Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    pirmiausia šiuo atveju tektų nutiesti dar vieną porą bėgių Vilniaus ir Panerių tarpstotyje. Kitaip tokio miesto geležinkelio inervalas tarp traukinių galėtų būti geriausiu atveju 1 val., be to neliktų tarpų dažninti Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda ir į Trakus, bei Marcinkonis.
    Ir čia klausimas ar Vilniaus miestas pasirengęs sumokėti už dvikelį tarp Vilniaus ir Panerių turbūt būtų apie 8 km. Į įskaitant gana nemažus pylimus Panerių apylinkėse.
    Pasvajojant galėtų būti Trakai-Kena ir Jašiūnai-Bezdonys sujungiant privežamu autobusu su Nemenčine.

    Comment


      O kaip dėl N.Vilnia - Vilnius - Oro Uostas - Juodšiliai - Vaidotai - Lentvaris - Trakai, kas yra apie 50 km.

      Gaunasi apie 10 km/10 min ilgiau nei per Panerius, bet už tai pajungiami Kirtimai, Salininkai, Juodžiliai, Pagiriai, Vaidotai ir Oro uosto stotis žymiai labiau išnaudojama. Tam greičiausiai reiktų poruoti dabartinį vienkelį, bet jeigu jau tiesti naujus bėgius, čia tai atrodytų racionaliau.

      Ar visgi yra kokios akivaizdžios priežastys dėl ko toks maršrutas neveiktų?
      Paskutinis taisė satrebla; 2025.12.04, 12:25.

      Comment


        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
        pirmiausia šiuo atveju tektų nutiesti dar vieną porą bėgių Vilniaus ir Panerių tarpstotyje. Kitaip tokio miesto geležinkelio inervalas tarp traukinių galėtų būti geriausiu atveju 1 val., be to neliktų tarpų dažninti Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda ir į Trakus, bei Marcinkonis.
        Kvailystė. Berlyne taktas yra traukiniai kas DVI minutes vienoje linijoje. Taip kad....

        Comment


          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
          pirmiausia šiuo atveju tektų nutiesti dar vieną porą bėgių Vilniaus ir Panerių tarpstotyje. Kitaip tokio miesto geležinkelio inervalas tarp traukinių galėtų būti geriausiu atveju 1 val., be to neliktų tarpų dažninti Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda ir į Trakus, bei Marcinkonis.
          Ir čia klausimas ar Vilniaus miestas pasirengęs sumokėti už dvikelį tarp Vilniaus ir Panerių turbūt būtų apie 8 km. Į įskaitant gana nemažus pylimus Panerių apylinkėse.
          Pasvajojant galėtų būti Trakai-Kena ir Jašiūnai-Bezdonys sujungiant privežamu autobusu su Nemenčine.
          Link Panerių yra pakankamai daug mažai naudojamų branch line'ų pro buvusias pramonines teritorijas palei Savanorių pr., kurias būtų galima pernaudoti miesto geležinkeliui. Daug geriau nei pro miškus važiuojantis miesto traukinys. Apie visa tai yra jau rašyta puikiame taccido post'e https://100minciu.wordpress.com/2022...kam-ju-reikia/. O ir pati savivaldybė su LTG link to dirba, žemėlapiu buvo jau dalintasi čia https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/bėginis-transportas/7637-vilniaus-miesto-geležinkeliai?p=2198463#post2198463

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
            pirmiausia šiuo atveju tektų nutiesti dar vieną porą bėgių Vilniaus ir Panerių tarpstotyje. Kitaip tokio miesto geležinkelio inervalas tarp traukinių galėtų būti geriausiu atveju 1 val., be to neliktų tarpų dažninti Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda ir į Trakus, bei Marcinkonis.
            Ir čia klausimas ar Vilniaus miestas pasirengęs sumokėti už dvikelį tarp Vilniaus ir Panerių turbūt būtų apie 8 km. Į įskaitant gana nemažus pylimus Panerių apylinkėse.
            Pasvajojant galėtų būti Trakai-Kena ir Jašiūnai-Bezdonys sujungiant privežamu autobusu su Nemenčine.
            Ar tikrai? Koks yra dvikelio geležinkelio capacity ir kiek jis dabar realiai panaudojamas? Realiai traukiniai viena kryptimi gali važiuoti kas ~5 minutes. Žinoma, yra prekinių traukinių faktorius, bet visvien kalba turbūt neina apie intervalą "kas 1 valandą" dėl capacity problemų.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Ar tikrai? Koks yra dvikelio geležinkelio capacity ir kiek jis dabar realiai panaudojamas? Realiai traukiniai viena kryptimi gali važiuoti kas ~5 minutes. Žinoma, yra prekinių traukinių faktorius, bet visvien kalba turbūt neina apie intervalą "kas 1 valandą" dėl capacity problemų.
              Vilnius - Paneriai yra paskaičiuotas pralaidumas ~150 krovininių traukinių per dieną kiekvienai krypčiai. Tai maždaug vienas 4000 tonų traukinys kas 10 minučių. Jei dedikuoti tik keleiviniams traukiniams, tikrai galėtų būti traukiniai kas kokias 5 minutes.

              Comment


                Juk Vilnius–Paneriai krovininis eismas praktiškai eliminuotas, kroviniai tvarkomi Vaidotuose.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                  Juk Vilnius–Paneriai krovininis eismas praktiškai eliminuotas, kroviniai tvarkomi Vaidotuose.
                  Pagrinde taip, bet krovininiai traukiniai iš Turmanto(Daugpilio) vis dar važiuoja pro Vilnių, nes nėra kaip patogiai Naujosios Vilnies stotyje kaip jų nusukti Vaidotų link - reiktų apsukinėti sąstatą. Kažkada buvo nusukimas, ir jį pastatyti būtų galima, bet dabar nėra.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Ar tikrai? Koks yra dvikelio geležinkelio capacity ir kiek jis dabar realiai panaudojamas? Realiai traukiniai viena kryptimi gali važiuoti kas ~5 minutes. Žinoma, yra prekinių traukinių faktorius, bet visvien kalba turbūt neina apie intervalą "kas 1 valandą" dėl capacity problemų.
                    Pralaidumo galimybių nepasakysiu, tiesiog pamąstymui. Koks turi būti intervalas tarp miesto traukinio ir po jo išvykstančio greitojo traukinio iš Vilniaus stoties? Ypač jeigu siūloma padaryti papildomų sustojimų tarp Vilniaus ir Panerių. Ir kokie intervalai gaunasi jeigu į Kauną greitieji traukiniai važiuotų bent kartą per valandą ir dar plius Klaipėdos traukiniai. Priemiestiniai į Kauną ir Marcinkonių kryptimi galėtų važiuoti gal ir 5 min. intervale. Bet net dabar berods tarp traukinių link Panerių daroma ne mažiau 15 min. intervalas.
                    Čia buvo rašyta apie Berlyną, tai neesu apvažiavęs visų Berlyno s-bahn trasų, bet kiek važiavau tai jiems šalia geležinkelio visur nutiesti atskiri dvikeliai bėgiai.
                    Panaudoti privežamuosius pramoninio geležinkelio kelius pro gamyklas tarp Vilniaus ir Panerių. Tai ten visų pirma vienkelis. Be to tektų pertvarkyti visą kelyno signalizaciją. Kiek mačiau ten daugumoje manevriniai šviesoforai arba šviesoforai valdomi nuo šviesoforo stulpo.

                    Comment


                      Šiaip labai jau neteisingai mąstote. Reikia mąstyti ne apie technines galimybes, o apie srautų sukūrimą. Kaip ir rašiau anksčiau, miestas vystosi stotis - šiaurė, bet ne stotis - rytai vakarai, stotis - pietūs. O šiuose regionuose kad atsirastų nauji rajonai - per daug sudėtinga - kalvota, blogas įvaizdis, saugomos teritorijos. Tad kol nebus srautų - nieko ir nebus.

                      Comment


                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                        Pralaidumo galimybių nepasakysiu, tiesiog pamąstymui. Koks turi būti intervalas tarp miesto traukinio ir po jo išvykstančio greitojo traukinio iš Vilniaus stoties? Ypač jeigu siūloma padaryti papildomų sustojimų tarp Vilniaus ir Panerių. Ir kokie intervalai gaunasi jeigu į Kauną greitieji traukiniai važiuotų bent kartą per valandą ir dar plius Klaipėdos traukiniai. Priemiestiniai į Kauną ir Marcinkonių kryptimi galėtų važiuoti gal ir 5 min. intervale. Bet net dabar berods tarp traukinių link Panerių daroma ne mažiau 15 min. intervalas.
                        Čia buvo rašyta apie Berlyną, tai neesu apvažiavęs visų Berlyno s-bahn trasų, bet kiek važiavau tai jiems šalia geležinkelio visur nutiesti atskiri dvikeliai bėgiai.
                        Panaudoti privežamuosius pramoninio geležinkelio kelius pro gamyklas tarp Vilniaus ir Panerių. Tai ten visų pirma vienkelis. Be to tektų pertvarkyti visą kelyno signalizaciją. Kiek mačiau ten daugumoje manevriniai šviesoforai arba šviesoforai valdomi nuo šviesoforo stulpo.
                        Atsakymas yra gana paprastas. Apie 30 min. Dažniau nereikia. Rečiau (kas valandą) galbūt savaitgaliais ir švenčių dienomis.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Atsakymas yra gana paprastas. Apie 30 min. Dažniau nereikia. Rečiau (kas valandą) galbūt savaitgaliais ir švenčių dienomis.
                          Tai ir gaunasi miesto traukinys +30 min. Greitasis + 10 min. į Marcinkonis + 10 min miesto. Intervalas 50 min.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Pagal mūsų standartus (autobusų grafikai būna ir retesni) toks intervalas miesto susisiekimui tiktų puikiai.
                            miesto geležinkelis turėtų būti įrengiamas ir plečiamas pagal rečiausiai ar dažniausiai kursuojančių autobusų maršrutus?

                            daugiau naudos iš metro važiuojančio kas 4 minutes ir turinčio stoteles Tarandėje, Perkūnkiemyje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse, Šeškinėje, prie stadiono ar iš sbahn važiuojančio kas 15 minučių ir turinčio stoteles Tarandėje, Pašilaičiuose, Šeškinėje?

                            metro stotų dvigubai dažniau bet vidutinis greitis būtų vos mažesnis nes metro traukiniai greičiau įsibegėja ir grečiau lėtėja.

                            Kuri sistema būtų populiaresnė ir pervežtų daugiau keleivių?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Atsakymas yra gana paprastas. Apie 30 min. Dažniau nereikia. Rečiau (kas valandą) galbūt savaitgaliais ir švenčių dienomis.
                              Kol nebus galimybės stotyje nusileisti laiptais vienu aukštu žemyn ir persėsti į metro kuris patogiai per kelias minutes nuvežtų iki oro uosto, nmc ir būsimo stadiono tol nelabai kas naudosis tokiu traukiniu nesvarbu kaip dažnai jis kursuotų. Čia būtų varnelės uždėjimas ir apsimetimas kad Vilnius turi miesto geležinkelį.

                              turint metro liniją šiaurė pietūs būtų galima galvoti kaip keliones iš priemiesčių autobusu ir mašinom pakeisti bėgiais pridedant sbahn vakarai rytai bet kad tai būtų patrauklu vis tiek reiktų investicijų.

                              N.Vilnioje pakelti ar pakasti bėgiai turėtų būti atvesti iki mikrorajono centro, tas pats Trakuose, Grigiškėse.

                              Kažkas rašė apie autobusus iš Nemenčinės iki bėgių- nebūtų populiaru, bet bėgius galima atvesti iki Nemenčinės jeigu būtų ilgalaikė strategija ten plėsti Vilniaus aglomeraciją ir statyti daugiabučius žmonėms kurie norėtų dirbti Vilniuje bet gyventi apsupti miškų

                              Comment


                                Gal ką girdėt dėl traukinio pratęsimo iki Stasylų ir naujų stotelių įrengimą? Turėjo startuot praeitą ketvirtį, bet jokių žinių...

                                https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...iki-salcininku

                                Comment


                                  Parašė jan Rodyti pranešimą

                                  miesto geležinkelis turėtų būti įrengiamas ir plečiamas pagal rečiausiai ar dažniausiai kursuojančių autobusų maršrutus?
                                  Ne. Tiesiog sakiau, kad 10 min sbanh intervalai būtų geras dalykas, nes tai būtų daug dažniau nei dauguma dabartinių maršrutų.


                                  Parašė jan Rodyti pranešimą
                                  daugiau naudos iš metro važiuojančio kas 4 minutes ir turinčio stoteles Tarandėje, Perkūnkiemyje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse, Šeškinėje, prie stadiono ar iš sbahn važiuojančio kas 15 minučių ir turinčio stoteles Tarandėje, Pašilaičiuose, Šeškinėje?

                                  metro stotų dvigubai dažniau bet vidutinis greitis būtų vos mažesnis nes metro traukiniai greičiau įsibegėja ir grečiau lėtėja.

                                  Kuri sistema būtų populiaresnė ir pervežtų daugiau keleivių?
                                  Čia rimtai klausi? Tai aišku, kad kas 4 geriau nei kas 15.
                                  Kaip ir kas 8 geriau nei kas 15, kaip ir kas 14 geriau nei kas 15.

                                  Comment


                                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                    Lenkijoje keleivių, keliaujančių geležinkeliais, skaičiau augimas gerokai pranoko prognozes. Šiemet bus pervežta tiek keleivių, kiek buvo planuota pervežti 2030 m. Dėl to PKP skubiai nusipirko 50 naudotų keleivinių vagonų iš DB, kad bent kiek suvaldytti deficitą .

                                    Poland buys used rail carriages from Deutsche Bahn, prompting opposition criticism ofGerman scrap
                                    Įdomu, kodėl lietuviai neperka naudotų traukinių? Naudoti autobusai Vilniuje juk važinėja. Ar "nėra riedmenų" tik atmazas? Ir apskritai - kodėl Lietuva perka tik integruotus traukinius, o ne elektrinus lokomotyvus, prie kurių galima jau bet ką prikabinti? Lenkų variantas visai atrodo logiškas: jei trūksta riedmenų, perki vagonus ir prikabini juos prie egzistuojančių lokomotyvų.

                                    Comment


                                      Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                      Įdomu, kodėl lietuviai neperka naudotų traukinių?
                                      Iš ko juos pirkti? Ukrainos ar baltarusų?

                                      Comment


                                        suomių?

                                        Comment


                                          O suomiai bent pardavinėja naudotus? Egzistuoja tokia rinka?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X