Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Taip, konduktoriai keičiasi. Tas pats gi ir su traukiniu Kaunas - Belostokas. Jei iki koronos buvo dvi poros traukinių kasdien ir apsikeitimas mašinistais ir konduktoriais vyko Trakiškėse, tai dabar jis irgi vyksta Trakiškėse, tik lietuviai į Trakiškes atvažiuoja ir išvažiuoja atgal į Kauną automobiliu. Lenkai, beje, irgi iš Suvalkų atvažiuoja į Trakiškes ir grįžta į Suvalkus automobiliu.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ant sienos su Vokietija lokomotyvo nekeičia, nes iki pat Berlyno traukia lenkų elektrovežis. Jis matyti nuotraukoje Berlyno stotyje grįžtant į Lenkiją. Kondicionieriai neveikė, nes buvo keičiamas maitinimo tipas kontaktiniame tinkle (iš DC 3kV į 15 kV 16,7 Hz) ir taip pat elektrovežyje. Bet ar tam tikrai reikia 10 minučių, tai klausimas... Bet kokiu atveju tas stovėjimas ant sienos pusvalandį yra ne pagal tvarkaraštį. Ir labai nervina, nes, kiek teko važiuoti, nieko daugiau nevyksta be maitinimo srovės keitimo...
    Ačiū už paaiškinimą! Dar į akis krito, kad ant sienos keičiasi konduktorių personalas: Vokietijoj bilietus tikrina vokiečiai su vokiškom uniformom, Lenkijoj lenkai. Tik vagono-restorano padavėjas vandenį dalino ir kavą pardavinėjo jau Vokietijoj.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kitas objektas linijoje - tiltas per Bugą. Kaip ir minėjau, senasis tiltas buvo nugriautas ir pastatytas naujas tiltas. Senasis tiltas buvo vienkelis, o naujasis - dvikelis. Anksčiau čia buvo "siaura" linijos tarp Varšuvos ir Belostoko vieta.





    Pravažiavo krovininis sąstatas.







    Tęsinys bus.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia iš interneto viena iš sekančių stotelių - Topuras. Vaizdas Belostoko link. Maždaug tokia padėtis buvo pernai, kai ir dariau fotoreportažą. Vietoj pervažos statomas viadukas. Todėl stotelė kitokia - abiejų krypčių peronai vienas prieš kitą.

    ]

    Sekanti stotis - Sadovnė Viengrovskė (Sadowne Węgrowskie). Čia pokyčiai esminiai. Kaip pilnavertė stotis ji neveikė ir anksčiau. Buvo keli keliai, keleivinis peronas, bet stoties pastatų nebuvo. Kasa veikė kioske. Rekonstruojant liniją peronai perkelti į kitą vietą - apie 300 m Varšuvos link ties pervaža. Čia dar dvikelis. Vaizdas Varšuvos link. Peronai vienoje pervažos pusėje vienas prieš kitą. Jokių stoties pastatų nėra. Iš esmės keleiviams Sadovnė Viengrovskė yra eilinė stotelė. Čia ir anksčiau stodavo tik priemiestiniai traukiniai.



    Vaizdas į kitą pervažos pusę, Belostoko link. Čia prasideda stoties kelynas. Realiai dabar tai tik pralanka. Taip pat yra transformatorinė pastotė (dešinėje, visiškai rekonstruota) ir lygtai platforma kairėje). Stotis aptverta, žolė, aukšti krūmai, spėjo užaugti, todėl sunkai kas nors iš tolo matėsi.



    Prostynio stotelė Belostoko krypties peronas.



    Varšuvos krypties peronas. Ten tas naujas stogas - buvęs stoties pastatas, jau seniai naudojamas kaip gyvenamasis namas, nors iki rekonstrukcijos buvo ir laukiamoji salė. Dabar neaišku, ar išliko. Nežiūrėjau.



    Pervaža.


    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.25, 11:57.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotis linijoje - Lochuvas. Lochai turi savo miestą!
    Stoties pastatas - buvęs depo pastatas. Atrestauruotas, iki tol buvo labai apleistas, bet laukimo salė jame veikė ir iki rekonstrukcijos.



    Peronai Belostoko link. Yra požeminė perėja.



    Stoties pastatas ir peronai.



    Vaizdas Varšuvos link. Tolumoje matosi bebaigiamas viadukas per geležinkelį vietoj pervažos, kuri dar veikė.



    Nuo perono galo Belostoko link. Tolumoje krovininė stoties dalis.



    Ten pat, vaizdas atgal, Varšuvos link.



    Vienas iš senų pastatų, susijusių su geležinkeliu. Ir kaip gi be maršalo Pilsudskio...




    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.
    Ševnicos stotelė. Čia įrengtas pravažiavimas po geležinkeliu.



    Belostoko krypties peronas.



    Varšuvos krypties peronas.



    Kita stotelė - Urliai (Urle). Varšuvos krypties peronas nuo pėsčiųjų perėjos (pervažos čia nėra).



    Belostoko krypties peronas.



    Pėsčiųjų perėja.



    Urliuose vietoj pervažos įrengtas pravažiavimas po geležinkeliu.



    Už poros šimtų metrų teka Livecas ir per jį pastatytas naujas tiltas. Reikia paminėti, kad visi tiltai, įskaitant ir didžiuosius per upes, rekonstruojant linija nugriauti ir jų vietose pastatyti nauji tiltai.



    Pravažiavo traukinys į Varšuvą.


    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.25, 11:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ant sienos su Vokietija lokomotyvo nekeičia, nes iki pat Berlyno traukia lenkų elektrovežis. Jis matyti nuotraukoje Berlyno stotyje grįžtant į Lenkiją. Kondicionieriai neveikė, nes buvo keičiamas maitinimo tipas kontaktiniame tinkle (iš DC 3kV į 15 kV 16,7 Hz) ir taip pat elektrovežyje. Bet ar tam tikrai reikia 10 minučių, tai klausimas... Bet kokiu atveju tas stovėjimas ant sienos pusvalandį yra ne pagal tvarkaraštį. Ir labai nervina, nes, kiek teko važiuoti, nieko daugiau nevyksta be maitinimo srovės keitimo...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Noriu trumpai papasakot apie savo kelionę į Berlyną traukiniais. Nežinau, ar čia tinkamiausia tema, bet didesnę kelionės dalį vežė PKP. Lenkiškų traukinių bilietus pirkau iš anksto PKP svetainėje.

    Išvykau iš Lentvario stoties rugpjūčio 15 d. 12:45. Škodos dviaukštis EJ575. Kondicionavimas, ekranas su informacija ir žemėlapiu, Wifi, gražūs vaizdai pro plačius antro aukšto langus. 6 minučių persėdimas Kaune, ir Pesa 620M automotrise jau riedu link Marijampolės. Tenai išsilanksčiau Bromptoną ir iki 8 vakaro per karščius ir stiproką priešpriešinį-šoninį vėją pasiekiau Suvalkus.

    Škoda:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220815_125446.jpg Views:	8 Size:	2,03 MB ID:	1987305
    Motrisė:Click image for larger version  Name:	IMG_20220815_134301.jpg Views:	8 Size:	1,15 MB ID:	1987306

    Click image for larger version  Name:	IMG_20220815_144628.jpg Views:	8 Size:	2,44 MB ID:	1987307

    Pernakvojęs sėdau į 6:57 traukinį į Varšuvą. PKP Intercity 18103 Podlasiak. Šitame irgi buvo wifi, ekranai su kelionės info, žemėlapiu, bet wifi realiai neveikė, o ir OSM tile'ai žemėlapiui dažniausiai nesikrovė. Traukinys iš Suvalkų buvo beveik pilnas. Jokio kavos ar užkandų serviso nebuvo. Ekrane įvažiuojant į kiekvieną stotį rodė aktualią vėlavimo informaciją. Kažkur tarp Balstogės ir Varšuvos susikaupė 5 minučių vėlavimas, paskui šiek tiek sutrumpėjo, galų gale į Warszawa Centralna įriedėjom su 5 minučių vėlavimu. Traukinys pasiekdavo 170 km/h greitį. Varšuvoj turėjau 30 minučių persėdimą, su vėlavimu liko 25 minutės. Spėjau nugriebt kavos su kruasanu ir pasinaudot mokamu tuliku. Suvalkai–Varšuva užtruko 5 valandas.

    Click image for larger version  Name:	IMG_20220816_070217.jpg Views:	8 Size:	1,51 MB ID:	1987308
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220816_105957.jpg Views:	8 Size:	1,47 MB ID:	1987309
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220816_115313.jpg Views:	8 Size:	1,93 MB ID:	1987310
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220816_115315.jpg Views:	8 Size:	1,79 MB ID:	1987311

    PKP EIC44 Sprewa/Spree (Express Intercity, DB marketinamas kaip EC44 – Eurocity) traukinys į Berlyną buvo, šiaip, panašaus komforto kaip prieš tai buvęs IC: kėdės gal platesnės, bet wifi ir ekranų nėra. Stipriau pasdabdžius po triukšmo ir vibracijos salone jautėsi kažkoks įkaitusios geležies ar degančių kaladėlių kvapas. Duoda dovanų vandens buteliuką ir parduoda gėrimus ir užkandžius, be to, yra vagonas–restoranas. Traukinys važiavo 160 km/h greičiu. Publika stipriai pasikeitė: iš Suvalkų į Varšuvą daugiausia buvo lenkai, o į Berlyną aplink jau buvo daug rusakalbių iš Ukrainos, Baltarusijos. Iki Vokietijos sienos atvažiavom daugmaž pagal tvarkaraštį, bet ant sienos stojom pusvalandžiui. Matyt, keitė lokomotyvą, nes kokiai 10 minučių buvo išsijungęs kondicionavimas. Frankfute/O įlipo policija ir ėmė sistematiškai tikrinti dokumentus. B***t, dar niekad kertant vidinę Šengeno sieną manęs taip neklausinėjo. Galvojau, pamatys ES ID kortelę ir praeis, kaip visada, bet klausinėjo ko važiuoju, pas ką, kada grįšiu, ar turiu viešbučio rezervaciją. Pasijutau kaip praeitam amžiuj. Brrrr.
    Į Berlyną atvažiavom pusvalandžiu vėliau tvarkaraščio, buvo besimėtančių žmonių, praleidusių savo 15 minučių jungtį.


    Click image for larger version  Name:	IMG_20220816_123601.jpg Views:	8 Size:	1,53 MB ID:	1987312Click image for larger version  Name:	IMG_20220816_185601.jpg Views:	8 Size:	2,08 MB ID:	1987313

    Abu lenkiški antros klasės vagonai buvo panašaus išdėstymo: vidury vagono kairėj ir dešinėj po staliuką, o nuo jų į abu galus "airline style" kėdės. Po kiekviena kėde yra 240V rozetė. Rezervuojant leidžia prašyti staliuko, lango arba praėjimo vietos, bet, aišku, kai vagone tik 2 staliukai, gauti be šansų. Dviračių vietų nemačiau. Bagažo rackai vagono galuose tarptautiniam traukiny buvo užimti, žmonės dėjo sunkius lagaminus į lentynas virš kėdžių, o tarpmiestiniam užteko vietos. Traukiny į Berlyną buvo ir kitoks vagonas: kupė po 6 vienas su stiklinėm pertvarom, pirma klasė su 2+1 kėdėm.

    Po keleto dienų važiavau antgal, viskas iš esmės taip pat. Pirmas traukinys vėlavo gal 5 minutėm, bet Warszawa Centralna užteko laiko kavutei, antras vėlavo gal 15 minučių, bet kai tos dienos galinė stotelė tai pofig. Pernakvojau Suvalkuose, parmyniau į Marijampolę, parvažiavau namo su 50 minučių pertrauka Kauno centre. Turėdamas dviratuką maloniai praleidau laiką, Laisvės alėjoj išgėriau kavos, pabandžiau taką palei Nemuną.

    EC45 lokomotyvas Siemens Taurus (Berlin Ostbahnhof):
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220819_094738.jpg Views:	7 Size:	1,61 MB ID:	1987314

    Click image for larger version  Name:	IMG_20220819_104326.jpg Views:	7 Size:	851,1 kB ID:	1987315
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220819_104625.jpg Views:	7 Size:	820,5 kB ID:	1987316
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220819_213952.jpg Views:	7 Size:	2,12 MB ID:	1987317
    Kainavo:

    * Lentvaris – Marijampolė 12€ (2 val)
    * Suwałki – Warszawa Centralna 10€ (5 val)
    * Warszawa – Berlin (6 val) 52€ likus mažiau 2 d, 26€ perkant iš anksto. Pirma klasė 2x brangiau.

    Atgal tas pats.

    Bendrai paėmus labai nustebino kelionės traukiniu komfortas. Visai kas kita, nei lėktuvu, automobiliu ar autobusu. Du kartus po 5-6 valandas galėjau susikaupti ir padirbti. 4G interneto buvo pakankamai darbo reikmėms, bet nepakankamai pvz. video streaminimui. Ta 12 valandų kelionė visai neišsunkė, išlipęs nejutau jokio nuovargio. Jei turėtume naktinį traukinį į Varšuvą, tai būtų toks patogus, ekologiškas ir ekonomiškas būdas pasiekti Vakarų Europą... Dar, sakyčiau, mūsų Škodos EJ575 pagal komfortą nenusileidžia lenkų IC/EIC traukiniams.
    Paskutinis taisė alga; 2022.08.25, 01:01.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotis - Tluščas. Stoties kelynas pilnai pakeistas. Du aklikeliai, vaizdas Varšuvos link maždaug nuo buvusio pėsčiųju tilto vietos.



    Su priartinimu.



    Pėsčiųjų tilto neliko, įrengta požeminė perėja, jungianti abi miesto puses, o ne tik peronus ir stotį.




    Vazidas nuo pirmojo perono Belostoko link.



    Varšuvos link.



    Belostoko link.



    Iš viso yra trys dvipusiai peronai. Du peronai ilgi, skirti sustoti ir tolimojo susisiekimo traukiniams, trečiasis trumpesnis. Vaizdas nuo pirmojo perono Varšuvos link.



    Nuo pirmojo perono Belostoko link. Tolumoje matosi Koleje Mazowieckie geležinkelio depas.



    Varšuvos link.



    Senasis stoties pastatas.



    Senasis stoties pastatas. Planuose statyti naują stoties pastatą kažkur čia. Galbūt nugriaunat ir seną.



    Peronų paviljonas.



    Varšuvos link.



    Newag 222M-002 į Varšuvą Vschodnią. Keista, kad elektrifikuotoje linijoje naudojama dyzelinė automotrisė...



    Tęsinys bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Geležinkelį Varšuva - Belostokas kerta geležinkelio linija Mazovijos Minskas - Legionovo, kuris turi jungtį ir su Tlušču.

    Ties Jasienica Mazoviecka stotele, vaizdas Varšuvos link. Iki RB tiesimo stotelės peronai buvo ties pervaža, dabar Belostoko krypties peronas siekia viaduką.



    Jasienica Mazoviecka, nuo Belostoko krypties perono galo pervažos link.



    Varšuvos krypties peronas su senu paviljonu ir kasa.



    Kiek kitu rakursu, kad matytųsi ir keliai.



    Nuo pervažos, Belostoko krypties peronas ir viadukas.



    Už Jasienicos Mazovieckos teka Cienka. Naujas tiltas per ją.



    Tipinis namelis ties pervaža, važiuojant prie tilto per Cienką.




    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi, praeitą kartą baigiau Volominu Slonečna rytiniu kelyno galu, kuriame baigiasi 4 kelių ruožas, ėjęs nuo Zielionkos. Toliau jau tik dvikelis.

    Zagosciniecas, eilinė tipinė stotelė ties pervaža. Pažymėtina, kad toliau beveik visos stotelės bus tokio pat tipo - pervaža (jei yra) ir peronai abiem kryptimis įrengti iš abiejų pervažos pusių, t.y., traukinai, važiuojantys abiem kryptimis sustoja prieš pervažą.
    Belostoko krypties peronas.



    Varšuvos krypties peronas stovint ant paties perono.



    P+R aikštelė prie stotelės.



    Kita stotelė - Dobčynas. Varšuvos krypties peronas su pavilijonu.



    Belostoko krypties peronas.



    Vaizdas Belostoko link.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Atnaujinau nuotraukas pernai metų reportaže Varšuva - Čyževas. Pradžia čia
    https://www.miestai.net/forumas/foru...58#post1909158

    ir keli kiti pranešimai

    Tolimesnis tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 20:31.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Nebūtų tos linijos vien dėl saugomos teritorijos statuso, ten būtų beveik neįmanoma nutiesti geležinkelio nepadarant žalos saugomoms teritorijoms. Aš ir pats tik pajuokavau dėl Kuršių Nerijos linijos, Lenkijos Helo pusiasalyje visiškai kitokia situacija tiek su paveldu, tiek su reljefu, tiek su gamtine aplinka, o ir geležinkelis ten buvo nutiestas 1879 m., kai tokių paveldo normų nebuvo, didelis klausimas ar ir ten dabar nutiestų. Man rodos ten net apie antrą track nekalbama dėl šitų sumetimų, nors matant, kiek ten vasarą važinėja traukinių, logikos nutiesti būtų.
    Norėti kol kas nedraudžiama

    Dėl antro kelio - visas pusiasalis yra apie 35 km, pakeliui - 5 stotys su pralankomis. Musų uostą aptarnauja prastesnis ruožas nei šį kurortinį miestuką. Ir plius reiktų antro kelio nuo Gdynia/ Reda, kas dar prideda apie 30 km. Ten ne Maskvos metro su savo 5 minučiu intervalais

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Be abejo, žymiai geriau kai tie poilsiautojai į Nidą atvažiuoja nuosavais automobiliais.
    Nebūtų tos linijos vien dėl saugomos teritorijos statuso, ten būtų beveik neįmanoma nutiesti geležinkelio nepadarant žalos saugomoms teritorijoms. Aš ir pats tik pajuokavau dėl Kuršių Nerijos linijos, Lenkijos Helo pusiasalyje visiškai kitokia situacija tiek su paveldu, tiek su reljefu, tiek su gamtine aplinka, o ir geležinkelis ten buvo nutiestas 1879 m., kai tokių paveldo normų nebuvo, didelis klausimas ar ir ten dabar nutiestų. Man rodos ten net apie antrą track nekalbama dėl šitų sumetimų, nors matant, kiek ten vasarą važinėja traukinių, logikos nutiesti būtų.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Aš nežinau, kaip ten galima susipainioti, jei SKM yra atskira nuo PKP sistema. Ten net keliai atskiri, naudojami tik SKM. Platforomos irgi. Kai kurie SKM važiuoja kaip ekpsresai ar pusiau ekspresai ir nestoja visose stotyse ir platformose.
    Tai mes daugiausiai ir susipainiojom būtent su tais skirtingais maršrutais, važiuojančiais arba lanku pro Gdansko oro uostą, arba ekspresiniais kurie pvz. Sopote stoja tik centrinėje stotyje. Stotyse, kur tie maršrutai susikerta (kaip Gdansk Wrzeszcz) jie atskirai nenumeruojami kiek pamenu (bent jau stočių švieslentėse), tenka žiūrėti į traukinio tipą. Mūsų žioplumas, pripažįstu, bet ne iš vieno tiek užsieniečio, tiek ten negyvenančio lenko irgi yra tekę girdėti, kad SKM sunkoka suprasti pirmą kartą ten atvažiavus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Teko 2017-2018 metais nemažai pasinaudoti traukiniais tame regione. Gan įspūdinga patirtis

    -Trojmiasto SKM yra neįtikėtinai confusing. Ne kartą esu įlipęs į ne tą traukinį ir nuvaręs į kitą miesto galą, arba įlipęs į traukinį kuris man reikalingoje stotyje net nestoja. Gdynia Cisowa stotyje irgi dar reikia pavargti kol surandi kaip persėsti į SKM.
    -Nežinau ar dar dabar jie yra, bet 2017-ųjų rugpjūtį Hel-Gdynia maršrutu teko važiuoti tokiuose dviaukščiuose vagonuose, kuriuose pasijaučiau kaip kokiuose 1970-uosiuose. Kokius 40 metų nematę remonto, duris reikia rankom su nemažai jėgos stumti kad atidarytum... Visai retro kelionė pasijautė
    -Kitais metais iš Jastarnios į Gdynią važiavom traukiniu tikėdamiesi išvengti tų nuolatinių kamščių tarp Gdynios ir Władysławowo... Traukinys dėl neaiškių priežasčių kokią valandą stovėjo Władysławowe ir laiko visiškai nesutaupėm
    -Iki šiol nesuprantu, kaip ta gausybė IC traukinių, važiuojančių iš visos Lenkijos ir net Bohumino Čekijoje, bei nemažai regioninių traukinių pasidalina tą mažytę Helo stotį. PKP planavimas šiuo atvžvilgiu tikrai legendinis.
    Aš nežinau, kaip ten galima susipainioti, jei SKM yra atskira nuo PKP sistema. Ten net keliai atskiri, naudojami tik SKM. Platforomos irgi. Kai kurie SKM važiuoja kaip ekpsresai ar pusiau ekspresai ir nestoja visose stotyse ir platformose.

    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Lietuvai reikėtų Karaliaučių pirma atsikovoti kad tokį geležinkelį turėt
    Utopija. Niekas tokiais lankais nevažinėtų. Ir daugybės poilsiautojų ten tikrai nereikia.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Norėtumėt į Nidą patekti traukiniu?
    O į Hel važiuoja, net ir IC.

    Teko pasitrinti kelias dienas aplink Trojmieščjie ir pasidžiaugti PKP servisu. Nevarykit per daug ant LTG, gali būti ir šiek tiek blogiau
    PKP su LTG nėra ko ir lyginti. LTG nenaudai.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    -Kitais metais iš Jastarnios į Gdynią važiavom traukiniu tikėdamiesi išvengti tų nuolatinių kamščių tarp Gdynios ir Władysławowo... Traukinys dėl neaiškių priežasčių kokią valandą stovėjo Władysławowe ir laiko visiškai nesutaupėm
    Miesto maršrutinis autobusas iš Hel į Wladyslowavo vėlavo tik 2 valandas (visas maršrutas trunka apie valandą) - kamštukas ties žiedu.
    Traukinys tuo tarpu vėlavo tik 15 minučių.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Norėtumėt į Nidą patekti traukiniu?
    O į Hel važiuoja, net ir IC.

    Teko pasitrinti kelias dienas aplink Trojmieščjie ir pasidžiaugi PKP servisu. Nevarykit per daug ant LTG, gali būti ir šiek tiek blogiau
    Teko 2017-2018 metais nemažai pasinaudoti traukiniais tame regione. Gan įspūdinga patirtis

    -Trojmiasto SKM yra neįtikėtinai confusing. Ne kartą esu įlipęs į ne tą traukinį ir nuvaręs į kitą miesto galą, arba įlipęs į traukinį kuris man reikalingoje stotyje net nestoja. Gdynia Cisowa stotyje irgi dar reikia pavargti kol surandi kaip persėsti į SKM.
    -Nežinau ar dar dabar jie yra, bet 2017-ųjų rugpjūtį Hel-Gdynia maršrutu teko važiuoti tokiuose dviaukščiuose vagonuose, kuriuose pasijaučiau kaip kokiuose 1970-uosiuose. Kokius 40 metų nematę remonto, duris reikia rankom su nemažai jėgos stumti kad atidarytum... Visai retro kelionė pasijautė
    -Kitais metais iš Jastarnios į Gdynią važiavom traukiniu tikėdamiesi išvengti tų nuolatinių kamščių tarp Gdynios ir Władysławowo... Traukinys dėl neaiškių priežasčių kokią valandą stovėjo Władysławowe ir laiko visiškai nesutaupėm
    -Iki šiol nesuprantu, kaip ta gausybė IC traukinių, važiuojančių iš visos Lenkijos ir net Bohumino Čekijoje, bei nemažai regioninių traukinių pasidalina tą mažytę Helo stotį. PKP planavimas šiuo atvžvilgiu tikrai legendinis.

    O šiaip visai mielai atrodo tuo pusiasaliu važinėjantys traukiniai, ir gan patogu, ypač jei atvažiuoji iš kažkur toliau ilgesniam laikui. Lietuvai reikėtų Karaliaučių pirma atsikovoti kad tokį geležinkelį turėt
    Paskutinis taisė Elis; 2022.08.08, 18:56.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Norėtumėt į Nidą patekti traukiniu?
    O į Hel važiuoja, net ir IC.

    Teko pasitrinti kelias dienas aplink Trojmieščjie ir pasidžiaugti PKP servisu. Nevarykit per daug ant LTG, gali būti ir šiek tiek blogiau

    Papildymas:
    Wladyslawovo, keleiviai laukia traukinio link Gdynia / Gdansk. Kitoje platformos pusėje atvyks traukinys link Hel.
    Šoniniame kelyje laukia sąstatas Wladyslawovo - Hel.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20220807_124200_res.jpg
Views:	927
Size:	133,8 kB
ID:	1983818
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.08.08, 16:23.

    Komentuoti:

Working...
X