Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
Klaipėdos stoties semaforai (mechaniniai). Žurnalas „Geležinkelininkas“ 1938m.
Komentuoti:
-
Triukšmas tai išsigalvojimas arba formali priežastis (viena iš jų). Bent jau po 90-ųjų krovinių tiek sumažėjo, kad traukiniai per miestą važiuodavo vos kelis kartus per dieną. Esant poreikiui, buvo galima išsireikalauti, kad naktį traukinai nevažinėtų.
Geležinkelis dalino miestą į dvi dalis ir tai buvo reali išardymo priežastis. Tuo labiau, kad krovinių po 90-ųjų sumažėjo, pramonės įmonės ir kiti vartotojai koncentruojasi šiaurinėje miesto dalyje, o senoji stotis aptarnavo tik AB "Astra", karinį dalinį (kol buvo Rusijos kariuomenė), kalėjimą, agrotiekimo bazę, metalo konstrukcijų gamykla, statybinių medžiagų parduotuves, naftos bazę, "Alitą", kuro kontorą...
Naftos bazę uždarė dėl požeminio vandens taršos, sugriovus kolūkius, agrotiekimo bazės nebeliko, kariuomenę išvedė, "Astrai" 90-ieji buvo sunkūs, kalėjimo gamykla taip pat merdėjo. Žodžiu, dėl metalo konstrukcijų gamyklos, "Alitos" (kuri vyno pusfabrikatį vis tiek veždavosi iš stoties autocisterna), statybinių medžiagų parduotuvių, "Astros" pavienių krovinių bei akmens anglimi prekiavusios įmonės laikyti stotį ir geležinkelį iki 1995 m jau nebebuvo prasmės. Išardžius geležinkelį, iškart (per kelis mėnesius) buvo sujungta Statybininkų gatvė su Naująją ir Sudvajų su Rūtų.
Komentuoti:
-
Alytuje kiek žinau geležinkelį išardė dėl perdidelio kelemo triukšmo miegamuosiuose rajonuose.
Komentuoti:
-
Kažkokie proto bokštai šiais laikais sugalvojo Bebruliškę - pastotę tarp Kazlų Rūdos ir Vinčų - pavadinti Beručiais. Tokio vietovardžio ten nebuvo nei carmečiu, nei tarpukariu.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, iš tiesų, keleivinis susisiekimas su Alytumi galbūt būtų taip greitai nenunykęs (nors kažin ar būtų ištempęs iki dabar), jei keleivinė stotis būtų pastatyta kažkur ties poliklinika ar Putinuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jokio patogumo nebuvo, nes stotis miesto pakraštyje. Tiesa, 1975 m ji dar buvo senojoje vietoje. Bet vis tiek ne daugiabučių rajone. Taip, iš tiesų, keleivinis susisiekimas su Alytumi galbūt būtų taip greitai nenunykęs (nors kažin ar būtų ištempęs iki dabar), jei keleivinė stotis būtų pastatyta kažkur ties poliklinika ar Putinuose.
Komentuoti:
-
Įspūdingai atrodo geležinkelis šalia daugiabučių, patogumas ir keleiviams
Komentuoti:
-
Alytiškiai mažai prie ko. Valdžia geležinkelį išardė ir dar dalį babkių už bėgių metalo laužą pasisavino...
Komentuoti:
-
Alytus.
Iš 1975 m. liepos 22 d. "Komunistinio rytojaus". Šventinis (LTSR 35-mečio proga) numeris atspausdintas mėlynais dažais.
Komentuoti:
-
Bet visa ta centralizacija, kuri minima straipsnyje, garantuotai buvo mechaninė. Trosais sujungė iešmus ir semaforus.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKažkur teko skaityti, kad Klaipėdoje buvo elektrinė iešmų centralizacija. Įdomu kur dar Lietuvoje buvo.
Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.12.02, 11:31.
Komentuoti:
-
Manau ant šventos niekados, nes kainuoja 20 eur. Bet jei kas norėsite, rašykite, bandysiu gauti. Vis tik solidus veikalas...
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa va , ką tik gavau dar dažais kvepiančia knygą Uzkokoleinyje parovozy , Rosija, išleista 2012 metų, formatas labai solidus, 412 puslapių su nuotraukomis. Maždaug apima laikotarpį iki I pasaulinio karo. Knyga tiek rusų, tieik ir anglų kalba. Joje yra beveik visų žinomų Rusijos garvežių aprašymai.
Komentuoti:
-
Siaurojo geležinkelio pašto traukinys Rakischki-Okuista 1915 m.
ebay.de
Čia gal kažkur tarp Rokiškio ir Aknystos. Nelabai suprantu kas čia per Okuista.
Komentuoti:
-
2001 metų LG žemėlapiai, iš archyvuotos svetainės:
Komentuoti:
-
Na va , ką tik gavau dar dažais kvepiančia knygą Uzkokoleinyje parovozy , Rosija, išleista 2012 metų, formatas labai solidus, 412 puslapių su nuotraukomis. Maždaug apima laikotarpį iki I pasaulinio karo. Knyga tiek rusų, tieik ir anglų kalba. Joje yra beveik visų žinomų Rusijos garvežių aprašymai.
Komentuoti:
Komentuoti: