Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Pagaliau ištrūkstama iš Bialystoko miesto. Kita stotelė - Fastai. Patys Fastai yra Bialystoko ribose, tačiau stotelė yra retai apgyvendintoje vietovėje.
    Vaizdas Elko link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Tipinis pastatas. Kokių šioje linijoje ne vienas. Gyvena žmonės. Sena moteriškė jame gyvenanti paklausė, gal žada namą išpirkti... Būtent, ne nupirkti, o išpirkti. Valdžia ar PKP.



    Elko link. Tolumoje matosi tiltas per Supraslį.



    Ties perono galu, tilto link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Tiltas per Supraslį.





    Elko link.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.11, 19:39.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo kito pėsčiųjų tilto. Vaizdas Bialystoko link. Tolumoje matosi dabartinė keleivinės Bialystoko Starosielcų stoties vieta.



    Starosielcų stoties pastatas. Dešinėje pusėje yra katalikų bažnyčia. Kas kitoje pastato dalyje - nežinau.



    Vaizdas Elko link.



    Pastatas iš arčiau.



    Šiaurinis stoties galas, Elko link.



    Ten pat, į priešingą pusę, stoties kelių vaizdas.



    Kita stotis - Bialystokas Baciečkos.



    Vaizdas Bialystoko link.



    Ten pat, Elko link.



    Už viaduko.



    Nuo kelio, vedančio prie stoties, Elko link.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.11, 07:11.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoties eismo valdymo pastatas.



    Rūsys.



    Gyvenamasis geležinkeliečių namas.



    Vaizdas nuo pėsčiųjų tilto Bialystoko link. Medinis stoties pastatas buvo tarp tilto ir eismo valdymo pastato. Jį prieš keletą metų nugriovė. Iš tikrųjų stoties peronai ir pats medinis pastatas šioje vietoje atsirado tikriausiai po Antrojo pasaulinio karo. Mūrinis stoties pastatas yra išlikęs ir stovi už kelių šimtų metrų nuo čia Elko kryptimi. Keleivinė stotis buvo perkelta į šią vietą dėl didelės geležinkelio remonto įmonės, esančios šalia, dešinėje. Deja, jau nebeveikiančios.



    Kiek dešiniau, apleisti geležinkelio remonto įmonės pastatai.





    Elko link. Tolumoje yra kitas pėsčiųjų tiltas ir buvęs geležinkelio stoties pastatas.



    Vandentiekio bokštas.



    Dar vienas vaizdas buvusios remonto įmonės pusėn.



    Elko link.



    Kažkoks buvęs geležinkelio pastatas.
    Pastatų šalia stoties išlikę nemažai. Nes Starosielcuose, o ne Bialystoke buvo pagrindinė linijos stotis. Grajevo - Bresto - Rovno - Kijevo linija Bialystoką aplenkė iš vakarų ir turėjo tik jungtį su Bialystoko stotimi.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.10, 21:09.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar vienas fotoreportažas - Bialystokas - Oleckas. Irgi neva tai būsima RailBalticos trasa.
    Neaišku, kaip ten bus, jei Lenkija visgi ties RB, tikriausiai Bialystoko naujos apylankos neties, nes per daug brangu. Todėl Bialystoke traukinys keis judėjimo kryptį. Linija Bialystokas - Elkas buvo atidaryta 1873 m. kaip linijos Kijevas - Rovnas - Kovelis - Brestas - Grajevas dalis. Vokietijos dalis nutiesta kiek anksčiau. Tai buvo ketvirtoji Rusijos ir Vokietijos geležinkelių jungtis. Iš pradžių Rusijos pusėje būta vienkelės linijos, vėžė 1524 mm. Vokietijos pusėje iš pradžių linija irgi buvo vienkelė, vėžė, aišku, standartinė. Tačiau daugiau nei po dešimtmečio eksploatacijos linija buvo jau pilnai dvikelė. Dabar linija vienkelė, elektrifikuota 1990 m.

    Pradedu Bialystoku. Bet nekartosiu tų pačių nuotraukų nuo Bialystoko stoties iki tos vietos Varšuvos pusėn, kur linija Bialystoko pakraštyje atsišakoja nuo Peterburgo - Varšuvos linijos.



    Vieta, kur linija į Elką (dešinėn) atsiskiria nuo linijos į Varšuvą. Tolumoje matosi linijos į Elką viadukas, per kurį taip pat galima patekti į Elką (tik šiuo metu negalima, nes atkarpa per viaduką apleista, nors neišardyta) iš Bialystoko, sukant dešinėn (kadre nesimato to kelio), o paskui važiuojant per viaduką.



    Ten pat, vaizdas Bialystoko link. Čia dešinėje matosi linija, kylanti į viršų, būtent ja galima patekti ant minėto viaduko į Elką.



    Linija iš Bialystoko stoties suka kairėn. Už Lawendowa g. pervažos, Elko link.



    Ten pat, vaizdas atgal. Minėta pervaža.



    Pravažiavo priemiestinis traukinys į Elką.



    Ties Klepacka g. (Lawendowos g. tęsinys) pervaža. Vaizdas viaduko per geležinkelį į Varšuvą pusėn (kairysis kelias; dešinysis į pramoninę teritoriją). Abu keliai nenaudojami.



    Ten pat, vaizdas į priešingą pusę, Elko link. Tolumoje yra Bialystoko Starosielcų stotis. Realiai čia tikriausiai dar stoties kelynas.



    Nuo Bialystoko Starosielcų stoties perono galo Bialystoko link. Ten tolumoje kairėn suka dabar naudojama linijos dalis, o tiesiai eina linijos dalis per viaduką.



    Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.10, 20:59.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir pabaigai - kelios siaurojo geležinkelio motorvežio nuotraukos bei Olecko siaurojo geležinkelio bėgių nuotrauka.

    Olecke priešais geležinkelio stotį esančiame parkelyje, kuris yra buvusios siaurojo geležinkelio stoties kelyno vietoje, stovi motorvežis WLs40, numeris neužrašytas. Vėžės plotis - 600 mm. Jis nieko bendro su buvusiu Olecko siauruoju geležinkeliu neturi.



    Gamyklinė lentelė.





    Olecko siaurojo geležinkelio bėgiai grindinyje (įvažiavimas į autobusų stotį ir kartu privažiavimas prie geležinkelio stoties pastato). Geležinkelio vėžė buvo 1000 mm.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Elkas - Oleckas tai buvo, 2012 ruduo:


    Paskutinis taisė vytautas8; 2017.01.09, 16:01.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Nors neminėjau, bet keleivinio susisiekimo linijose Suvalkai - Oleckas ir Oleckas - Elkas nėra

    O prieš porą metų nebuvo kartais rytinio reiso tokio Suwalki - Elk, išvykdavo berods 6 su kapeikom, ar 7 su kapeikom kartą per dieną ?

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Labai graži linija vingiuota, išlikę seni pastatai,semaforai, viadukai. Papildysiu keliomis nuotraukomis:
    ST44-313/949


    ST44-313/SM42-1322






    ST44-1053/313




    ST44-089


    Olecko stotis:


















    Paskutinis taisė vytautas8; 2017.01.08, 17:32.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paėjus dešinėn už vagonų. Suvalkų, Elko link.



    Vaizdas šiaurinio stoties kelyno galo link. Jis naudojamas žvyro, skaldos krovai.





    Vandens bokštas. Iš stoties pusės prieiti neįmanoma, nes teka upelis, per kurį tiltelio nėra ir yra tvora. Šiaip tai tipinis lenkų pokarinis vandens bokštas.



    Šiaurinis kelyno galas. Vaizdas Goldapo link.



    Šalia stovintis geležinkeliečių gyvenamasis namas.



    Vaizdas iš šiaurinio kelyno galo stoties link.



    Kiek paėjus arčiau stoties.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 09:53.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Olecko stoties pastatas, peronai.



    Ten pat, vaizdas Suvalkų/Elko link.



    Stoties pastatas. Vokiečių, tarpukario statybos.
    Nors neminėjau, bet keleivinio susisiekimo linijose Suvalkai - Oleckas ir Oleckas - Elkas nėra.



    Šiaurinio kelyno galo link.



    Sandėlis ir ūkiniai pastatai. Artimiasniame gale veikia tualetas (autobusų stoties, kuri yra šalia geležinkelio stoties, keleiviams).



    Suvalkų, Elko link. Šis stoties pastato galas buvo naudojamas autobusų stoties poreikiams. Dabar jau nebenaudojamas, salė uždaryta. Likusioje geležinkelio stoties pastato dalyje veikia parduotuvė, dalis nenaudojama, antrame aukšte gyvena žmonės.



    Vaizdas pro tarpą tarp stoties pastato ir sandėlio (kuriame yra tualetai). Tolumoje matosi kioskas-paviljonas, kuriame anksčiau kurį laiką veikė autobusų stoties kasos (dabar nebeveikiančios).



    Vaizdas nuo perono šiaurinio kelyno galo pusėn.



    Kiek paėjus šiaurinio kelyno galo link. Stoties kelių ir pastatų vaizdas.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 09:47.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tie turėklai virš buvusio siaurojo geležinkelio pravažiavimo po plačiuoju. Dabar tai pėsčiųjų praėjimas po geležinkeliu.



    Visai netoli siaurojo geležinkelio pravažiavimo yra ir šis automobilių pravažiavimas po geležinkeliu.



    Olecko stoties eismo valdymo pastatas. Vaizdas Suvalkų/Elko link.



    Ten pat, pasisukus Olecko stoties pusėn. Gyvenamasis geležinkeliečių namas.



    Vaizdas Olecko stoties (pastatų, t.y. į šiaurę) link.



    Kiek paėjus arčiau to namo, vaizdas Suvalkų/Elko link.



    ST48-015 laukia leidimo išvažiuoti su žvyro sąstatu. ST48 tai giliai modernizuotas TEM2. Priklauso PKP Cargo.



    Vaizdas stoties (pastatų, t.y. į šiaurę) link. Olecke vyksta nemažos apimties krova: mediena (matosi didelės krūvos rąstų kairėje), žvyras iš vietinio karjero, akmens anglis vietiniams poreikiams ir kt.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 09:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Einu nuo viaduko Olecko link.



    Prieinu tiltą per Legą. Vaizdas Olecko link.



    Neaišku, ar buvo planuotas divkelis, ar čia seno tilto atramų liekanos, šalia kurių išlietos naujos.



    Pats tiltas metalinis.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Kairėje - linija Elkas - Oleckas.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Dar paėjus pirmyn.



    Ir dar paėjus pirmyn.



    Vaizdas pirmyn. Dešinėje linija į Elką.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas atgal.



    Vaizdas Olecko link. Tolumoje jau matosi stoties kelynas. O priekyje - tilto turėklai.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 09:28.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vaizdas Olecko link nuo kito tipinio gelžbetoninio viaduko už Olecko Veličkų.



    Vaizdas į priešingą pusę, Olecko Veličkų link.



    Imionkai (Prostkergut), buvusi stotis. Vaizdas Suvalkų link, tolumoje matosi viadukas virš geležinkelio.



    Ten pat, buvusios stoties zaizdas, Olecko link. Kaip stotis ji veikė labai trumpai. Net vokiškuose tarpukario topografiniuose žemėlapiuose ji pažymėta kaip neveikianti.



    Buvusi rampa.



    Stoties pastatas ir gyvenamasis namas už jo. Peronas yra, būta stotelės.



    Kiek paėjus pirmyn, sandėlis.



    Vaizdas Suvalkų link.



    Ten pat, vaizdas Olecko link. Tolumoje matosi viadukas per geležinkelį.



    Vaizdas nuo viaduko Olecko link.



    Imionkų stotelės link.



    Oleckas, pravažiavimas po geležinkeliu kelyje Oleckas - Suvalkai.



    Už kelių šimtų metrų yra kitas viadukas virš geležinkelio. Bet jau socialistinių laikų.
    Vaizdas nuo jo Olecko stoties link. Kairėje apačioje matosi aklikelis. Kiek toliau kairėn suka žolėje esantys bėgiai. Tai Olecko apylanka (į Elką), dabar nebenaudojama.



    Vaizdas su priartinimu. Geriau matosi kairėn sukantys apylankos bėgiai.



    Nuo to paties viaduko, vaizdas Suvalkų link.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 09:15.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tipinis viadukas virš geležinkelio prieš Olecko Veličkas.



    Olecko Veličkos (Wieliczki Oleckie, vok. Wallenrode).
    Vaizdas nuo Suvalkų pusės.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Tipinis stoties kompleksas, toks pats kaip ir Vilkasuose.



    Pabėgiai mediniais. Dauguma linijoje esančių pabėgių gelžbetoniniai, bet kartais pasitaiko neilgų ruožų su mediniais pabėgiais.





    Vaizdas Olecko link.



    Stoties pastatas. Pristatytas priestatėlis nuo bėgių pusės, skirtingai nei Vilkasuose.



    Nuo automobilių kelio pusės. Pakhauzas prie stoties pastato. Vilkasuose jo nėra (gal buvo, bet nugriautas, o gal ir niekada nebuvo).

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 09:04.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar vienas tipinis pravažiavimas po geležinkeliu už Cimochų.



    Vilkasai, vaizdas nuo pervažos.



    Tipinis stoties kompleksas.



    Stoties pastatas.



    Vaizdas Olecko link.



    Tipinis pravažiavimas po geležinkeliu tarp Vilkasų ir Olecko Veličkų stočių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoties pastatas yra kartu su pakhauzu. Vaizdas nuo bėgių pusės. Deja, kitu rakursu nufotografuoti neišeina, nes tvora ir tankūs medžiai su krūmais.



    Kiek arčiau stoties pastato.



    Stoties pastatas ir pakhauzas iš kitos pusės.



    Buvusios stoties vaizdas iš vakarinės pusės.



    Vandens bokštas. Jis stovi šiauriau bėgių, o stoties kompleksas yra piečiau.



    Ties vandens bokštu Olecko link.



    Pravažiavimas po geležinkeliu Cimochų stoties kelyno gale.
    Nors geležinkelį tiesė vokiečiai, tačiau karo metais jis buvo nutiestas ne visai kapitališkai, po karo tiek Vokietija, tiek Lenkija geležinkelį modernizavo. Vokietija jį sutvarkė kapitališkai ir kompleksiškai. Tipiniai projektai, kapitaliniai stočių kompleksai, daug viadukų virš geležinkelio ar pravažiavimų po geležinkeliu vietoj pervažų. Lenkijos pusėje, aišku, tokių investicijų nebuvo. Viskas kur kas kukliau.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.07, 12:47.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pervaža miške už Račkų.



    Buvusi Vasiluvkos stotelė.



    Ten pat, į priešingą pusę.



    Kita stotis - Cimochai, buvusi Vokietijos pasienio stotis tarpukaryje (Reuss, Reuß).



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Buviosos rampos (o gal kokio sandėlio) liekanos.



    Lenkų po Antrojo pasaulinio karo pastatytas pastatas. Nes stotis čia tapo nereikalinga.



    Iš kitos pusės, žiūrint Suvalkų link.



    Kiek toliau nuo dabartinio vienintelio kelio stovi visas vokiečių statytos stoties gyvenamųjų ir administracinių pastatų kompleksas. Seniau priešais pastatus buvo kelynas.



    Ten pat, vaizdas Olecko link.



    Buvęs stoties pastatas. Prieš jį yra lenkų pastatytas stotelės pastatas (fotografuota stovint šalia jo).

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 08:50.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Račkose stotis yra šiaurės vakariniame miestelio pakraštyje. Ties pervaža, stoties link, nuo Suvalkų pusės.



    Ten pat, į priešingą pusę.



    Einu pirmyn.



    Dar kiek paėjus.



    Vaizdas dešiniau - apleistas sandėlis.



    Račkų stotis neveikianti ir iš tiesų stotimi jau nesiskaito. Tiesiog yra atšaka tarpstotyje Papiernia - Oleckas. Atšaką naudoja metalo laužo supirkimo firma.



    Nuo stoties perono galo, Suvalkų link.



    Į priešingą pusę.



    Pirmasis kelias irgi naudojamas. Privažiavimui į metalo laužo supirkimo aikštelę.



    Račkų stoties pastatas. Tarpukaryje čia būta Lenkijos pasienio su Vokietija stoties. Todėl ir toks didelis pastatas.



    Vaizdas Olecko link.



    Suvalkų link.



    Stoties pastatas iš miestelio pusės.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 08:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties viena iš pervažų už Suvalkų.
    Olecko link.



    Ten pat, Suvalkų link. Tolumoje matosi kažkokia gamykla miesto pakraštyje.



    Ties pervaža netoli Poddubuveko stotelės. Tolumoje matosi namas ties stotele.



    Ten pat, vaizdas Suvalkų link. Tolumoje matosi nedidelis tiltas per Ščeberką.



    Poddubuvekas. Pagal stilių tai gali būti ir stoties pastatas. Tačiau visai neaišku, kam jis reikalingas tokiame užkampyje (stotelė yra ne pačiame Poddubuveke, o miške už 1-2 km) reikalinga stotis.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Kiek paėjus pirmyn, šalia perono yra šis ūkinis pastatėlis, kuris tikrai yra geležinkelio. Dabar tikriausiai priklauso ūkininkui, gyvenančiame galimai buvusiame stoties pastate. Vaizdas Olecko link.



    Tiltas per Rospudą Račkose.





    Vaizdas Suvalkų link.



    Ten pat, į priešingą pusę.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.07, 10:02.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas Suvalkai - Oleckas. Linija nutiesė vokiečiai Pirmojo pasaulinio karo metais.
    Neva tai būsimos RailBalticos trasa. Pradedu Suvalkuose. Pora kadrų. Vaizdas aklikelio link.



    Į priešingą pusę, kiek toliau kairėn - Trakiškės, dešinėn - Kuznica ir Oleckas. Beje, į Olecką atskira linija eina jau iš pačios Suvalkų stoties, lygiagrečiai linijai į Kuznicą ir pietinėje miesto dalyje jos išsiskiria.



    Kadangi Suvalkų stotis ir atkarpa iki ten, kur pietinėje miesto dalyje atsišakoja linija į Olecką, jau buvo, tai toliau tęsiu nuo Papiernios, stoties Suvalkų pietiniame pakraštyje. Ties kelio Suvalkai - Augustavas pervaža. Papiernios link. Bėgiai kairėje - jungtis su linija Suvalkai - Kuznica, pastarosios link.



    Ties pervaža, į priešingą pusę, vaizdas Suvalkų link.



    Jungtis su linija į Kuznicą nuo pervažos linijoje Papiernia - Suvalkai.



    Papiernios stotis kiek paėjus nuo pervažos stoties link.



    Vaizdas atgal.



    Semaforai.



    Vėl atgal. Kaip matyti tolumoje, stotyje yra ir šviesoforai.



    Stoties pastatas. Stotis yra veikianti. Realiai atlieka tik traukinių priėmimą ir išleidimą link Suvalkų ar Kuznicos.



    Ties stoties pastatu Olecko link. Teritorija tolumoje - buvusio kelyno aikštelė. Dabar nieko nebelikę. Viskas išardyta. Eina tik vieni ar dveji gerai žole apaugę ir žemėmis užnešti keliai. Nors šalia pat yra statybinių medžiagų gamyba užsiimančios firmos, kurios veikia ir anksčiau naudojosi geležinkeliu. Taip pat iš Papierios ėjo ilga geležinkelio atšaka vakariniu Suvalkų pakraščiu į šiaurės vakaruose miesto pakraštyje esantį karjerą. Ji išardyta.



    Paėjus kelis šimtus metrų nuo stoties Olecko link.



    Ten pat, vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.08, 08:43.

    Komentuoti:

Working...
X