Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DocentX
    replied
    First Pendolino drive between Warsaw and Gdansk (for journalists)

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Linija Elk - Czerwonka


    Elk - Czerwonka Mikolajkose


    Ketrzyn


    Ketrzyn

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Nuotraukos iš Papiernia (Suvalkai) - Olecko linijos:
    viadukas prie Niedźwiedzkie kaimo






    Nuo viaduko į Suvalkų puse, tolumoj matosi statoma elektros jungtis į Lietuvą


    ST44-172/1106, buvusi Cimochy stotis:




    Viadukas apie 2km nuo Olecko, į Suvalkų puse:




    viadukas prie pat Olecko link Suvalkų:

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
    M62-1293,
    Jis pavasarį Daugpilyje po remonto.
    http://trainpix.org/photo/95554/

    Tikras M62-1293 Estijoje buvo nurašytas dar 1996 ar 1997 metais. Manoma, kad tai gali būti buvęs LG M62-1179.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    M62-1293, Papiernia (Suvalkai 2014m.)




    ST44-1101, Papiernia
    Paskutinis taisė vytautas8; 2014.09.20, 11:44.

    Komentuoti:


  • edvva
    replied
    Praeitą savaitę Lenkai pateikė naujienų apie Pendolino greitaeigį traukinį ir jo važiavimo laikus.
    PKP Intercity pranešė, kad nuo 2014 m. gruodžio iš Varšuvos į:
    Gdanską bus galima nuvykti per ~2 val. 58 min.;
    Krokuvą per ~2 val. 28 min.
    Katovicus per ~2 val. 34 min.
    Vroclavą per ~3 val. 42 min.

    Dar greičiau Pendolino traukiniai važinės nuo 2015 gruodžio.
    Trasą iš Varšuvos į:
    Katovicus įveiks per ~2 val. 19 min.
    Vroclavą per ~3 val. 26 min.
    Gdanską per ~2 val. 37 min.
    Krokuvą per ~2 val. 12 min.
    o iš Gdynios į Katovicus (per visą Lenkiją) ~5 val. 28 min.

    Pateikiama lentelė su greičiais nuo 2015 gruodžio ir tarpinėmis stotelėmis:


    Šiuo metu greičiausiai iš Varšuvos į Gdanską galima nuvykti per ~ 4,5 val., iki Krokuvos ~3 val. 15 min., iki Vroclavo per ~5,5 val., o iš Gdynės iki Krokuvos per ~8,5 val. Tad pagreitėjimas bus žymus.

    Liepos 4 d., Pendolino traukinio gamintojas, firma Alstom, pateikė prašymą Geležinkelio transporto tarnybai (Urzędu Transportu Kolejowego), dėl Pendolino traukinių paleidimo į eksploataciją, su maksimaliu greičiu - 250 km/h. Pagal grafiką, Pendolino traukiniai turi būti įtraukti į Lenkijos traukinių tinklą iki 2014 gruodžio.
    20 Pendolino traukinių kaina sudaro apie 400 mln. Eur. O viso kontrakto suma sudaro kiek daugiau nei 665 mln. Eur., kuris apima reikalingų įrenginių statybą Varšuvoje, bei techninį traukinių išlaikymą 17ai metų.

    Pilnas šaltinis

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Varšuvos metro dirba 3 gamintojų traukiniai:
    Alstom



    Vagonmaš (įprastas vaizdas rytuose)



    Ir Siemens. Jų ir garsas labai skiriasi ir salonas: tarp vagonų yra perėjimai kaip ilguose autobusuose ir puikiai matosi visas vidus nuo pradžios iki galo.



    Miesto geležinkelio SKM linijos S3 traukinys požeminėje stotyje Warszawa Centralna



    Koleje Mazowieckie (KM) priemiestinis traukinys ant tilto per Vyslą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nežinau, buvo ar nebuvo rašyta. Nebūtinai šioje temoje, tikriausiai, jei kas rašė, tai temoje apie RailBaltica.

    RailBalticos trasa Lenkijoje neis, kaip atrodytų, pro Sokulką, Augustavą. RailBaltica Lenkijoje nuo Bialystoko eis pro Elką, Olecką ir pasieks Suvalkus. Bialystoke nuo stoties turės būti nutiesta nauja jungtis su linija Bialystokas - Elkas tam, kad nereikėtų keisti judėjimo krypties. Linija iki Elko elektrifikuota. Nuo Elko geležinkelis eis dabartine linija iki Olecko, bet į patį Olecką neužsuks, nes ten irgi reikėtų keisti judėjimo kryptį. Todėl bus padarytas pietinis aplinkkelis, sujungiantis linijas Elkas - Oleckas ir Oleckas - Suvalkai, kurios sueina Olecke iš pietų. Aplinkkelyje bus pastatyta nauja Olecko stotis. Maždaug už 5 km nuo miesto. Nuo stoties iki miesto bus rekonstruota esama linija ir keleivius į Olecką ir iš jo žada vežti automotrise. Suvalkuose taip pat bus pastatyta nauja stotis, kad nereikėtų užsukti į dabartinę bei keisti judėjimo kryptį. Nauja Suvalkų stotis planuojama ne už miesto, bet prieš tiltą (nuo Bialystoko pusės žiūrint) per Juodąją Ančią. Toliau Suvalkuose bus atstatyta kažkada buvusi jungtis tarp linijų Bialystokas - Suvalkai ir Suvalkai - Šeštokai. Planuojama elektrifikacija 25kV, kintamos srovės. Bet ji atsiras nebent tik tada, kai visa RailBaltica bus elektrifikuota. Nors realiai manau, kad niekada. Lietuva, Latvija ir Estija elektrifikuos, jei iki to prieis, kintama 25 kV, o Lenkijoje liks 3 kV. Nes per daug brangu ir problematiška visų Lenkijos geležinkelių integralumo ir eksploatacijos prasme būtų visą liniją Varšuva - Bialystokas - Gardinas ir kitas besijungiančias linijas elektrifikuoti kitu standartu.
    Paskutinis taisė Al1; 2014.06.01, 20:08.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Keletas nuotraukų iš Las Suvalski stoties:









    Manevruoja Class66 (66009)




    SU45-115, su traukiniu Varšuva - Suvalkai


    66009


    link Augustavo, tolumoj matosi Plocično stotelė


    kairėj kelias į karjerą


    pietinėj stoties gale stovi kameros


    kelias į karjerą


    Paskutinis taisė vytautas8; 2014.04.27, 23:11.

    Komentuoti:


  • dainaite
    replied
    2014-02-22 Balstogė
    EN57AL-1544
    vietinis traukinys: Balstogė - Šepetovas
    http://www.youtube.com/watch?v=XCqU3oxo9As

    SA133-002
    vietinis traukinys: Balstogė - Čeremcha
    http://www.youtube.com/watch?v=eoKjsotq6a0
    Paskutinis taisė dainaite; 2014.03.15, 20:51.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Delfinas Rodyti pranešimą
    Yesterday Pendolino reached 291 km/h in Poland.

    Youtube video
    Polan can into RailBaltica!

    Komentuoti:


  • Delfinas
    replied
    Yesterday Pendolino reached 291 km/h in Poland.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
    ST44-1108 su prekiniu iš Mockavos,tarpstotis Trakiškės - Suvalkai(2013.11.10.):
    Atvaizdas
    tai jei prekinis važiuoja, kame bėda iki Šeštokų atvežt keleivius su autobusu... ?

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    ST44-1108 su prekiniu iš Mockavos,tarpstotis Trakiškės - Suvalkai(2013.11.10.):

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Trakiškės. Rugpjūčio pabaiga, kai maršrutas Varšuva - Šeštokai buvo trumpinamas iki Trakiškių.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Manevruoja M62-1642. 2013.08.17.







    Grįžta į Baltarusiją


    Paskutinis taisė vytautas8; 2013.11.10, 20:09.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Geležinkelis eina per marias labai graži vieta:








    Paskutinis taisė vytautas8; 2013.11.10, 20:07.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Siemenovko stotis (Siemianowka), gudiškas 2M62. 2013.08.03

    Manevruoja SM42-350




    Paskutinis taisė vytautas8; 2014.09.20, 12:05.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Damn those trains... they look f***ing amazing! Wish to see something like this in Lithuania one day.
    Better to see something like this arriving from Poland to Lithuania when Rail Baltica will be completed

    Komentuoti:

Working...
X