laisvės prospekto. Pats dažnai renkuosi kairę juostą ant tilto, nes dešinėje būtinai iškyla konfliktinė situacija su kokiu neidrodėliais nemokančiu naudotis pirdžium. Dažnai net iš paskos laukiantis įsiliejimo netenka kantrybės, apvažiuoja pirmąjį ir sugeba įsilieti, o pirmasis pasimeta, koja nusprūsta nuo pedalo, mašina trūkteli, užgęsta ir įveda didelį konfūzą visam srautui. Štai tau prašom ir kamščio formavimosi pradžia.
    Tuomet, jei visi tokie geručiai, kairioji juosta turi judėti nenutrūkstamu srautu.
    Jei man reikia į žiedą, tai aš važiuoju 1-a juosta jau nuo ligoninės ir nesiblaškau, kaip kai kurie nestabilūs vairuotojai. O jeigu matosi, kad kažkas užblokavo viaduką, tuomet jau ir pro "šiltnamius" galima prasukti.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nesąmonė. Taip elgtis kaip tik priverčia tikrieji kaltininkai - nemokantys įsilieti iš Laisvės prospekto. Pats dažnai renkuosi kairę juostą ant tilto, nes dešinėje būtinai iškyla konfliktinė situacija su kokiu neidrodėliais nemokančiu naudotis pirdžium.




    Deja, ten juostų kryptys ant tilto neatitinka realių srautų poreikių. O perskirstyti neišeina dėl tos tvorelės viduryje. Tad turim 2 juostas, į kurias susilieja du srautai, o kitomis 2 juostomis važiuoja labai maža dalis srauto. Problemą būtų galima spręsti perkeliant susiliejimą atgal Oslo gatve (alia dobilo lapą), tačiau tektų kirstis per ten įsikūrusias autoįmones, kurios žinoma reikalautų atitinkamų kompensacijų.
    Kita vertus problemą spręsti būtų galima ir žmoniškai išmokinant vairavimo įgudžių visokius bailiukus, katrie niekaip nedrįsta lietis į srautą, jei horizonte matosi nors vienas automobilis.
    Estakada (dobilo lapo) galėtų spręsti kompensacijų problemą, bet reikia ekonominio alternatyvų įvertinimo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Lazdynų tilto eismą gadina vėlyvieji persirikiuotojai. Kartais veikėjai iš kairiosios Oslo g. juostos neria iki Fakto Auto įvažiavimo.
    Nesąmonė. Taip elgtis kaip tik priverčia tikrieji kaltininkai - nemokantys įsilieti iš Laisvės prospekto. Pats dažnai renkuosi kairę juostą ant tilto, nes dešinėje būtinai iškyla konfliktinė situacija su kokiu neidrodėliais nemokančiu naudotis pirdžium. Dažnai net iš paskos laukiantis įsiliejimo netenka kantrybės, apvažiuoja pirmąjį ir sugeba įsilieti, o pirmasis pasimeta, koja nusprūsta nuo pedalo, mašina trūkteli, užgęsta ir įveda didelį konfūzą visam srautui. Štai tau prašom ir kamščio formavimosi pradžia.


    Parašė Aronas Rodyti pranešimą
    Ir vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo dėl įvažiuojančių iš Laisvės pr., kurie persirikiuodami į aplinkkelio juostas ir užkemša viską.

    Jeigu prioritetas yra aplinkkelis, tai tada tikrai reikėtų pabandyti uždaryti įvažiavimą iš Laisvės pr. į aplinkkelio juostas ant tilto, nes arba turime srautus praleidžiantį aplinkkelį, arba liekame su ta pačia užsikimšančia nesąmone ant Lazdynų tilto.
    Deja, ten juostų kryptys ant tilto neatitinka realių srautų poreikių. O perskirstyti neišeina dėl tos tvorelės viduryje. Tad turim 2 juostas, į kurias susilieja du srautai, o kitomis 2 juostomis važiuoja labai maža dalis srauto. Problemą būtų galima spręsti perkeliant susiliejimą atgal Oslo gatve (alia dobilo lapą), tačiau tektų kirstis per ten įsikūrusias autoįmones, kurios žinoma reikalautų atitinkamų kompensacijų.
    Kita vertus problemą spręsti būtų galima ir žmoniškai išmokinant vairavimo įgudžių visokius bailiukus, katrie niekaip nedrįsta lietis į srautą, jei horizonte matosi nors vienas automobilis.

    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Va va. Būtent tokie "ant buksyro" važiuojantys ir trankosi ten reguliariai. Dar labai nervina kai toje gatvėje į antrą eilę išnyra fūros, lenkdamos tave 100km/h greičiu. Fūros dažniausiai rusiškais numeriais taip elgiasi, matyt į Karaliaučių lekia. Greičiau jau ten pastatytų vidutinio greičio matuoklius.
    Dėl fūristų tai 100% pritariu. Ne riedučiais važinėjasi - pasekmės gali būti itin skaudžios, ir net ne vienetams, o iškart dešimtims kitų eismo dalyvių.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2016.06.14, 11:06.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė Uptown Rodyti pranešimą
    Šalia to ir greičio kontrolės priemonės nepamaišytų, ypač atkarpoje nuo G.Vilties žiedo iki Liepkalnio g. Būtent ten kiek važiuoju, tiek pilna lekiančių 100+ km/h su niekingais keleto metrų atstumais ir sėdėjimu kitam "ant užpakalio". Stebina, kad dar nieko rimto ten neįvykę, bet didėjant srautams ilgai laukti tikrai neteks.
    Va va. Būtent tokie "ant buksyro" važiuojantys ir trankosi ten reguliariai. Dar labai nervina kai toje gatvėje į antrą eilę išnyra fūros, lenkdamos tave 100km/h greičiu. Fūros dažniausiai rusiškais numeriais taip elgiasi, matyt į Karaliaučių lekia. Greičiau jau ten pastatytų vidutinio greičio matuoklius.

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    nuo birželio 17 dienos Islandijos gatvėje atsiras dviračių takas, o automobilių stovėjimas joje bus perkeltas į dešinę pusę. Islandijos gatvė – viena pirmųjų sostinėje, kurioje atsiras informaciniai ženklai, pranešantys apie tai, kad dviračiai yra lygiateisiai eismo dalyviai ir gali važiuoti drauge su automobiliais, bei skatinantys draugiškumą kelyje.

    Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34323434

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    Ir vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo dėl įvažiuojančių iš Laisvės pr., kurie persirikiuodami į aplinkkelio juostas ir užkemša viską.

    Jeigu prioritetas yra aplinkkelis, tai tada tikrai reikėtų pabandyti uždaryti įvažiavimą iš Laisvės pr. į aplinkkelio juostas ant tilto, nes arba turime srautus praleidžiantį aplinkkelį, arba liekame su ta pačia užsikimšančia nesąmone ant Lazdynų tilto.

    Komentuoti:


  • saudze
    replied
    Parašė Aronas Rodyti pranešimą
    Šiandien ryte vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo - dėl avarijos Geležinio vilko gatvėje.
    http://www.delfi.lt/video/aktualijos...85308#KFfLHrQS

    Taigi, dėl minėtos avarijos užsikimšo Savanorių žiedas ir toliau jau Lazdynų tiltas su visu aplinkkeliu.
    Labai keista, bet prieš tiltą esančioje informacinėje švieslentėje nebuvo jokios informacijos apie avariją ir užsikimšusias gatves. Pastačius tas švieslentes buvo garsiai deklaruojama, kad jos įspės vairuotojus apie tokius atvejus... O gal jos stovi tik dėl grožio?

    O tave stebina kad pas mus daromi brangus projektai ir isisavinami pinigai vien tam kad galutinis varijantas būna tik dėl grožio?
    Kiek žinau tai ši valstybinį projektą laimėjo etatinis 'laimėtojas" nes ryšiai geri prie valdžios, buvo labai brangi technologija supirkta su geru antkainiu o kaip ji veikia ir kas ja kontroliuoja tai kaip galima suprasti visiems TEN dzin.

    Komentuoti:


  • Carl di Ortus
    replied
    Parašė Aronas Rodyti pranešimą
    Šiandien ryte vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo - dėl avarijos Geležinio vilko gatvėje.
    http://www.delfi.lt/video/aktualijos...85308#KFfLHrQS
    Video nuorodos pataisymas:

    Avaryja įvyko jau šviesiu paros metu
    Paskutinis taisė Carl di Ortus; 2016.05.27, 16:03.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Parašė Aronas Rodyti pranešimą
    Šiandien ryte vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo - dėl avarijos Geležinio vilko gatvėje.
    http://www.delfi.lt/video/aktualijos...85308#KFfLHrQS

    Taigi, dėl minėtos avarijos užsikimšo Savanorių žiedas ir toliau jau Lazdynų tiltas su visu aplinkkeliu.
    Labai keista, bet prieš tiltą esančioje informacinėje švieslentėje nebuvo jokios informacijos apie avariją ir užsikimšusias gatves. Pastačius tas švieslentes buvo garsiai deklaruojama, kad jos įspės vairuotojus apie tokius atvejus... O gal jos stovi tik dėl grožio?
    Pusantros valandos prastovėjau kamštyje... Pavėlavau visur kur tik galėjau

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    Šiandien ryte vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo - dėl avarijos Geležinio vilko gatvėje.
    http://www.delfi.lt/video/aktualijos...85308#KFfLHrQS

    Taigi, dėl minėtos avarijos užsikimšo Savanorių žiedas ir toliau jau Lazdynų tiltas su visu aplinkkeliu.
    Labai keista, bet prieš tiltą esančioje informacinėje švieslentėje nebuvo jokios informacijos apie avariją ir užsikimšusias gatves. Pastačius tas švieslentes buvo garsiai deklaruojama, kad jos įspės vairuotojus apie tokius atvejus... O gal jos stovi tik dėl grožio?

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    >>>Užtat rytais Oslo g. bus dar didesni kamščiai ties Lazdynų ligonine, kur 4 juostos (2 iš aplinkkelio ir 2 nuo Gariūnų) susispaudžia į 2 juostas. Jau dabar būna nemaži kamščiai, kas bus baigus visą aplinkkelį? <<<

    Toje vietoje kemšasi todėl, kad sustoja srautas per toliau esantį Lazdynų tiltą. Jei per tilta srautas judėtų normaliai, tai srautai iš aplinkkelio ir nuo Gariūnų turėtų suvažiuoti normaliai, nes ten pakankamai ilgos greitėjimo juostos yra.

    Tačiau iš aplinkkelio sukant link Gariūnų, greitėjimo juostų ilgis tikrai nepakankamas, juolab, kad turi suvažiuoti 2 juostos. Rezultatas - KAMŠTIS.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Lazdynų tilto eismą gadina vėlyvieji persirikiuotojai. Kartais veikėjai iš kairiosios Oslo g. juostos neria iki Fakto Auto įvažiavimo.

    Komentuoti:

Working...
X