Nuojauta sako, kad atsakymas bus vėl formalus.
Beje Vilnius.lt yra e.miestas, kur galima pranešti miesto problemas, tai jei bus daugiau pranešėjų, tai gal pasidarys nebelabai patogu ignoruoti tai, kas yra akivaizdu?
Rašykime ir gal ledai pajudės?
Nelabai aš supratau. VT ir taip persirikiuoja už tilto, t.y. tie keli autobusų maršrutai. O VT iš Laisvės pr. išvis neturi nieko bendro su tuo.
Taip... Panašu, kad Vilniaus miesto savivaldybės administracijos miesto ūkio ir transporto departamento eismo organizavimo skyrius nelabai orientuojasi, kaip Vilniuje visuomeninis transportas važiuoja... Panašu, kad tai tik standartinis jų atsakymas, kad nieko nereikėtų galvoti ir daryti.
Veikėjai gavo iš AMB turgui valstybinės reikšmės statusą, kad galėtų žemę nuomoti išimtinėmis sąlygomis, tai juos reikėtų bent jau užlaužti dėl ženklios finansavimo dalies viadukui. Nebūtų turgaus, nereikėtų ir viaduko visai.
Mokesčių slėpimo kloaka.
Gariūnai kemšasi tik jų (ir šviesoforo) darbo metu. Nusukimas dešinėn be papildomų kelių kimš A1 - jau dabar ten kamščio "uodega".
Čia labiau problemos aplinkkelių sujungimuose.
Reikia atskirti srautus ant Lazdynų tilto ir padaryti normalias įsiliejimo juostas prie 1-2-3 degalinės. Investicijos minimalios.
Tikrai ne vien darbo metu kemšasi. Būna, kad ir 15-17val. ten būna kamštis nuo tilto per upę, būtent dėl sankryžos. Už jos tylu ramu.
Apskritai, didelio pralaidumo gatvėse reikia naikinti tokias sankryžas (kaip prie Gariūnų), o iš šalutinių gatvių leisti tik įvažiuoti, sukant į dešinę (kaip dabar tai padaryta vakariniame aplinkkelyje)...
Gariūnai kemšasi tik jų (ir šviesoforo) darbo metu. Nusukimas dešinėn be papildomų kelių kimš A1 - jau dabar ten kamščio "uodega".
Čia labiau problemos aplinkkelių sujungimuose.
Reikia atskirti srautus ant Lazdynų tilto ir padaryti normalias įsiliejimo juostas prie 1-2-3 degalinės. Investicijos minimalios.
Apskritai, didelio pralaidumo gatvėse reikia naikinti tokias sankryžas (kaip prie Gariūnų), o iš šalutinių gatvių leisti tik įvažiuoti, sukant į dešinę (kaip dabar tai padaryta vakariniame aplinkkelyje)...
Kaip nemažėjančiam miestui, tai tendencija sakyčiau normali. Būna ten kamščiai dažnai, bet ir priežastys - smulki avarija ar sugedęs grabas. O didžiausia problema - Gariūnai...
Gariūnai kaip tik tranzitiniam srautui didesnės problemos nekelia.
Kaip variantas - pareguliuoti srautus kaip čia buvo siūlyta?
Pabaigus Vakarinio trečią etapą, ten eismas dar labiau suintensyvės, kai persikels dalis srauto iš Savanorių pr./GV /Ukmergės g. į Gariūnų g. ir Vakarinį aplinkkelį. Gali tekti ateityje netgi platinti Gariūnų tiltą.
Man tai Gariūnų sankryža kol kas labiausiai nepatinka. Nes kai tik aš papuolu į kamštį (dar ties Lazdynų Ligonine) iki sankryžos kamštis būna nenormalus. O už sankryžos jau viskas kaip ir gerai. Pirma manau ten reikėtų dviejų lygių, o vėliau ir apie tilto per upę platinimą pagalvoti, nors jie neseniai atnaujinti.
Kaip nemažėjančiam miestui, tai tendencija sakyčiau normali. Būna ten kamščiai dažnai, bet ir priežastys - smulki avarija ar sugedęs grabas. O didžiausia problema - Gariūnai...
Pabaigus Vakarinio trečią etapą, ten eismas dar labiau suintensyvės, kai persikels dalis srauto iš Savanorių pr./GV /Ukmergės g. į Gariūnų g. ir Vakarinį aplinkkelį. Gali tekti ateityje netgi platinti Gariūnų tiltą.
Kaip nemažėjančiam miestui, tai tendencija sakyčiau normali. Būna ten kamščiai dažnai, bet ir priežastys - smulki avarija ar sugedęs grabas. O didžiausia problema - Gariūnai...
Komentuoti: