Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tai kad sertifikavimas turbūt kainuotų pigiau nei DR1A eksploatacija.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bandomasis traukinys Vilnius - Turmantas. Latvija, tarp Kurcumo ir Grivos. Tik įdomu, kodėl DR1A, o ne 620M? Nebus gi ten tiek keleivių, kad Pesos bus per mažai.

    https://trainpix.org/photo/208562/#last
    620M nesertifikuota Latvijoje (kitaip sakant neturi leidimo vazineti Latvijos teritorijoje) , o DR1A gali vaziuoti, nes ir Latvija jas naudoja. Jej bus poreikis, sertifikuos 620M.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bandomasis traukinys Vilnius - Turmantas. Latvija, tarp Kurcumo ir Grivos. Tik įdomu, kodėl DR1A, o ne 620M? Nebus gi ten tiek keleivių, kad Pesos bus per mažai.

    https://trainpix.org/photo/208562/#last

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Keleivinių traukinių pro Daugpilį buvo gerokai daugiau. Pavyzdžiui Kaliningradas-Petreburgas
    Peterburgas (tuomet dar Leningradas) - Vilnius/Varšuva/Berlynas/Kaliningradas/Lvovas (2 traukiniai)/Truskavecas (vasarą)/Sofija/Černovicai.
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    berods Kaliningradas-Maskva, kažkodėl važiuodavo pro Daugpiį.
    Nuo Daugpilio jis važiavo į Radviliškį-Klaipėdą.
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Taip pat dar buvo Gardinas-Vitebskas, pro Vilnių, Daugpilį.
    Jo trasa buvo Vilnius-Pabradė-Lentupis-Krulevščizna-Polockas.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė kastauyra Rodyti pranešimą
    Neatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams
    Keleivinių traukinių pro Daugpilį buvo gerokai daugiau. Pavyzdžiui Kaliningradas-Petreburgas ir berods Kaliningradas-Maskva, kažkodėl važiuodavo pro Daugpiį. Taip pat dar buvo Gardinas-Vitebskas, pro Vilnių, Daugpilį.

    Komentuoti:


  • kastauyra
    replied
    Ačiū, nežinojau

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė kastauyra Rodyti pranešimą
    Neatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams
    Buvo šioje temoje A|1 nuotraukos - šviesoforas ir iešmas yra Lietuvos teritorijoje. Tam specialiai yra suformuotas "apendiksas" įsikertantis į Latvijos teritoriją: https://goo.gl/xKfxiL

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Aš suprantu, kad Lietuvoje prižiūri. Taip pat kad išsimanevruotų ir be šviesoforo Latvijoje.

    Bet Latvija išeina prižiūri 20+ km ruožą, kur eismas nevyksta nuo Vilnius-Sankt Peterburgas uždarymo.

    Komentuoti:


  • kastauyra
    replied
    Neatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tai ruožas VS-Daugpilis priežiūrimas nors niekas nevažiuoja?
    Pasisekė mums.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė kastauyra Rodyti pranešimą
    Sovietmečio pabaigoje ir pačioj nepriklausomybės pradžioj krovininis eismas ten buvo, atsimenu iš vaikystės bent po kelis TE3, į pabaigą lyg ir 2M62, tempiamus sąstatus per dieną. Viskas sustojo kokiais 1993-iais (?), vienas pusvagonių traukinys, pilnas anglies, ilgai stovėjo tolimiausiam nuo stoties kelyje, kol vietiniai sėkmingai jį po truputį tuštino.
    Jei neklystu, tai iš Vilniaus per Daugpilį ėjo krovininių traukinių maršrutas į Oriolą. Nors kelias šiuo maršrutu - ne pats arčiausias. Gal būt taip stengtasi perdaug neapkrauti keleivinių traukinių pilną maršrutą per Minską? Ir tur būt ta pačia proga buvo keleivinių traukinių maršrutas Ryga-Oriolas.

    Komentuoti:


  • kastauyra
    replied
    Sovietmečio pabaigoje ir pačioj nepriklausomybės pradžioj krovininis eismas ten buvo, atsimenu iš vaikystės bent po kelis TE3, į pabaigą lyg ir 2M62, tempiamus sąstatus per dieną. Viskas sustojo kokiais 1993-iais (?), vienas pusvagonių traukinys, pilnas anglies, ilgai stovėjo tolimiausiam nuo stoties kelyje, kol vietiniai sėkmingai jį po truputį tuštino.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Gali būti, tu teisus. O šiaip smalsu: negi nėra jokios paklausos kroviniams vektoriumi Vilnius-Sankt Peterburgas?
    Na jej butu paklausa tai butu ir krovininiai traukiniai.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė K a J o t Rodyti pranešimą

    Kroviniu judejimas pagrinde vyksta ruoze Daugpilis - Radviliskis. O ruoze Daugpilis - Turmantas kiek zinau krovininiu traukiniu nera.
    Gali būti, tu teisus. O šiaip smalsu: negi nėra jokios paklausos kroviniams vektoriumi Vilnius-Sankt Peterburgas?

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Kiek girdėjau iš LG, ruožas tikrai saugus ir tvarkingas, galima nors ryt važiuot. Gerai neužfiksavau, ar vyksta kažkoks krovinių judėjimas, man rodos minimalus gali vykti/vyksta.
    Kroviniu judejimas pagrinde vyksta ruoze Daugpilis - Radviliskis. O ruoze Daugpilis - Turmantas kiek zinau krovininiu traukiniu nera.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tai ruožas "saugus ir techniškai tvarkingas"?
    Ar ten vyksta koks eismas?
    Kiek girdėjau iš LG, ruožas tikrai saugus ir tvarkingas, galima nors ryt važiuot. Gerai neužfiksavau, ar vyksta kažkoks krovinių judėjimas, man rodos minimalus gali vykti/vyksta.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tai ruožas "saugus ir techniškai tvarkingas"?
    Ar ten vyksta koks eismas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš Latvijos rašo:
    Да, верно. По LDz Турмантас 10.43 - Даугавпилс 11.16 и обратно Даугавпилс 13.42 - Турмантас 14.22.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    spalio 25 numatyta bandomasios keliones be keleiviu is vilnius i daugpili.
    gal tikslesnį laiką galima, pagaudytų ruožo gyventojai su fotoaparatais..

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    spalio 25 numatyta bandomasios keliones be keleiviu is vilnius i daugpili.
    puiki naujiena, lauksime žinių apie keleivius

    Komentuoti:

Working...
X