Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Nu kad niekada nieko nebuvo skelbta apie platformų modernizavimą, neskaitant RB 760mm standartinės platformos ir esamų stočių "tvarkymo", kas iš esmės apsiribojo visokių trinkelių ir bortelių keitimu, analogiškai kaip Vilnius style "prpastasis remontas". O šiaip, Lietuvoje turbūt reiktų 550mm standartinio aukščio platformų. Nu arba taikytis prie RB ir daryti visur 760mm.
-
Neseniai teko važiuoti traukiniais Italijoje, ten iš naujų (beje, atrodančių puikiai) Hitachi traukinių kiekvienoje stotelėje išvažiuoja nedidelė platforma, kuri užpildo skylę tarp traukinio ir perono. Taip kad realiai nereikia netgi platinti/siaurinti peronų, tiesiog standartizuotai pakelti juos iki traukinio grindų lygio ir viskas. Kodėl Lietuvoje to negalima padaryti, nes iš pirmo žvilgsnio atrodo paprasta. Gal daugiau nusimanantys galėtų paaiškinti.
Comment
-
Beje, gavau iš LTG atsakymą dėl "Patvorinės Pesos":
Fingers crossed, bus šitas traukinys sutaisytas. Labai norėtųsi tikėtis, kas tai reikš ir geresnį servisą ir daugiau dažnių svarbiausiais amršrutais, kur naudojami 730M."Informuojame, kad minimas riedmuo Pesa 730ML yra užregistruotas planiniam remontui, planuojama remontą atlikti iki metų pabaigos. "
- 2 patinka
Comment
-
Dabar pamačiau RB Final Report, kad rekomendacija 760 mm.Parašė John Rodyti pranešimą
Nu kad niekada nieko nebuvo skelbta apie platformų modernizavimą, neskaitant RB 760mm standartinės platformos ir esamų stočių "tvarkymo", kas iš esmės apsiribojo visokių trinkelių ir bortelių keitimu, analogiškai kaip Vilnius style "prpastasis remontas". O šiaip, Lietuvoje turbūt reiktų 550mm standartinio aukščio platformų. Nu arba taikytis prie RB ir daryti visur 760mm.
https://www.railbaltica.org/wp-conte...port_final.pdf
Skyscrapercity forume rašo, kad estai visas stotis jau prieš 10 metų rekonstravo į 550 mm. Latviai irgi berods 550 mm dabar rekonstruos. O ką Lietuva darys?
Problema su 760 mm, kad neišeina naudoti su dviaukščiais traukiniais. O tai yra blogai. Šveicarijoje visos platformos 550 mm, įlipimas be laiptų, daug dviaukščių traukinių, bet yra ir vienaaukščiai su skirtingo lygio grindimis. Lietuviai gal išvis nieko nenusprendę?
Kuo labiau giliniesi, tuo daugiau Š pasimato
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Na tokiu atveju reikia visur daryti 550mm, išskyrus RB, kuri visur bus 760mm. Kažkokio kito maksimaliai gero varianto turbūt nelabi ir gali būti.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Dabar pamačiau RB Final Report, kad rekomendacija 760 mm.
https://www.railbaltica.org/wp-conte...port_final.pdf
Skyscrapercity forume rašo, kad estai visas stotis jau prieš 10 metų rekonstravo į 550 mm. Latviai irgi berods 550 mm dabar rekonstruos. O ką Lietuva darys?
Problema su 760 mm, kad neišeina naudoti su dviaukščiais traukiniais. O tai yra blogai. Šveicarijoje visos platformos 550 mm, įlipimas be laiptų, daug dviaukščių traukinių, bet yra ir vienaaukščiai su skirtingo lygio grindimis. Lietuviai gal išvis nieko nenusprendę?
Kuo labiau giliniesi, tuo daugiau Š pasimato

- 2 patinka
Comment
-
Šiaip LTG Infros reikalas, ne LTG Link. Galima rasti internete užsiminimų apie "Peronų modernizacijos" projektą 2019 metais, bet regis nuplaukė reikalasParašė taccido Rodyti pranešimą
Suradau, kad Latvijoje jau yra projektas modernizuoti visas keleivių platformas. Bus įlipimas viename lygyje, be jokių laiptelių ar prietaisų. Į projektą įeina ir visokios P+R aikštelės, dviračių aikštelės ir kt.
https://lz.lv/p/novym-poezdam---novy...-gorami-688555
Latviai ir vėl mus aplenkė, kaip ir su taktiniu tvarkaraščiu?
Klausimas: ar LTG Link ruošiasi daryti platformų modernizaciją, kad būtų bebarjeris patekimas į traukinius? Greitas pagūglinimas nieko neparodė, tiesiog vienoje vietoje buvo parašyta, kad galbūt ateityje modernizuosime. Ar aš kažką pražiopsojau, ar iš tikrųjų jokio projekto nėra???
Comment
-
Dėl peronų aukščių - pagal INF TSI (EU geležinkelių interoperabilumo reguliaciją), 1520mm keliuose galimi platformų aukščiai yra 200mm ir 550mm, tad atnaujinimas reikštu 550mm.
Dviaukščiams vagonams nors ir nėra patogu, atrodo 760mm galima padaryti be žingsnių į pirmą aukštą, čia iš DB Regio KISS vaizdas kaip atrodo kai durys 760mm aukštyje.
Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.07.01, 06:50.
- 6 patinka
Comment
-
Įdomu, kas ta trečia klasė ir kuo ji skirsis nuo antros? Prikabins senus vagonus su mediniais suolais?Norintiems sutaupyti, „LTG Link“ populiariame maršrute siūlo keliauti pigiau
LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ viename populiariausių traukinių maršrutų Vilnius–Klaipėda–Vilnius siūlo keliauti pigiau ir įveda trečią klasę. Trečios klasės bilietas kelionei iš Vilniaus į Klaipėdą, arba atgal, kainuos tik 13,60 Eur, tai daugiau nei trečdaliu pigiau nei antros klasės bilieto kaina. Trečia klase keliauti bus galima nuo liepos 15 d., o bilietai parduodami nuo liepos 1 d.
https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...eliauti-pigiau
- 6 patinka
Comment
-
Pranešime viskas parašyta. Kabins kupe vagonus, kuriuose ir bus tos trečios klasės vietos. Paspaudus nuorodą, esančią tame pačiame pranešime, matosi, kad vienas iš traukinių bus ne DMU, o lokomotyvas su vagonais, kuriame ir bus trečioji klasė.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Įdomu, kas ta trečia klasė ir kuo ji skirsis nuo antros? Prikabins senus vagonus su mediniais suolais?
Man tik keista, kodėl pas mus prie DMU nekabinami paprasti vagonai, nors pvz. Lenkijoje nemažai teko matyti EMU ar DMU su prikabintu paprastu senu vagonu, kuris skirtas dviračiams vežti.
- 3 patinka
Comment
-
Prie DMU nekabinami paprasti vagonai dėl to kad nėra kaip (standartiškai) pakabinti. Ant Pesų galų yra Scharfenberg jungtys, kai ant traukinių vagonų yra standartinės sovietinės SA3 jungtys. Mano supratimu Pesa turėtų turėti konverterį į SA3 jungtį, bet tik avariniam atvejui kad prisijungti prie lokomotyvo. Realiai Lietuvoje DMU kurie teoriškai galėtų traukinio vagoną tiesiog tempti mano žiniomis tėra DR1 ir RA2, bet su jais nelabai daug logikos tokius reikalus bandyt.Parašė sleader Rodyti pranešimąMan tik keista, kodėl pas mus prie DMU nekabinami paprasti vagonai, nors pvz. Lenkijoje nemažai teko matyti EMU ar DMU su prikabintu paprastu senu vagonu, kuris skirtas dviračiams vežti.
Pasitaisymas: Pasižiūrėjau dar kartą, ir tik 730ML naudoja Scharfenberg, 630 ir 620 naudoja SA3, tai su jomis tikriausiai vis dėl to būtų galima.Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.07.01, 14:00.
- 7 patinka
Comment
-
Trečia klasė yra tos lenkiškos pesos kur kėdės po tris vienoje pusėje ir tokio dydžio kad net vaikui per mažos.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Įdomu, kas ta trečia klasė ir kuo ji skirsis nuo antros? Prikabins senus vagonus su mediniais suolais?
- 1 patinka
Comment
-
Kada čia spėjo šešiaviečių kupe vagonai iš antros klasės pavirsti trečiąja?
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pranešime viskas parašyta. Kabins kupe vagonus, kuriuose ir bus tos trečios klasės vietos. Paspaudus nuorodą, esančią tame pačiame pranešime, matosi, kad vienas iš traukinių bus ne DMU, o lokomotyvas su vagonais, kuriame ir bus trečioji klasė.
Man tik keista, kodėl pas mus prie DMU nekabinami paprasti vagonai, nors pvz. Lenkijoje nemažai teko matyti EMU ar DMU su prikabintu paprastu senu vagonu, kuris skirtas dviračiams vežti.
Comment
-
Antra klase pardavinėdavo 4 sėdimas vietas, trečia - 6.Parašė Nitro Rodyti pranešimąKada čia spėjo šešiaviečių kupe vagonai iš antros klasės pavirsti trečiąja?
- 3 patinka
Comment
-
Matai aš važinėdavau prieš 20 metų - pilna studentų kupė tuomet buvo antra klasėParašė Ignalina Rodyti pranešimą
Antra klase pardavinėdavo 4 sėdimas vietas, trečia - 6.
Comment
-
Įkišiu savo trigrašį. Prisireikė pargabenti moksleivį nuo Palangos iki Lazdijų. Prisiminęs, kad prieš 20 m. traukiniai važinėjo į Šeštokus (kas visai tiktų), su didžiu pakilimu, atsiverčiau LTG saitą, galvodamas, kad "štai - nupirksiu jaunuoliui bilietus, pajaus kokia didybė keliauti traukiniu!".
Ir... Likau it šūdą kandęs. Šeštokų net stoties nėra maršrutuose, net į Mockavą nėra, kad suspėti tą pačią dieną, geriausiu atveju iki Marijampolės per Vilnių su dviem persėdimais. Nenoriu nei keiktis, nei chujeiktis, bet žinau, kad traukinio bilietų neieškosiu dar ateinančius 20 m.
Kaip sakė vienas dzūkelis: Ačiū už dviratį, eisiu pėsčias!
- 8 patinka
Comment

Comment