Ar nebūtų logiškiau ne pirkti naudotus, o renovuoti jau turimus užuot juos išsiuntus į metalo laužą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Klausimas ar verta. Vienintelis kandidatas būtų DR1, kurie jau vieną kartą renovuoti, ir kurių rėmai jau skaičiuoja arti 40 metų. Juos reiktų gana stipriai pakeisti kad juos atitempti iki dabartinių reikalavimų - vien neįgaliesiems pritaikyti reiktų gana rimtų pokyčių. Nuo tam tikro taško labiau apsimoka siusti juos į metalo laužą ir pirkti naujus.Parašė John Rodyti pranešimąAr nebūtų logiškiau ne pirkti naudotus, o renovuoti jau turimus užuot juos išsiuntus į metalo laužą?
Bet vėlgi, riedmenų trūkumas yra labiau simptomas nei giluminė problema - jei iš valstybės būtų įsipareigojimas mokėti subsidijas kad padidinti traukinių reisų dažnį/kryptis, ir tai užtikrinama bent kokiems 10 metų, tada gauti paskolą kad daugiau traukinių nusipirkti problemų nebūtų, ir jiems suorganizuotų pirkimą gana greitai (ar išnaudotų esamą).
- 1 patinka
Comment
-
Na kad LTG ir gerokai naujesnių traukinių nelabai nori ne tik renovuoti, bet ir atlikti elementaraus maintenance ir kapitalinių remontų. Net nebepamenu, kada paskutinį kartą veikė, pavyzdžiui, Pesa 730ML keleivių informacinė sistema ir švieslentės (tiek viduje, tiek išorėje). EJ575 švieslentės irgi pusiau neveikiančios, vėdinimo sistemos genda, tas pats su modernizuotais vagonais (kad i tuo fancy 1st class), kur sumontuota įranga, bet ji neveikia. Ar čia nėra labiau ne apsimoka vs neapsimoka dalykas, o apsileidimas ir negebėjimas/nenoras prižiūrėti riedmenų ir atlikti savailaikį maintenance ir kapitalinius remontus? Sąlyginai naujus Pesa 730ML traukinius pradėjo kanibalizuoti (wtf???), ko pasekoje vienas traukinys stovėjo patvoryje pusiau išardytas kelis metus. Su EJ575, kaip suprantu, kažkas panašaus nutiko. Žodžiu, kažkoks chaotiškas ir 3rd world šalims būdingas požiuūris į riedmenų priežiūrą. Susidaro įspūdis, kad nėra aiškių procesų ir logikos. Aišku, man, kaip keleiviui, kaip ir dzin, kokie ten pas juos procesai, bet kai atsakymas į bet kokį klausimą bus "trūksta riedmenų", tai tiesiog įdomu, kodėl LTG neprioritetizuoja riedmenų išsaugojimo ir jų priežiūros, o juos tiesiog nurašinėja ir po to gieda savo "trūksta riedmenų" giesmelę.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Klausimas ar verta. Vienintelis kandidatas būtų DR1, kurie jau vieną kartą renovuoti, ir kurių rėmai jau skaičiuoja arti 40 metų. Juos reiktų gana stipriai pakeisti kad juos atitempti iki dabartinių reikalavimų - vien neįgaliesiems pritaikyti reiktų gana rimtų pokyčių. Nuo tam tikro taško labiau apsimoka siusti juos į metalo laužą ir pirkti naujus.
Bet vėlgi, riedmenų trūkumas yra labiau simptomas nei giluminė problema - jei iš valstybės būtų įsipareigojimas mokėti subsidijas kad padidinti traukinių reisų dažnį/kryptis, ir tai užtikrinama bent kokiems 10 metų, tada gauti paskolą kad daugiau traukinių nusipirkti problemų nebūtų, ir jiems suorganizuotų pirkimą gana greitai (ar išnaudotų esamą).
- 7 patinka
Comment
-
Paaiškino apie tai, kad 40m senumo kainuoja daug, nes kiti standartai, dar ir neįgaliųjų pritaikymo nėra.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNes viskas kainuoja pinigus, jau paaiškino praeitam poste.
Nepaaiškino apie sąlyginai naujų pesų situaciją.
- 1 patinka
Comment
-
Kainuoja pinigus, dėl to net nebegali švieslenčių sutvarkyti? Tikrai?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNes viskas kainuoja pinigus, jau paaiškino praeitam poste.
Comment
-
Priežiūra ir remontas yra visiškai skirtingas reikalas nuo renovacijų. Sakyti "o kodėl nerenovuoja" ir gavus atsakymą į klausimą prikišinėti "o tai kodėl neprižiūri" yra durna taktika kad atrodyti teisingam.Parašė John Rodyti pranešimą
Na kad LTG ir gerokai naujesnių traukinių nelabai nori ne tik renovuoti, bet ir atlikti elementaraus maintenance ir kapitalinių remontų.
Taip, su priežiūra nėra puiku. Ne, tai visiškai nesusiję su faktu kad renovuoti egzistuojančius nėra logiška.
- 5 patinka
Comment
-
Priežastys, tikėtina, yra labai panašios, nes betvarkė ir ten ir ten. Nebent betvarkės priežastys abiem atvejais skirtingos?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Priežiūra ir remontas yra visiškai skirtingas reikalas nuo renovacijų. Sakyti "o kodėl nerenovuoja" ir gavus atsakymą į klausimą prikišinėti "o tai kodėl neprižiūri" yra durna taktika kad atrodyti teisingam.
Taip, su priežiūra nėra puiku. Ne, tai visiškai nesusiję su faktu kad renovuoti egzistuojančius nėra logiška.
Comment
-
Gal pateiksi tas priežastis tada? Nes nemačiau jų ankstesniame pranešime, lygiai taip pat kaip ir nematau šiame.Parašė John Rodyti pranešimą
Priežastys, tikėtina, yra labai panašios, nes betvarkė ir ten ir ten. Nebent betvarkės priežastys abiem atvejais skirtingos?
Aš galiu lygiai taip pat pasiūlyti kad priežastys kodėl LTG perka naujus traukinius, tikėtina, yra labai panašios, su priežastimis kodėl Nvidia kainos kyla.
Comment
-
Na dariau prielaidas, tai jeigu manai, kad jos neteisingos, nebūtina taip skausmingai ir asmeniškai į tai reaguoti.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Gal pateiksi tas priežastis tada? Nes nemačiau jų ankstesniame pranešime, lygiai taip pat kaip ir nematau šiame.
Aš galiu lygiai taip pat pasiūlyti kad priežastys kodėl LTG perka naujus traukinius, tikėtina, yra labai panašios, su priežastimis kodėl Nvidia kainos kyla.
O kokios, tavo manymu, yra einamosios priežiūros problemų ir riedmenų kanibalizavimo priežastys?
Comment
-
Gal galėtumei tada parašyti, kokias konkrečiai prielaidas? Nes aš į jas atsakyti ir tvarkingai diskutuoti negaliu jei jos nėra išsakomos. Reakcija stipri nes netoleruoju laiko švaistymo ir temos kreipimo diskutuojant.Parašė John Rodyti pranešimą
Na dariau prielaidas, tai jeigu manai, kad jos neteisingos, nebūtina taip skausmingai ir asmeniškai į tai reaguoti.
O kokios, tavo manymu, yra einamosios priežiūros problemų ir riedmenų kanibalizavimo priežastys?
O priežastys manau paprastos - nėra pinigų, dėl ko viskas "optimizuojama" iki kol standartai pradeda kristi.
Comment
-
Jau ne kartą rašiau. Aplaidumas, nekompetencija ir atsainus požiūris į riedmenų priežiūrą.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Gal galėtumei tada parašyti, kokias konkrečiai prielaidas? Nes aš į jas atsakyti ir tvarkingai diskutuoti negaliu jei jos nėra išsakomos. Reakcija stipri nes netoleruoju laiko švaistymo ir temos kreipimo diskutuojant.
O priežastys manau paprastos - nėra pinigų, dėl ko viskas "optimizuojama" iki kol standartai pradeda kristi.
Comment
-
Čia ne prielaidos - čia jūsų manymų esančios priežastys kodėl riedmenų priežiūros būsena yra prasta. Kokios prielaidos lemia jus manyti jog šios priežastys neleistų renovuoti traukinių - juo labiau kad vargu ar pati LTG tą renovaciją darytų net jei ir tokia apsimokėtų.Parašė John Rodyti pranešimą
Jau ne kartą rašiau. Aplaidumas, nekompetencija ir atsainus požiūris į riedmenų priežiūrą.
- 1 patinka
Comment
-
Kanibalizavimo priežastys slypi įstatymuose. Bet kokiai detalei, mechanizmui, įrengimui nupirkti reikalingas viešasis pirkimas. Procedūrų trukmė gali trukti 2,3 mėn, po to dar pristatymas ir tik tada remontas. Iš anksto kažką pirkti negali, nes nežinai ar reiks. Jei laikotarpis garantinis turbūt viskas paprasčiau, o jam pasibaigus prasideda reikalai. Dėl to turbūt greičiau paaukoto vieną egz. detalėms, o po to viską kas išimta nupirkti ir sudėti atgal. Čia mano nuomonėParašė John Rodyti pranešimą
Na dariau prielaidas, tai jeigu manai, kad jos neteisingos, nebūtina taip skausmingai ir asmeniškai į tai reaguoti.
O kokios, tavo manymu, yra einamosios priežiūros problemų ir riedmenų kanibalizavimo priežastys?
- 4 patinka
Comment
-
Kitaip tariant, tai literaliai yra prielaidosParašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Čia ne prielaidos - čia jūsų manymų esančios priežastys...
Comment
-
Kaip suprantu, kalbate apie detalių / remonto paslaugų pirkimą įvykus gedimo faktui, bet ar tikrai nėra galimybės sudaryti detalių tiekimo / remonto sutarties, kurioje būtų iš anksto aprašytas preliminarus detalių / remonto paslaugų poreikis (manau, kad per eksploatacijos laikotarpį jau turėjo būti išryškėjusios silpnosios vieno ar kito riedmens vietos), ir įvykus gedimo faktui būtų paprastuoju būdu užsakoma iš tiekėjo? Kiek teko susidurti su viešaisiais pirkimais, toks prekių /paslaugų įsigijimo modelis egzistuoja.Parašė senis Rodyti pranešimą
Kanibalizavimo priežastys slypi įstatymuose. Bet kokiai detalei, mechanizmui, įrengimui nupirkti reikalingas viešasis pirkimas. Procedūrų trukmė gali trukti 2,3 mėn, po to dar pristatymas ir tik tada remontas. Iš anksto kažką pirkti negali, nes nežinai ar reiks. Jei laikotarpis garantinis turbūt viskas paprasčiau, o jam pasibaigus prasideda reikalai. Dėl to turbūt greičiau paaukoto vieną egz. detalėms, o po to viską kas išimta nupirkti ir sudėti atgal. Čia mano nuomonėPaskutinis taisė TomasK; 2025.12.12, 09:48.
- 2 patinka
Comment
-
Tiesą sakant, LTG kažką panašaus rašė savo atsakymuose į paklausimus, kodėl kelis metus patvoryje buvo pūdoma Pesa 730ML. Taip ir aiškino, kad bus "nauja strategija" (ar kažkaip panašiai) pirkti detales iš gamintojo. Suprask, iki tol tai nebuvo daroma ir pagal nutylėjimą turbūt reiktų suprasti, kad vietoj to buvo užsiimama kanibalizacija. Tai gaaaal šita pamoka jau išmokta ir detalės visgi bus/yra perkamos iš gamintojų. Vis dėl to, net jeigu taip jau yra, tai akivaizdžiai neapima keleivių informacinių sistemų, nes net kapitaliai suremontuota 001 Pesa važinėja su neveikiančiomis švieslentėmis.Parašė TomasK Rodyti pranešimą
Kaip suprantu, kalbate apie detalių / remonto paslaugų pirkimą įvykus gedimo faktui, bet ar tikrai nėra galimybės sudaryti detalių tiekimo / remonto sutarties, kurioje būtų iš anksto aprašytas galimas detalių / remonto paslaugų poreikis (manau, kad per eksploatacijos laikotarpį jau turėjo būti išryškėjusios silpnosios vieno ar kito riedmens vietos), ir įvykus gedimo faktui būtų paprastuoju būdu užsakoma iš tiekėjo? Kiek teko susidurti su viešaisiais pirkimais, toks prekių /paslaugų įsigijimo modelis egzistuoja.
Kitas dalykas, kad nepaisant "optimizacijos", dėl kurios, pasak Ignaloido, neišgalima sutvarkyti informavimo sistemų (svarbi bet kokio traukinio dalis, šiaip) kasmet randama pinigų puošti ir po kelių savaičių nupuošti Kalėdinius traukinius
Comment
-
Gal tada norite išaiškinti kaip jos susijusios su negebėjimu renovuoti? Vis dar negirdėjau argumentų kodėl konkrečiai renovacija nepavyktų.Parašė John Rodyti pranešimą
Kitaip tariant, tai literaliai yra prielaidos
Comment
-
Nesuprantu kaip nesuprantate paprasto fakto, kad priežiūra ir marketingas turi atskirus biudžetus.Parašė John Rodyti pranešimąKitas dalykas, kad nepaisant "optimizacijos", dėl kurios, pasak Ignaloido, neišgalima sutvarkyti informavimo sistemų (svarbi bet kokio traukinio dalis, šiaip) kasmet randama pinigų puošti ir po kelių savaičių nupuošti Kalėdinius traukinius
- 1 patinka
Comment
Comment