Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tarpukaryje dar 1919 m. buvo nutarta tiesti centrinę liniją, kuri sujungtų Terespolio (dabar Vschodnia) ir Vienos (Zachodnia) stotis. Būtent tada ir atsirado Vschodnia ir Zachodnia pavadinimai, nes senieji stočių pavadinimai nelabai atitiko tikrovę. Nors Terespolio (Bresto) stoties pavadinimas ir atitiko tikrovę, reikėjo unifikacijos. Peterburska stotis tapo Vilenska.
    Centrinės linijos statybos idėjų būta ir XIX a. pabaigoje, bet iki Pirmojo Pasaulinio karo idėjos nebuvo įgyvendintos. Tiesa, buvo ketinimai sujungti kairiojo ir dešiniojo Vyslos kranto geležinkelius, netgi buvo pastatytas geležinkelio Aleksandro tiltas (pagal S. Kerbedžio projektą) Peterburgo - Varšuvos linijos būsimoje tąsoje iki Vienos stoties, bet geležinkelio tiltu jis netapo - liniją tiesti atsisakyta. Tiltas paverstas plento tiltu, vėliau juo pravestas tramvajus. XIX a. aštuntajame dešimtmetyje buvo nutiesta sudvejinta (1435 mm ir 1524 mm) apvadinė linija. Nors ja vyko retas susisiekimas priemiestiniais traukiniais, tolimojo susisiekimo traukiniai nevažiavo. Dėl paprastos priežasties reikėjo persėsti - bėgiai į Vakarus, pietvakarius nuo Varšuvos buvo 1435 mm, o į Rytus, pietryčius ir šiaurę - 1524 mm. Žinoma, persėsti vienoje stotyje kur kas geriau nei pervažiuoti iš vieno miesto galo esančios stoties į kitą. Bet iki Pirmojo pasaulinio karo stočių konsolidacija Rusijoje, kuri jau buvo prasidėjusi Vakarų Europoje ir JAV (iš čia ir Union stotys), dar nevyko, nors pats konsolidacijos procesas jungiantis geležinkelių kompanijoms ar jas perimant valstybei jau seniai vyko.
    Susisiekimas tarp stočių vyko tramvajumi, iš pradžių arkliniu, vėliau elektriniu. O kurį laiką, pačioje geležinkelių tiesimo pradžioje jokio viešojo transporto nebuvo, tarp stočių keliaujant buvo galima važiuoti tik individualiai - naudojantis vežikų paslaugomis.
    Taigi, po Pirmojo pasaulinio buvo pradėta tiesti centrinė linija. Varšuva yra lygumoje, tačiau Vysla teka plačiame neaukštais krantais slėnyje (ledynmečio upės palikimas). Visgi vakarinis krantas šiek tiek aukštesnis. Todėl, kad nebūtų ribojama laivyba Vysla, reikėjo geležinkelį iškelti aukščiau, tas ypač aktualu buvo rytiniame krante esančiai jo daliai. Kaip jau minėjau, Vschodnios stotie kelynas buvo pakeltas ant pylimo ir toliau iki pat tilto per Vyslą geležinkelis ėjo aukštu pylimu ir arkinėmis betoninėmis estakadomis bei viadukais. Dėl estakadų ne viskas aišku, gal jų buvo tik kai kuriose vietose. Dabar man pavyko aptikti tik vienos likučius, kurie yra naudojami. Centrinė linija buvo suplanuota 4 kelių, nors nutiesti tik du. Todėl neaišku, ar pylimas su estakadomis ir viadukais buvo 4 kelių. Tiltas per Vyslą buvo dviejų kelių, nors atramos išmūrytos 4 kelių tiltui. Tarpukaryje centrinė linija atstatyta per 5 metus iš karto keturių kelių. Du buvo skirtis priemiestiniam eismui, kiti du - tolimojo susisiekimo eismui. Jokio krovininio eismo dar tarpukaryje nebuvo numatyta.

    Taigi, Vakariniame Vschodnios stoties kelyno gale yra Targowa gatvė ir viadukas virš šios gatvės. Viadukas 3 arkų, tačiau išlikę ir daugiau arkų, bet jos patenka į užtvertą ir užstatytą teritoriją. Be to išlikusios tik dviejų kelių arkos, kitų dviejų kelių arkos neišlikusios. Vadinasi, būta estakados, o ne viaduko.



    Vaizdas iš toliau iš pietų pusės. Vidurinė arka skirta tramvajų eismui.



    Už 70 metrų arba vieno kvartalo yra kitas viadukas per J. Zamoyskiego g.



    Kiek kairiau.



    Kairėje viaduko pusėje yra turgelis ir toliau - stotelė Varšuva Stadionas. Tarp Vschodnios stoties peronų centrinės ašies ir Stadiono stotelės perono centrinės ašies yra apie 1 km.



    Stotelės paviljonas ir pesčiųjų tunelis į kitą geležinkelio pusę. Iš po patenkama ir į peronus. Stotelė statyta socialistiniais laikais, atnaujinta prieš 2012 m. futbolo čempionatą. Tada pastatytas ir perono stogas.



    Nuo perono galo Varšuvos Vschodnios link.



    Į Otvocką važiuojantis SKM traukinys Newag Impuls 35WE-004.



    Tolimesni du keliai (dešinieji, judant Varšuvos Centrinės link) yra skirti tolimojo susisiekimo traukiniams.



    Stadiono stotelėje, aišku, stoja tik priemiestiniai traukiniai. Peronai Varšuvos Centrinės link.



    Nuo peronų galo Varšuvos Centrinės link. Kairėje matosi Nacionalinio stadiono fragmentas.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.16, 19:24.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau pasivaikščiosiu peronu iš šiaurinės pusės. Jame stoja tik priemiestiniai traukiniai, įskaitant ir SKM. Vaizdas į rytus, Rembertuvo link.



    Su priartinimu. Ufonautai desantavosi Varšuvoje - originalus eismo valdymo pastatas. Tolumoje matysi kažkoks senas raudonų plytų pastatas. Gal tarpukario laikų, o gal ir geležinkelio pastatymo laikų.



    Tikriausiai buvo norima kažkada tai nutiesti automobilių pravažiavimą po stotimi, todėl visi keliai eina tiltais.



    Ten pat, kiek kairiau.



    Pasirodė Pendolino.



    Dar vienas vaizdas į rytus. Tolumoje matosi geležinkelio viadukas, skirtas skirtinguose lygmenyse pravesti stoties kelius ir išvengti jų susikryžiavimo ar susiskirtimo ant žemės. Tokiu būdu Vschodnios stoties pietiniai keliai, kuriais vyksta priemiestinis eismas nesikerta su šiauriniais, kuriais vyksta tolimojo susisiekimo traukinių eismas. Dalis priemiestinių važiuoja į šiaurė, Varšuvos Pragos link.



    Stovintis PKP IC elektrovežis.



    Peronų vaizdas Varšuvos Centrinės link.





    Vaizdas pagrindinio stoties pastato link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.16, 18:19.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo pirmojo perono vaizdas Varšuvos Centrinės link.





    Toliau pora vaizdų skersai ir stačiai peronus nuo pirmojo perono.





    Ir statmenai.



    Pereinu į šiaurinę kelyno pusę.



    Iš šiaurinės pusės taip pat yra nedidelis stoties pastatas. Toliau už jo "Koleje Mazowieckie" administracinis pastatas.



    Vaizdas kairėn. Priešais geležinkelio stotį yra priemiestinių autobusų stotis.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.16, 18:08.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Daug ko įdomaus yra tarp Rembertuvo ir Varšuvos Vsachodnios, bet visur patekti reikia laiko ir ne visur ten galima tikriausiai laisvai praeiti, nors Lenkijoje nesukama galvos dėl tvorų ir tai, kas Lietuvoje aptverta bei saugoma videokameromis, pas lenkus niekaip nesaugoma. Aišku, gali išbėgti koks nors apsauginis, daugiausiai ko galima tikėtis su didesne tikimybe. Taigi, sekanti stotis - Varšuva Vschodnia.
    Tarp Rembertuvo ir Vschodnios dar yra nedidelė stotelė Varšuva Olšynka Grochovska (Warszawa Olszynka Grochowska), bet joje stoja priemiestiniai, dauguma, bet ne visi. Nuotrauka iš Vikipedijos.

    https://upload.wikimedia.org/wikiped...tation_001.JPG

    Rytinė stotis atsirado nutiesus centrinę liniją tarpukaryje. Iki tol tai buvo Varšuvos - Terespolio linijos galinė stotis su aklikeliais. Tai antra pagal traukinių kiekį stotis Varšuvoje (Centrinėje stoja tik tolimojo susisiekimo traukiniai, todėl priemiestiniai neįsiskaito, kai Vschodnioje ir Zachodnioje stoja visi).
    Pirmojo Pasaulinio karo metais stotis nukentėjo palyginti nedaug. Stoties pastatas išliko ir tarnavo pagal paskirtį, nors tiesiant centrinę liniją kelynas buvo suformuotas iš naujo iškeliant jį ant aukšto pylimo. Taigi, stoties pastatas liko pylimo papėdėje. Antrojo pasaulinio karo metais jis buvo sunaikintas. Tačiau išliko nedidelė pastato dalis. Nauja stotis (pastatas) buvo pastatyta septintajame dešimtmetyje šiek tiek toliau (~200 m) į rytus nuo senosios.
    Taigi senasis stoties pastatas. Einu tašytais akmeninis grįstu privažiavimu nuo dabartinės Vschodnios stoties pastato. Už medžių matosi seno pastato fragmentai.



    Vaizdas per tvorą pastato link.



    Vaizdas atgal, dabartinės stoties link.



    Senosios stoties pastato likučiuose veikia metalo laužą superkanti firma.



    Stoties pastato vieta prie pylimo. Vaizdas dabartinės stoties pastato link.



    Varšuvos Zachodnios vaizdas iš miesto pusės. Prieš kelis metus pabaigta pastato rekonstrukcija. Pagrindinis stoties pastatas yra iš šiaurinės kelių pusės.



    Stoties pastatas nuo pirmojo perono. Vaizdas rytų link.



    Iš arčiau.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.16, 18:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rembertuvo stotis didelė. Nuo to galo, kuriame prisišlieja jungiamoji linija, iki keleivinės platformos miesto autobusu kelios stotelės.

    Varšuva Rembertuvas stotis, keleivinė platforma. Nuo jos galo Terespolio, Zielionkos link.



    Į priešingą pusę, Varšuvos link.



    Einu į perono galą Varšuvos kryptimi.



    Nuo perono galo Varšuvos link. Stoties keliai tęsiasi ir į Varšuvos pusę. Dešinėje kažkokia statybinė įmonė, daug skaldos ir smėlio (ne tik jungiamosios linijos remontui naudojamo).



    Nuo perono galo, Terespolio, Zielienkos link.



    Nuo perono galo, Terespolio, Zielienkos link. Keliai Varšuvos kryptimi. Rembertuve tolimojo susisiekimo traukiniai nestoja.



    Stotelės vaizdas nuo pervažos. Stoties pastato kaip tokio nėra. Senasis neišliko. Buvo nedidelis mūrinis namelis. Tarpukaryje elektrifikuojant liniją buvo pastatytas salinis peronas ir tipinis paviljonas.



    Ties pervaža. Stovėjo 66180 šilumvežis.



    Iš Varšuvos atvažiuojantis Koleje Mazowieckie priemiestinis traukinys į Minską Mazoviecką.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.16, 08:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Fotoreportažas iš buv. Peterburgo - Varšuvos linijos baigtas. Tačiau šiai laikais keliaujant traukiniu į Varšuvą iš Lietuvos (ir ne tik), kelionė baigiasi dažniausiai vienoje iš trijų pagrindinių stočių - Centrinėje, Vakarinėje (Zachodnia) arba gal kiek rečiau Rytinėje (Wschodnia). Kaip jau buvo minėta, važiuojant Peterburgo - Varšuvos linija nuo Bialystoko, Zielionkoje traukinai nestodami suka kairėn į jungiamąją liniją. Ši linija sujungia Peterburgo - Varšuvos ir Varšuvos - Terespolio linijas. Paskutinioji linija nutiesus taip pat baigėsi aklikeliais Bresto arba Terespolio, arba Kijevo (vadinama buvo skirtingai įvairiais laikotarpiais; iš jos vyko traukiniai į Kijevą, Minską, Maskvą, Liubliną, Odesą ir t.t.) stotyje. Taigi, tarpukaryje buvo nutiesta jungiamoji linija tarp Zielionkos ir Rembertuvo (Terespolio linijoje) stočių.
    Šiuo metu jungiamojo linija jau antrus treti metai kaip rekonstruojama ir eismas ja nevyksta.
    Taigi, pradedu nuo Zielionkos. Pakartosiu nuotraukas, kur prasideda jungiamoji linija Zielionkoje. Vaizdas Zielionkos link. Dešinėn suka bėgiai - tai jungiamoji linija.





    Pietvakarinėje Zielionkos dalyje šioje linijoje yra stotelė Zielionka Bankova (Zielonka Bankowa) pagal gatvės pavadinimą. Šioje stotelėj stodavo (ir po rekonstrukcijos stos) priemiestiniai traukiniai, važiavę į Tluščą, Volominą ir Malkinią. Dabar visi jie nukreipti į Vilenską. Po jungiamosios linijos rekonstrukcijos eismo intensyvumas Vilenskoje sumažės.

    Vaizdas Rembertuvo link. Geležinkelio rekonstrukcija. Zielionka Bankova stotelė už kelių šimtų metrų tolumoje.



    Zielionka Bankova stotelė. Darbai vyksta, bet labai jau lėtai.



    Vykdant linijos rekonstrukciją bus pastatyta nauja stotelė Varšuva Mokry Lugas (Warszawa Mokry Ług) ties pervaža Mokry Lugo gatvėje. Tai šiaurinė Rembertuvo dalis, iki jos važinėja Varšuvos miesto autobusai, o taip pat Zielionkos miesto maršrutinis mikroautobusas.

    Statoma Varšuva Mokry Lugas stotelė Rembertuvo link.



    Zielionkos link.



    Rembertuvas, jungiamoji linija prisišlieja prie Rembertuvo stoties kelių. Jungiamoji linija yra dvikelė, šioje vietoje prisišlieja tik Varšuvos krypties kelias. Jis fotografavimo metu buvo išardytas.



    Ten pat, vaizdas Zielionkos link.



    Priėjus arčiau linijos į Terespolį. Nuo privažiuojamojo kelio Terespolio link. Jungiamosios linijos kelias iš Rembertuvo į Zielionką (juo važiuoja traukiniai iš Varšuvos) matosi dešinėje - jis ant kylančio pylimo.



    Ten pat, į priešingą pusę.



    Kiek paėjus Terespolio link. Tolumoje matosi rekonstrukcijos metu išardyto metalinio viaduko atrama. Tai jungiamosios linijos viadukas per liniją į Terespolį.



    Ten pat, vaizdas Rembertuvo link.



    Pravažiavo SKM S2 linijos traukinys į Varšuvą. SKM - Szybka Kolej Miejska - greitasis miesto geležinkelis. S-Bahn'o lenkiškas analogas. Visai neseniai senieji EN57 traukiniai, tarnavę SKM, buvo pakeisti naujais.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.16, 17:44.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    /\

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Mašinistas liks kaltu?

    http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=71274330

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar paėjus Solidarumo alėja toliau nuo stoties. Jei einame nuo stoties, tai kairėje alėjos pusėje būta Peterburgo - Varšuvos linijos depo. Depo pastatas dar vis stovėjo ir tik prieš kelis metus buvo nugriautas. Jo vietoje pastatytas Lidl'as. Ir, kas keista, ne tipinis barakas, o à la depot...

    Nuotrauka iš Google Street view. Vaizdas Varšuvos Vilenskos link (pati stotis kairėje, matosi pastato kampukas).



    Depo pastatas (nuo stoties pusės). Iš http://dekanda.miastojestnasze.org/i...nia-before.jpg



    Už depo (Lidlo) yra "Przewozy Regionalne" centrinis administracinis pastatas. Pats pastatas niekuo neįpatingas socialistinių laikų. Įdomi tik priešais jį stovinti automotrisė SN81-001.









    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.14, 08:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prekybos centras, kuriame yra integruota Varšuva Vilenska stotis. Solidarumo alėjos (tiesiai pirmyn ir už manęs) ir Targovos g. (statmenai) sankryža. Pastatas stovi buvusios Peterburgo - Varšuvos linijos stoties krovininio kelyno vietoje. Keleivinis kelynas su peronais buvo Solidarumo alėjos vietoje. Stoties pastatas - kairėje Solidarumo al. pusėje.
    Šis PC pastatytas visai neseniai, iki tol stoties keliai priėjo kiek arčiau sankryžos, o stoties pastatu tarnavo kažkokie sandėlio tipo laikini pastatai. Normalaus Varšuvos Vilenskos pastato nebuvo pastatyta nei tarpukaryje, nei po karo. Tarpukaryje stotis dar vaidino svarbų vaidmenį iki tol, kol nebuvo nutiesta centrinė linija sujungusi kairiąją ir dešiniąją (Vyslos atžvilgiu) miesto puses ir pastatyta Pagrindinė (Warszawa Glówna) stotis. Po to Vilenskos stoties reikšmė sumenko, bet galiausiai jau pokaryje ji virto tik priemiestine stotimi Bialystoko kryptimi.



    Įėjimas tiesiai iš gatvės į stotį kiek toliau nuo sankryžos. Melsvas stiklinis pastatėlis - įėjimas į metro. Šalia stoties yra priemiestinių autobusų stotelės (miesto irgi, tik arčiau sankryžos).



    Vaizdas peronų link iš Solidarumo al.



    Vėl Solidarymo al. ir Targovos g. sankryža. Priekyje tarpukaryje pastatytas centrinis PKP administracinis pastatas. Jis stovi skvero, kuris buvo iš šono Pirmojo pasaulinio karo pradžioje susprogdintos ir vėliau nugriautos Varšuvos Petersburskos stoties. Dešinėj - Solidarumo alėja ir PC su dabartine stotimi.
    Įėjimas į stotį buvo ne iš Targovos g., į kurią išeina PKP paradinis pastato galas, bet iš kairės pusės buvusio skvero.
    Pats Varšuvos - Peterburgo linijos stoties pastatas buvo kiek toliau, jo vietoje dabar daugiabučiai.



    Šv. Marijos Magdalietės cerkvė priešais PKP pastatą. Statyta, aišku, cariniais laikais.



    Kiek paėjus Solidarumo alėja, Varšuvos Vilenskos galas iš kelyno pusės nuo Solidarumo alėjos šaligatvio. Dešinėje Solidarumo alėjos pusėje dabar stovi daugiabučiai, statyti po Antrojo pasaulinio karo. Jų vietoje seniau stovėjo Peterburgo - Varšuvos linijos geležinkelio stotis.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.16, 07:50.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoties kelių vaizdas nuo perono galo.



    Vaizdas nuo perono galo dengtos stoties vidun. Dešiinėje - išėjimas į Solidarumo alėja.



    Kiek kairiau. Kaip matyti, yra trys keliai ir du peronai.



    Traukinys į Tluščą išvažiavo.



    Netrukus į stotį atvažiavo kitas traukinys.



    Kelių pabaiga, aklikeliai, kasos.



    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.14, 07:55.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau einu stoties link. Jau tolumoje matosi stotis pastatas.



    Pravažiavo traukinys.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas atgal.



    Dar paėjus pirmyn. Stoties pastato galas pilnai matomas.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Priėjus kiek arčiau prie stovinčių traukinių nuo stoties pusės. Kairiau (į kadrą nepapuolė) yra kažkokie ūkiniai pastatai (apleisti), kurie anksčiau tikriausiai buvo skirti traukinių atstovos organizavimo reikmėms.



    Pravažiavo dar vienas traukinys.



    Dar kiek paėjus pirmyn, vaizdas atgal.



    Vėl stoties link. Ten, kiek toliau dvikelė linija išsišakoja į tris kelius, kurie preina prie peronų stoties pastate.
    Stoties teritorija gan apleista, daug neišnaudoto ploto tankiai urbanizuotoje miesto dalyje. Dešinėje pusėje lygiagrečiai geležinkeliui eina Solidarumo alėja (buvusios Varšuvos Petersburskos kelyno vietoje). Kairėje pusėje garažai, už jų gyvenamieji daugiabučiai. Šalia garažų slankioja ir šika stati bomžai.



    Naujasis Varšuvos Vilenskos stoties pastatas, integruotas į prekybos centrą.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.14, 07:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.
    Iki Varšuvos Vilenskos pasivaikščiojimą pratęsiau kitos dienos ryte.

    Vaizdas Bialsytoko link, tolumoje matosi Kovelio - Mlavos linijos viadukas.



    Perėjus dešiniau. Dešinėje nenaudojamas privažiuojamasis kelias.



    Šiek tiek paėjus Varšuvos Vilenskos stoties link. Vaizdas atgal.



    Vaizdas stoties link. Dešinėje - priemiestinių traukinių atstovos vieta. Seniau geležinkelio linija ėjo tiesiai. Tikriausiai pokaryje pertvarkant geležinkelį ir aplinkinį rajoną (gatves), geležinkelio magistraliniai keliai šiek tiek išlenkti kairėn (buvusių krovininių stoties kelių vietoje), o anksčiau buvusių pagrindinių kelių vietoje įrengti atstovos keliai.



    Traukiniai čia stovi ne pastoviai, tik ilgesnių pertraukų metu ir gal kaip rezervas gedimo atveju pakeisti sugedusį traukinį.



    Bemotoris vežimėlis.



    Durys ir laipteliai. Laipteliai naudojami įlipant nuo žemų peronų. Aukštiems peronams traukinio grindų lygis yra maždaug perono aukštyje, nors kai kur šiek tiek žemiau. Tarp perono krašto ir grindų yra didelis tarpas (laiptelių gylio + tarpas tarp perono ir traukinio). Durų apačioje yra uždanga, skirta pridengti tarpą tarp durų ir grindų, esant uždarytoms durims.



    Vagonų sujungimas. Iš salono į praėjimą tarp vagonų yra slankiojančios durys, kurios senuose traukiniuose atidaromos rankena, bet toliau veikia pneumatinis atidarymo mechanizmas, jas atstumiantis ir po keliolikos sekundžių automatiškai uždarantis. Modernizuotuose atidarymas mygtuko paspaudimu ir automatinis uždarymas. Bet kokiu atveju, tamburo nebuvimas komfortui traukinyje pliusų neprideda - žiemą tiesiai į saloną eina šaltis, o visai šalia yra sėdimos vietos.





    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.14, 07:28.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šioje stotyje veikia senas gražus eismo valdymo pastatas, kuris yra atnaujintas.





    Varšuvos Vilenskos link. Keleiviniai traukiniai Markų stotyje niekada nestodavo.



    Einu pirmyn. Priekyje pėsčiųjų tiltas per geležinkelį, šlagbaumais uždaroma pervaža, jos reguliuotojo namelis ir Kovelio - Mlavos linijos tiltas.



    Ties pervaža, Varšuvos Vilenskos link. Tiltas, aišku, statytas po Antrojo pasaulinio karo, nes antrasis neišliko, o pirmasis buvo sugriautas Pirmojo pasaulinio metais. Maža tikimybė, kad nebuvo sugriautas Pirmojo pasaulinio metais.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.12, 19:48.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau einu pirmyn.



    Vaizdas dešinėn, gan toli nuo bėgių stovi, 100 proc. garantijos nėra, tačiau galimai tai buvęs stoties pastatas.



    Iš arčiau. Deja, nenaudojamas.



    Vaizdas Varšuvos Vilenskos link.



    Perėjus į kitą kelyno pusę.



    Vaizdas atgal. Nenaudojami privažiuojamieji keliai. Dabar buv. Peterburgo - Varšuvos linija šioje stotyje nebesijungia su Kovelio - Mlavos linija.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.12, 19:42.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prieinu prie mažai naudojamų stoties kelių dešinėje.



    Grįžtu atgal prie magistralinių kelių. Pravažiavo traukinys.



    Einu pirmyn.



    Pamesta stabdžių kaladėlė.



    Dar kiek paėjus - tolumoje jau matosi Kovelio - Mlavos linijos viadukas per liniją į Varšuvą Vilenską.



    Vaizdas atgal.



    Infrastruktūrininkų ūkis.



    Vėl pravažiavo traukinys.



    Vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.12, 19:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paskutinis geležinkelio tiltas linijoje prieš Varšuvą per kanalą. Varšuvos link.



    Iš šono.



    Ties tiltu, vaizdas atgal.



    Kiek paėjus nuo tilto Varšuvos link. Pravažiavo traukinys.



    Už automobilių viaduko, kuris matosi aukščiau esančioje nuotraukoje.



    Dar kiek paėjus. Tai Varšuva Vilenska Markai (Warszawa Wileńska Marki) stotis. Ji atsirado nutiesus (baigta 1877 m.) liniją Kovelis - Liublinas - Varšuva Praga (+kairįjį ir dešinįjį miesto krantus sujungianti jungiamoji linija) - Mlava ir toliau jungtis su Prūsijos geležinkeliu į Gdanską. Minėta linija Markuose viaduku kerta Peterburgo - Varšuvos liniją. Tam, kad būtų organizuotos jungtys įvairiomis judėjimo kryptimis tarp geležinkelių ir privažiuojamųjų kelių aptarnavimui, buvo įrengta (tikriausiai ne iš karto, o kiek vėliau) Markų stotis.



    Vaizdas atgal, Bialystoko link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.13, 07:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nors Zombkų stotelė 1900 m. buvo perkelta į naują vietą, dėl žmonių, o tikriausiai kai kurių įtakingų asmenų reikalavimo, netrukus vėl buvo atidaryta (o gal ir nenustojo veikusi) sena stotelė su senu pavadinimu. Veikė ir nauja, pervadinta į Drevnica. Taigi, Drevnica - tai dabartiniai Zombkai. Tokia situacija yra, pavyzdžiui, 1914 m. tvarkaraštyje. Tarp stotelių buvo 0,8 varsto (~0,85 km).

    Senosios Zombkų stotelės vietoje nieko neišliko.
    Ji buvo maždaug čia. Vaizdas Varšuvos link.



    O gal čia. Kiek paėjus (100-150 m) Varšuvos link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Pravažiavo traukinys į Varšuvą.



    Kita stotelė - Varšuva Zacišė-Vilnius (Warszawa Zacisze-Wilno).
    Pradėjus statyti gyvenamąjį rajoną buvo pastatyta ir stotelė. Iki tol jos čia nebuvo. Nuo Varšuvos krypties perono Varšuvos link.



    Paėjus perono galo link, Varšuvos link.



    Nuo kito perono Zombkų link.



    Vaizdas nuo stotelės statomų namų link.



    Stotelė nuo gyvenamojo rajono pusės. Kasos nėra, užtat yra budintis apsauginis.



    Tunelis pėstiesiems.



    Gyvenamojo rajono planas stotelėje.



    Toliau einu pėsčias palei geležinkelį iki Varšuva Vilenska Markai stoties. Vaizdas Varšuva Zacišės-Vilniaus link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.13, 07:04.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bus dar nuo Zielionkos iki Zachodnios. Miesto ribose esančios stotys pavadinime turi "Warszawa", o paskui eina konkretus pavadinimo žodis. Tokia tvarka Lenkijoje visur, ne tik Varšuvoje. Skaičiais stotys nenumeruojamos, kaip nėra ir kilometrinių stotelių, nors tarpukaryje kilometrinės buvo.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.11, 15:42.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Jei neklystu, visos sekančios stotys/stotelės jau bus Varšuvoje.
    Fotografafuota tik iki Wilenskos, ar kelios stotys link centrinės GS irgi bus?

    Komentuoti:

Working...
X