Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Aš faktus rašau - yra tik 3 (visgi ne 2) klasikiniai traukiniai iki Bialystoko ir tik juos būtų galima pratęsti, prie jų vagonus kabinti. Tačiau, kaip minėjau, dabar to daryti jau nėra prasmės, nes kitais metais lenkai geležinkelį uždarys rekonstrukcijai,o keleivius veš autobusais.
    Aš iš Suvalkų į Lenkijos gilumą randu tik du klasikinius traukinius. 6:24h išvyksta TLK18106 "Podlasek" į Ščeciną (vasarą važinėjo toliau) ir 15:42h TLK13106 "Hancza" į Krokuvą. Koks būtų trečias? Pagal esamą grafiką, kol "Hancza" stovi Suvalkuose, atvažiuoti spėtų tik iki Šeštokų,. o "Podlasekas" nakčiau galėtų atvažiuoti iki Kauno(ir dar porą valandų naktį pastovėtų Kaune)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš faktus rašau - yra tik 3 (visgi ne 2) klasikiniai traukiniai iki Bialystoko ir tik juos būtų galima pratęsti, prie jų vagonus kabinti. Tačiau, kaip minėjau, dabar to daryti jau nėra prasmės, nes kitais metais lenkai geležinkelį uždarys rekonstrukcijai,o keleivius veš autobusais.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Tai kam tada oponuojat "vagoniniams" iki Kauno?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokių greitųjų? Kalbėti galima tik apie tiesioginius vagonus iki Varšuvos.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kad iš tų greitųjų traukinių, "lėksiančių" vingiuotais Suvalkijos krašto geležinkeliais, naudos kaip iš ožio pieno.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Esmė tame, kad tarp Varšuvos ir Bialystoko dabar tik 2 traukiniai tipo elektrovežis su vagonais. Visi likę yra greitieji elektriniai.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Tada galima "prastūmdyt" laikus, kad Kaune traukinys tik kelias valandas (ar kiek ten) "pailsėtų".
    Paskutinis taisė lukass; 2018.09.06, 08:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Hancza tada turėtų nakvoti Kaune. Tai nėra gerai, brangu marinuot vagonus, juos žiemą šildyti (o Kaune nėra kur, PKP vagonai šildomi elektrą, dar reikia vandeniu užpildyti tualetus, tam infrastruktūros nėra).

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Lenkai tiesiog Hanczą (Suvalkai-Krokuva) galėtų pratęst iki Kauno. Laikai galėtų išlikti esami: dabar iš Suvalkų 15.42 (iš Kauno su dab. greičiu apie 13.10), Varšuvoje 20.25, Krokuvoje 23.18.
    Iš Krokuvos 4.50, Varšuvoje 7.33, Kaune apie 14.50.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    (...)Šitas ukrainiečių traukinys mums nei tinkamas, nei pigus, nei patogus.

    Dėl Varšuvos, tai čia jau su PKP IC reikia tartis, kad būtų leidžiami tiesioginiai vagonai iki Kauno. Tačiau artimiausiu metu nieko nebus, nes kitais metais Lenkijoje žadama uždaryti geležinkelį tarp Malkinios ir Bialystoko rekonstrukcijai RB rėmuose. Žadėjo dar šiemet, bet viskas užsitęse.
    Taip pat LG turi įrengti signalizaciją RB. Priešingu atveju nafig toks vilkimasis reikalingas, o už 2-3 metų Lenkija baigs autostrada į Varšuvą, tai kelionės laikas autobusu dar sutrumpės...
    Traukinys su vilkimusi Lietuvoje ant 70-80 km/h neatlaikys jokios konkurencijos. Aišku, išliks ruožas Lenkijoje nuo sienos iki Suvalkų, bet jis palyginti neilgas. Toliau nuo Suvalkų jau situacija nėra tokia bloga, greitis ten 80-100 km/h.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.09.16, 14:47. Priežastis: Kopija iš temos "Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais"

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Smagu turėtų būti eit į/iš tualeto su tiek žiūrovų.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	476,2 kB
ID:	1663555
    Šiandien 13:47h. traukinyje Bialystok - Wieglinec (atkarpa Bialystok - Warszawa): sėdimų vietų yra TIK ANT ŽEMĖS

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelios nuotraukos iš Augustavo.
    Vasaros sezoninis traukinys Suvalkai - Varšuva - Poznanė - Ščecinas - Svinouiscis. SM42-380.



    Rytinis priemiestinis į Suvalkus. SA133-012.



    SM42-1030 manevravo Augustavo stotyje.



    "Hańcza" Krokuva - Varšuva - Bialystokas - Suvalkai su SM42-193 atvyksta į Augustavo stotį. Traukinys dalį vagonų palieka Bialystoke. Be to atskiromis dienomis su juo važiuoja lenkų vagonai Krokuva - Gardinas.



    "Hańczos" keleiviai.



    Augustavo stoties pastatas. Pastatą išpirko miestas, nes PKP buvo jį pardavęs verslininkui, kuris nieko su pastatu nedarė. Žadama pastatą suremontuoti, vėl veiks keleivių laukimo salė ir turizmo informacijos centras. Netrukus po to, kai buvau, po kelių savaičių į stoties langus ir duris buvo sumontuoti kažkokie tai skydai su plakatais.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.08.12, 09:55.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pokaryje buvusi geležinkelio linija Gardinas - Suvalkai Lenkijos teritorijoje keleivių pervežimams veikė tik nuo Suvalkų iki Kamiennos Nowos. Ir tai ne iš karto po karo. Iki sienos su Baltarusija (tada TSRS) nebent buvo naudojama kaip krovininė linija. Nes peržiūrėjau visus Lenkijos pokario tvarkaraščius ir nei viename iš jų nėra tvarkaraščio iki sienos su Baltarusija.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.05.28, 19:04.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Geležinkelis Brestas - Balstogė - Karaliaučius nutiestas caro ir kaizerio laikais laikais.
    Vokietijos pusėje esimas atidarytas 1866-1871 m. Per tuometinę Rusijos-Vokietijos sieną atidarytas 1873 metais

    Geležinkelio Balstogė-Elkas-Korše-Olštynas (Białystok-Ełk-Korsze-Olsztyn) pervaža atkarpoje tarp Grajevo ir Osovco tvirtovės (Grajewo- Osowiec Twierdza)



    Foto 2018.05










    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Per liniją Trakiškiai - Suvalkai - Sokulka Lietuvos geležinkeliai jungiasi su Lenkijos ir Europos geležinklių tinklu
    Geležinkelio linijos Suvalkai-Sokulk (Suwałki-Sokółka) tiltas per Biebžos (Bierrza) upę.
    Jis yra netoli Ostrowie Biebrzańskie stotelės


    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Foto 2018.05






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Istorinis geležinkelis Varėna - Alytus - Šeštokai - Suvalkai - Augustavas - Gardinas

    Rusijos imperijos strateginis geležinkelis Orany - Olita - Szostaki - Suwałki - Augustów - Grodno (tuometinė slaviška ortografija) buvo nutiestas 1899 m.
    Jo keista konfigūracija, mažos kreivės ir artumas pasieniui reiškė aiški, kad geležinkelio pagrindinis tikslas - pristatyti kuo daugiau kariuomenės ir karinių medžiagų į Vokietijos imperijos pasienį. Geležinkelis jungėsi su Prūsijos geležinkeliais linija Suvalkai- Marggarabowa.

    Rusijos imperijos geležinkelių žemėlapis (apie 1900-1905 m.) fragmentas

    http://maps.mapywig.org/m/Russian_an...оссии_ca 1900-k_001_ktk1-0-25.jpg

    Po I pasaulinio karo Lietuvai atiteko ruožas nuo Varėnos (Artilerijos st.) iki Alytaus ir toliau iki Šeštokų - Mockavos . Tame ruože liko daug garvežių ir kitų riedmenų. Skubiai per keletą metų buvo nutiestas geležinkelis nuo Kazlų Rūdos pro Marijampolę iki Šeštokų. Dėl prastos Alytaus tilto būklės eismas nuo Alytaus iki Artilerijos stoties buvo nutrauktas.

    Lenkijoje liko keista linijų konfigūracija - iš Varšuvos į Augustavą ar Suvalkus geležinkeliu buvo galima patekti tik per per Gardiną. Į Suvalkus teoriškai buvo galima patekti ir geležinkeliu iš Rytpūsių (iš Marrgabowa / Treubured Olecko). Kadangi Lenkijos Respublika turėjo įveikti padalijimų tarp trijų imperijų padarinius, ji turėjo kitus geležinkelio tinklo prioritetus (pvz. , sujungti Krokuvą ir Varšųvą ar Sileziją ir Gdynės uostą)

    1922 m. Lenkijos ir kaimyninių šalių geležinkelių žemėlapis
    (paspaudus-didesnis vaizdas)


    1935 m. Lenkijos topografinis žemėlapis tarp Dombrovos (Dąbrowa) ir Gardino (Grodno)
    Lapas P34 S37 Grodno Zachód

    (paspaudus-didesnis vaizdas)

    Visi ankstesni žemėlapiai - iš www.mapywig.org

    Po II pasaulinio karo vėl pasiekeitė sienos.
    Lietuvoje ruožas po karo buvo naudojama tik ruožas nuo Kazlų Rūdos iki Šeštokų. Eismas ruožą tarp Šeštokų ir Alytaus buvo atkurtas 1959 m. Europinio pločio ruože Šeštokai-Mockava-Lenkijos siena nepatvirtintais duomenimis buvo naudojamas kai Sovietų kariuomenė rengėsi invazijoms neklusnioms tautoms malšinti (1956 m. į Vengriją ir 1968 m. į Čekoslovakiją)
    Baltarusijos TSR teritorijoje atsidūrė 14,1 km šio geležinkelio ruožas nuo Lososnos iki Lenkijos sienos.

    Lenkijoje šis istorinis geležinkelis išvis "pakibo" atsiradus Lenkijos - Sovietijos sienai ties Gardinu. Suvalkai ir Augustavas jungėsi su Lenkijos geleležinkelių tinklu tik per buv. Rytų Prūsijos geležinkelius (linija Olecko-Suwałki). Lenkijoje eismas iki Trakiškių (Trakiszki) stoties buvo atkurtas 1947 metais. Važinėjo traukinys Ełk-Trakiszki
    Linija nuo Suvalkų per Augustavą - Dombrovą (Dąbrowa) iki Lenkijos -TSRS sienos ties Nowy Dwór (st. Bielany Białostockie) veikė maždaug iki 1960 metų, Vėlaiu šis apie 23 km ruožas buvo išardytas.
    Apie 1961-1963 buvo nutiestas geležinkelis nuo buvusios linijos į Gardiną šiauriau Balstogės Dombrovos (Dąbrowa Białostocka) iki Sokulkos (Sokółka).
    1961.12.15 d. atidarytas eismas ruože Sokółka-Sidra, o 1963.12.17 Kamienna Nowa

    Sovietinis 1982-1986 m. žemėlapis.
    Lapas N34-024 Grodno (Gardinas)

    Žemėlapis iš https://maps.vlasenko.net/

    Ta vieta, kur pasiekitė geležinkelio trasa Lenkijos istorinaime gležineklių atlase vadianama "istorinė vieta 40" (Miejsce Historyczne 40). Tai linijos Nr. 40 linijos Suvalkai - Sokulka taškas Kamienna Nowa gyvenviete (neoficailus pavadinimas Kamienna Nowa-Kolonia).

    Buvusi linija iki gardino dabartiniame www.zumi.pl žemėl;apyje


    "Istorinis taškas 40" www,mapy.cz žemėlapyje


    "Istorinis taškas 40" topografiniame maps.google.lt žemėlapyje


    Apie 28,6 km liniją Nr. 51 Suvalkai-Trakiškiai ir jo stotis: http://pl.atlaskolejowy.net/podlaski...kraj=pl&poz=51
    Apie liniją Nr.40 Sokulka - Suvalkai (37,9 km naują ruožą iki "istorinės vietos 40" ir likusi linijos iki Suvalkų): http://pl.atlaskolejowy.net/podlaski...kraj=pl&poz=40
    Apie išardytą 23,3 km ruožą liniją 40a/ Bielany Białostockie - Miejsce Historyczne 40 ir jos stotis (lenkų kalba): http://pl.atlaskolejowy.net/podlaski...pl&poz=40a

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Reikia turėti omenyje, kad tiesioginiai traukiniai gal tik 2 ar 3, o visi kiti variantai, kuriuos siūlo PKP, yra su persėdimais ir reikia žiūrėti, ar persėdimui paliekama pakankamai laiko, nes persėdimai nėra garantuojami, jei traukinys vėluos. Be to važiuojant su persėdimais vargu ar parduos vieną bilietą. Kiekviename etape reikės pirkti naują bilietą. O tam reikia laiko. Lenkijoje dabar griežta tvarka - jei bilieto kasoje nenusipirkai, ar aplamai nėra kasos stotyje, ir neatėjai pas konduktorių iš karto įlipus, bus bauda ir taškas. Seniau galima buvo atsisėsti ir laukti kol pats konduktorius ateis...

    Komentuoti:


  • Micr0sz
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą

    Pradėk nuo to iš kur vyksti. Toliau kaip svarbu laikas/kaina/patogumas. Jei nenusipirkęs bilietų iš anksto - kaip gerai gaudaisi netikėtose situacijose, kaip gaudaisi geografiškai, erdvėj, kiek nusiteikęs nuotykiams. Šiaip metų laikas ne pats geriausias tokiai kelionei, jei nesusiplanavęs trumpų persėdimų, be to anksti temsta - labai pabosta juoduma už lango.
    Išvyksim iš Kauno. Domiuosi šiek tiek anskčiau, nes kaip tik viskas planavimo stadijoje, kelionė nusimato ~ balandžio mėn. Manau su vienu iš tarptautiniu vežėju iki Varšuvos centrinės stoties nusigausiu, o tada gal ir netyčia pavyks bilietus gaut.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė Micr0sz Rodyti pranešimą

    Tai kaip suprantu ramiai gali vykti į Varšuvos stotį ir pirkt bilietus. Čia dar radau tokį puslapį kaip suprantu prancūzų - https://en.oui.sncf/en/ Čia pasižiūrėjus kaip ir galima matau įsigyt tuos bilietus, bet ar verta? Kitas klausimas ar išvis verta judėt traukiniu iki Bratislavos? Gal geriau pasirinkt kitą TP?
    Pradėk nuo to iš kur vyksti. Toliau kaip svarbu laikas/kaina/patogumas. Jei nenusipirkęs bilietų iš anksto - kaip gerai gaudaisi netikėtose situacijose, kaip gaudaisi geografiškai, erdvėj, kiek nusiteikęs nuotykiams. Šiaip metų laikas ne pats geriausias tokiai kelionei, jei nesusiplanavęs trumpų persėdimų, be to anksti temsta - labai pabosta juoduma už lango.

    Komentuoti:

Working...
X