Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Gal būt Visaginas, Ignalina, Švenčionėliai važinės, kas turistiniais tikslais, kas pigesnio alkoholio, Latvijoj akcizų nekėlė, ir nuo 18 galima nusipirkt bus..
-
Deja, to nebus, nes dabar traukiniai iš Rygos į Rusiją nevažiuoja per Daugpilį, o iki Rezeknės LG nevažiuos. Be to persėdimas nepatogus. Jei dar į Rusiją patogus - ~ 20 val.m tai rytinis nepatogus - ~5 val. ryto. Taip, prieš tai maždaug apie 4 val būna pasienio patikra, bet po jos keleiviai dar gali miegoti.
Komentuoti:
-
Vienintelį pliusą tame maršrute matau jei jis bus "parištas" su Peterburgo ir Maskvos traukiniu. Kitaip - realus pinigų švaistymas - lietuviui miestas neįdomus (būtų įdomus - būtų krūva autobusų), daugpiliečiui - Vilnius - neįkandamas. O ir pats Daugpilis - beveik miręs miestas.
Komentuoti:
-
Valgoje traukiniai atvažiuoja į vieną stotį. Nors stotis Estijos, bet iš Latvijos reikia važiuoti tik apie 1,5 km. Taigi, už naudojimąsi infrastruktūra mokestis mažas. Be to tai trumpiausias kelias geležinkeliu iš Rygos į Taliną, o taip pat paraleliai panašiai kaip geležinkelis, eina ir kai kurie autobusų maršrutai Ryga - Talinas, tie, kurie per Tartu, o ne per Pernu. Gi Vilnius - Daugpilis - Ryga kelias ilgesnis apie 70 km lyginant su autobusų keliu. Be to Daugpilis - Ryga maršrute kursuoja tik 3 traukiniai kasdien ir papildomas penktadieniais - sekmadieniais. Du rytiniai ir vienas vakarinis.
Iš Daugpilio papildomas važiuoja 12.55, o rytiniai 6.15 ir 7.16. Iš Vilniaus traukinys gi atvyks apie 10-12 val. Priešinga kryptimi irgi persėdimo laikas gausis ilgas. Kas važiuos? Latviai tikrai nekeis taip radikaliai tvarkaraščio, kad prisiderintų prie Lietuvos traukinio.
Komentuoti:
-
Ką reiškia vietiniai traukiniai atvažiuoja į tą pačią stotį. Tai ir Daugpilyje traukiniai į tą pačią stotį gi atvažiuos. Ar iš Vilniaus važiuos ne į centrinę Daugpilio stotį?
Komentuoti:
-
Estijos ir Latvijos atveju yra gerai, nes vietiniai traukiniai atvažiuoja į tą pačia stotį. Vilniaus - Rygos maršrutui tai netinka. Daugpilio - tik LG pratęsimas iki Daugpilio.
Visgi manau, kad maršrutas numirs. LG padarė didelę klaidą, kad užraukė maršrutus į Masvką ir Peterburgą. Reikėjo juos leisti per Latviją, ten prikabinant prie Latvijos sąstato, o tarifą iš Lietuvos iki Latvijos stočių padaryti normaliu, bet ne plėšikišku.
Alternatyva - autobusas - į Daugpilį yra, tik ne ryte.Paskutinis taisė Al1; 2017.11.02, 17:53.
Komentuoti:
-
Į Rygą važinėja autobusai (kas valandą) ir skraido lėktuvai, į Daugpilį gi nėra praktiškai jokios alternatyvos būsimam traukiniui. Tad, manau, logiška, kad plėtra į Latviją prasideda nuo Daugpilio, tuo labiau, čia tereikia pratęsti esamą maršrutą 30 kilometrų.
Komentuoti:
-
Į Rygą per Daugpilį kas važiuos? Jei būtų poreikis, tai iš Visagino į Daugpilį važinėtų normalus autobusas, o ne mikrobas.
Komentuoti:
-
O suderinti traukinių Vilnius-Daugpilis ir Daugpilis-Ryga neįmanoma? O dabartinis maršrutas galimas daiktas generuos srautą Visaginas-Daugpilis ir atvirkščiai.
Komentuoti:
-
Daugpilio atveju viskas paprastas - LG moka LDz ir viskas. Rygos atveju LDz neturi jokios naudos, jei leidžia LG nemokamai važiuoti, o PV Lietuvoje LG irgi atleidžia nuo mokesčio. Tiesiog kažkas tarpusavyje susitaria dėl biznio, naudojasi tavo turtu tam bizniui, o tu neturi naudos... Žinoma, LG galėtų mokėti LDz, o PV mokėt LG, bet gi kraštine lieka PV, nes ji moka už infrastruktūra, o LG gautų iš PV daugiau, nei sumokėtų LDz, nes maršruto Vilnius - Ryga daugiau nei pusė trasos eina Lietuva.Paskutinis taisė Al1; 2017.11.02, 13:29.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol nebus RB, tol traukinio į Rygą nebus. Nes RB yra panacėja, o esamas geležinkelis, tsakant, netinka. Kai į Minską pradės važinėti elektriniai traukiniai, atsilaisvina dvivagonės Pesos, kurios labai tiktų maršrutui į Rygą. Latvijos pusė irgi turi modernizuotys DR1A, kurie tiktų tokiam maršrutui. Bet kol nebus RB, tol traukiniai nevažinės. Dar ir dėl to, kad Latvijoje infrastruktūra atskirta nuo pervežimų, todėl "Pasiežieru vilcienis" turi mokėti LDz mokestį realiais eurais, o LG tai daro virtualiai, užskaitymo būdu viduje įmonės. Todėl vargu ar pavyks susitarti už naudojimąsi infrastruktūra daryti tarpusavio užskaitymus, nes Latvijoje įsiterpia trečias juridinis asmuo.
Komentuoti:
-
Kol nebus RB, tol traukinio į Rygą nebus. Nes RB yra panacėja, o esamas geležinkelis, tsakant, netinka. Kai į Minską pradės važinėti elektriniai traukiniai, atsilaisvina dvivagonės Pesos, kurios labai tiktų maršrutui į Rygą. Latvijos pusė irgi turi modernizuotys DR1A, kurie tiktų tokiam maršrutui. Bet kol nebus RB, tol traukiniai nevažinės. Dar ir dėl to, kad Latvijoje infrastruktūra atskirta nuo pervežimų, todėl "Pasiežieru vilcienis" turi mokėti LDz mokestį realiais eurais, o LG tai daro virtualiai, užskaitymo būdu viduje įmonės. Todėl vargu ar pavyks susitarti už naudojimąsi infrastruktūra daryti tarpusavio užskaitymus, nes Latvijoje įsiterpia trečias juridinis asmuo.
Komentuoti:
-
Man atrodo, kad prioritetas traukiniui į Latviją yra Ryga. Daugpilis nesugeneruos pakankamo keleivių srauto.
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąArtimiausiu metu traukiniai pradės kursuoti ir kitą kaimyninę valstybę. Antras didžiausias Latvijos miestas – Daugpilis taps dar viena tarptautinio maršruto stotimi, į kurią važiuos „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai. Praėjusią savaitę „Lietuvos geležinkeliai“ sėkmingai įvykdė bandomuosius važiavimus į Daugpilį. Planuojama, kad reguliarus maršrutas Vilnius-Daugpilis oficialiai bus atidarytas gruodžio mėnesio pradžioje. Iki šiol traukiniai kursuodavo iki pasienyje esančio Turmanto miestelio. Jį ir Daugpilį skiria apie 30 km.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip, latvių pusėje kalbama, kad būtent nuo 12-10 d. Tik neaišku, kuriais laikais bus pratęsti reisai nuo Turmanto.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, kada bus realus maršruto paleidimas?
Komentuoti:
-
Tai kad tą Daugpilį aptarnautų tas pats Turmanto traukinys, tik pratęstas, į kurį ir leidžiami DR1A. Tiesa, su srautais susidorotų ir 630M, kurios bus laivos po Minsko elektrifikacijos.
Komentuoti:
Komentuoti: