Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Aišku, kad suchaltūrino, buvo galima ir geriau. Kas dėl stiklinių sienelių, tai tokiame pastate nelamai įmanoma kitaip padaryti keleivius aptarnaujančiųs erdvių padalinimą. Nebent medines (tikro medžio) su raižiniais ir pan. dekoru ir su stiklu sieneles statyti...

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bialystoke po 2 metų vykdytos rekonstrukcijos atidarytas geležinkelio stoties pastatas. Stoties interjeras (bent jau keleivių salės) atkurtos tokios, kokios buvo prie caro.

    https://www.bazakolejowa.pl/index.ph...photoid=212716

    https://www.bazakolejowa.pl/index.ph...photoid=212717
    Interjero rekonstrukcija atrodo labai neblogai, bet tie pigūs stikliniai tūriai stipriai gadina vaizdą. Na ir aišku pilkos plastikinės durys prie kasų - yra viršūnė . Kitaip reikėtų spręsti.
    Paskutinis taisė Perfect; 2020.10.02, 10:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bialystoke po 2 metų vykdytos rekonstrukcijos atidarytas geležinkelio stoties pastatas. Stoties interjeras (bent jau keleivių salės) atkurtos tokios, kokios buvo prie caro.

    https://www.bazakolejowa.pl/index.ph...photoid=212716

    https://www.bazakolejowa.pl/index.ph...photoid=212717

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kaimynai su Rail Baltica nesnaudžia: iki šių metų pabaigos ketinama pasirinkti Balstogės aplinkkelio trasą (šaltinis). Aplinkkelis reikalingas Balstogės GS ir kelio į Suvalkus tiesioginiam sujungimui.

    Galimi variantai (iš SCC):

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Privatininkas "Lotos". BR285-126 su pora cisternų Augustavo stotyje.


    Paskutinis taisė Al1; 2019.09.19, 21:16.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Tai nauja ties ar sena tiesins?
    Tai gal tiesins, jei Lenkijoje norės pasiekti 250 km/h ar panašų greitį


    Dabartinis geležinkelis Šeštokai-Suvalkai eina kalvotu reljefu ir yra labai vingiuotas

    Šlynakiemis / Szlinokiemie netoli Punsko
    Foto 2005.07


    Foto 2019.07


    Viadukas per kelią DW 651 Seinai-Šipliškė (Sejny-Szypliszki)




    P.S. jei bus medžiagos, gal reikia atskiros temos apie Rail Baltica Lenkijoje.
    Lenkija mažai ką bendro turi su Railbaltica-II tema Kaunas-Ryga-Talinas

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Planuojama 250 km/h
    Tai nauja ties ar sena tiesins?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Varšuva - Lukas (Elk) 200 km/h
    Lukas - siena su Lietuva 250 km/h
    Siena / Kaunas 60 km/h?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Varšuva - Lukas (Elk) 200 km/h
    Lukas - siena su Lietuva 250 km/h

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bus juokingiausia, kai "nurašyta" Lenkija anksčiau pastatys Rail Balticą nei amžinai besiriejančios Baltijos šalys.
    idomu, koks Lenkijoje bus greitis?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Nuo gruodžio 9 d. pagal naują tvarkaraštį traukinys "Ančia"("Hancza"), lig šiol važinėjęs maršrutu Suvalkai-Varšuva-Krokuva, važinės maršrutu Suvalkai-Varšuva-Katovicai-Glivicė, vagonai iš Gardino Bialystoke prikabinami bus. Traukinio "Podlasek" maršrutas iš Suvalkų sutrumpės iki Varšuvos. Beje, pastarasis traukinys nakčiai galėtų (laisvai spėtų) atvažiuoti iki Kauno.
    Po 2018m. gruodžio 9 d. Lenkijos geležinkelių keleivinių traukinių tvarkaraštis rozklad-pkp.pl maršrutą Bialystokas-Kaunas pripažįsta kaip sutrumpintą iki Traikškių (Trakiszki)...
    Paskutinis taisė Vitas; 2018.12.13, 10:02.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vietiniai viską žino, jei naudojasi geležinkeliu. O jei nežino, tai jų problemos. Matyt važinėja automobiliais, autobusais ar iš viso niekur nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • mrmiao
    replied
    Sveiki, nors ir seniai seku forumą, tik dabar pajutau būtinybę užsiregistruoti ir kažką atsakyti

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Iš miesto grįžome per Warszawa Śródmieście
    Ten su informacija nekažin kas - vietiniai ir taip viską žino, o atvykeliai tegu rūpinasi savimi.
    Pasakysiu daugiau - daugelis čia gyvenančių jau kelis metus nežino nieko apie Warszawa Śródmieście egzistavimą

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pavažiavome porą stotelių iki Vakarų stoties (Warszawa Zachodnia), kur yra daugiau traukinių iki oro uosto.
    Jie visi šiaip ar taip važiuoja per Srodmiescie arba Centralna. Perėja tarp jų yra požeminė, peronų galuose, tad nebūtinai iki Zachodnios važiuoti.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lenkijoje ne tik Varšuvoje tai pačiai kelionei priemiestiniais traukiniais bilieto kaina skiriasi (ne visada), jei perki automate ar kasoje. Varšuvoje komposteruoti reikia miesto VT bilietus, kurie galioja ir visuose traukiniuose miesto zonose (jų yra dvi, bilietai irgi atskiri pirmai ir pirmai bei antrai zonoms). Bet komposteriai yra tik SKM ir WKD traukiniuose, o KM traukiniuose komposterių nėra. Zachodnioje komposteriai yra tunelyje, bet, pavyzdžiui, Srodmiescie komposterių nėra. Ir jei bilietas yra dar nepažymėtas, geriau kelionės mieste KM traukiniu nepradėti, nes nebus kur pažymėti bilieto...
    KM nepriima trumpesnių, nei dieninis viešojo transporto bilietų, SKM ir WKD iš tikrųjų priima bet kokius. Komposterių KM iš tikrųjų nėra, bet galima paprašyti traukinio konduktoriaus, kad pažymėtų ranka - tik svarbu pačiam prieiti, įlipus į traukinį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lenkijoje ne tik Varšuvoje tai pačiai kelionei priemiestiniais traukiniais bilieto kaina skiriasi (ne visada), jei perki automate ar kasoje. Varšuvoje komposteruoti reikia miesto VT bilietus, kurie galioja ir visuose traukiniuose miesto zonose (jų yra dvi, bilietai irgi atskiri pirmai ir pirmai bei antrai zonoms). Bet komposteriai yra tik SKM ir WKD traukiniuose, o KM traukiniuose komposterių nėra. Zachodnioje komposteriai yra tunelyje, bet, pavyzdžiui, Srodmiescie komposterių nėra. Ir jei bilietas yra dar nepažymėtas, geriau kelionės mieste KM traukiniu nepradėti, nes nebus kur pažymėti bilieto...
    Paskutinis taisė Al1; 2018.09.18, 20:14.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Warszawa Zachodnia, Varšuvos Vakarų stotis

    Primiausiai išsiaiškinome kur stos artimiausias traukinys į oro uostą.
    Peronų ir bėgių numeracija ten gana savotiška. Nebuvo laiko gilintis į sistemą

    Per 15 minučių iš mūsų kelio išvažiavo 3 kiti traukiniai, vienas atvažiavo dar neapsitraukus pirmajam




    Mazovijos regiono priemiestiniai traukiniai






    Ofisynai prie stoties


    Tolimuosiuose peronuose stabteli tolimieji traukiniai




    Pagaliau ir mūsų traukinys. Informacija tablo pasikeitė, kai jis beveik privažiavo.
    Per garsiakalbius informacija buvo pradubliuota ir angliškai


    Bilieto komposteravimas.

    Oro uoste pirktų bilietų komposteruoti nereikėjo.
    Kontrolė buvo važiuojant iš oro uosto ir grįžtant atgal.

    Vagone daug vietos keleiviams su bagažu


    Oro uostas. Warszawa Lotnisko Chopina


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iš miesto grįžome per Warszawa Śródmieście
    Ten su informacija nekažin kas - vietiniai ir taip viską žino, o atvykeliai tegu rūpinasi savimi.




    Nusipirkome bilietus kioske. Juos reikia komposteruoti.
    Čia kaina buvo 4,40 PLN, kai iš oro uosto - 6,20 PLN
    Pavažiavome porą stotelių iki Vakarų stoties (Warszawa Zachodnia), kur yra daugiau traukinių iki oro uosto.
    Pasirodo, kad komposteriai yra tik SKM traukiniuose. Kontrolės nebuvo tai nereikėjo aiškintis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    SKM - Szybka kolej miejska w Warszawie
    Varšuvos greitasis miesto traukinys

    Iš Varšuvos Šopeno (Okęcie) oro uosto (Lotnisko Chopina) į miestą yra patogu važiuoti SKM traukiniu.
    Iš ten važiuoja du SKM maršrutai - 2 ir 3

    SKM maršrutų schema (paspaudus - didesnis vaizdas)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Szybka...ka_w_Warszawie


    SKM tvarkaraščiai
    http://www.skm.warszawa.pl/rozklad-jazdy.htmlBilietus reikia pirkti iš automato.
    Kadangi ten meniu nelabai patogus tai greit susidaro eilės.

    Perkant bilietus į Varšuvos centrą geriau nesirišti prie konkretaus laiko. Bilietas galioja kažkiek laiko (su persėdimu - 75 minutes, yra ir 30 min)
    Traukiniai važiuoja į miesto centrą Warszawa Centralna arba Warszawa Śródmieście stotyse.

    Warszawa Lotnisko Chopina






    SKM traukinių depas prieš Warszawa Zachodnia


    Warszawa Centralna








    Warszawa Centralna iš lauko
    Paskutinis taisė Romas; 2024.12.02, 18:28. Priežastis: Sujungti du pranešimai iš eilės

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Biebrza": Žešuvas - Krokuva - Varšuva - Bialystokas - Olštynas - Gdynė. Va tokiais ratais.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai dar yra vienas iki Bialystoko, kurį būtų galima pratęsti iki Suvalkų ir Kauno. Kiti traukiniai iki Bialystoko - elektriniai greitieji Pesa ED161.
    Kaip to klasikinio traukinio vardas ir iš kur jis važiuoja?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai dar yra vienas iki Bialystoko, kurį būtų galima pratęsti iki Suvalkų ir Kauno. Kiti traukiniai iki Bialystoko - elektriniai greitieji Pesa ED161.

    Komentuoti:

Working...
X