Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Puiku, kaina 13,60 Eur į Klaipėdą yra konkurencinga ir tie, kam kaina yra nr. 1 (aka Rygos autobusų fanai) turės gana normalią alternatyvą. Ten bus tie patys kupe vagonai, į kuriuos bus sodinama ne po 4, o po 6. Kas norės daugiau komforto, galės važiuoti 2 klase.
    Pavydžiu. Net iš Kauno (artimesnio miesto) bent 50proc daugiau kainuotų kažkaip (blogiau nei traukiniu) nusigauti iki KLP...

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      Antra klase pardavinėdavo 4 sėdimas vietas, trečia - 6.
      O kodėl pardavinėdavo tik 4 vietas? Ten tiek mažai vietos, kad būtų labai nepatogu „šaudė tu šaudė“ sėdėt?



      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Pavydžiu. Net iš Kauno (artimesnio miesto) bent 50proc daugiau kainuotų kažkaip (blogiau nei traukiniu) nusigauti iki KLP...
      Teoriškai mažiausia kaina 17,80 € (mažiau nei autobusu): važiuojant dviem traukiniais trečia klase, persėdimas Radvilišky 46 min. Bet tik kartą per dieną ir bendra kelionės trukmė 4 val. 50 min.

      Gaila, kad tiek mažai reisų ir viskas nesuderinta.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą

        O kodėl pardavinėdavo tik 4 vietas? Ten tiek mažai vietos, kad būtų labai nepatogu „šaudė tu šaudė“ sėdėt?
        Nes antroje klasėje yra tik 4 kėdės? Ne apie kupe.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Nes antroje klasėje yra tik 4 kėdės? Ne apie kupe.
          Kalbama būtent apie kupe.

          Comment


            Šiaip neatrodo labai erdviai. Turbūt sėdėti yra panašu, kaip trečioje klasėje kur senuose traukinuose būdavo 3 vietos greta.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Šiaip neatrodo labai erdviai. Turbūt sėdėti yra panašu, kaip trečioje klasėje kur senuose traukinuose būdavo 3 vietos greta.
              3+3 ar tai 3+2 ten būdavo per vagono plotį. Čia iš viso 3, kas reiškia, kad yra nepalyginamai erdviau.

              Comment


                Logiškai galvojant, tai taip. Tik man labiau pasirodė suspausta dėl vietos kojoms, tai arba čia be galo plačios sėdynės (kai tik trys + praėjimas per vagono plotį) arba iš tiesų mažokai vietos kojoms. Tik jeigu plačios sėdynės, tai keista, kad nėra porankių tarp sėdynių, nes bent jau PKP kupė vagonuose (2 klasė) dėl to sėdėti labai patogu ir to niekaip negalėtum pavadinti trečiąja klase.

                Comment


                  Na tai dėl to ir bus 3 klasė, nes nėra nei porankių, nei galvos atlošų, ir ergonomika turbūt ne pati geriausia. Visgi į plotį vietos tikrai daug, kas nemaža dalimi kompensuoja mažą legroom.

                  Comment


                    „LTG LINK“: KELEIVINIS TRAUKINYS IŠ PANEVĖŽIO Į KLAIPĖDĄ GALĖTŲ PRADĖTI KURSUOTI 2026 METAIS

                    Keleivinis traukinys iš Panevėžio į Klaipėdą galėtų pradėti kursuoti 2026 metais, kai Lietuvą pasieks 15 naujų Šveicarijos koncerno „Stadler Rail“ pagamintų traukinių, teigia keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“.
                    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...metais-1182135


                    Vietoje normalių persėdimų suderinimo, geriau palaukim porą metų.

                    Comment


                      Parašė eigh Rodyti pranešimą

                      Įdomu, kas ta trečia klasė ir kuo ji skirsis nuo antros? Prikabins senus vagonus su mediniais suolais?
                      Atėjo vadovė iš Maksimos - va ir rezultatai:
                      Didesnė sąstato talpa ir konkurencinga kaina.

                      Be jos LG būtų miegoję iki 2030 m.: "pardavėme vagonus", "nurašėme riedmenis, nėra galimybių". Svarbu buvo dotaciją už keleivių vežimą pasiimti ir tiek.
                      Nauja traukinio stotelė didmiesčio ribose? "Nenene negalima". Vagonas restoranas Vln-Klp? "Neeee, o kam". Daugybė klausimų vadybinių nespręstų, bet pagaliau pajudėjo.

                      Comment


                        O kas tiksliai trukdo LTG naudoti daugiau traukinių su normaliais RIC vagonais ir lokomotyvais? Būtų daugiau flexibility. Kas iš to, kad jau 20 metų bliauna, kad nėra riedmenų, nėra riedmenų, pirksim naujus ir tada "problemos išsispręs".

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          O kas tiksliai trukdo LTG naudoti daugiau traukinių su normaliais RIC vagonais ir lokomotyvais? Būtų daugiau flexibility. Kas iš to, kad jau 20 metų bliauna, kad nėra riedmenų, nėra riedmenų, pirksim naujus ir tada "problemos išsispręs".
                          Tai va. Mašinistų skaičius reikalingas vienodas ar sąstate yra 5 vagonai, ar 3 ar 11 vagonų. Traukos vienetas irgi gali būti parinktas tas pats. Čia didžiausias geležinkelio efektyvumas - nes laivas ar autobusas, ar lėktuvas tokio moduliarumo neturi.

                          Comment


                            Jei kas dar negirdėjot, yra visai įdomus interviu

                            Ir po daugiau kaip trijų dešimčių metų nuo nepriklausomybės atkūrimo Lietuvos geležinkeliai tebenaudoja kelis sovietiniais laikais pagamintus keleivinius traukinius. Kristina Meidė, keleivinių geležinkelių įmonės „LTG Link“ vadovė, tikisi, kad 2026-aisiais, kai Lietuvą turėtų pasiekti naujų geležinkelio riedmenų partija, sovietinių likučių nebeliks.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              O kas tiksliai trukdo LTG naudoti daugiau traukinių su normaliais RIC vagonais ir lokomotyvais? Būtų daugiau flexibility. Kas iš to, kad jau 20 metų bliauna, kad nėra riedmenų, nėra riedmenų, pirksim naujus ir tada "problemos išsispręs".
                              Kiek pasakojo, pagal 1520 mm vėžės reglamentus vagonas keleiviams vežti reguliariojo susisiekimo maršrutais turi būti ne senesnis kaip berods 8 ar 12 metų. Ir kai nelieka kas juos parduotų, kyla numatytų problemų.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Kiek pasakojo, pagal 1520 mm vėžės reglamentus vagonas keleiviams vežti reguliariojo susisiekimo maršrutais turi būti ne senesnis kaip berods 8 ar 12 metų. Ir kai nelieka kas juos parduotų, kyla numatytų problemų.
                                O tai niekas Europoje negamina vagonų?

                                Comment


                                  Tuos 8 metus pakeiti reglamente į 30 metų ir viskas.

                                  Prieš metus, 2023 m. važiavau ~30~40 M. sąstatu C6 vienoje turtingiausių ES sostinių.

                                  IMG 1073besk - Stockholm Metro - Wikipedia (tokiu kaip dešinėje)

                                  Stockholm Metro - Wikipedia daug priežasčių suvardyta kodėl senoliai

                                  Nėra lėšų, nėra pasiūlos, netinka rinka, nespėja pagaminti - ir juda senukai. Reikia vežti miestiečius ir veža.

                                  Comment


                                    Tas į Varėną važinėjantis DR1AM turi kažkokius Miyazaki retro vaibus. Tuo tarpu viduj visai modernus, tvarkingas ir patogus. Ant skydelio virš durų rekonstrukcijos data yra, nebepamenu, gal kokie 2004 metai. Palyginus, kaip latviai rekonstravo RVR dyzelius su autobusinėm sėdynėm, pas mus keleiviams jie visai smagūs.
                                    Click image for larger version

Name:	PXL_20240427_084736085.jpg
Views:	532
Size:	1,55 MB
ID:	2141684
                                    Paskutinis taisė alga; 2024.07.19, 13:51.

                                    Comment


                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210511_190355.jpg
Views:	546
Size:	2,59 MB
ID:	2141688

                                      Comment


                                        O man kaip tik tad foto matoma ex II klasė, kuomet važiuodavo į Šeštokus, pati nepatogiausia DR’kėse, perdaug sėdynes atraminė dalis stačiai

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          O tai niekas Europoje negamina vagonų?
                                          Sertifikuotų 1520 mm su SA-3? Pasirodo ne.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X