Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Mano greitu pasiskaičiavimu, turėtų užtekti traukinių reisams kas valandą iš kiekvienos pusės su galimybe padvigubinti vieną iš jų. Turint omeny kad kiekvienas traukinys po 200 keleivių bus, manau tiek tai tikrai turėtų užtekti. Jei ne, manau bus laikas pasidžiaugti keliaujančių geležinkeliais kiekiu ir pasinaudoti opcija nusipirkti daugiau tokių pat traukinių
    Ar į skaičiavimus įtrauktas patvorinis Stadleris?

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      Ar į skaičiavimus įtrauktas patvorinis Stadleris?
      Įskaičiuotas kaip padvigubinimui

      8 vos pakanka kad kas valandą važiuoti, nors sutinku su Al1 kad kas valanda vargu ar reikia. Važiavimas kas 90-120min manau būtų pakankamas ir lengvai įgyvendinamas, tik nežinau kur daugiau tuos traukinius dėt jei ne Vilnius-Klaipėda.

      Comment


        Patvorinis ne Stadleris, o Pesa

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Patvorinis ne Stadleris, o Pesa
          Čia kol kas

          Comment


            Elektrifikacijai buvo įtrauktas visas Vilniaus mazgas, įskaitant liniją per Kirtimus, o tuo tarpu Palemonas - Gaižiūnai liko neeliktrifikuotas. Ko pasekoje negalima leisti elektrinių traukinių iš Kauno į Šiaulius ar netgi Klaipėdą. Taip pat krovininiai nuo Raviliškio į Kauną bus tampomi šilumvežiais po 90 proc. elektrifikuotu ruožu...

            Comment


              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

              Mano greitu pasiskaičiavimu, turėtų užtekti traukinių reisams kas valandą iš kiekvienos pusės su galimybe padvigubinti vieną iš jų. Turint omeny kad kiekvienas traukinys po 200 keleivių bus, manau tiek tai tikrai turėtų užtekti. Jei ne, manau bus laikas pasidžiaugti keliaujančių geležinkeliais kiekiu ir pasinaudoti opcija nusipirkti daugiau tokių pat traukinių
              9 traukinių užteks kas valandą iš kiekvienos pusės, su galimybe padvigubinti vieną iš jų? Kaip? O kur dar kažkoks rezervas?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                9 traukinių užteks kas valandą iš kiekvienos pusės, su galimybe padvigubinti vieną iš jų? Kaip? O kur dar kažkoks rezervas?
                Kaip sakiau, labai greitas ir labai teorinis skaičiavimas. Dabar kelionė Vilnius-Klaipėda trunka daugiausiai apie 4h30m. Dienos pradžioje turime keturis traukinius Klaipėdoje ir keturis traukinius Vilniuje. Kas valandą išvažiuojant, Klaipėdoje pirmas traukinys atvyks 4h30m po pirmo išvykstančio traukinio, ir turės 30min pasiruošti kelionei į kitą pusę. Lygiai taip pat Vilniuje. Vienas traukinys rezerve, esant reikalui galima padvigubinti vieną iš reisų ar pakeisti vieną iš traukinių.

                Taip, čia praktiškai arti neįmanomo tvarkaraščio, bet kaip sakiau, jei kažko arti tokio reikia, bus galima džiaugtis.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Elektrifikacijai buvo įtrauktas visas Vilniaus mazgas, įskaitant liniją per Kirtimus, o tuo tarpu Palemonas - Gaižiūnai liko neeliktrifikuotas. Ko pasekoje negalima leisti elektrinių traukinių iš Kauno į Šiaulius ar netgi Klaipėdą. Taip pat krovininiai nuo Raviliškio į Kauną bus tampomi šilumvežiais po 90 proc. elektrifikuotu ruožu...
                  Bus bateriniais važiuojama, viešinant interjerą tekste pridėta tokia dėtalė. Ir nelabai ekonomiška dabar būtų elektrifikuoti kai neblogas ~5km gabalas bus dėl RB perkeliamas.

                  Comment


                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                    Kaip sakiau, labai greitas ir labai teorinis skaičiavimas. Dabar kelionė Vilnius-Klaipėda trunka daugiausiai apie 4h30m. Dienos pradžioje turime keturis traukinius Klaipėdoje ir keturis traukinius Vilniuje. Kas valandą išvažiuojant, Klaipėdoje pirmas traukinys atvyks 4h30m po pirmo išvykstančio traukinio, ir turės 30min pasiruošti kelionei į kitą pusę. Lygiai taip pat Vilniuje. Vienas traukinys rezerve, esant reikalui galima padvigubinti vieną iš reisų ar pakeisti vieną iš traukinių.

                    Taip, čia praktiškai arti neįmanomo tvarkaraščio, bet kaip sakiau, jei kažko arti tokio reikia, bus galima džiaugtis.
                    Na čia nebent science fiction įmanomas variantas. Realaus pasaulio teorijoje turbūt galima galvoti apie maždaug 50% to, geriausiu atveju.

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Bus bateriniais važiuojama, viešinant interjerą tekste pridėta tokia dėtalė. Ir nelabai ekonomiška dabar būtų elektrifikuoti kai neblogas ~5km gabalas bus dėl RB perkeliamas.
                      IC bus su akumuliatoriais? Ne, ten atskirai priemiestiniais/regioniniai su akumuliatoriais, tie 6, iš kurių vienas ar du ir važinės iš Kauno į Šiaulius.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        IC bus su akumuliatoriais? Ne, ten atskirai priemiestiniais/regioniniai su akumuliatoriais, tie 6, iš kurių vienas ar du ir važinės iš Kauno į Šiaulius.
                        Taip, regioniniai bus, bet vistiek labai konkretus kokybės ir dažnio padidinimas bus palyginus su dviem Pesa 620 per dieną. Reiktų su laiku elektrifikuoti tą gabaliuką, sutinku, bet nelaikau to dideliu prioritetu.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Na čia nebent science fiction įmanomas variantas. Realaus pasaulio teorijoje turbūt galima galvoti apie maždaug 50% to, geriausiu atveju.
                          4h30m yra blogiausiu atveju laikas, dauguma 4h15m važiuoja.

                          Bet net ir imant blogiausią atvejį, 90min tarpai gana įmanomi, valandos pertraukos su 8 traukiniais.

                          Comment


                            Reikia turėti omenyje, kad tarp reisų turi būti bent 30 min atstova, o geriau ilgesnė, nes būna vėlavimai. Dėl vieno pavėlavusio traukinio vienkelėje linijoje išsidarko paskui kelių kitų važiavimo laikai... Todėl geriau ilgesnė atstova galinėje stotyje, iki valandos. Dar reikia turėti omenyje, kad traukiniai ekipiruojami (užpildomi kuru, vandeniu, smėliu ir t.t.) tik vienam reisui pirmyn ir atgal. Grįžus į Vilnių, jei traukinys daro antrą reisą, jį reikia vėl užpildyti kuru, vandeniu, išsiurbiami tualetai ir t.t. Todėl tam reikai laiko. O jei vėlgi, vėlavimas. Todėl traukinių reikia daugiau, atstovos turi būti ilgesnės.
                            Paskutinis taisė Al1; 2024.08.25, 08:49.

                            Comment


                              Elektrinių traukinių kuru pildyt nereikia, o WC nusiurbia per kelias minutes.

                              Comment


                                Vis tiek tai ekipiravimas, o ilga atstova reikalinga kompensuoti nedidėlius vėlavimus, kurie būna labai dažnai. Pusės valandos tam per mažai, nes tuomet mašinistas, palydovės neturi poilsio, o tai jau kertasi su darbo kodeksu.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  9 traukinių užteks kas valandą iš kiekvienos pusės, su galimybe padvigubinti vieną iš jų? Kaip? O kur dar kažkoks rezervas?
                                  Na, jei aš ar tu projektuotume traukinių grafiką, tai paliktume kokius 10% parko "patvoriniais" sąstatais uždengt gedimams ar paklausos pikams. Ar ne?

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Na, jei aš ar tu projektuotume traukinių grafiką, tai paliktume kokius 10% parko "patvoriniais" sąstatais uždengt gedimams ar paklausos pikams. Ar ne?
                                    Whut?

                                    Comment


                                      Na, sveikas protas kužda, kad bet kokiam planavime paimi turimus resursus ir atidedi kažkokią dalį nenumatytiems atvejams, o likusius paskirstai. Neabejoju, kad ir geležinkelio maršrutų tvarkaraščio sudarytojai numatys rezervą. Jei tai reikš, kad iš Klaipėdos į Vilnių per parą važiuos ne, tarkime, 17 traukinių kas valandą, o 13 kas 1 val 15 min, big deal. Dabar išgyvenam su 6-7 kas dvi su puse valandos.

                                      Comment


                                        Alio, atsibuskite. Vilnius - Kaunas važiuoja vidutiniškai kas valandą, tai atstumas 100 km. O čia 300 km tiesiai ir apie 370 km geležinkeliu. Todėl kas dvi valandas būtų labai gerai.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Alio, atsibuskite. Vilnius - Kaunas važiuoja vidutiniškai kas valandą, tai atstumas 100 km. O čia 300 km tiesiai ir apie 370 km geležinkeliu. Todėl kas dvi valandas būtų labai gerai.
                                          Na, kad kas valandą net teoriškai nelabai įmanoma, tai kaip ir aišku. Klausimas, ką LTG iš tikrųjų galvoja dėl Vilnius-Klaipėda tvarkaraščių? Kur nors buvo kas nors rašyta apie tai? Tikrai realu tikėtis, kad būtų traukiniai kas dvi valandas? Jei taip, tai čia būtų žiauriai gerai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X