Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Vis arčiau Suvalkų. Jau ir kaminas matosi.



    Netoli Okunioveco kaimo. Čia kelias eina lygiagrečiai geležinkeliui. Suvalkų link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Kiek pavažiavus Suvalkų link. Vaizdas Kaletniko link.



    Dar vienas arkinis tiltas Okuniovece, per Kamionką. Čia ir iki Suvalkų miesto pakraščio geležinkelis eina aukštu pylimu. Vietovė vaizdinga.



    Ties pervaža netoli Suvalkų miesto ribos. Suvalkų link. Pylimas vis dar aukštas, kelias eina jo papėdėje ir prieš pervažą pakyla iki geležinkelio lygio.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Geležinkelis ties Suvalkais stipriai vinguriuoja. Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2014.12.30, 16:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties antrąja Kaletniko pervaža, Suvalkų link.



    Ten pat, Kaletniko stotelės link.



    Tiltelis tarp Kaletniko ir buvusios Lipniako stotelės.



    Ties Poliuliais Suvalkų link.



    Ten pat, Kaletniko link.



    Dar vienas arkinis tiltas, upelis vadinasi Maniuvka.



    Vis arčiau Lipniako. Suvalkų link.



    Ten pat, Kaletniko link.



    Ten, tolumoje, tiesėje, buvo Lipniako pralanka.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Lipniakas, Suvalkų link, iki jų apie 8,7 km. Nieko neišlikę, viskas nugriauta, išardyta ir sulyginta.



    Ten pat, Kaletniko link.

    Paskutinis taisė Al1; 2014.12.30, 19:19.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už maždaug 8 km nuo Trakiškių būta Lovuočių (Łowocie) stotelės. Veikė, kol iš Suvalkų iki Trakiškių važinėjo priemiestiniai traukiniai, uždaryta tikriausiai po 1990. Pokaryje trumpai vadinosi Annowo. Ties Lovuočių pervaža, Suvalkų link.



    Ten pat, Trakiškių link.



    Kaletnikas (didokas bažnytkaimis). Buvusi pralanka. Nors gal ir stotis???



    Ten pat, vaizdas Trakiškių link.



    Apžiūriu tai, kas likę.







    Pastatas iš geležinkelio tiesimo laikų.



    Naujesnis.



    Suvalkų link.



    Vaizdas atgal.



    Kaletniko buvusios stotelės (paskutinis statusas) gale yra pralaida.



    Nuo pralaidos grįžtu atgal.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2014.12.29, 21:23.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Arkinis tiltelis (dauda) pro kurį teka Punia.



    Už kokio 100 metrų nuo Punios upelio. Čia asfaltuotas kelias eina lygiagrečiai geležinkeliui, bet geležinkelis yra iškasoje, o kelias kalvos viršuje. Suvalkų link.



    Trakiškių link.



    Dar kiek pavažiavus. Tolumoje matosi tiltas per Marychą ir kelią Seinai - Šypliškės (Punskas). Suvalkų link.



    Ir pats tiltas per Marychą iš arti.



    Už tilto netoli yra vietinio keliuko pervaža. Ties ja, Suvalkų link.



    Ten pat, tilto link.



    Maždaug už 1 km nuo tos pervažos yra kita vietinės reikšmės pervaža. Ties ja galėjo būti Wesołowo stotelė, neilgai veikusi po Pirmojo pasaulinio karo. Suvalkų link



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Už kelių šimtų metrų nuo pervažos yra tiltas per upelį, kurio pavadinimo neradau žemėlapiuose.



    Ties tiltu, Suvalkų link.



    Prastai prižiūri lenkai savo geležinkelį... Tokių vaizdų iki Suvalkų daug.

    Paskutinis taisė Al1; 2014.12.29, 21:18.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bendras stoties statinių ir perono vaizdas. Lietuvos link.





    Nuo perono galo, Suvalkų link.



    Kiek kitu rakursu.



    Nuo sienos grįžo kelio mašina. Tai Plasser & Theurer EM120z-72.



    Einu krovininės rampos link. Vaizdas stoties pastatų pusėn.



    Krovininė rampa ir pakhauzas. Nauji, tikriausiai beveik nenaudoti. Pastatyti apie 2000.



    Nuo rampos - stoties kelyno galo, Suvalkų link. Ten irgi pervaža.



    Nuo pervažos, stoties vaizdas.



    Už pervažos išlikęs senas geležinkelio darbuotojų namelis. Suvalkų link.

    Paskutinis taisė Al1; 2014.12.29, 20:47.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas
    1 dalis. Lietuvos-Lenkijos siena - Suvalkai. Tai būsima RailBaltica.
    Nuo sienos iki Suvalkų stoties apie 28,5 km.
    Aplankyti visi sustojimo punktai, didesni tiltai.

    Pakartoju nuotraukas iš temos apie RailBalticą.

    Lietuvos - Lenkijos siena, vaizdas į Lenkiją.



    Vaizdas atgal, Lietuvon.



    Vaizdas ties Lenkijos pasienio stulpu. LG ir PKP bėgių sujungimas. Priekyje Lenkija.



    Keli žingsniai Lenkijoje. Lenkijos teritorijoje Lietuvos geležinkelių greičio apribojimo ženklas.



    Vaizdas atgal, Lietuvos pusėn.



    Trakiškių link.



    Toliau iki Trakiškių geležinkelis daro kiek didesnį posūkį kairėn ir kiek pavingiavęs pasiekia stotį. Nuo sienos iki Trakiškių stoties apie 3,5 km. Yra viena pervaža ir pralaida ar nedidelis tiltelis per griovį.

    Trakiškių stoties vaizdas nuo šiaurės rytinio (nuo Lietuvos pusės) kelyno galo. Ten yra pervaža.



    Ten pat. Lietuvos link. Tolumoje matosi PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. (įmonės, kuri valdo infrastruktūrą) kelio mašina, kuri nuvažiavo sienos link. Konstrukcija abipus kelio ir virš jo - vagonų apžiūros tiltelis. Nėra pasienio kontrolės, nereikia ir jo.



    Naujasis stoties pastatas.





    Senasis nebenaudojamas stoties pastatas.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.01.01, 21:15.

    Komentuoti:


  • DocentX
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Thanks. This clarifies everything.
    To sum up the discussion - Pendolino in Poland runs on upgreaded railway track that existed before - no new track was constructed - the truth is that as for now the connecting time of Pendolino as compared to other express trains is similar, nonetheless Pendolino product is not only about time but also about quality of the whole service which is on a very high level.

    Next year with more and more upgreaded trucks to the speed of 200 or even 250 the difference between Pendolino and other trains will be more visible.

    those express trains can achieve similar times as Pendolino :



    Komentuoti:


  • John
    replied
    Thanks. This clarifies everything.

    Komentuoti:


  • DocentX
    replied
    John - here you can see the map showing ERTMS systems implementaion on rail tracks on which Pendolino operates. I am not an expert but my understanding is that apart from other things ERTMS system enables Pendolino in Poland to travel more then 160 km/h - as you can see as for now it is only possible on relatively small secion of CMK line (green line) - in the near future - this is end of 2015 or begining of 2016 it will be also possible on those yellow lines :

    Komentuoti:


  • DocentX
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tokiu atveju, tai reiškia, kad vidutinis greitis yra tik apie 120km/h, kas reiškia, kad maksimalus greitis tikriausiai nesiekia 200km/h, o tik kokius 160km/h. Tai nėra tikras HSR. Tokie greičiai yra pilnai pasiekiami su 160km/h standarto geležinkeliais.
    On the way to Krakow, Katowice and Wroclaw, Pendolino is using Central Rail Line (CMK) - btw - CMK was bulid as first High Speed Line in Europe in 70's.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_4

    As for now on part of the CMK line Pendolino travels with 200km/h speed - in the near future it will be 250km/h and the time to cover the distance from Warsaw to Krakow will drop from 2h 30 min (now) to around 2h - 2h 10 min (next year) (travel times to Katowice are similar). The problem is the part of the railway track near Krakow and to less extent near Warsaw on which the train travels much slower - that's the reason on average it will never be over 200 km/h.

    Komentuoti:


  • edvva
    replied
    Iš lenkiškų straipsnių esu supratęs, kad ateityje greičiai bus didinami. Traukiniai tam pirkti, kad pasiekti tokius greičius. Tačiau daug kur trasos dėl infrastruktūros dar negali palaikyti didelių greičių, bet ateityje jos bus tobulinamos ir atnaujinamos.
    Patys lenkai nevienareikšmiškai vertina šį projektą (Pendolino pirkimą), nes berods kalbama, kad buvo permokėta ~80 mln EUR, bet vis tiek, projektas juda ir rezultatas atsiranda.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Siekia vienoje vietoje 200.
    Tuomet aišku. Tik kam tada reikėjo jiems pirkti 250km/h standarto traukinius, kai tokį patį atstumą per tą patį laiką gali daryti paprasti 160km/h traukiniai? Ar jie visgi planuoja didinti greitį iki 250km/h visoje atkarpoje?
    Paskutinis taisė John; 2014.12.26, 07:38.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tokiu atveju, tai reiškia, kad vidutinis greitis yra tik apie 120km/h, kas reiškia, kad maksimalus greitis tikriausiai nesiekia 200km/h, o tik kokius 160km/h. Tai nėra tikras HSR. Tokie greičiai yra pilnai pasiekiami su 160km/h standarto geležinkeliais.
    Siekia vienoje vietoje 200.
    Pendolino na trasie Kraków-Warszawa, na odcinku między Psarami a Włoszczową, osiągnęło prędkość 200km/h.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Apie 300 km.
    Tokiu atveju, tai reiškia, kad vidutinis greitis yra tik apie 120km/h, kas reiškia, kad maksimalus greitis tikriausiai nesiekia 200km/h, o tik kokius 160km/h. Tai nėra tikras HSR. Tokie greičiai yra pilnai pasiekiami su 160km/h standarto geležinkeliais.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Apie 300 km.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    What is the distance between Warsaw and Krakow by rail?

    Komentuoti:


  • DocentX
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Šaunuoliai lenkai. Tai puikus žingsnis į priekį.

    DocentX, thank you very much for sharing such postive news with us. Such an upgrade of the railway infrastructure is a remarkable step forward for Poland.
    It's a great step forward - I had a chance to travel Pendolino on Warsaw - Krakow route - fantastic experience - much more convenient then travelling by car

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šaunuoliai lenkai. Tai puikus žingsnis į priekį.

    DocentX, thank you very much for sharing such postive news with us. Such an upgrade of the railway infrastructure is a remarkable step forward for Poland.

    Komentuoti:


  • DocentX
    replied
    Parašė Mac_07
    First Pendolino train in Poland:

    Komentuoti:


  • DocentX
    replied
    Launch of the new Pendolino train services

    The trains are operating between Warsaw and four other major Polish cities: Gdansk, Krakow, Katowice and Wroclaw.









    Komentuoti:

Working...
X