Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Nesuprantu kaip nesuprantate paprasto fakto, kad priežiūra ir marketingas turi atskirus biudžetus.
    Aha, tai reiškia yra dar ir kvailos biurokratijos, jei LTG negali elementariai perstumdyti biudžeto eilučių ir jos tarsi akmenyje iškaltos.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Vis dėl to, net jeigu taip jau yra, tai akivaizdžiai neapima keleivių informacinių sistemų, nes net kapitaliai suremontuota 001 Pesa važinėja su neveikiančiomis švieslentėmis.
      Prisimenant lenkų istoriją, ne viskas taip paprasta kaip galėtų būti. Niekas netrukdo gamintojui pareikšti, kad jie tokios sistemos nebeprižiūri ir jei nori kad veiktų - dėk naują.

      Nežinau kaip gelezinkelyje, bet pvz JAV aviacijoje suremontuotą detalę ar prietaisą turi patikrinti sertifikuotas aviacijos inžinierius; tik po to ji gali būti naudojama komercinėje veikloje.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Prisimenant lenkų istoriją, ne viskas taip paprasta kaip galėtų būti. Niekas netrukdo gamintojui pareikšti, kad jie tokios sistemos nebeprižiūri ir jei nori kad veiktų - dėk naują.

        Nežinau kaip gelezinkelyje, bet pvz JAV aviacijoje suremontuotą detalę ar prietaisą turi patikrinti sertifikuotas aviacijos inžinierius; tik po to ji gali būti naudojama komercinėje veikloje.
        Būtų labai keista, jei Pesa nepasiūlytų jokios kitos sistemos, kurią būtų galima sumontuoti 730ML. Nu nes, kaip bebūtų, jie gamina traukinius ir diegia juose keleivių informacines sistemas. Just saying.

        Comment

        Working...
        X