Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Dažnai išperkami visi bilietai Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Šiauliai maršrutuose, jie su vietų rezervacija ir dienos bilietas šiuose maršrutuose negalios. O kituose maršrutuose tokios problemos su 100% užimtumu nėra, pasitaiko nebent Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Turmantas išskirtiniais atvejais, labai retai. Ir taip, tada keleiviai stovi.
-
Kaunas-Šiauliai savaitgaliais kartais būna problemų su užimtumu, pvz. šiandienos 17:00 traukinys pilnai išparduotas.Parašė dtb Rodyti pranešimą
Dažnai išperkami visi bilietai Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Šiauliai maršrutuose, jie su vietų rezervacija ir dienos bilietas šiuose maršrutuose negalios. O kituose maršrutuose tokios problemos su 100% užimtumu nėra, pasitaiko nebent Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Turmantas išskirtiniais atvejais, labai retai. Ir taip, tada keleiviai stovi.
Comment
-
Jau seniai sakiau, kad šiuo maršrutu privaloma leisti dvigubą kiekį vagonų.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kaunas-Šiauliai savaitgaliais kartais būna problemų su užimtumu, pvz. šiandienos 17:00 traukinys pilnai išparduotas.
Ta prasme net kei du traukinius tuo pačiu metu paleistų jie būtų užpildyti po 50%, kas yra labai geras užpildymas, didesnis nei daug kitų maršrutų.
Bukaprotiška to nepadaryti.
Comment
-
Kaunas-Šiauliai, visų pirma, reikia daugiau reisų. Toks maršrutas apskritai turėtų turėti kas dvivalandinį ar panašų taktinį tvarkaraštį.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jau seniai sakiau, kad šiuo maršrutu privaloma leisti dvigubą kiekį vagonų.
Ta prasme net kei du traukinius tuo pačiu metu paleistų jie būtų užpildyti po 50%, kas yra labai geras užpildymas, didesnis nei daug kitų maršrutų.
Bukaprotiška to nepadaryti.
Nors šiaip tas pats galioja ir daugumai kitų maršrutų, tik LTG to nedaro, nes velnias žino, kodėl. "Trūksta riedmenų" turbūt.
- 3 patinka
Comment
-
O dabar pabandyk tai išaiškinti vokiečiams, šveicarams ar italams.Parašė dtb Rodyti pranešimą
Teoriškai visi terminuoti bilietai yra vardiniai ir esant poreikiui gali reikėti pateikti asmens dokumentą.
Comment
-
Italam neturėtų būti sunku, nes ten perkant bilietą, net vienkartinį tenka įvesti vardą ir pavardę, o pas kokius ispanus net asmens dokumento numerį reikia suvesti perkant traukinio bilietą.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O dabar pabandyk tai išaiškinti vokiečiams, šveicarams ar italams.
Comment
-
Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąPristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.
Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.
P.S. Graži žiemiška nuotrauka.
- 2 patinka
Comment
-
Roma, 2019 vasara, niekas (automatas stotyje ir moteriškė kasoje) nieko neprašė. Perkant Campania ArteCard irgi niekas nieko neklausia, nors galioja ir Trenitalia traukiniuose.Parašė evil Rodyti pranešimą
Italam neturėtų būti sunku, nes ten perkant bilietą, net vienkartinį tenka įvesti vardą ir pavardę, o pas kokius ispanus net asmens dokumento numerį reikia suvesti perkant traukinio bilietą.
Comment
-
Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.
Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną
Comment
-
Dienos bilietas gali būti aktualus keliaujant trumpu arba vidutinio ilgio atsumu. Kaip ir paminėta straipsnyje, pagrindinė idėja yra suteikti keleiviams daugiau lankstumo. Galbūt tokiu būdu skatinama daugiau keliauti traukiniais trumpais atstumais. Jeigu priemonė nepasiteisins, LTG galės atsisakyti tokio bilieto.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.
- 2 patinka
Comment
-
Vilnius - Trakai, Vilnius - Lentvaris, Klaipėda - Kretinga, Klaipėda - Šilutė, Klaipėda - Plungė, Šiauliai - Radviliškis ir kt. Keliaujant trumpesniais atsumtais galima spėsti išvykti ir grįžti per dieną.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.
Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną
- 1 patinka
Comment
-
Paprastai jo kaina yra 2x įprasti važiavimai vidutinio ilgio maršrutu.Traukiniui papildomas šimtas kg kaip ir nesiaučia, bet toks bilietas skatina dažniau važiuoti būtent traukiniu.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Dienos bilietas gali būti aktualus keliaujant trumpu arba vidutinio ilgio atsumu. Kaip ir paminėta straipsnyje, pagrindinė idėja yra suteikti keleiviams daugiau lankstumo. Galbūt tokiu būdu skatinama daugiau keliauti traukiniais trumpais atstumais. Jeigu priemonė nepasiteisins, LTG galės atsisakyti tokio bilieto.
- 2 patinka
Comment
-
Kadangi perku tik internetu tai ten reikalauja ir perkančiojo ir bendrakeleivių vardų ir pavardžių ir įspėja, kad prireikus turi parodyti dokumentą. Tiesa, čia ne priemiestiniais traukiniais, bet Freccia Rosso/Bianca/Argento su rezervuojamom vietom. Tiek 2022, tiek 2023 perkant reikėjo.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Roma, 2019 vasara, niekas (automatas stotyje ir moteriškė kasoje) nieko neprašė. Perkant Campania ArteCard irgi niekas nieko neklausia, nors galioja ir Trenitalia traukiniuose.
- 1 patinka
Comment
-
Ir teks pirkt kelis dienos bilietus, nes jie riboti vienam maršrutui. O tai nauda iš tokios naujovės.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.
Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną
- 2 patinka
Comment
-
Dar viena detalė - infrai buvo labai pakenkta, kai kažkam atėjo į galvą išardyti Skulte - Pärnu. Va tai yra didžiausia nesąmonė atkarpoje Vilnius - Tallinn. Tad konkurencingumas su autobusais pagal laiką atkarpoje Riga - Tallinn neegzistuoja.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Gal tik pakeisčiau "kad būtent dėl visų Baltijos šalių kolosalaus apsišikimo ir idiotiško požiūrio to nėra ir nebus artimiausiu metu." Kad toks maršrutas būtų, nelabai ką ir tereikėjo daryt, kai infra jau buvo nuo sovietmečio. Dar prieš dvidešimt metų galima buvo atnaujinti riedmenis ir tiesiog prižiūrėti jau turimą infrą.
Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.
- 1 patinka
Comment
-
Tai ir skrydžiai nuostolingi, ir keliai, ir miestų viešasis transportas. Kam išskirti būtent geležinkelius?Parašė ifl Rodyti pranešimąKuriat kažkokias konspiracijas, kai beveik visas keleivinis geležinkelis nuostolingas. Nuostolingas bus ir šitas tarp Vilniaus ir Rygos. Kodėl kompanija, kurios valstybė nedotuoja tokiam maršrutui, turėtų jį išlaikyti? Tuo tarpu vyriausybės pvz., turi kitų prioritetų, pvz., pirkti nesuderinamas gynybos sistemas. O čia apie geležinkelius šnekat...
- 5 patinka
Comment
-
Kodėl neegzistuoja? Kokiu greičiu gali važiuoti autobusas ir traukinys?Parašė Petr Rodyti pranešimą
Dar viena detalė - infrai buvo labai pakenkta, kai kažkam atėjo į galvą išardyti Skulte - Pärnu. Va tai yra didžiausia nesąmonė atkarpoje Vilnius - Tallinn. Tad konkurencingumas su autobusais pagal laiką atkarpoje Riga - Tallinn neegzistuoja.
Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.
Comment
-
Nei skrydžiai, nei autobusai nenuostolingi, kitaip privačios kompanijos tuo neužsiimtų. Taip nuostolinga, kad visus mikriukus prievarta išgrūdo iš Vilniaus kad su VT nekonkuruotų.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai ir skrydžiai nuostolingi, ir keliai, ir miestų viešasis transportas. Kam išskirti būtent geležinkelius?Paskutinis taisė ifl; 2023.12.16, 15:28.
Comment
-
Kelionės laiką ir kainą, autobusas važiuoja 4 val., o kaina tik 9 eur. O tie, kurie kainuoja 20 eur. turi net planšetes ant sėdynių, wifi, rozetes, kavos aparatus.Parašė John Rodyti pranešimą
Nelabai laimi pagal ką?
- 1 patinka
Comment
-
Tai neneigiu, kad Lietuva pati pasižymėjusi idiotiškais geležinkelių ir viešojo transporto sprendimais. Aišku, Baltarusija nėra geras pavyzdys, ir ten esant politiniam durnynui traukiniai per Gardiną į Varšuvą nevažinės.Parašė VLR Rodyti pranešimą
O lietuviai sugebėjo, praktiškai, išmesti daugiau nei trečdalį milijardo Eurų (po infliacijos, spėčiau, apie pusę milijardo), skirtų savo be konkurencijos svarbiausiai geopolitinei jungčiai, prarasdami ne tik daug pinigų, bet ir laiko. Taip pat nesugebėjo, taikos metu, paremontuoti bėgių iki Baltarusijos sienos pietuose, nors baltarusiai prašė to garsiai - toje Baltarusijos dalyje yra gamyklų, pro ten taip pat eina tiesiausias maršrutas iš Vilniaus į Varšuvą (potencialiai daug konkurencingesnis nei dabartinis). Galėčiau tęsti. Žodžiu apsišikimo varžybose turime nemažai kozirių.
Reikės sulaukti RB2.Parašė Petr Rodyti pranešimą
Dar viena detalė - infrai buvo labai pakenkta, kai kažkam atėjo į galvą išardyti Skulte - Pärnu. Va tai yra didžiausia nesąmonė atkarpoje Vilnius - Tallinn. Tad konkurencingumas su autobusais pagal laiką atkarpoje Riga - Tallinn neegzistuoja.
Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.
- 1 patinka
Comment

Comment