Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Tar Margionių ir Druskininkų yra problema, kurios pavadinimas Dzūkijos nacionalinis parkas. Ne taip paprasta ten proskyną iškirsti ir bėgių tiesimu užsiimti. Čia per laukus einančio RB nutiest nesugeba vis amžinos problemos dėl trasos, o ten krūvą įstatymų tektų keisti.
    Puikiai tą suprantu. Bet yra toks Žemyninių kopų atvėrimo projektas. Galima puikiai suderinti su geležinkelio tiesimu. Reikia tik politinio sprendimo ir gamtosaugininkai pabrukę uodegas lįstų būdon.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    ir per 33 nepriklausomybės nesugebėta nutiesti 20 km atšakos nuo Margionių iki Druskininkų, Rygos kaltinti nereikia.
    Tar Margionių ir Druskininkų yra problema, kurios pavadinimas Dzūkijos nacionalinis parkas. Ne taip paprasta ten proskyną iškirsti ir bėgių tiesimu užsiimti. Čia per laukus einančio RB nutiest nesugeba vis amžinos problemos dėl trasos, o ten krūvą įstatymų tektų keisti.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą

    Tai gi tunelis jau nuo spalio kasamas, o pervaža visai uždaryta nuo kovo 14.
    Minus pervaža, nuo 2021-12-01 berods.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nes RB2 Vilniuje nebus.
    Jūs turit informacijos kurios niekas kitas neturi, ar kaip? Vėžė iki Vilniaus atitinka ES interesus. Ir Vilnius-Ryga-Talinas bus populiariausias maršrutas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Nes RB2 Vilniuje nebus.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ir nebus niekada.
    Gal galėtum praplėsti savo mintį?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Nes Vilniaus mazge standartinės vėžės irgi dar nėra.
    Ir nebus niekada.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nebent pasikeitus geopolitinei situacijai.
    Be abejo. Nes Vilniaus mazge standartinės vėžės irgi dar nėra.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Tai iš principo, pavykus sutarti su BY dėl tranzitinio koridoriaus
    Nebent pasikeitus geopolitinei situacijai.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Čia wikyje užkliuvo akis: "A standard-gauge line, extending from Belarusian-Polish border to Hrodna, is used for passenger connections to Białystok, Warsaw and Kraków."
    Tai iš principo, pavykus sutarti su BY dėl tranzitinio koridoriaus, būtų galima turėti standartinę vėžę iš Vilniaus iki Druskininkų, Gardino ir Bialystoko. LT pusėje ko gero visur išlikęs dvikelio pylimas. Tuomet ir VNO jungtis RBii Px kelio alternatyvose įgautų kitą kontekstą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Zamurovali demony. O tiems palei pat geležinkelį gyvenantiems žmonėms tvoros nereikia. Vibracijos ten tikriausiai eina kaip reikiant, jokia tvora nepadės...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvaris apsaugotas nuo geležinkelio.











    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Po šių dienų įvykių linijos atkūrimas iki Gardino būtų visiškai beprasmis. Būtų sudėtinga eksploatuoti ruožą per nepatikimą valstybę, nežinotum ką sugalvos išsodint, ar pradėt "remontuot" liniją, ar dar ką nors iškrėst. Bet labai norisi tikėt, kad ta šalis dar išsivaduos, taps europinė, ir viskas pasikeis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir dar aklinai... Košmaras. Suprantu, kad tuos namus nuo pervažos iki stoties pastato reikėjo atitverti, bet ne daugiau...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvaryje toliau vyksta miesto atitvėrimo nuo geležinkelio darbai.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


    O Trakų kryptis juda? Ten irgi yra gan daug atvirų ruožų.
    Ten eismas menkas, lyginant su Vilniaus - Kauno ruožu.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


    O Trakų kryptis juda? Ten irgi yra gan daug atvirų ruožų.

    Gal matosi ir pasirengimas tuneliavimui?
    Tai gi tunelis jau nuo spalio kasamas, o pervaža visai uždaryta nuo kovo 14.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Eilinis pinigų švaistymas.
    Be abejo, medžių juosta ir pomiškis yra tvaresnis sprendimas, bet juos irgi reikia prižiūrėti.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą


    O Trakų kryptis juda? Ten irgi yra gan daug atvirų ruožų.

    Gal matosi ir pasirengimas tuneliavimui?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Lentvaris atitveriamas nuo geležinkelio.
    Eilinis pinigų švaistymas.

    Komentuoti:

Working...
X