Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kitos 4 nuotraukos 2014 m. Zielionkos stoties vakarinis galas. Stoties centro link. Dešinėje - jungiamoji linija. Bėgiai surūdiję, nes eismas nutrauktas.



    Kiek paėjus Varšuvos link.



    Vaizdas Varšuvos link. Kairėje - traukos pastotė.



    Šalia bėgių augantis pomidoras.



    Būta ir jungties tarp linijos į Varšuvą Vilenską ir jungiamosios linijos tarp Zielionkos ir Rembertuvo. O netoli tos vietos, kur susijungė linija į Varšuvą ir jungtis, Peterburgo - Varšuvos geležinkelį kirto siaurasis geležinkelis, taip vadinama Marecka kolejka (siaurukas). Jis buvo nutiestas XIX a. pabaigoje, išardytas apie 1960-70 m. Kirtosi su plačiuoju geležinkeliu ne viename lygyje, tačiau nieko neišlikę, nes siaurojo geležinkelio trasa panaudota kelio tiesimui.

    Kita stotelė - Zombkai (Ząbki). Toliau visos nuotraukos 2015 m.
    Vaizdas Varšuvos link.
    Čia pervažos problema išspręsta. Fotografuota stovint virš pravažiavimo po geležinkeliu. Yra pėsčiųjų tunelis, iš jo į peroną galima patekti liftu.
    Zombkai neįeina į Varšuvos administracines ribas, bet Varšuvos miesto autobusai čia kursuoja.
    Stotelė šioje vietoje atsirado XX a. pradžioje, arčiau miestelio. Iki tol ji buvo kiek arčiau Varšuvos.



    Paviljonas iš arčiau.



    Nuo perono galo Varšuvos link.



    Tipinis geležinkeliečių gyvenamasis namas šalia buvusios pervažos vakariniame perono gale.



    Peronas iš vakarinio galo.



    Traukinys į Tluščą.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.13, 06:58.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Zielionka - mazgas. Nuo jos atsišakoja jungiamoji linija į Varšuva-Rembertuvas stotį linijoje į Brestą. Tik per ją galima patekti į centrinę stotį. Visi tolimojo susisiekimo traukiniai Zielionkoje nestoja, tačiau suka į Rembertuvą. Tuo metu, kai fotografavau, 2014 m. ir iki dabar eismas laikinai nutrauktas dėl pilnos jungiamosios linijos rekonstrukcijos. Tolimojo susisiekimo traukiniai į Bialystoką, Suvalkus daro apylanką per šiaurę, per Legionovą ir pasiekia Varšuvos - Peterburgo liniją Tlušče.
    Priemiestiniai važiuoja į Varšuvą Vilenską ir į Zachodnią, bet pastarieji šiuo metu atšaukti dėl jungiamosios linijos rekonstrukcijos.

    Zielionkos stoties keliai Bialystoko link. Kaip krovininė stotis jau seniai nebenaudojama. Toliau nuotraukos 2015 m.



    Peronas iš toliau, Varšuvos link.



    Peronas iš kairės, iš arčiau.



    Paviljonas. Tokiuose paviljonuose veikia kasa. Tualetų nėra. Jokių ir niekur. Vasaros rytinis pikas į Varšuvą. Traukiniai važiuoja kas 10-20 min. Zielionka iš trijų pusių apsupta Varšuvos miesto VT antrosios zonos, tačiau į ją nepatenka. Neaišku kodėl. Zielionka yra atskiras miestas, administraciškai neįeinantis į Varšuvos aglomeraciją. Geležinkelis yra pagrindinis, tačiau ne vienintelis būdas pasiekti Varšuvą. Pietinę miesto dalį kerta kelias į Volominą (ir toliau), kuriuo dažnai (miesto dažniu) kursuoja priemiestiniai autobusai iš Volomino. Jie veža iki Varšuvos Vilenskos stoties. Tačiau didelei daliai keleivių patogiau yra naudotis geležinkeliu, nes prie stoties yra kur palikti automobilį, ko negalima padaryti važiuojant autobusu. Teko važiuoti traukiniais rytinio piko metu - pilni, stovėti tenka net tambure.



    Trigubas (9 vagonai) traukinys į Varšuvą.



    Einu pervažos link, kuri yra vakarinėje stoties dalyje. Vaizdas perono link.



    Dar kiek paėjus, perono link.



    Varšuvos link. Stoties pastatas. Pastatytas tarpukaryje, kai Zielionka tapo stotimi (nutiesus jungiamąją liniją). Dabar savo funkcijos neatlieka, nors lygtai dalis patalpų naudojama geležinkelio reikmėms, keleiviams ji neprieinama.



    Ties pervaža, Varšuvos link. Kiek toliau kairėn suka jungiamoji linija.
    Kadangi traukinių eismas labai intensyvus, pervaža būna ilgą laiką uždaryta ir piko metu susidaro kilometrinės eilės. Žadama statyti pravažiavimą po geležinkeliu.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.11, 08:10.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotelė - Kobylka (Kobyłka). Tai atskiras miestas, tačiau realiai susiliejęs su Volominu. Vaizdas Volomino link.





    Traukinys iš Varšuvos.



    Tipinis geležinkeliečių namas ties pervaža Kobylkoje. Ties šia pervaža yra antra stotelė mieste - Kobylka Osuvas (Kobyłka Ossów). Jos nefotorgrafavau.



    Kita stotis - Zielionka (Zielonka).
    Tiltas per Dlugą rytinėje stoties dalyje.



    Ties tiltu Zielionkos stoties perono (ir Varšuvos link)



    Ten pat, į priešingą pusę.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.11, 07:19.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Volomino (Wołomin) stotis. Nuo pėsčiųjų tilto Varšuvos link. Varšuvos mazge paplitusios salinės stotelės su tipiniais paviljonais. Tokio tipo stotelės su panašiais paviljonais atsirado dar tarpukaryje elektrifikuojant Varšuvos mazgą. Vėliau su kai kuriais pakitimais, bet išlaikant stilių, buvo statomos socialistiniais laikais.



    Vaizdas į priešingą pusę.



    Ties pėsčiųjų tiltu yra išlikęs šis namas. Kaip teigiama internete, tai seniausias pastatas mieste ir vienintelis išlikęs nuo geležinkelio stoties komplekso. Kiti pastatai neišliko. Originali stotis buvo mūrinė vieno aukšto.
    Dešinėje šio pastato - autobusų stotis. Į Varšuvą dažnai važiuoja ir autobusai (dideli, daugiausiai Setros).



    Carinis geodezinis ženklas pastato sienoje.



    Stabdžių kaladėlių ir ratų dulkės...



    Vaizdas nuo perono paminklo vadui (J. Pilsudskiui) link.



    Traukinys į Varšuvą Vilenską.



    Nuo perono galo Varšuvos link.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.12, 18:49.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotelė - Volominas Slonečna (Wołomin Słoneczna). Tai stotelė Volomino pakraštyje. Vaizdas Varšuvos link nuo Varšuvos krypties perono. Čia dar nebuvo pradėti rekonstrukcijos darbai.



    Stotelės pastatas.





    Varšuvos link nuo Bialystoko krypties perono.



    Nuo perono galo Bialystoko link. Dviračių neoficialus P&R. Automobilių aikštelė matosi aukščiau esančioje nuotraukoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiltas per Cienką už Tluščo.



    Jasienica Mazoviecka (Jasienica Mazowiecka) stotelė. Tluščo link.



    Į priešingą pusę, Varšuvos link. Tolumoje viadukas, per kurį važiuojama į Minską Mazoviecką. Linija iš Tluščo link Legionovo ir Minsko Mazoviecko eina į šiaurę, paskui ties Jasienica (miesteliu; ~3 km nuo Tluščo, realiai susijungęs su Tlušču) išsišakoja į Legionovą ir Minską Mazoviecką (suka į pietus ir kerta liniją į Varšuvą šiuo viaduku).



    Trigubas EN57 važiuoja į Varšuvą.



    Dar viena į Varšuvą.



    Nueinu prie viaduko į Minską Mazoviecką. Vaizdas Tluščo link. Tolumoje Jasienica Mazoviecka stotelė.



    Kita stotelė - Dobčinas (Dobczyn). Tluščo link. Dviračių P&R.



    Pastatas iš arčiau.



    Dobčinas, Varšuvos link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.10, 10:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pereinu į kitą geležinkelio pusę. Ten, netoli stoties, yra licėjus, o jo teritorijoje stovi garvežys su tenderiu.



    Tenderis atskirtas nuo garvežio.



    Linija į Ostrolenką, Ostrolenkos link. Dešinėje stotie peronai. Keleiviniai traukiniai šia linijos dalimi šalia stoties nevažiuoja, yra galimybė išvažiuoti į ją iš peronų.



    Ten pat, vaizdas Varšuvos link.



    Paeinu labiau į vakarinį stoties galą. Vaizdas atgal.



    Ten pat, vaizdas Varšuvos link. Tačiau į Varšuvą - kairėje esantys keliai, o dešinėje - į Legionovą ir Minską Mazoviecką.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.10, 10:28.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tluščo stotis. Vaizdas nuo pėsčiųjų tilto Varšuvos link.



    Kiek kairiau. Pirmais peronas ir keliai nenaudojami



    Vaizdas Varšuvos kryptimi, bet gerokai dešiniau nuo tilto galo ties pirmuoju peronu.



    Vaizdas Bialystoko link.



    Pasiskukus dešiniau - stoties pastatas.



    Iš arčiau nuo geležinkelio pusės.



    Iš miesto pusės. Stoties funkcijoms naudojamas tik nedidelė dalis patalpų arčiau manęs. Visa kita - prekyba.
    Originalus pastatas neišliko, buvo medinis. Yra vokiška Pirmojo pasaulinio karo metų nuotrauka su barako tipo stotimi, vadinasi, pirmasis pastatas sunaikintas Pirmojo pasaulinio karo metias. Dabartinis pastatas pastatytas 1980 m.



    Kiek paėjus gatve, einančia lygiagrečiai geležinkeliui, stovi paminklas - semaforas.



    Šalia jo šis siaurasis garvežys Hutnik 4010.



    Originalus vandientiekio bokštas, išlikęs nuo geležinkelio nutiesimo ar bent jau pastatytas iki Pirmojo pasaulinio karo. Senose nuotraukose stogas smailesnis ir aukštenis.



    Tarp vandens bokšto ir stoties pastato yra šis su geležinkeliu susijęs namas, kuriame dabar gyvena žmonės. Fotografuota nuo geležinkelio pusės.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.09, 22:27.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paskutinis didelis tiltas per upė linijoje - per Liviecą. Tuo metu kai važiavau, vyko pasirengiamieji darbai tilto išarydymui ir perstatymui. Dėl to po kelių savaičių buvo nutrauktas tiesioginis traukinių eismas ir keleiviai buvo vežami autobusais, kol nebuvo pastatytas naujas tiltas.





    Netoli Livieco yra Urliai (Urle). Stotelė Varšuvos link.



    Į priešingą pusę.



    Paviljonas ir kasa.



    Kita stotis - Tluščas (Tłuszcz). Tai mazginė (linijos į Ostrolenką, Minską Mazovieską ir linija į Legionovą (linijoje Varšuva - Gdanskas) stotis, yra priemiestinių traukinių (Koleje Mazowieckie) depas.
    Depas yra rytiniame stoties gale. Ties depu, Tluščo stoties ir Varšuvos link.



    Ten pat, į priešingą pusę. Pravažiavo priemiestinis traukinys.



    Garvežys Ty2-220.



    Tenderis 52-5060.



    Seni vagonai depe.



    Dyzelinis dvivagonis traukinys VT628-012, buvęs DB.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.09, 22:40.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek atokiau nuo geležinkelio, už depo pastato išlikęs šis, akivaizdžiai su geležinkeliu susijęs, namas.



    Nuo pėsčiųjų tilto Varšuvos link.



    Į priešingą pusę, peronai.



    Vandens bokštas yra rytiniame peronų gale. Jis statytas po Antrojo pasaulinio karo.



    Bevaikštant po stotį, atvažiavo privatus TEM2-193. Tikriausiai jis dirbo rekonstruojant geležinkelį.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.09, 18:47.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi, pasiekiau Lochuvą (seniau - Lochovas), visų pasaulio lochų sostinę .
    Ties pervaža, kuri yra rytinėje stoties dalyje. Varšuvos link.



    Eismo valdymo pastatas šalia pervažos.



    Vaizdas atgal, Bialsytoko link.



    Savivarčiai vagonai.



    Prieš stoties peronus, vaizdas Varšuvos link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Nuo pirmojo perono Varšuvos link.



    Stoties pastatas neišliko. Po karo stoties pastato funkcijas atlieka buvęs depas. Tačiau pastatas dabar apleistas. Laukiamojo salė veikia.



    Tačiau kasos nėra. Vietoj jos - bilietų automatas.



    Nuo antrojo perono.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.07, 07:47.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotis - Sadovnė Vengrovskių (Sadowne Węgrowskie). Vaizdas Varšuvos link.
    Stoties pastato nėra - neišliko. Tačiau naujo nepastatė, nors ir stotis. Veikia bilietų kasa kioske. Deja, keleiviams nėra net stoginės. Kairėje pusėje stovi nemažai automobilių - neoficialus P&R veikia.



    Vaizdas Bialystoko link nuo perono galo.



    Vaizdas Varšuvos link nuo peronogalo. Dešinėje prie pervažos - eismo valdymo pastatas. Tuo metu, kai važiavau, būtent nuo šios stoties Varšuvos link jau buvo prasidėjusi geležinkelio linijos rekonstrukcija. Vakarinis stoties kelyno galas gan toli, jo nuotraukoje nesimato. Bet ten jau vyko darbai.



    Kiek pavažiavus palei geležinkelį už stoties. Vienas kelias jau išardytas. Vaizdas Varšuvos link.



    Vaizdas atgal. Dešinėje pusėje buvo pilami dideli kalnai panaudotos skaldos, kuri ten pat vietoje buvo valoma.



    Ten būnant pravažiavo traukinys.



    Ties pervaža Lojeve.



    Ten pat, vaizdas Varšuvos link.



    Lochuvo priegose, ties pervaža.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.07, 07:40.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįžtu prie linijos į Varšuvą. Netoli Malkinios teka Bugas. Tiltas per Bugą vienkelis. Tiesiant geležinkelį buvo pastatytas dvikelis. Prieš tiltą nuo Malkinios pusės (kairysis Bugo krantas) yra kelio postas, kur dvikelė linija tampa vienkele. Ten aš nevažiavau. Nuvažiavau prie tilto dešiniajame Bugo krante.
    Tiltas ilgas, dalis tačiau upė normaliai teka po mažiau nei puse tilto, o pavasarį išsilieja į kairįjį krantą. Dešiniajame pylimai.





    Vaizdas per tiltą Malkinios link.



    Vaizdas į priešingą pusę. Varšuvos link. Kelio postas dešiniajame krante yra ne prieš tiltą, o gerokai toliau nuo jo. Ten, kur prasidėjo Antrojo pasaulinio karo metais vokiečių nutiesta jungtis tarp linijos iš Varšuvą ir Treblinkos. Ta jungtis buvo išardyta po karo.



    Bevaikštant prie tilto pravažiavo elektrovežis.



    Už minėto kelio posto, už 1,7 km yra stotelė Prostynė (Prostyń). Vaizdas Varšuvos link. Stotelė gale matosi pervaža, o šalia jos stovi automobiliai, matosi tik keli, o kiti už krūmų. Toks vaizdas praktiškai ties kiekviena stotele ar stotimi tarp Malkinios ir Varšuvos. Nors praktiškai niekur (išskyrus stotis; bet ir tai jos nebetenkina poreikių) nėra įrengtų stovėjimo aikštelių, P&R sistema veikia. Žmonės nesismauko į sostinę su automobiliu, o naudojasi viešuoju transportu.



    Pastatas šalia stotelės. Artimesniame gale yra laukiamoji salė. Veikianti. Įėjimas per medinį paviljoną. Kasos nėra.



    Vaidas tilto per Bugą link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.07, 07:24.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek paėjus link vakarinio stotie galo. Ten yra dar vienas pėsčiųjų tiltas, pilnavertis, jungiantis skirtingas geležinkelio puses. Vaizdas nuo jo Varšuvos link.



    Kiek kairiau, ten, kur gatvė, suko į kairę geležinkelio linija į Siedlcus.



    Vaizdas į priešingą pusę, stoties keliai ir peronai.



    Kiek dešiniau. Čia prasideda linija į Ostrolenką. Keleiviniai traukiniai nebevažinėja jau virš 20 metų. Jiems sustoti buvo atskiras peronas ir netgi stoties pastatėlis. Dabar jo nėra, tai buvo eilinis barakas. Toliau ši linija nutolsta nuo linijos į Varšuvą ir rytiniame stoties gale kerta viaduku liniją į Varšuvą. Kiek toliau yra pervaža, per kurią patenkama į Malkinios stotį, dar toliau rampa, kelios atšakos (privažiuojamieji keliai). Elektrifikacija baigiasi, berods už minėtos pervažos ar ties rampa. Dešinėje - infrastruktūros padalinių ūkis.



    Iš Malkinios pasukau šiek tiek į šalį - nuvažiavau į Treblinką buvusia linijos į Siedlcus trasa. Linija į Siedlcus buvo nenaudojama jau gan seniai, galiausiai prieš kelis metus ji buvo išardyta. Jos vietoje tiesiamas automobilių kelias į Siedlcus. Senasis automobilių kelias ėjo daugiau mažiau lygiagrečiai palei geležinkelį, bet buvo labai prastas. Netoli Malkinios teka Bugas, per jį buvo įdomus tiltas - automobilių ir geležinkelio. Automobili važiuojamoji dalis buvo įrengta ant bėgių, t.y. tai nebuvo vienas tiltas su atskiromis dalimis traukinių ir automobilių eismui. Dar daugiau, tiltas buvo vienkelis, todėl siauras ir automobilių eismas buvo galimas tik viena kryptimi, todėl skirtingų krypčių eismą ir tilto uždarymą kai važiavo traukiniai, reguliavo šviesoforai. Nors tokių tiltų pasitaiko, Lenkijoje tokių berods buvo tik du, neskaitant siaurųjų geležinkelių. Tiltas buvo sugriautas Antrojo pasaulinio karo metais, bet ir prieš tai jis buvo kelių-geležinkelių eismo.
    Dar vienas įdomus momentas - linijoje iš Malkinios į Siedlcus pirmoji stotis nuo Malkinios buvo Treblinka. O netoliese Antrojo pasaulinio karo metais veikė viena iš kelių labiausiai žinomų koncentracijos stovyklų.

    Naujasis automobilių tiltas senojo geležinkelio tilto vietoje.



    Vertimo reikia?



    Kelias į Siedlcus tuo metu buvo nutiestas tik keli šimtai metrų nuo tilto. Treblinkos stoties vieta. Viskas jau iškasta, pastatų beveik nelikę. Vaizdas Malkinios link. Tolumoje matosi naujojo kelio galas.
    Treblinkos stotis aptarnavo koncentracijos stovyklą. Tam (ir ne tik tam) buvo nutiesta jungtis nuo linijos į Varšuvą, kuri leido pasiekti Treblinką nevažiuojant į Malkinią ir nekeičiant važiavimo krypties, taip pat nevažiuojant tiltu per Bugą Varšuvos linijoje.



    Į priešingą pusę, Siedlcų link.



    Vieno iš pastatų šalia stoties liekanos. Tikriausiai gyvenamojo namo.



    Koncentracijos stotis buvo už kelių kilometrų į pietus nuo Treblinkos stoties. Ten vedė geležinkelio atšaka, kuri buvo įrengta tarpukaryje ir aptarnavo karjerą. Taigi, vokiečiams jos tiesti nereikėjo.
    Treblinkos memorialas. Specialiai palaikoma proskyna miške geležinkelio atšakos vietoje. Vaizdas Treblinkos stoties link.
    Tiesa, važiuojant nuo Treblinkos stoties irgi matosi proskyna bei pylimo liekanos ten, kur atšaka nutolsta nuo linijos į Siedlcus.



    Ten pat, vaizdas konclagerio pusėn. "Mirties kelias".



    Einu pirmyn. Betoniniai pabėgiai - stilizuotas geležinkelis buvusio geležinkelio vietoje.



    Rampa ir koncentracijos stovyklos stoties vieta.



    Kiek paėjus rampa. Vaizdas dešinėn - pagrindinis memorialinis kompleksas barakų ir kt. pastatų vietoje. Kiekvienas akmuo - miestas (yra užrašai), iš kurio buvo vežami žydai.



    Vaizdas karjero link. Geležinkelis vedė toliau, iškasa išlikusi. Karjere dirbo dalis koncentracijos stovyklos kalinių.



    Vaizdas atgal, Treblinkos ir Malkinios link.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.06, 08:09.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo pirmojo perono Bialystoko link.



    Eismo valdymo (mechaninio) pastatas. Semaforų traukų kompensatoriai. Tame pastate sueina trosai nuo iešmų ir semaforų ir jie ten yra eismo tvarkdario junginėjami svirtimis.



    Traukinys iš Varšuvos (Vilenskos).



    Stoties keliai ir peronai, Varšuvos link.



    Prekiniai dengti vagonai.



    Kiek paėjus peronu. Stoties pastato būta kairėje, už to ties pirmuoju peronu stovinčio prekybinio paviljono (neveikiančio).



    Vaizdas dabartinio stoties pastato link. Dešinėje minėto prekybinio paviljono galas.



    Dabartinis stoties pastatas. Tiek administracinis, tiek ir kasa su nedidele sale.



    Pėsčiųjų tiltas iš pirmo į antrąjį peroną.



    Vaizdas stovint ties tiltu dabartinio stoties pastato link. Pirmasis stoties pastatas neišliko. Jis buvo medinis tipinis. Po Antrojo pasaulinio karo buvo pastatytas laikinas medinis, kuris prastovėjo virš 60 metų ir prieš kelis metus buvo nugriautas. Jis stovėjo ten, kur dabar stovėjimo aikštelė arčiau pėsčiųjų tilto. Pro buvusio stoties pastato paliktą tarpą tiesiogiai matosi dabartinės stoties pastatas.



    Čia pirmasis stoties pastatas 1942 m.
    https://audiovis.nac.gov.pl/obraz/11736/
    "Laikinasis" pokarinis 2005 m.
    https://www.bazakolejowa.pl/index.ph...id=21477&uid=0

    Paėjus už pėsčiųjų tilto, Bialystoko link.



    Dar vienas šilumvežis.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.06, 07:35.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotis - Malkinia (Małkinia). Stambus (praeityje) mazgas. Atsišakoja linija į Ostrolenką (veikianti) ir atsišakojo dabar jau išardyta linija į Siedlcus.
    Taigi, vakariniame kelyno gale linija į Ostrolenką kerta liniją į Varšuvą viaduku. Vaizdas Varšuvos link.



    Atrama.



    Nenaudojamas kelias ir pravažiavimas po viaduku.



    Vaizdas Varšuvos link, Malkinios stoties centro link.



    Vaizdas Bialystoko link.



    Kiek kairiau - privažiuojamasis kelias į, berods, TE.



    Užlipus ant viaduko. Kaip matyti, linija veikianti, nors prieš gerą dešimtmetį jau buvo pakilusi uždarymo grėsmė. Prieš kelis metus kapitališkai suremontuota.



    Malkinio stoties keliai Varšuvos kryptimi. Dešinėje pusėje didelė beveik nenaudojama teritorija su geležinkelio atšakomis.



    Nusileidžiu ant žemės ir einu link stoties centro, Varšuvos kryptimi.



    Dešinėje tipinis geležinkeliečių namelis.



    Vaizdas kairėn - minėta apleista teritorija su geležinkelio atšakomis.



    Atrodo, kad jis šiame užkampyje, tiksliau atokiai nuo stoties pastatų ir bet kokių pastatų nakvojo... Keista, kad lokomotyvas laikomas tokioje vietoje, juk visokių chuliganų ir pan. Lenkijoje pakanka...



    Stoties keliai, vaizdas Varšuvos link. Priekyje peronai. Kiek arčiau manęs kairėje Varšuvos priemiestinių traukinių atstovos vieta.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.06, 07:18.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viena kelionės diena baigėsi, prasidėjo kita.
    Zaręby Kościelne - pralanka, nors galbūt ir stotis. Yra trys keliai, eismo valdymo pastatai abiejuose pralankos ar stoties galuose. Kaime nuo seno veikia kažkokia įmonė, į kurią anksčiau galėjo būti geležinkelio atšaka.
    Vaizdas Varšuvos link.



    Bialystoko link.



    Stoties ar pralankos pastatas. Tiesiant geležinkelį, aišku, čia jokia stotis neplanuota. Artimiausia - Malkinia.



    Dalyje pastato gyvenama, tačiau kairėje, kur atidarytos durys - laukiamoji salė.



    Vaizdas Varšuvos link.



    Už perono slepiasi nenaudojamas trečiasis kelias.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.05, 07:26.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiltas per lauko kelią ir melioracinį griovį ar upelį tarp Šepietovo ir Čiževo.



    Čiževo stotis. Vaizdas Bialsytoko link.



    Bendras stoties pastatų vaizdas.



    Bialystoko link.



    Varšuvos link.



    Stoties pastatas išlikęs nuo geležinkelio tiesimo laikų. Tačiau dabar jis nebeatlieka savo funkcijos.



    Stoties pastate įsikūrė krašto muziejus.



    Stoties aikštėje stovi siaurojo geležinkelio vagonas paminklas





    Kiek toliau nuo geležinkelio stovi šis, aišku, su geležinkeliu susijęs pastatas. Dabar jame gyvena žmonės, bet panašu, kad anksčiau jame buvo dirbtuvės ar kontora, ar kt.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.05, 07:17.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Średnica-Jakubowięta kaimas. Tiltas per upelį ar melioracijos griovį ir pravažiavimas po geležinkeliu.



    Už mažiau nei 2 km yra Šepietovo (Szepietowo) stotis. Vaizdas Bialystoko link nuo perono galo.



    Vaizdas Varšuvos link.



    Vaizdas Bialystoko link.



    Stoties pastato fragmentas.



    Stoties pastatas. Internete neradau senos (pirmosios) stoties nuotraukų, ji sudegė prasidėjus Antrajam pasauliniam karui.



    Geležinkeliečių gyvenamasis namas šalia stoties pastato.



    Traukinys iš Varšuvos.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.05, 07:08.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo Lapių Osių fotografavau tik kai kurias stoteles ir visas stotis.
    Pravažiavimas po geležinkeliu ties Dvorakais.



    Raciborai. Labiau panašu į pralanką, nors galbūt ir stotis. Vaizdas nuo perono Bialystoko link.



    Vaizdas Varšuvos link. Kairėje - stoties pastatas.



    Iš kito šono. Name gyvenama.



    Tačiau yra nedidelė laukiamoji salė ir neveikianti kasa. Lenkijoje įprasta, kad stoties pastatas neveikia ar veikia ribotai, tačiau yra nedidelė nešildoma, dažniausiai ir neapšviečiama laukiamoji salė, kuri atvira.



    Rankinė vandens pompa ar kolonėlė.



    Raciborų pralankos galas Varšuvos link. Vaizdas Bialystoko link.

    Komentuoti:

Working...
X