Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, viskas yra tiesa, kas pasakyta, labiausiai aišku dėl neįgaliųjų diskriminacijos, bet jau aišku, kad 2025 bus nauji traukiniai ir važinės ko gero visai neblogos “papūgos”. Bus paskui piktinamąsi, kad paleido naujus traukininius ir iškart bilietų kaina pakilo

    Comment


      2025 nebus naujų traukinių. Tik 2026 paleis rudeniop. Čia kas liečia elektrinius (Klaipėda). Alumuliatoriniai irgi bus bandomi, nebent juos anksčiau pristatys, gal kitų metų antroje pusėje. Bet kokiu atveju kažin ar anksčiau 2026 pavasario jie išvažiuos...

      Comment


        Bet į Turmantą bateriniams per ilgas atstumas. Tai vat įdomu kokie traukiniai ten važinės. Ar prabangesnis pesa 730ml, tarpinis variantas pesa 630m ar iš viso tos 620m? O gal tie dar rusiški, kur į oro uostą dabar važinėja? Bet kokiu atveju kiek suprantu vieno modelio traukinių neužteks pilnai. Atrodo logiška būtų rusiškų atsisakyti ir pesas 620m kaip rezervines laikyti ir paleisti dvi kartu tokiu atveju.

        Comment


          Turmantą pilnai uždengs 730ml.

          Comment


            Tai 630m ir 620m traukiniai lieka Kauno - Marijampolės bei Kauno - Kybartų maršrutams?

            Comment


              Regis buvo planas atvykus elektriniams traukiniams pratęsti iki Daugpilio maršrutą, kam praktiškai 730ml yra geriausias kandidatas nes jau sertifikuotas važiuoti Latvijoje ir nereikėtų eiti vėl per visą biurokratiją tam.

              620 ir 630 manau liks Mažeikiai-Panevėžys, Kaunas-Marijampolė, Kaunas-Kybartai maršrutams. Kažkada Mažeikiai-Panevėžys buvo planuotas važiuoti akumuliatoriniais traukiniais, bet tam reiktų krovimo įrenginių Mažeikiuose ir Panevėžyje, ir pirkimuose pasirodė tik pirkimas Varėnoje.

              Comment


                LTG Link turi 7 vnt 730ML, 3 vnt 630M ir dar galybę 620M.
                Vilniaus regiono maršrutams (Turmantas, Ryga, Mockava), dabartiniais grafikais, užtenka 5 vnt. 730ML:

                Click image for larger versionName:	Ekrano kopija 2024-09-28 233351.pngViews:	0Size:	15,2 kBID:	2155074
                Tad turim vieną papildomą traukinį antram reisui į Rygą bei vieną rezerve (su sąlyga, kad patvorinė Pesa prikelta ir remontai atliekami laiku). Tokiu atveju, 630M gali būti perkeliami į Radviliškį/Kauną, nebent vieną reikėtų pasilikti dėl Oro uosto - nežinau ar ten užtenka 620M, ar vis dėl to reikėtų pasilikti 630M bent jau Jašiūnų reisams.

                Beje, taip susidėjus, labai gerai pasimato nelogiškos atstovos po dvi-tris valandas galinėse stotyse ar nakvynės išvykus po 11 valandų.
                Paskutinis taisė Ignalina; 2024.09.28, 23:42.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  LTG Link turi 7 vnt 730ML, 3 vnt 630M ir dar galybę 620M.
                  Tokiu atveju, 630M gali būti perkeliami į Radviliškį/Kauną, nebent vieną reikėtų pasilikti dėl Oro uosto - nežinau ar ten užtenka 620M, ar vis dėl to reikėtų pasilikti 630M bent jau Jašiūnų reisams.
                  Oro uosto ir Jašiūnų reisams lyg ir planuojama buvo akumuliatorinius traukinius naudot, atstumas pakankamai trumpas kad nereikės krovimo stotelės.

                  Comment


                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                    Oro uosto ir Jašiūnų reisams lyg ir planuojama buvo akumuliatorinius traukinius naudot, atstumas pakankamai trumpas kad nereikės krovimo stotelės.
                    Paskutinė komunikacija, kurią radau, teigia, kad planuose tik Vilnius - Varėna - Marcinkonys ir Kaunas - Šiauliai. Tačiau taip, priskirti hibridą Jašiūnams būtų logiška.

                    Comment


                      Jūsų dėmesiui reportažas iš Drakono Marcinkonys–Vilnius, kol dar važinėja šitas retro. Vienas iš senesnių sąstatų, viskas girgžda ir dunda, ant skydelių nurodyti 1996 ir 1999 rekonstrukcijos metai, bet sėdynės naujai pervilktos, vienam gale yra kokios 6 ar 8 vietos dviračiams.

                      Attached Files

                      Comment


                        Ir dar filmukas iš tambūro:
                        https://youtube.com/shorts/UCl3npkqKKo

                        Comment


                          „LTG Link“ didina reisų skaičių, kur veiks dinaminė kainodara ir iš anksto perkantys bilietus mokės mažiau

                          Patiktinęs spalio 13 d. ir lapkričio 11 d, matau 11,10€ ir 9.43€ pirma klase bei 8€ ir 4.80€ antra klase. Nuolaida gana ženkli, jei keleivis žino savo ateities planus. Tiesa, toliausiai į priekį bilietai už mėnesio tik


                          O LRT perrašo antraštę taip, jog padaugės reisų Daugės traukinių reisų keliaujant į Kauną ir Vilnių, pirmieji bilietai kainuos pigiau

                          Comment


                            Iš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Iš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...
                              Tikslas paprastas: vėliau pabrangins tai pačiai dienai perkamus bilietus sakydami, kad kainos nedidėja jei perkate iš anksto. Ir tiek su ta "dinamine kainodara".

                              Comment


                                Man tai čia panašu į tai, kad mėginam vaizduoti jog kažką darome, bet kadangi patys idėjų neturime, tai kopijuojame.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Iš tiesųvisa tai yra fignia, bezdėjimas į vandenį ir pokazūcha, kad kažkas daroma naudingo. Niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų būti taikoma tokia kainodara, yra Vilnius - Šiauliai - Klaipėda. Įskaitant tarptautinius, gal Vilnius - Ryga. Dėl maršruto į Lenkiją - nemanau, nes Lenkijos geležinkeliai taiko plokščia kainodarą. Tai nebent 1-2 eurais galėtų būti pigesnė kaina tik Lietuvos ruožo sąskaita...
                                  Dauguma žino, kad per kalėdas, velykas ir kitas šventes važiuos į gimtuosius miestelius. Todėl, neteisinga sakyti, kad niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį.

                                  Comment


                                    Pasiūloma keliauti iki 40% pigiau, tačiau vietiniams egzpertams čia jarunda, sąmokslas ir pakazūcha viename.

                                    Comment


                                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                      Man tai čia panašu į tai, kad mėginam vaizduoti jog kažką darome, bet kadangi patys idėjų neturime, tai kopijuojame.
                                      Kas čia per stebuklingos idėjos geležinkeliuose turi būti?
                                      Šiaip bendrai yra geros praktikos kažkokios, kurias visi 'kopijuoja". Pas visus geležinkelius daug tokių pačių dalykų yra, nėra kažkokio išskirtinio.

                                      Comment


                                        Visi tai nereiškia, kad ir pas mus taip turi būti. Nes yra daugybė niuansų, kurių nėra kitose šalyse. Lietuvoje VT aplamai nėra kasdienio būtinumo paslauga 95 proc. gvyentojų. Geležinkelis - dar mažesnei daliai. Net ne kasdienio, o aplamai keliavimo būdas, kuriuo dauguma net nesinaudoja niekada gyvenime. Tai į ką orientuojamasi? Į tuos, kurie ir taip važiuoja? Su tokia rinkodara naujų keleivių nepritrauksi. Kitose šalyse kainos yra nesveikos, tai todėl tokia kainodara tinkama. O pas mus kelionės kainos yra proto ribose, daug lengvatų. Kitose šalyse nėra tiek daug lengvatų ar jos gerokai mažesnės, čia kas liečia tuos sluoksnius, kurie turi mažesnes pajamas... O žmonės nevažinėja dažnai ar iš viso nevažiuoja, nes arba jiems nereikia kažkur važiuoti, arba jie negali nuvažiuoti ten, kur jiems reikia, nes tiesiog ten VT nevažiuoja... Ir aplamai, žmonės Lietuvoje yra atpratinti nuo VT ir visas keliavimas >95 proc. atvejų bazuojamas tik ant nuosavo automobilio. Geležinkeliai ar atskiri vežėjai gali ardytis kaip nori, nieko tai iš esmės nepakeis.

                                        Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                        Dauguma žino, kad per kalėdas, velykas ir kitas šventes važiuos į gimtuosius miestelius. Todėl, neteisinga sakyti, kad niekas Lietuvoje neplanuoja kelionių toliau nei kokiai savaitei į priekį.
                                        Dėl kelių kartų metuose tokia rinkodara yra nereikalinga. Galima tiesiog padaryti tikslines nuolaidas. Bet kam jas daryti, jei šių švenčių metu ir taip trūksta bilietų? Rinkodaros tikslas juk yra ne sumažinti pajamas, o jas padidinti.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 13:13.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Visi tai nereiškia, kad ir pas mus taip turi būti. Nes yra daugybė niuansų, kurių nėra kitose šalyse. Lietuvoje VT aplamai nėra kasdienio būtinumo paslauga 95 proc. gvyentojų. Geležinkelis - dar mažesnei daliai. Net ne kasdienio, o aplamai keliavimo būdas, kuriuo dauguma net nesinaudoja niekada gyvenime. Tai į ką orientuojamasi? Į tuos, kurie ir taip važiuoja? Su tokia rinkodara naujų keleivių nepritrauksi. Kitose šalyse kainos yra nesveikos, tai todėl tokia kainodara tinkama. O pas mus kelionės kainos yra proto ribose, daug lengvatų. Kitose šalyse nėra tiek daug lengvatų ar jos gerokai mažesnės, čia kas liečia tuos sluoksnius, kurie turi mažesnes pajamas... O žmonės nevažinėja dažnai ar iš viso nevažiuoja, nes arba jiems nereikia kažkur važiuoti, arba jie negali nuvažiuoti ten, kur jiems reikia, nes tiesiog ten VT nevažiuoja... Ir aplamai, žmonės Lietuvoje yra atpratinti nuo VT ir visas keliavimas >95 proc. atvejų bazuojamas tik ant nuosavo automobilio. Geležinkeliai ar atskiri vežėjai gali ardytis kaip nori, nieko tai iš esmės nepakeis.



                                          Dėl kelių kartų metuose tokia rinkodara yra nereikalinga. Galima tiesiog padaryti tikslines nuolaidas. Bet kam jas daryti, jei šių švenčių metu ir taip trūksta bilietų? Rinkodaros tikslas juk yra ne sumažinti pajamas, o jas padidinti.
                                          Šventės tiesiog geriausias pavyzdys, kad kelionės planojamos ir daugiau nei savaitę į priekį. Nėra Lietuvoje pigūs traukinių bilietai Vilnius-Klaipėda antra klase kainuoja 24.8 €. Jei vienam dar gal kažkiek ir pigiau nei vaižiuoti automobilu, tai dviem automobilis bus gerokai pigiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X