Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDuobė gal ne metrinė, bet per panašią nežymėtą perskridau Žirmūnų gatvėj. Net ir neviršydama greičio galvojau ratą pamesiu.
Komentuoti:
-
Duobė gal ne metrinė, bet per panašią nežymėtą perskridau Žirmūnų gatvėj. Net ir neviršydama greičio galvojau ratą pamesiu.
Komentuoti:
-
Sveiki gerbiami kolegos. Manyčiau bus geresnių žinovų, ar tikrai yra būtinybė laikyti tuos ženklus ribojant eismą Kalvarijų ties posūkiu į Ozo kairėn ir taip sukuriant papildomą šikną eisme. Tiesiog px visiems eksvaldo kunigaikštystėje? Tai ne duobė metrinė kokia:
Komentuoti:
-
Vakar pajudėjo Verkių gatvės ir sankryžos su Kareivių gatve sankryžos projektas.
Važiuojant nuo centro pusės Verkių gatve jau po vakarinio piko:
- prieš sankryžą su Lakūnų gatve (ties "Ogmios miestu") susiaurėjimas iki vienos juostos;
- tarp Lakūnų ir Kareivių gatvių: kairė / vakarinė pusė (link centro) uždaryta. Iš buvusių trijų juostų link Kareivių gatvės parko liko dvi - po vieną į abi puses. Posūkis į kairę link Kuro aparatūros draudžiamas, bet bent pusė vairuotojų suko pažeisdami nuorodas (kol ten pažeidėjų nepradėjo gaudyti).
Šiaip eismas Verkių gatvėje link Kareivių gatvės labai sulėtėjęs ir po darbo ten geriau nevažiuoti. Dalis eismo persikėlė į Lukšio gatvę - ten pastebimai pagausėjo mašinų.
- tarp Kareivių gatvės ir Verkių g. 39 ("Hanerio sodų") vienpusis eismas link Verkių / Žvalgų g. gatvių. Kairėje (vakarinėje) Verkių g. pusėje dirba ekskavatorius.- tarp Verkių g. 39 ir žieduko prie autobusų parko: dvipusis esimas, kad "Hanerio sodų" gyventojai galėtų patekti namo iš abiejų pusių (bent kolkas).
Kažkoks sudvejintas autobusas važiavo nuo autobusų parko link Kareivių g. ir įstrigo prie "plytos". Apsisukti jam vietos nėra, gal bandys prašokti po ženklu iki Kareivių gatvės.
Parašė Karoleo Rodyti pranešimąVerkių g. Apsisukinėja autobusas piko metu..
Laišką vvt gavo su nuotraukomis.
Ir be tokių važinėjimų prieš eismą ten problemų pakanka
Šiaurės miestelis ir Ogmios miestas penktadienį yra užsikimšę nuo pusiaudienio:
- Verkių gatvės susiaurinta prieš Kareivių gatvę
- Lukšio gatvės pralaidumo yra labai menkas, nes išsukimas į Kalvarijų gatvę yra su slalomo elementais ir per ciklą pravažiuoja vos kelios mašinos.
- Žirmūnų - Kareivių gatvėje kamštis link Kareivių gatvės buvo jau ryte apie 10:00, o po darbo ten visada yra kamščiai.
Komentuoti:
-
Made in Vilnius 2025.06.23
Dar vienoje Vilniaus gatvėje – eismo ribojimai
Dėl rekonstruojamų susidėvėjusių šilumos tiekimo tinklų birželio 23–30 dienomis bus ribojamas pėsčiųjų ir dviračių eismas Rinktinės gatvės atkarpoje tarp H. Manto ir Trimitų gatvių.
Laikotarpiu nuo liepos 7 iki 24 dienos toje pačioje atkarpoje bus apribotas automobilių eismas – važiuojamoji dalis bus visiškai uždaryta transportui.
https://madeinvilnius.lt/transportas...smo-ribojimai/
EDIT Vis dėlto toje Kalvarijų gatves atkarpoje dėl nebaigto dangų remonto eismas yra sudėtingas.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
A juostos klausimą tai išspręstų. Bet jei žiūrint plačiau, lieka daug konfliktinių taškų su pėsčiaisiais/dviratininkais, o taip pat dėl trumpų persirikiavimo juostų ir konfliktinio taško, išlieka pagrindinio srauto stabdymai dėl užvažiuojančių ir nuvažiuojančių per nuovažas. Juo labiau VT sustojimai peronuose gatvės viduryje yra neatrastas pasaulis pas mus.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Perkėlus A juostą į vidurį ir panaikinus kairį posūkį į Ozą ir dobilo sankryža nebebūtų problema.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nes kažkieno, atsakingų už infrastruktūra mieste, matymas ir žinios įstrigusios 3 dešimtmečius atgal, bei įsivaizduoja, kad dobilo lapo sankryža yra vienintelis galimas sankryžos tipas. T.y. sankryža, kuri miesto ir didelio eismo intensyvumo sąlygomis neveikia - vienintelis galimas sprendimas. Blogiausia, kad tai toliau tiražuojama. Pvz. Ozo - Ukmergės g. sankryža ir dabar rekonstruojant planuojama paversti pilna dobilo lapo sankryža, vietoje to, kad paieškoti kitų, efektyvesnių ir šiuolaikiškesnių sprendimų. Kaip kažkas prieš 40 metu nubraižė miesto strateginiuose planuose, taip toliau ir daroma, visiškai negalvojant, kad laikai, poreikiai, galimybės ir kt. jau seniausiai pasikeitė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su tokia debiliška infrastruktūra kaip Ozo gatvėj ir kameros nepadės.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąKameros, kurios fiksuoja A juostos pažeidimus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nieko nėra patikimiau kaip atskira gatvė VT, blogiausiu atveju-atskiros VT juostos gatvės viduryje. Visa kita tik ant popieriaus gerai atrodo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ten A juosta turėtų arba eit viduriu, arba prasidėt jau už šito dobilo. Ne kartą teko spręst rebusą kur stot jei nebetelpi į lėtėjimo juostą nusukt į GV. Su visa pagarba lochavozų keleiviams, būtų visiškai nelogiška stovėt antroj (pirmoj) juostoj, kad tik neblokuot debiliškai padarytos A juostos ir sprendimas būdavo stovėt kartu su visais A juostoj...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vakar (ketvirtadienis, 17:45) užmačiau tokią situaciją Ozo g.:
Reikėjo kelių minučių suprasti, kas čia tiksliai vyksta:- Tolumoje didžiulė eilė kairiam posūkiui link Ozo prekybos centro. Kuomet ši eilė pasiekia tiltą, gatvė stoja visiškai, nes antra juosta tampa irgi nebepravažiuojama.
- Iš Ozo g. per dvi juostas (A ir bendro eismo) bandoma pasukti į dešinę į Geležinio Vilko g.
- Šis srautas dar papildomai kertasi dobile su atvažiuoančiais nuo G. VIlko g. į Ozo g.
- VT juda kaip išmano, nes A juosta nebefunkcionuoja
- Kamštis pagal Google Maps dar ir toliau nei Buivydiškių g.
- 19h vis dar buvo identiška situacija
Nežinau net koks sprendimas būtų tinkamas gerinti tokią situaciją, bet viena pagrindinių gatvių neturėtų taip strigti dėl vykstančio renginio.- A juostai galbūt netinkama dabartinė vieta ir kelti ją per vidurį gatvės ar kaip minimum atskirti fiziškai, kad joje nebūtų automobilių ir būtų kuo mažiau įtakojama bet kokių eismo trikdžių. Bet kadangi per A juostą vyksta daug persirikiavimų, išvengti joje automobilių taip kaip padaryta dabar neįmanoma.
- Vis dėl to, akivaizdžiausia, kad į vieną tašką per tiek laiko privačių automobilių tilpti negali. Jei tik būtų iš toliau atvažiuojantiems padarytos P+R aikštelės miesto pakraščiuose nuo kurių galėtų važiuoti renginių autobusai. Ar kaip minimum parduodant bilietus labai aiškiai kominkuoti sudėtingą parkavimo situaciją vietoje ir pateikti patogias atvykimo alternatyvas, kas dalį tikrai paskatintų pasirinkti kitus keliavimo būdus.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Made in Vilnius 2025.03.10
Bus papildomai ribojamas eismas Kalvarijų gatvėje: uždaromos net trys eismo juostos
UAB „Grinda“ informuoja, jog nuo kovo 15 d. Vilniuje prasidės laikini eismo ribojimai Kalvarijų gatvėje, ties Broniaus Laurinavičiaus skveru. Šie pokyčiai būtini dėl lietaus nuotekų tinklų rekonstrukcijos darbų. Eismo apribojimai vyks dviem etapais ir tęsis iki kovo 31 d.
I etapas (kovo 15–17 d.)- Bus užtvertos trys eismo juostos.
- Laikinai uždaromas įvažiavimas/išvažiavimas iš Verkių gatvės į Kalvarijų gatvę. Vis dėlto, privažiuoti prie Verkių g. esančių namų bus galima per Žalgirio gatvę.
- Laikinai naikinama Žalgirio g. stotelė.
II etapas (kovo 18–31 d.)- Kalvarijų gatvėje, ties Broniaus Laurinavičiaus skveru, bus uždarytos dvi eismo juostos kryptimi į Santariškes.
https://madeinvilnius.lt/transportas...eismo-juostos/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kolega šiandien skėlė - "per TV girdėjau sakė, kad Pilaitę padarys lėto eismo - išvis nebus įmanoma iš ten išvažiuoti"
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Čia kaip Žarijų gatvės nuvažiavime iš Galvės gatvės, kai susidaro spūstis ir nežinai ar tiesiog iš nežinojimo ne tą juostą pasirinko, ar bandė būti gudresnis apvažiuodamas spūstį.
Komentuoti:
Komentuoti: