Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Poland to launch direct train to Croatia in July https://tvpworld.com/86524085/poland...roatia-in-july
    Poland's national rail operator, PKP Intercity, is set to launch a direct train service from Warsaw to Rijeka, Croatia, starting July 1, 2025, aiming to boost tourism between the two countries. The initiative, confirmed by Polish Minister of Infrastructure Dariusz Klimczak, will offer one-way tickets starting at approximately 200 zloty (around €50), making it an affordable option for travelers heading to the Adriatic coast.
    The proposed route includes stops in Poland (Opoczno Południe, Włoszczowa Północ, Katowice), the Czech Republic (Ostrava, Břeclav), Austria, and Slovenia (Maribor, Ljubljana), and concludes in Rijeka.
    The journey is expected to take less than 24 hours, with departures from Warsaw around 14:00 and arrivals in Rijeka before 09:00 the next day.
    The service's launch is contingent upon coordination with international rail partners, particularly in Austria and Slovenia, where infrastructure constraints may affect scheduling. In 2023, over one million Polish tourists visited Croatia, making Poland one of Croatia's top tourist markets.
    PKP Intercity is also considering extending the route to Split, further enhancing connectivity to Croatian coastal destinations.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Lenkai: „Rail Baltica“ ruožas jau veikia pas mus

    Iki šiol Lenkijos infrastruktūros valdytojas „PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.“ rekonstravo ir modernizavo visas Varšuvos–Balstogės stotis ir Luko (Elko) geležinkelio stotį.

    2025 m. sausį „Polskie Linie Kolejowe“ paskelbė didžiausią konkursą modernizuoti 96 km ilgio liniją nuo Balstogės iki Luko, kurio bendra vertė siekia 1,4 mlrd. Eur.

    Pasak „Polskie Linie Kolejowe“ valdybos nario, atsakingo už strategiją ir plėtrą Maciejaus Kaczoreko, kitas ruožas nuo Luko iki Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos yra sudėtingiausias „Rail Baltica“ Lenkijoje ruožas.

    „Kaip ir Baltijos šalyse, atkarpa nuo Luko iki Lietuvos sienos yra plyno lauko (angl. greenfield) projektas. Jo metu naujai pastatysime elektrifikuotą dvikelio geležinkelio liniją, kurios projektinis greitis – iki 250 km/h. Šiuo metu vykstančiam projektavimo dokumentų rengimo etapui turime užtikrintą finansavimą iš ES lėšų ir nacionalinio biudžeto.

    „Rail Baltica“ vertiname trimis lygiais: tarptautiniu ES lygiu, nes projektas sujungs valstybes, krovinių vežimo ir intermodalo galimybes, regioninės plėtros ir nacionalinės svarbos lygiu, taip pat – iš karinio mobilumo perspektyvos, kurio reikšmė pastaraisiais metais išaugo“, – kalbėjo „Polskie Linie Kolejowe“ valdybos narys M. Kaczorekas.

    Šiuo metu rengiamasi modernizuoti arčiausiai Lietuvos sienos esantį Lukas–Trakiškiai ruožą, atliekamas poveikio aplinkai vertinimas.

    Kitas „Rail Baltica“ Lenkijos geležinkelio ruožo modernizavimo etapas – geležinkelio linija Balstogė–Lukas. Jo metu bus panaikintos pervažos ir pastatytos dviejų lygių sankirtos su viadukais, tai padidins saugumą ir traukiniai galės važiuoti 200 km/val. greičiu – šį atstumą įveikti 35 min. greičiau, viso per 55 min.

    Naujai renovuota Balstogės geležinkelio stotis yra viena iš 5 didžiųjų Lenkijos geležinkelių stočių Lenkijoje, per metus aptarnaujanti 2,7 mln. keleivių. Neseniai čia įrengtas naujas geležinkelio eismo valdymo centras su vaizdo stebėjimo sistema.

    Taip pat modernizuota Luko geležinkelio stotis: nutiesti 40 km kelių, kad jais galėtų važiuoti daugiau krovininių traukinių, sumažintas pervažų skaičius, pastačius viadukus bei perėjas. Europos Sąjungos geležinkelių agentūra sertifikavo, kad stotis atitinka europinius reikalavimus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.10
    Laukimas Gdynės stotyje. SKM traukinys




    Pendolino


    Atvažiavo traukinys iš Helio - turbūt mūsų




    Įlipome į tuščią traukinį, paskui pradėjo rinktis žmonės


    Grįžome į savo Pucką




    Pėsčiųjų perėja su šlagbaumu




    Tuoj pajudėsime

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.10
    Gdynės centrinė stotis (Gdynia Główna)


    Tvarkaraštis tunelyje




    Viduje interjeras kažkuo priminė funkcionalistinę Hradec Králové stotį, tačiau iš išorės buvo labiau panašus į Varšuvoje pokariu statytus pastatus .Vis dėlto per karą sugriauta kitokai stotis po karo buvo atstatyta, o 1950 - 1959 m. pastatytas dabartini pastatas, kur persipynė socrealizmo ir prieškario modernizmo bruožai.
    W latach 1950–1959 ustąpił miejsca nowemu dworcowi według projektu prof. Wacława Tomaszewskiego (...) Dworcowe budynki stanowią niespotykane połączenie architektury socrealizmu z przedwojennym modernizmem
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Gdynia_G%C5%82%C3%B3wna




    Kasų zona

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.04
    Važiuosime iš Sopoto į Gdynę


    Atrodo, užtaikėmė į akyviai veikiantį geležinkelių muziejų. Tokio senumo elektrinius traukinius teko matyti tik anais laikais Gruzijoje, trasoje Boržomi -Achalciche
    Senasis SKM traukinys į Wejherowo lyg ir buvo pakeliui į Gdynę, bet palaukėme kito traukinio


    Kitas traukinys ne ką naujesnis


    Lipsime ir mes








    Dviračių stovai


    Už tambūro - tuščia patalpa iki mašinisto kabinos


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sopoto geležinkelio stotis






    Faktiškai tai prekybos galerija, kurioje yra geležinkelio stoties patalpa su užrašu "PKP Sopot"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gdańsk - Sopot
    Sulaukėme savo traukinio






    Sopoto stotis






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.10
    Traukinio laukimas Gdansko stotyje










    Geltonai mėlyni SKM traukiniai




    Šiek tiek rimtesnis traukinys


    Dar vienas tolimasis traukinys


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gdansko centrinė stotis (Gdańsk Główny)
    Foto 2024.10








    Iš lauko nuo miesto pusės




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Puck - Gdynia - Gdańsk
    Foto 2024.10
    Laukiame traukinio Hel- Gdynia


    Aiškiai pažymėtos kryptys. Nors atvykėliams gal aiškiau būtų Gdynia, o ne Reda






    Traukinys stojo prie kievieno stulpo ir apie 30 km atstumą važiavo 37 minutes


    Iš karto susirandame kitą traukinį į Gdanską.


    Nuo Gdynės iki Bydgoščo važiuoja tarpregioninis traukinys (~200 km)




    Už keleto stotelių - Gdansko centrinė stotis (Gdańsk Główny)


    Paskutinis taisė Romas; 2024.12.01, 21:57.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelionė maršrutu Puck - Gdańsk.
    Atgal važiavome išlipdami pakeliui: Gdańsk - Sopot - Gdynia - Puck


    Pucko PKP rytiniai tvarkaraščiai


    Rytiniai traukiniai


    Foto 2024.10
    Pucko geležinkelio stoties vidus




    Pirkome bilietą į abi puses. Kasose viską išsiaiškinome:
    - Kadangi nuo Pucko iki Gdansko yra virš 50 km, tai jie galioja 3 valandas nuo įlipimo
    - Atgal reikėjo nurodyti, nuo kada skaičiuoti tas tris valandas.
    - Bilietai galioja visuose priemiestiniuose, regioniniuose ir SKM (Szybka kolej miejska Trójmiasa- Trimiesčio greitasis traukinių susisiekimas) traukiniuose , tačiau negalioja tolimuose Intercity traukiniuose.

    Neįsivaizduoju, kaip traukinių keleivių informavimą servisą įsivaizduoja LTG Link valdžioje atsidūrę intrūzai iš visokių maximų, kai panaikintos visos kasos ir visus keleivius siunčia na***ktį pieno lakti,,, t,y. į "Perlo" terminalą.

    Bilieto kaina į po 17,00 PLN į vieną pusę (po 3,96 EUR), iš viso į ten ir atgal sumokėjome 68 PLN (15,85 EUR).
    Jei būtume pirkę bilietus atskirai dviem traukininiams - iki Gdynios ir pasku iki Gdansko, tai biietas kainuotų trečdaklkiuli brangiau - 22,60 PLN (13,00 PLN iki Gdynės ir 9,60 PLN iki Gdansko). Jei dar atskirai pirktum bilietą iki Sopoto ir nuo Sopoto, bendra kaina turbūt dar labiau užaugtų.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.12.02, 20:05.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Puckas (Puck) Pamario vaivadijoje, apie 50 km nuo Gdansko
    Ten važinėja priemistiniai traukiniai Gdynia - Władysławowo- Hel
    Foto 2024.10
    Pervaža


    Šlagbaumas su raudonu šviesoforu pėstiesiems - visai kaip geležineklio pervaža




    Pucko geležinkelio stoties vaizdas nuo bėgių pusės


    Vaizdas iš miesto pusės


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Slupsko stotis nėra architektūros šedevras.
    Panašių brutalistinių baisuoklių pilna buv. Jugoslavijoje, Belgrado - Baro geležinkelyje


    Slupskas (Słupsk) yra nemažas geležinkelio mazgas prie Gdynės -Ščecino linijos. Čia atsišaloja keliai į Ustką ir į Pilą - Poznanę.
    be persėdimų galima nuvažiuoti į daugumą lenkijso viavadijų centrų ir kitų stambių meistų






    Ta pati Slupsko stotis popiet






    Laukiame savo regioninio traukinio į Ustką


    Sulaukėme

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ustkos kurortas yra pačiame Lenkijos pajūrio viduryje tarp Ščecino ir Gdansko.
    Iki artimiausio Slupsko geležinkelio mazgo yra apie 20 km.
    Regioniniai traukiniai iki Slupsko važinėja maždaug kas valandą. Net ne sezono metu yra tolimieji traukiniai į Lodzę, Poznanę, Katovicus, Krokuvą, Bielsko-Bialą ir net Ukranios pasienyje esantį Pšemyslį.

    Šiuo metu (2024.09.02-2025.01.10) geležinkelis iki Slupsko tvarkomas, važinėja pakaitiniai autobusai (zastępcza komunikacja autobusowa). Be to, iki gruodžio 14 d. pakaitiniai autobusai važinėja nuo Slupsko iki Lemborko (Gdynės link).

    Tvarkaraštis 2024.09.01.-11.09
    (paspaudus - didesnis vaizdas)

    https://dworzec.ustka.pl/files/files/files/odjazd.pdf

    Tą vasarą ir rudenį plentas tarp Ustkos ir Slupsko buvo rekonstruojamas, veikė 7 šviesoforai. Susisiekimas buvo nepatogus, bet buvo lengviau rasti gerą nakvynę. Į vietinį centruką Slupską (buv. vaivadijos centrą), aišku, važiavome traukiniu.

    Foto 2022.09
    Ustkos stotis gražiai rekonstruota.
    Bilietų kasos yra antrame aukšte - ten patogu patekti einant pėsčiųjų tiltu per geležinkelį.


    Peronas


    Atvažiuoja traukinys


    Vaikučiai pabiručiai


    Traukinys važiavo iki dar vienos stotelės Ustka Uroczysko ir netrukus grįžo atgal


    Vagonas


    Mūsų traukinys Slupske


    Paskutinis taisė Romas; 2024.11.07, 19:00.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar TLK kategorijos traukinių labai mažai, dauguma tapo IC.

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    TLK prekės ženklas, kai tik atsirado, reiškė "Tanie Linie Kolejowe" - pigieji geležinkeliai. O kai jų bilietai jau nebebuvo pigesni nei kitų traukinių, "tanie" pakeitė į "twoje".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tą karštą liepos dieną (buvo apie +30°C) Vroclave buvo kiek sutrikęs traukinių eismas.
    Mūsų traukinys gerokai vėlavo, tai greičiau buvo važiavuoti regioniniu traukiniu iki Kłodzko miasto stoties ir ten persėsti .


    Sulaukėme keisto traukinio


    TLK "Kormoran"


    Pasirodo, TLK - tai Lenkijos PKP Intercity prekės ženklas Twoje Linie Kolejowe. Traukinio sąstatai sudeda iš lokomotyvo ir prikabinamų vagonų ir jie važinėja tolimesniais maršrutais tarp Lenkijos regionų.

    "Kormoranas" yra savotiškas - vos du vagonai.

    https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...oj-108521.html

    Tolimas traukinys TLK "Kormoran" važiavo per visą Lenkiją maršrutu Olsztyn - Warsawa - Katowice - Polanica-Zdrój
    Apie 180 km nuo Glivicų iki Klodzko jis važiuoja Čekijos pasienio užkampiais Gliwice - Kędzierzyn-Koźle - Prudnik - Nysa - Bardo -Kłodzko

    https://www.youtube.com/watch?app=de...KolejoweSzlaki

    2022 -ieji buvo paskutinis "Kormorano" sezonas. Dėl remonto darbų tarp Katovicų ir Klodzko 2022 m. pabaigoje trasa pakeista į Olsztyn – Katowice – Bielsko-Biała / Wisła Uzdrowisko



    Traukinyje nusipirkome bilietus, nes mūsų regioniniai netiko. Sumokėjome po 4,00 PLN už bilietą (0,85 EUR).
    Jei traukinio operatorius būtų ne koks nors TLK Olštyno vagonų depas, o LTG Link, tai turbūt tektų sumokėti dar po 9,50 PLN (2,00 EUR) už bilietų pardavimo traukinyje paslaugą.

    Kupe vagonas buvo tuščias ir laikas iki Polianicos (Polanica-Zdrój) neprailgo


    Paskutinis taisė Romas; 2024.11.16, 18:22. Priežastis: Polanica-Zdrój

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vroclavo stoties viduje
    Foto 2022.07






    Lyg ir "Pendolino"


    Kitame perone laukia minia keleivių


    Jie sulaukė savo traukinio

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vroclavo centrinė geležinkelio stotis (Wrocław Główny) iš išorės




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasivažinėjimas traukiniais Žemutinėje Silezijoje (Dolny Śląsk).


    Buvome įsikūrę Sudetuose Polanica-Zrój kurorte.
    Į Vroclavą važinėja regioniai traukiniai Kudowa-Zdrój - Kłodzko - Wrocław.
    Apie 100 km atstumą traukinys stodamas prie kiekveno stulpo įveikė per beveik dvi valandas.
    Kasos neveikė, nusipirkome bilietą traukinyje (be jokių papildomų priemokų). Vienas bilietas kainavo 27,30 PLN į vieną pusę (~4,90 EUR).

    Foto 2022.07


    Traukinyje buvo nemažai žmonių tai padariau porą nuotraukų tik išlipdamas




    Žemutinės Silezijos geležinkelių (Koleje dolośląskie) maršrutų schema

    Komentuoti:

Working...
X