Tenka dažnai pravažiuoti Geležinio vilko -Žalgirio sankryža dienos metu maždaug nuo 10val. iki 14val. pakeitus naujus šviesoforus -sureguliavus naujai ,iškarto atsirado kamščiai Geležinio vilko g. nuo prekybos centro Ozas iki Žalgirio g. iš kitos puses nuo Geležinio vilko tilto,iki šio pakeitimo taip nebuvo ,važinėju tuo maršrutu apie 5 metus.Manau priežastis šviesoforo sureguliavime ,galimai kažkiek įtakos turi atsidaręs prekybos centras Rimi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąReikėtų vengti „Lietuvos ryto“, nes jame yra daug šališkų straipsnių. Kaip ir šis.
Automobilių kasmet rudenį padaugėja.
Žinia, kad „Lietuvos rytas“ susijęs su Artūru Zuoku, tai dabar ir matosi, kaip varoma neva viskas labai blogai.
Tekste apstu iki apsivėmimo neobjektyvumo, ironijos, hiperbolizavimo.
Dėl kamščių valdymo - "žalių rodyklių" uždėjimas, kairio posūkio uždraudimas (tarkime iš Kareivių g. į kalną) daug kur padėtų minimaliais pinigais. Jei norima spręsti iš esmės - reikia šviesoforus, kurie tikrai valdosi, išmokti valdyti (kamštis per pietus ne Geležiniame vilke ne ties Ukmergės sankryža, o ties Žalgirio g.). Šiandieną dar galima pasiteisinti Zuoku, bet po metų tai nebepavyks
Komentuoti:
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąReikėtų vengti „Lietuvos ryto“, nes jame yra daug šališkų straipsnių. Kaip ir šis.
Automobilių kasmet rudenį padaugėja.
Žinia, kad „Lietuvos rytas“ susijęs su Artūru Zuoku, tai dabar ir matosi, kaip varoma neva viskas labai blogai.
Tekste apstu iki apsivėmimo neobjektyvumo, ironijos, hiperbolizavimo.
Aš tai sieju su atpigusiais degalais
Komentuoti:
-
O kas sudarinėjo sutartis su firmomis kurios reguliuoja tuos šviesoforus? Zuokas? Gal čia "apie viską pagalvota"?
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTokių grūsčių Vilnius seniai nematė: paralyžiavo visą miestą
Automobilių kasmet rudenį padaugėja.
Žinia, kad „Lietuvos rytas“ susijęs su Artūru Zuoku, tai dabar ir matosi, kaip varoma neva viskas labai blogai.
Tekste apstu iki apsivėmimo neobjektyvumo, ironijos, hiperbolizavimo.
Komentuoti:
-
Labai teisingai, šviesoforai kvailai sureguliuoti. Ne kartą ir ne du patekau į kamštį 20:00-20:30 važiuodamas Lukiškių gatve prie šviesoforo, kur patekimas ant Pedagoginio tilto. Nors visos kryptis apytuštės, tačiau kamštį prastovėjau ~10 min.
Komentuoti:
-
Tokių grūsčių Vilnius seniai nematė: paralyžiavo visą miestą
Eismo specialistai savo pažadą iš naujo sureguliuoti šviesoforus įvykdė. Bet tokių spūsčių, kokios šį rudenį nusidriekia rytais ir vakarais, vairuotojai dar nėra matę. Eismo specialistai tikina, kad tai dėl tamsos, o ne dėl keistai dirbančių šviesoforų.
Nors eismo specialistai tikina, kad dėl spūsčių kalčiausia tamsa ir rudenį padažnėję krituliai, ties ta pačia Kalvarijų ir Žalgirio gatvių sankryža stringantys vairuotojai pastebi, jog kalčiausi – nelogiškai sureguliuoti šviesoforai.
Kol Kalvarijų gatve važiuojantys vairuotojai stypso spūstyje, ją kertanti Žalgirio gatvė dažnai būna apytuštė, tačiau žalias šviesoforo signalas šia gatve važiuojantiems automobiliams dega labai ilgai.
Tas pat kartojasi ir ties ypač apkrauta Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryža.
Keistai sureguliuotas ir šviesoforas Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryžoje. Čia spūstys neišsisklaido net pasibaigus pikui.
Niekada tokių didelių grūsčių kaip šį rudenį nebuvo ir A.Goštauto gatvėje. Kad ją įveiktum, šią savaitę teko sugaišti 35–40 minučių.
Vairuotojai stebėjosi – pasiekus transporto žiedą ties Žaliuoju tiltu, nebuvo matyti jokių avarijų.
Tai kodėl prigrūsta ši gatvė?
http://auto.lrytas.lt/radaras/tokiu-...isa-miesta.htm
Komentuoti:
-
Prastos kokybės nuotrauka, tačiau matosi, kokie kamščiai būna ~ 8h ryto Šešuolių ir Justiniškių gatvėse
Paskutinis taisė dainiauskas; 2015.11.25, 22:26.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.
Komentuoti:
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąAš tai suprantu, bet STOP linijos kiekvienoje sankryžoje yra ir dabar ir buvo iki geltonų linijų. Reiškias mūsų vairuotojų intelektas yra nulinis, jei sunku suvokti, kad užtvėręs sankryžą sudarai dar didesnius kamščius mieste.
Taip, taisyklės jau seniai buvo. Bet priminimas apie jas, akivaizdžiai, veikia. Tad kodėl nenaudoti jo?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia tas pats, kas kelio ženklo pastatymas. Tarsi visi ir taip žino taisykles, bet kelio ženklai primena ir informuoja. Tas pats yra su absoliučiai visu kelio horizontaliuoju žymėjimu. Tarsi žinai, kur yra stotelė, bet vis tiek ji yra pažymima. Tarsi žinai, kad kelias turi 3 juostas, bet jos vis tiek pažymimos.
O šitas žymėjimas veikia. Pats ne kartą įsitikinau, kad kur anksčiau buvo pastoviai sustojama sankryžose - ten yra sumažėję tokių atvejų.
Komentuoti:
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąPati idėja absurdiška, lyg dabar leidžiama įvažiuoti į sankryžą neįsitikinus, kad neužtversi kelio. Bandymas parodyti, kad kažkas daroma.
O šitas žymėjimas veikia. Pats ne kartą įsitikinau, kad kur anksčiau buvo pastoviai sustojama sankryžose - ten yra sumažėję tokių atvejų.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVisiška nesamonė. Geležiniame vilke žmonės suka trimis juostomis. Metras du į šoną - avarija. Labai svarbu, kad matytųsi papildomos juostos (pagal KET "1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą keliuose, kurie pagal eismo sąlygas nepriskiriami automagistralėms, greitkeliams ir magistraliniams keliams. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.").
Dabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.
Be to, sankryža nebūna blokuojama dėl viaduko ir to poreikio išvis nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Dabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.
Be to, sankryža nebūna blokuojama dėl viaduko ir to poreikio išvis nėra.
Komentuoti:
-
Naujas sankryžų ženklinimas Vilniuje pasiteisino
Pasak Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjo Tomo Kamaičio, artimiausiu metu bus paženklintos dar 7 Vilniaus sankryžos, kuriose siekiama pagerinti eismo pralaidumą: Geležinio Vilko g. ir Ukmergės g. sankryža; Žygimantų g. ir Vilniaus g. sankryža; Justiniškių g. ir Rygos g. sankryža; Rygos g. ir Taikos g. sankryža; Kalvarijų g., Žvejų g. ir Upės g. sankryža; T. Narbuto g. ir Saltoniškių g. sankryža; Kareivių ir Verkių g. sankryža.
Komentuoti:
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąVisose minėtose sankryžose lankausi dažnai - taip eismo ten daug, bet nepastebėjau, kad būtų stovima jau pačioje sankryžoje (nebent Kalvarijų g. – Konstitucijos pr.), užtai J. Tumo-Vaižganto g. – Lukiškių g. sankryžoje piko metu kairys posūkis į Lukiškių gatvę būna gerokai apkrautas, nuo upės atsukę troleibusai nebegali net aplenkti išsikišusių į sankryžą automobilių
Komentuoti:
-
Komentuoti: