Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Soprano
    replied
    Tenka dažnai pravažiuoti Geležinio vilko -Žalgirio sankryža dienos metu maždaug nuo 10val. iki 14val. pakeitus naujus šviesoforus -sureguliavus naujai ,iškarto atsirado kamščiai Geležinio vilko g. nuo prekybos centro Ozas iki Žalgirio g. iš kitos puses nuo Geležinio vilko tilto,iki šio pakeitimo taip nebuvo ,važinėju tuo maršrutu apie 5 metus.Manau priežastis šviesoforo sureguliavime ,galimai kažkiek įtakos turi atsidaręs prekybos centras Rimi.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Reikėtų vengti „Lietuvos ryto“, nes jame yra daug šališkų straipsnių. Kaip ir šis.

    Automobilių kasmet rudenį padaugėja.

    Žinia, kad „Lietuvos rytas“ susijęs su Artūru Zuoku, tai dabar ir matosi, kaip varoma neva viskas labai blogai.

    Tekste apstu iki apsivėmimo neobjektyvumo, ironijos, hiperbolizavimo.
    Na Zuoko gi nesugrąžins, kad ir kiek varytų.

    Dėl kamščių valdymo - "žalių rodyklių" uždėjimas, kairio posūkio uždraudimas (tarkime iš Kareivių g. į kalną) daug kur padėtų minimaliais pinigais. Jei norima spręsti iš esmės - reikia šviesoforus, kurie tikrai valdosi, išmokti valdyti (kamštis per pietus ne Geležiniame vilke ne ties Ukmergės sankryža, o ties Žalgirio g.). Šiandieną dar galima pasiteisinti Zuoku, bet po metų tai nebepavyks

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Reikėtų vengti „Lietuvos ryto“, nes jame yra daug šališkų straipsnių. Kaip ir šis.

    Automobilių kasmet rudenį padaugėja.

    Žinia, kad „Lietuvos rytas“ susijęs su Artūru Zuoku, tai dabar ir matosi, kaip varoma neva viskas labai blogai.

    Tekste apstu iki apsivėmimo neobjektyvumo, ironijos, hiperbolizavimo.
    Na, kaip 20 metų važinėjantis Vilniuje, turiu pastebėti, kad kamščiai išaugo ne šiaip rudenį, kai visada būdavo anksčiau - rugsėjį, o būtent spalio pabaigoje ir štai tęsiasi iki šiol.
    Aš tai sieju su atpigusiais degalais

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    O kas sudarinėjo sutartis su firmomis kurios reguliuoja tuos šviesoforus? Zuokas? Gal čia "apie viską pagalvota"?

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Tokių grūsčių Vilnius seniai nematė: paralyžiavo visą miestą
    Reikėtų vengti „Lietuvos ryto“, nes jame yra daug šališkų straipsnių. Kaip ir šis.

    Automobilių kasmet rudenį padaugėja.

    Žinia, kad „Lietuvos rytas“ susijęs su Artūru Zuoku, tai dabar ir matosi, kaip varoma neva viskas labai blogai.

    Tekste apstu iki apsivėmimo neobjektyvumo, ironijos, hiperbolizavimo.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Labai teisingai, šviesoforai kvailai sureguliuoti. Ne kartą ir ne du patekau į kamštį 20:00-20:30 važiuodamas Lukiškių gatve prie šviesoforo, kur patekimas ant Pedagoginio tilto. Nors visos kryptis apytuštės, tačiau kamštį prastovėjau ~10 min.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tokių grūsčių Vilnius seniai nematė: paralyžiavo visą miestą
    Eismo specialistai savo pažadą iš naujo sureguliuoti šviesoforus įvykdė. Bet tokių spūsčių, kokios šį rudenį nusidriekia rytais ir vakarais, vairuotojai dar nėra matę. Eismo specialistai tikina, kad tai dėl tamsos, o ne dėl keistai dirbančių šviesoforų.
    Nors eismo specialistai tikina, kad dėl spūsčių kalčiausia tamsa ir rudenį padažnėję krituliai, ties ta pačia Kalvarijų ir Žalgirio gatvių sankryža stringantys vairuotojai pastebi, jog kalčiausi – nelogiškai sureguliuoti šviesoforai.
    Kol Kalvarijų gatve važiuojantys vairuotojai stypso spūstyje, ją kertanti Žalgirio gatvė dažnai būna apytuštė, tačiau žalias šviesoforo signalas šia gatve važiuojantiems automobiliams dega labai ilgai.
    Tas pat kartojasi ir ties ypač apkrauta Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryža.
    Keistai sureguliuotas ir šviesoforas Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryžoje. Čia spūstys neišsisklaido net pasibaigus pikui.
    Niekada tokių didelių grūsčių kaip šį rudenį nebuvo ir A.Goštauto gatvėje. Kad ją įveiktum, šią savaitę teko sugaišti 35–40 minučių.
    Vairuotojai stebėjosi – pasiekus transporto žiedą ties Žaliuoju tiltu, nebuvo matyti jokių avarijų.
    Tai kodėl prigrūsta ši gatvė?
    http://auto.lrytas.lt/radaras/tokiu-...isa-miesta.htm

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Pataisyta. Iš įpročio dar vis galvoj užsilikęs senas pavadinimas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai kad čia ne Ozo, o Šešuolių g. matosi.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ne Ozo o Šešuolių manau čia yra.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Prastos kokybės nuotrauka, tačiau matosi, kokie kamščiai būna ~ 8h ryto Šešuolių ir Justiniškių gatvėse

    Paskutinis taisė dainiauskas; 2015.11.25, 22:26.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Dabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.
    Tas miražas yra kol tos juostos yra neseniai nupaišytos. Po poros mėnesių dalis jų nusitrins, o dalis bus padengta sniegu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    Aš tai suprantu, bet STOP linijos kiekvienoje sankryžoje yra ir dabar ir buvo iki geltonų linijų. Reiškias mūsų vairuotojų intelektas yra nulinis, jei sunku suvokti, kad užtvėręs sankryžą sudarai dar didesnius kamščius mieste.
    Stop linijos nieko nereiškia, jeigu dega žalias signalas. Jos čia visiškai ne prie ko.

    Taip, taisyklės jau seniai buvo. Bet priminimas apie jas, akivaizdžiai, veikia. Tad kodėl nenaudoti jo?

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia tas pats, kas kelio ženklo pastatymas. Tarsi visi ir taip žino taisykles, bet kelio ženklai primena ir informuoja. Tas pats yra su absoliučiai visu kelio horizontaliuoju žymėjimu. Tarsi žinai, kur yra stotelė, bet vis tiek ji yra pažymima. Tarsi žinai, kad kelias turi 3 juostas, bet jos vis tiek pažymimos.

    O šitas žymėjimas veikia. Pats ne kartą įsitikinau, kad kur anksčiau buvo pastoviai sustojama sankryžose - ten yra sumažėję tokių atvejų.
    Aš tai suprantu, bet STOP linijos kiekvienoje sankryžoje yra ir dabar ir buvo iki geltonų linijų. Reiškias mūsų vairuotojų intelektas yra nulinis, jei sunku suvokti, kad užtvėręs sankryžą sudarai dar didesnius kamščius mieste.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    Pati idėja absurdiška, lyg dabar leidžiama įvažiuoti į sankryžą neįsitikinus, kad neužtversi kelio. Bandymas parodyti, kad kažkas daroma.
    Čia tas pats, kas kelio ženklo pastatymas. Tarsi visi ir taip žino taisykles, bet kelio ženklai primena ir informuoja. Tas pats yra su absoliučiai visu kelio horizontaliuoju žymėjimu. Tarsi žinai, kur yra stotelė, bet vis tiek ji yra pažymima. Tarsi žinai, kad kelias turi 3 juostas, bet jos vis tiek pažymimos.

    O šitas žymėjimas veikia. Pats ne kartą įsitikinau, kad kur anksčiau buvo pastoviai sustojama sankryžose - ten yra sumažėję tokių atvejų.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Visiška nesamonė. Geležiniame vilke žmonės suka trimis juostomis. Metras du į šoną - avarija. Labai svarbu, kad matytųsi papildomos juostos (pagal KET "1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą keliuose, kurie pagal eismo sąlygas nepriskiriami automagistralėms, greitkeliams ir magistraliniams keliams. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.").

    Dabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.

    Be to, sankryža nebūna blokuojama dėl viaduko ir to poreikio išvis nėra.
    Pati idėja absurdiška, lyg dabar leidžiama įvažiuoti į sankryžą neįsitikinus, kad neužtversi kelio. Bandymas parodyti, kad kažkas daroma.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Visiška nesamonė. Geležiniame vilke žmonės suka trimis juostomis. Metras du į šoną - avarija. Labai svarbu, kad matytųsi papildomos juostos (pagal KET "1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą keliuose, kurie pagal eismo sąlygas nepriskiriami automagistralėms, greitkeliams ir magistraliniams keliams. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.").

    Dabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.

    Be to, sankryža nebūna blokuojama dėl viaduko ir to poreikio išvis nėra.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Naujas sankryžų ženklinimas Vilniuje pasiteisino

    Pasak Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjo Tomo Kamaičio, artimiausiu metu bus paženklintos dar 7 Vilniaus sankryžos, kuriose siekiama pagerinti eismo pralaidumą: Geležinio Vilko g. ir Ukmergės g. sankryža; Žygimantų g. ir Vilniaus g. sankryža; Justiniškių g. ir Rygos g. sankryža; Rygos g. ir Taikos g. sankryža; Kalvarijų g., Žvejų g. ir Upės g. sankryža; T. Narbuto g. ir Saltoniškių g. sankryža; Kareivių ir Verkių g. sankryža.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
    Visose minėtose sankryžose lankausi dažnai - taip eismo ten daug, bet nepastebėjau, kad būtų stovima jau pačioje sankryžoje (nebent Kalvarijų g. – Konstitucijos pr.), užtai J. Tumo-Vaižganto g. – Lukiškių g. sankryžoje piko metu kairys posūkis į Lukiškių gatvę būna gerokai apkrautas, nuo upės atsukę troleibusai nebegali net aplenkti išsikišusių į sankryžą automobilių
    A. Juozapavičiaus ir Kalvarijų g. sankryža pastoviai užkišta.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Naujovė Vilniaus sankryžose: užtruks priprasti

    Yra foto galerija iš kitų sankryžų.

    Komentuoti:

Working...
X