Parašė dtb
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
O kodėl pardavinėdavo tik 4 vietas? Ten tiek mažai vietos, kad būtų labai nepatogu „šaudė tu šaudė“ sėdėt?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Antra klase pardavinėdavo 4 sėdimas vietas, trečia - 6.
Teoriškai mažiausia kaina 17,80 € (mažiau nei autobusu): važiuojant dviem traukiniais trečia klase, persėdimas Radvilišky 46 min. Bet tik kartą per dieną ir bendra kelionės trukmė 4 val. 50 min.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Pavydžiu. Net iš Kauno (artimesnio miesto) bent 50proc daugiau kainuotų kažkaip (blogiau nei traukiniu) nusigauti iki KLP...
Gaila, kad tiek mažai reisų ir viskas nesuderinta.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Nes antroje klasėje yra tik 4 kėdės? Ne apie kupe.Parašė taccido Rodyti pranešimą
O kodėl pardavinėdavo tik 4 vietas? Ten tiek mažai vietos, kad būtų labai nepatogu „šaudė tu šaudė“ sėdėt?
Comment
-
Kalbama būtent apie kupe.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nes antroje klasėje yra tik 4 kėdės? Ne apie kupe.
Comment
-
3+3 ar tai 3+2 ten būdavo per vagono plotį. Čia iš viso 3, kas reiškia, kad yra nepalyginamai erdviau.Parašė sleader Rodyti pranešimąŠiaip neatrodo labai erdviai. Turbūt sėdėti yra panašu, kaip trečioje klasėje kur senuose traukinuose būdavo 3 vietos greta.
Comment
-
Logiškai galvojant, tai taip. Tik man labiau pasirodė suspausta dėl vietos kojoms, tai arba čia be galo plačios sėdynės (kai tik trys + praėjimas per vagono plotį) arba iš tiesų mažokai vietos kojoms. Tik jeigu plačios sėdynės, tai keista, kad nėra porankių tarp sėdynių, nes bent jau PKP kupė vagonuose (2 klasė) dėl to sėdėti labai patogu ir to niekaip negalėtum pavadinti trečiąja klase.
- 1 patinka
Comment
-
„LTG LINK“: KELEIVINIS TRAUKINYS IŠ PANEVĖŽIO Į KLAIPĖDĄ GALĖTŲ PRADĖTI KURSUOTI 2026 METAIS
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...metais-1182135Keleivinis traukinys iš Panevėžio į Klaipėdą galėtų pradėti kursuoti 2026 metais, kai Lietuvą pasieks 15 naujų Šveicarijos koncerno „Stadler Rail“ pagamintų traukinių, teigia keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“.
Vietoje normalių persėdimų suderinimo, geriau palaukim porą metų.
- 7 patinka
Comment
-
Atėjo vadovė iš Maksimos - va ir rezultatai:Parašė eigh Rodyti pranešimą
Įdomu, kas ta trečia klasė ir kuo ji skirsis nuo antros? Prikabins senus vagonus su mediniais suolais?
Didesnė sąstato talpa ir konkurencinga kaina.
Be jos LG būtų miegoję iki 2030 m.: "pardavėme vagonus", "nurašėme riedmenis, nėra galimybių". Svarbu buvo dotaciją už keleivių vežimą pasiimti ir tiek.
Nauja traukinio stotelė didmiesčio ribose? "Nenene negalima". Vagonas restoranas Vln-Klp? "Neeee, o kam". Daugybė klausimų vadybinių nespręstų, bet pagaliau pajudėjo.
- 11 patinka
Comment
-
Tai va. Mašinistų skaičius reikalingas vienodas ar sąstate yra 5 vagonai, ar 3 ar 11 vagonų. Traukos vienetas irgi gali būti parinktas tas pats. Čia didžiausias geležinkelio efektyvumas - nes laivas ar autobusas, ar lėktuvas tokio moduliarumo neturi.Parašė John Rodyti pranešimąO kas tiksliai trukdo LTG naudoti daugiau traukinių su normaliais RIC vagonais ir lokomotyvais? Būtų daugiau flexibility. Kas iš to, kad jau 20 metų bliauna, kad nėra riedmenų, nėra riedmenų, pirksim naujus ir tada "problemos išsispręs".
- 1 patinka
Comment
-
Jei kas dar negirdėjot, yra visai įdomus interviu
Ir po daugiau kaip trijų dešimčių metų nuo nepriklausomybės atkūrimo Lietuvos geležinkeliai tebenaudoja kelis sovietiniais laikais pagamintus keleivinius traukinius. Kristina Meidė, keleivinių geležinkelių įmonės „LTG Link“ vadovė, tikisi, kad 2026-aisiais, kai Lietuvą turėtų pasiekti naujų geležinkelio riedmenų partija, sovietinių likučių nebeliks.
- 3 patinka
Comment
-
Kiek pasakojo, pagal 1520 mm vėžės reglamentus vagonas keleiviams vežti reguliariojo susisiekimo maršrutais turi būti ne senesnis kaip berods 8 ar 12 metų. Ir kai nelieka kas juos parduotų, kyla numatytų problemų.Parašė John Rodyti pranešimąO kas tiksliai trukdo LTG naudoti daugiau traukinių su normaliais RIC vagonais ir lokomotyvais? Būtų daugiau flexibility. Kas iš to, kad jau 20 metų bliauna, kad nėra riedmenų, nėra riedmenų, pirksim naujus ir tada "problemos išsispręs".
Comment
-
O tai niekas Europoje negamina vagonų?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kiek pasakojo, pagal 1520 mm vėžės reglamentus vagonas keleiviams vežti reguliariojo susisiekimo maršrutais turi būti ne senesnis kaip berods 8 ar 12 metų. Ir kai nelieka kas juos parduotų, kyla numatytų problemų.
Comment
-
Tuos 8 metus pakeiti reglamente į 30 metų ir viskas.
Prieš metus, 2023 m. važiavau ~30~40 M. sąstatu C6 vienoje turtingiausių ES sostinių.
IMG 1073besk - Stockholm Metro - Wikipedia (tokiu kaip dešinėje)
Stockholm Metro - Wikipedia daug priežasčių suvardyta kodėl senoliai
Nėra lėšų, nėra pasiūlos, netinka rinka, nespėja pagaminti - ir juda senukai. Reikia vežti miestiečius ir veža.
- 2 patinka
Comment
-
Tas į Varėną važinėjantis DR1AM turi kažkokius Miyazaki retro vaibus. Tuo tarpu viduj visai modernus, tvarkingas ir patogus. Ant skydelio virš durų rekonstrukcijos data yra, nebepamenu, gal kokie 2004 metai. Palyginus, kaip latviai rekonstravo RVR dyzelius su autobusinėm sėdynėm, pas mus keleiviams jie visai smagūs.
Paskutinis taisė alga; 2024.07.19, 13:51.
- 3 patinka
Comment
-
Sertifikuotų 1520 mm su SA-3? Pasirodo ne.Parašė John Rodyti pranešimą
O tai niekas Europoje negamina vagonų?
Comment

Comment